Ez egy archivált weboldal! bővebben
Woockie fórum hozzászólásai

Woockie Elküldve: 2008-07-18 16:31 újonc kérdései :)

Eric írta: E46-ban igen.
Csak a legújabb 20i-k(E60, E90) négyhengeresek(2007-tõl)
Elõtte nagyon sokáig 6 hengeresek voltak. Talán a 70-es években gyártottak még 4 hengeres 20i-ket...
Van egy kis trükk viszont a számozásban. A 6 hengeres 20i-k 2170 ccm-esek, a 4 hengeresek meg 2000-esek(ezerkilencszáz valamennyi).

Ez igy kicsit felreertheto, bar valszeg ugy gondoltad te is, ahogy en fogom irni: e46-nal a 2literes, 150Le-s 320i is hat hengeres. Amit irtal, gondolom az ujabbakra vonatkozik.

Woockie Elküldve: 2008-07-18 16:07 újonc kérdései :)

Robinson írta: A 20i fogyasztásáról írt adatok viszont megdöbbentettek. Én jelenleg egy 1,6-os benzinessel járok, és annak a fogyasztása megközelítõleg 11-12 liter körül van. Igaz, hogy nyomom is neki, de akkor is... Ehhez képest egy 2 literes 7-9 liter százon?

Azok engem is megdobbentenek, de 10 liter korul azert kenyelmesen, dinamikusan el lehet vele menni (varos+autopalya, ha kozut 90-nel is van benne sok, akkor meg kevesebb).

Robinson írta: Lehet, hogy hülye kérdés, de minden 20i 6 hengeres? Kerestem 20i-t is, csak az érdekesség kedvéért. A meglepõ az volt, hogy 1 misivel drágábban adják õket minimum, mind a 20d-ket. Ez vajon hogy lehet?

E46 igen, elotte nem tudom, de szerintem azok is. Amikor en keresgeltem, azert ennyire nem volt dragabb, de azert joparszazezer volt a kulonbseg. Persze attol fugg, milyen evjaratot nezel. A kulonbseg gyanitom abban is rejlik, h joval kisebb a kinalat. Manualis valtoval 32*i amikor keresgeltem, osszesen volt vagy 5-6db... Egyebkent ne csak a 320i-ket nezegesd, a tobbinek is hasonlo a fogyasztasa, ha nem vandalkodsz veluk.

Woockie Elküldve: 2008-07-17 22:21 újonc kérdései :)

Nekem-8 írta: Benzinest nem ismerem, de ha ma keresnék autót, lehet inkább 20i ...

En 20i-t vettem, vagy peches vagyok vele, vagy ez is "szar", ahogy a d-k. Csak ezen masok romlanak el. Ma pl. nem akart indulni. Egy perce inditoztam, mire sikerult. Mar beigertem, h felgyujtom, mire vegre elindult.. Most csereltunk olajszinterzekelot, szervocsoveket, hatso kerekagycsapagyat, hutoventit, huto kiegyenlito tartalyt... Nem ezt vartam egy BMWtol... Kellemes, kenyelmes, de szervizigenyes, nem is kicsit. Osszehasonlitasi alapom egy egy evvel idosebb Honda Accord, soha semmi baja nem volt, olajcsere, fekbetetcsere. A vegere kezdtek tonkremenni a szilentek. Pedig nem kimeltem, ezt meg kimelosen vezetem.

Woockie Elküldve: 2008-07-16 12:19 nem indul

sanyi77 írta: Inditaskor hangos kattogo zaj hallatszik. Mikor kattog a feny gyengul a muszerfalon, majd megjelenik a motor management lampacska sargan

Pedig ez elegge lemerult akksit mutat. Probald meg, bika kabel es egy masik auto segitsegevel. Ha beindult, menj vele 10 percet lehetoleg nem alapjaraton, aztan allitsd le es probald ujrainditani. Azert a bikakabel es egy masik auto legyen a kozelben.

