Szabi46 fórum hozzászólásai

Szabi46 Elküldve: 2014-01-21 14:16 Autóvásárlás

YELLOW írta:
Superpippo írta:
csatis1 írta:
hancurozo írta:
hancurozo írta:
Szabi46 írta: BMW E36 328i sárga

Ezt az autót ismeri valaki?
Mit jelent az utolsó pár sorban leírt: "Az autó motorkódos bármilyen típus azonos motor beépíthető"


Azt, hogy a forgalmiban nincs motorszám, csak motorkód. Valami oknál fogva nem olvasható a motorszám. (külföldről hozott és bontás nélkül nem tudják leolvasni, vagy korrózió miatt nem leolvasható)
A külföldről hozott autók 99%-a ilyen.


Nem látom a full M packet-et, a napfénytetőt. Nem legális a xenon. A fékfolyadék fekete. (hogyan szervizelték?) Ez alapján mi lehet igaz a hirdetésből?


Ami biztos: toronymerevítő elöl...


Szerintem ez a kocsi ízléstelen és ez nem M-packett hanem cigány packett.



akkor biztos azért jön be nekem....
a fékolaj meg egy elöregedett fehér műanyag tartályban milyen legyen, fekete szerű, azt innen nem mondod meg. az hogy miylen extra lett bepipálva, azt sosem nézem, mert ott aztán minden rossz nyavaját bekattintanak. (felszereltség)
én nem tudom mi rajta az izléstelen. nem azért védem mert sárga, de szerintem nincs vele baj. szerintem drága. most agy azért mert tényleg jó, vagy csak azt az érzetet akarja kelteni. ha 500 körül lenen az ára, lehet be is próbálkoznék
az tény, hogy valószínű nem gyári fény van rajta, a kérdés, mennyit javítottak a kasztnin.

Csak azért raktam fel, mert engem is érdekel a kocsi, nagyon megfogott. Szóval ha el tudom adni az E46-ot akkor hasonlót keresek, mint ez az E36
Első 2 sárvédő lehet, hogy cserés, mert van benne oldal index, ami tudtommal 94-től van alapba...

Szabi46 Elküldve: 2014-01-21 13:30 Autóvásárlás

BMW E36 328i sárga

Ezt az autót ismeri valaki?
Mit jelent az utolsó pár sorban leírt: "Az autó motorkódos bármilyen típus azonos motor beépíthető"

Szabi46 Elküldve: 2014-01-17 17:07 Nem müködik a szivargyújtó....

Sziasztok!
E46 coupen hol találom a szivargyújtó biztosítékát? Mert nekem sem regál a töltöre navira stb... ):

Szerk: Megtaláltam, kicsit utána jártam, nem voltam körültekintő. A kesztyűtartó tetején van egy lenyíló panel ahol egy 20A-es biztosíték kiégett - a 47-es számú.

Szabi46 Elküldve: 2014-01-17 15:36 Olajzabálás

YELLOW írta:
Szabi46 írta:
Akkor vegyek ismét 5w30as bele !? Mert oké, ha jó és elfogadható tény ez a mennyiség amit megeszik, akkor semmi gond, csak gondoltam kopott már annyit a motor, hogy nem a gyári 0km-esként előírt 5w30as LL04 menjen bele.


ha a motor olyan kopott, hogy sűrűbb (gyár által nem előírt viszkozitású) olajat kell tölteni bele, akkor motorgenerál kell. az nem megoldás, hogy sűrűbb olajat teszünk bele. a régi szakik akik Ladán dolgoztak ezt szokták meg. azóta is él ez az eszme. láttam hirdeted a verdát, ha eladásig akarod, tölthetsz bele sűrűbbet, csak ne mond el de a 10ezer/1 liter simán nem vészes.

Ha elviszik akkor eladó, csak most idegesít, hogy menet közben kivillant a lámpa megint, meg leállításkor... Csak orvosolni kellene gondoltam, ha eladom azért ha megmarad akkor meg azért
(nem akarok szart eladni)

Szabi46 Elküldve: 2014-01-17 14:45 Olajzabálás

Neo954 írta:
YELLOW írta:
Neo954 írta:
Szabi46 írta:
Neo954 írta:
Szabi46 írta: Sziasztok!
Annyi hsz-t olvastam már, hogy magam is össze keveredtem, pedig azt hittem értem
Szóval 230.000km-nél nekem még az 5w30as LL04 olaj van benne, vagyis én ilyet töltötem bele, de a szervizkönyvben is ilyen típusok láthatóak.
Na mármost ha elkezdi enni akkor milyenre érdemes cserélni?
10w40, vagy 5w40, esetleg 0w40 ?
Mert lassan csere érett és utánatölteni már nem akarok, akkor inkább lecserélni az egészet, mert vettem már rá olajcsere óta 1-litert.(~10.000km)


Szia!

