Ez egy archivált weboldal! bővebben
Tano fórum hozzászólásai

Tano Elküldve: 2008-09-29 19:27 Hûtõvíz

A motorblokkból is leengedted, vagy csak a hûtõ alján található csavarnál?

Tano Elküldve: 2008-09-29 13:54 Clarion dupla din beszerelés

Hali Tiba,

Jó lett a cuccos! Grat. És végül hova raktad a GPS antennát?
Ma megnéztem az enyémen, és bekapcsolt ablakfûtésnél is kap jelet a kalaptartónál.
Üdv!

Tano Elküldve: 2008-09-29 13:32 Benzintank és tartalék

kerezsijoc írta: sziasztok
Nekem az lenne a kérdésem, hogy tudom elõhívni a "titkos" menüt kérlek mondjátok meg meg.
Én még csak 1 hetes bömi tulajdonos vagyok és engem is érdekelnek a hasonló adatok.Ja meg mérés bu*i vagyok


Voila

Tano Elküldve: 2008-09-23 23:08 képek

Vasárnap mivel futottam össze az M0-án?
Hát az új 7-essel. Élõben egész jól nézett ki

http://kepfeltoltes.hu/080923/...es.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/080923/...es.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/080923/...es.hu_.jpg

Sajna elég kicsi képek lettek, de azért látszik.

Tano Elküldve: 2008-09-23 21:20 E36 318i Olajok!!!!!

Azért ez nem teljesen így igaz. 3 szintû szerviz van a BMW-nél. Olajcsere, Inspekció I és II.
Itt meg tudjátok nézni, hogy melyikbe mi tartozik. Értelem szerint egymásra épülnek, tehát az Inspekció magában foglalja az olajcserét, valamint a II-es az I-est.
A fékolaj cserét ezektõl teljesen függetlenül 2 évente jelzi a rendszer.
Üdv!

Tano Elküldve: 2008-09-22 20:35 Hifi beszerelése e46-ba

Enkozpont74 írta: Ha cd tárat szereltetek a kocsiba, akkor a csomiban azt a kis ajtószerû akármit, azt egyszerûen kivágják és beleteszik, vagy olyan csomitartó kárpitot kell szereznem, ami ilyen :


Meg kell venned azt a fajta kárpitot külön.
Üdv!

Tano Elküldve: 2008-09-21 22:29 E36 318i Olajok!!!!!

Sajnos a régi gépeken, mint az E36 vagy a korai E46-ok némelyikén még nem mûxik a nyomkodós, és a csatlakozón kell buherálni.

Tano Elküldve: 2008-09-21 21:03 Izzítógyertya???_

Akkor tényleg nem a kisegítõ.

És az nem lehet hogy a katalizátornál lecsapódott víz párolgott el indítás után a meleg kipuffgáztól. Korábban írtak már errõl is hüvösebb idõben. Vagy ennél töményebb volt a füst?

Tano Elküldve: 2008-09-21 20:50 E36 318i Olajok!!!!!

Hali!

Kukkants be IDE.

Azt a kis órát meg a feliratot a szervizben tudják eltüntetni a diagnosztikai csatlakozón keresztül. Vagy te magad is ha van egy kis mûszaki affinitásod. Mégpedig ÍGY. A kis óra a fékolajcsere esedékességét jelzi. Annak házi eltüntetésérõl nem tudok.
A mai 0 és 5W-s olajok mind szintetikusak. A mobilt én is tudom ajánlani. Ilyen futásteljesítményû autóba szerintem a kicsit vastagabb olaj kell. Pl Mobil ESP Formula 5W-30. BMW LL04 jóváhagyása megvan.
A váltóolajjal sztem vigyázz, lásd a javaslatokat a korábbi linkemen.
Üdv!

Tano Elküldve: 2008-09-21 20:40 Izzítógyertya???_

Hali!

Ne ijedj meg egybõl. Kérdésem: honnan jött a füst konkrétabban? Az autó alól vagy a motortérbõl?
Mert ha van kisegítõ fûtésed akkor az tudja az autó alól eregetni ezt a gázolajfüstöt indítás után nem sokkal, mert a jobb elsõ kerék mögötti részen van a kivezetése.

Tano Elküldve: 2008-09-21 20:18 Turbo

Chipcad777 írta: kösz szépen Tano a gyors választ.
Én csak azt nem vágom,h alulról is néztem már és felülrõl is, levett burkolatnál, és nem nagyon látok a turbóból túl sokat csak épp egy csücskét ...szóval ti honnan nézitek a geo-t?

köszi


A geora felülrõl látni rá, ott van a rudazata. Ha a realoem-en megnézed, akkor jobban tudni fogod mit is kell figyelni.
Üdv!

Tano Elküldve: 2008-09-20 01:39 Turbo

Hali,

A geometria mûködését járó motornál tudod megnézni, amikor vált. Ez olyan 2000-es fordulat környékén történik. Ezenkívül kézzel is megmozgathatod rugó ellenében a rudazatot, akkor érzed hogy akadásmentesen mozog-e.
Ha megy rendesen a gép, akkor biztos nem szökik el a nyomás. De nézd meg a csõcsatlakozásokat, meg a csöveket, hogy épek, jól zárnak-e. Más módon számgép nélkül sztem nem tudod ellenõrizni. Esetleg még sziszegõ hang árulkodhatna gondolom.
Ha nem megy az EGR akkor arról kapsz visszajelzést a hibatárolóban. Amúgy meg annál az a lényeg hogy tiszta legyen, nem probléma ha nem megy

Tano Elküldve: 2008-09-19 08:39 Turbo

Benten írta: Irigyellek titeket, hogy tudjátok mi hol van a verdába

nekem meg marad RHantos kolléga :p


Ugyan, csak idõ kérdése.
Kicsit nézegesd az ETK ábráit, és sokmindent meg fogsz találni te is.

Tano Elküldve: 2008-09-19 08:35 E46&E39 Klubtalálkozó & NT Autó ingyenes átvizsgálás

Végre most már mi is tudunk menni, úgyhogy nem ússzátok meg nélkülünk

01: Steve
02: Kukume
03: Raven
04: SoundkeY+Andi
05: Tiba
06: petike
07: pappkari
08: paircraft (feltételes)
09: 320DE46
10: Tano

Tano Elküldve: 2008-09-18 22:20 Turbo

Én pont a hétvégén csináltam meg a vákum nyomásszabályzó membránjának meg a légtömegmérõnek a tisztítását, és azt kell mondjam jobb lett a rendszer. Most gyakorlatilag eltûnt az a megtorpanás ami 1900 és 2300 fordulat között megvolt.
Én is próbáltam kézzel megmozdítani a geometriát, de nagyon erõs a rugó, meg nehéz hozzáférni is. De mozgott egy kicsit, szóval nincs beragadva