Woockie Elküldve: 2008-07-10 23:35 Benzin VS Dízel

Tano írta: Azért a közös alatt nem azt értettem hogy csereszabatos is , hanem csak arra céloztam, hogy azonos funkciójú cuccok vannak mindegyikben.


Ja, vegulis.. mindegyikben van motor meg futomu )) Szal az, h azonos funkcioju van benne, nem jelenti azt, h a masikban is hasonloan eselyesen megy tonkre (szandekosan nem irom, h melyikben, hisz lehet, h van amelyik a dieselben jobb konstrukcio, van amelyik a benzinesben). Persze ez szigoruan csak imho. A masik meg h nem is biztos, h rossz konstrukciok ezek a cuccok, amik meghibasodnak, hanem egyszeruen vmibol elni kell a gyarnak, az alkatreszt is el kell adni...

Tano írta: Ezek éppúgy meghibásodhatnak akár dízel, akár benya. Úgyhogy szerintem felesleges arról vitatkozni melyik jobb. MINDEGYIK JÓ mert BMW Murphy törvénye persze igaz erre is.


Hat... BMW... Ma egy 730d-t nezegettunk... Tele extraval. Es tenyleg jo dolgok, jol megcsinalva, legalabbis ugy tunt. De ilyen aprosagokat elszurtak benne. Pl. van benne hutoszekreny, korben minden bor, igenyes anyagbol stb., a huto ajtaja meg a legolcsobb, legszarabb muanyagbol. Meg tobb ilyen bosszanto aprosagot talaltunk egy oras szorakozas kozben. Nagyon meglepett, h egy luxusmarka felsokategorias autojaban ilyeneket talalok en, aki nem ertek hozza..

Woockie Elküldve: 2008-07-10 18:09 Benzin VS Dízel

Tano írta: És egyéb alkatrészek tekintetében pedig majdhogynem mindegy hogy benyás vagy dízel, mert közössek.

Mint -szamomra sajnos- kiderult, azert nem minden kozos meg azok kozul sem, amik nyugodtan lehetnenek azok. Ilyen pl. a szervopumpa, a diesel teljesen mas, mint a benzinese.

Woockie Elküldve: 2008-07-08 00:25 Futómû és hibái

Pozsika írta: Nem tudom, hogy fútómû hiba-e vagy kipufogó, de mikor gyorsabban belehajtok egy nagyobb kátyuba, vagy áthajtok egy nagyobb bukkanón, akkor egy elég hangos ütõdést hallok, mintha két fém egymáshoz csapódna, mitha egy fémcsõ hozzáütõdne vmihez. elég nagy hangot ad és hátulról jön. De csak nagyobb huppanóknál, rossz úton. Mi lehet ez? Kipufogó?

Szilentjeid jol vannak?

Woockie Elküldve: 2008-07-07 10:40 Futómû és hibái

Vangelis írta: Fenébe becsaltak Miskolcra, és nem jött meg a kurv@ csapágy

Nekem mult heten cserelve mindket hatso es tenyleg elhallgatott. Egyuttal akkor mar tarcsak is kerultek hatra ujak, ugyis szet kellett szedni. Jovo heten szervo javitas vmint elso tarcsa+fekfolyadek csere es "kesz" az auto...

Woockie Elküldve: 2008-07-01 17:38 Valami zúg!!! hogy rohadjon meg:)

Vangelis írta: Ma voltam bent BMw szerivzben és megnézték díjmentesen a gépet bal hátsó csapágy.
Még mindig jobb mint difi vagy féltengely

Vicces. Nekem is ma cserelik a bal hatso csapagyat. Meg akkor mar a jobboldalit is, bar azon meg csak kezdodo problemanak tunik, de francnak van kedve parezer km mulva ujra menni... A bal mar annyira szet volt, h centiket lotyogott, orulhetek, h nem allt be es szedte szet a diffit.. ~175k km van benne, 98/11 320i.