Az első szám a hidegoldali viszkozitás a második a meleg, ha sűrűbb olajat szeretnél bele tenni, akkor a melegoldali viszkozitást kell növelni, mert üzemi hőfokon sűrűbb lesz így az olajad.
Mennyi olajad fogy egy egy olajcsere között? Ha ezer kilométerenként 1-2 deci, akkor nyugodtan maradhat az 5w30, mert az még normális.

Üdv.:Neo

1 liternél tartok csere óta, ami kb 10ezer km-el ezelőtt volt, azért akarok valami sűrűbbet


Az 1dl ezer kilométerenként, az semmi. Olajcserekor vegyél 1 literrel több olajat, és ha kell önts utána. A sűrűbb olajat nehezebben viszi az olajpumpa, nehezebben megy át a szűrőn, jobban felmelegedik a turbótengely, szerintem nem éri meg, 1 liter olaj áráért ennyit kockáztatni.

Üdv.:Neo


neki nincs turbóóóó


Akkó azt a részt kihagyjuk jó!

Akkor vegyek ismét 5w30as bele !? Mert oké, ha jó és elfogadható tény ez a mennyiség amit megeszik, akkor semmi gond, csak gondoltam kopott már annyit a motor, hogy nem a gyári 0km-esként előírt 5w30as LL04 menjen bele.

Szabi46 Elküldve: 2014-01-17 13:36 Olajzabálás

Neo954 írta:
Szabi46 írta: Sziasztok!
Annyi hsz-t olvastam már, hogy magam is össze keveredtem, pedig azt hittem értem
Szóval 230.000km-nél nekem még az 5w30as LL04 olaj van benne, vagyis én ilyet töltötem bele, de a szervizkönyvben is ilyen típusok láthatóak.
Na mármost ha elkezdi enni akkor milyenre érdemes cserélni?
10w40, vagy 5w40, esetleg 0w40 ?
Mert lassan csere érett és utánatölteni már nem akarok, akkor inkább lecserélni az egészet, mert vettem már rá olajcsere óta 1-litert.(~10.000km)


Szia!

Az első szám a hidegoldali viszkozitás a második a meleg, ha sűrűbb olajat szeretnél bele tenni, akkor a melegoldali viszkozitást kell növelni, mert üzemi hőfokon sűrűbb lesz így az olajad.
Mennyi olajad fogy egy egy olajcsere között? Ha ezer kilométerenként 1-2 deci, akkor nyugodtan maradhat az 5w30, mert az még normális.

Üdv.:Neo

1 liternél tartok csere óta, ami kb 10ezer km-el ezelőtt volt, azért akarok valami sűrűbbet

Szabi46 Elküldve: 2014-01-17 13:34 Olajzabálás

hancurozo írta:
Szabi46 írta: Sziasztok!
Annyi hsz-t olvastam már, hogy magam is össze keveredtem, pedig azt hittem értem
Szóval 230.000km-nél nekem még az 5w30as LL04 olaj van benne, vagyis én ilyet töltöttem bele, de a szervizkönyvben is ilyen típusok láthatóak.
Na mármost ha elkezdi enni akkor milyenre érdemes cserélni?
10w40, vagy 5w40, esetleg 0w40 ?
Mert lassan csere érett és utánatölteni már nem akarok, akkor inkább lecserélni az egészet, mert vettem már rá olajcsere óta 1-litert.(~10.000km)


Mivel a belevaló olaj a 5w30as, vagy az 5w40 LL04, csak azt használd hozzá. És itt a hangsúly a LL04-en van.
Nem a viszkozitási arányszám a legfontosabb, hanem a teljesítményszint.

köszi, csak gondoltam valami sűrűbbet kellene bele önteni, hogy ne fogyasszon itt nekem, mert most olyan gonddal is küzdök, hogy a sárga olajlámpa menet közben néha világít folyamatosan és akkor alszik el ha leállítom, majd gyújtás ráad/levesz. Néha leállításkor adja ki az olajlámpát, szóval lehet, hogy olajszint érzékelőt is kell vennem, hogy biztos legyen a tuti

Szabi46 Elküldve: 2014-01-17 12:40 Olajzabálás

Sziasztok!
Annyi hsz-t olvastam már, hogy magam is össze keveredtem, pedig azt hittem értem
Szóval 230.000km-nél nekem még az 5w30as LL04 olaj van benne, vagyis én ilyet töltöttem bele, de a szervizkönyvben is ilyen típusok láthatóak.
Na mármost ha elkezdi enni akkor milyenre érdemes cserélni?
10w40, vagy 5w40, esetleg 0w40 ?
Mert lassan csere érett és utánatölteni már nem akarok, akkor inkább lecserélni az egészet, mert vettem már rá olajcsere óta 1-litert.(~10.000km)

Szabi46 Elküldve: 2014-01-07 14:19 Lámpamosó

Sziasztok!
A gyári lámpasomóm nem működik pár napja, ami jó is és bosszant is.
Jó, hogy most nem folyik sok fölösleges mosó a pocsékba(mert hasznát nem vettem még eddig) viszont bosszant, hogy nem működik.
Az ablakra spricceli rendesen, de a lámpára semmi. Most felcseréltem a 2 vezetéket, tehát ami a lámpa motorja arra dugtam az ablakmosó vezetéket, azzal már megy a motor, de csak "pörög" folyamatosan ameddig bentről a bajusz kapcsolóval adom neki a naftát (vagyis csak adnám, mert ezzel se spriccel, csak a motor kerreg) Ilyen kerregő a hangja ha az ablakmosó vezetéket dugom rá
Akkor szar lenne a motor is és a vezeték is? Mert a saját hozzá való lámpamosó vezetékjére még ennyit se csinál. Vagy a 2 vezeték (lámpamosó + ablak mosó vezeték) külön relén lenne, és beszart a lámpamosóé de a motor is meghalt közben?
Mert olyan hangot ad a motor ugye mint a videón, amit cserélt egy új motorra és azzal már kijött a szóró fej a lámpa alól is.
Valakinek tippje?

Szabi46 Elküldve: 2014-01-04 13:46 Autóvásárlás

Eladó az én autóm is:
E46 325Ci 2002-es Gyárilag M-Package 2
Hírdetés megtekintése

Szabi46 Elküldve: 2013-09-15 19:32 Hűtővíz..:S

anubisz írta:
szotakdavid írta:
anubisz írta:
szotakdavid írta:
Szabi46 írta: Felöntöttem vízzel, akkor kialudt a lámpa. Majd arra lettem figyelmes, hogy ingadozik a vízszint, hol feljön a kis szintjelző pálca a vízzel együtt, hol lesüllyed és eltűnik a víz.
Na mondom akkor légtelenítés a kis b@szom prémium minőségi műanyag légtelenítő (11537793373 screw) csavarral. Hát nem letört a csavar feje kb félig nyitott állapotban?
Most már használni se tudom az autót mert kinyomja az összes vizet menet közben. De hogy a francba cseréljem ki ezt a csavart, amikor még a csavarhúzóval se tudom kiszedni, mert olyan lágy maga a csavar anyaga, hogy csak elroncsolódik ha hozzá érek akármivel :S


fúrd ki óvatosan kis fúróval kezdve a menetre vigyázz.

szerk.:törtcsavar kihajtóval is próbálkozhatsz hátha


Fémet tegyél bele. Nekem ki van cserélve fémre, pont ezért.


Anubisz! Neked tört bele egyszer ügye??


Nekem még nem, de a szervizben kicserélték kérés nélkül, azt mondták aki náluk jár ( szereltet )kicserélik nekik, mert rendszeresen beletörnek. Én még nem jártam meg vele, de a BMW be is feszt cserélték, mikor valamiért hozzá kellett nyúlni, szerintem nem véletlen.

És tud valaki linket adni, vagy esetleg megvételre adni nekem ilyen fém csavart? Mert sehol nem találok, csak műanyagot.

Szabi46 Elküldve: 2013-09-14 11:59 Hűtővíz..:S

Felöntöttem vízzel, akkor kialudt a lámpa. Majd arra lettem figyelmes, hogy ingadozik a vízszint, hol feljön a kis szintjelző pálca a vízzel együtt, hol lesüllyed és eltűnik a víz.
Na mondom akkor légtelenítés a kis b@szom prémium minőségi műanyag légtelenítő (11537793373 screw) csavarral. Hát nem letört a csavar feje kb félig nyitott állapotban?
Most már használni se tudom az autót mert kinyomja az összes vizet menet közben. De hogy a francba cseréljem ki ezt a csavart, amikor még a csavarhúzóval se tudom kiszedni, mert olyan lágy maga a csavar anyaga, hogy csak elroncsolódik ha hozzá érek akármivel :S

Szabi46 Elküldve: 2013-09-05 11:48 Hűtővíz..:S

Sziasztok.
Mostanában felvillan időnként a műszerfalon a hűtőfolyadék szint figyelmeztető sàrga lámpa, de víz van a tartályba pont kellő mennyiség.
Mi a baja?

Szabi46 Elküldve: 2013-05-03 16:03 Fékjavítás

Sziasztok!
Járt már valaki úgy, hogy fogott az egyik fékje? Mert nekem a bal eleje fog menet közben is, jól felforrósodik és jön a fék szag, persze mindezt 100km-re otthonról csinálta, de kénytelen voltam haza menni vele. Meg az volt a fura, hogy ha gurulni akartam vele akkor lelassult majd meg is állt mielőtt akartam volna.
A féknyeregben a dugattyú lehet a hibás? Szétszedni és féktisztító spray? :

Szabi46 Elküldve: 2013-03-07 19:02 Bmw-s vegyes videók

[url=http://www.y
YouTube videó