Woockie Elküldve: 2008-06-30 23:44 elsõ ülések alatt fekete kis doboz

laci520D írta: Ja csak ha nem ül rajta senki és akkor is nyilik fölöslegesen akkor vehetsz oda lufit mert spóroltál a 300Ft-os diódádal

Nagyjabol egyetertek veled, de azert azt hiszem, az lenne a legkisebb bajom, h egy-ket legzsakkal kevesebb nyilt-e ki, ha mar nyilni akar.

Woockie Elküldve: 2008-06-30 21:21 Legjobb nyári gumik...

Zotyi30d írta: Sziasztok!
Vmelyik nap levettem a hátsó kereket és kiderült,h 96-os évj. gumi van a felnin ,nincs kirepedezve és kb. 80%-os.
Mit javasoltok :
Ja Michelin Pilot ....

Ha a tapadasaval nincs semmi gond, hasznald egeszseggel. Afaik ha oregszik a gumi anyaga, azt arrol veszed eszre, h gyorsabban kopik. Ha tevedek, remelem azert kijavitanak.

Woockie Elküldve: 2008-06-25 23:00 Üzemanyag fogyasztás

Vangelis írta: 6 literbõl hogy a fenébe jön ki?

Altalaban olyan utvonalon kozlekedem, ahol ha nincs dugo (amire keves az esely), keveset kell fekezni es ujra gyorsitani. 60-nal nemigen megyek gyorsabban, altalaban a fogyasztasmero mutatoja ra van szogezve a 6-osra, neha kicsit lejjebb. Persze ez nem tul pontos ertek, sztem 10% korul teved, de letesztelni nem tudom, nem megyek eleget ahhoz huzamosan varosban.

Woockie Elküldve: 2008-06-25 19:26 Üzemanyag fogyasztás

Vangelis írta: Leginkább város, döcögõs.
Meg kevés autóút 90-100km/h

e46 320i 151paci

Varosban nekem -ha nincs dugo persze- egesz jo fogyasztast bir produkalni, 6-nal nemigen eszik tobbet, ha folyamtosan lehet haladni. Persze Bpn ritka, h ne fussak bele dugoba.

Woockie Elküldve: 2008-06-25 18:51 Társalgó

Sajna en is beleszaladtam egybe, nem figyeltem a km orat es 150-160 kozott gurultam 130-as tablanal szombaton. Kivancsi leszek, mi lesz az eredmeny...
Egyebkent allandoan bamulni a kmorat sokkal veszelyesebb, mint 20-30km/h-val tobbel menni, szerintem. Franc se figyelgeti, h egy nagyobb dombrol legurulva mennyivel is megy.. Szerencsere egyebkent egyre kevesebb feleslegesen kinthagyott tablat latok, ami azert jo dolog. Valaki irta korabban, lakott teruleten 120-szal ment. Azt hiszem -bar nem vagyok rendor- az ilyenektol jogos a jogsi elvetele. Kiszalad egy kisgyerek es eselye sincs.
A max. megengedett sebesseg pontos betartatasanal egyebkent szerintem a "jobbra tarts" betartatasa sokkal fontosabb lenne... Valamint teherautoknak legalabb harom savos uton engednem csak meg az elozest... De talan aki nem kepes a megengedett sebesseg 80%-at tartani (jelenleg ez 104km/h-ra jon ki), azt sem engednem fel autopalyara... Elozni meg foleg nem.

Woockie Elküldve: 2008-06-24 21:33 Üzemanyag fogyasztás

SoundkeY írta: Hetvegen megjartuk az M7 teljes hosszaban oda-vissza, teszteles keppen 140-el tempomat vegig ! 3fo, csomagok, vegig klima, 5.8 as atlag BC szerint !

Ma, M7, tempomat nelkul 130-140 tartva 8.3 BC szerint klima ment vegig nekem is. (320i, 150lovas) Tempomattal sztem egy fel litert nyernek.