Tano írta:
Azért a közös alatt nem azt értettem hogy csereszabatos is
, hanem csak arra céloztam, hogy azonos funkciójú cuccok vannak mindegyikben.

Ja, vegulis.. mindegyikben van motor

meg futomu

)) Szal az, h azonos funkcioju van benne, nem jelenti azt, h a masikban is hasonloan eselyesen megy tonkre (szandekosan nem irom, h melyikben, hisz lehet, h van amelyik a dieselben jobb konstrukcio, van amelyik a benzinesben). Persze ez szigoruan csak imho. A masik meg h nem is biztos, h rossz konstrukciok ezek a cuccok, amik meghibasodnak, hanem egyszeruen vmibol elni kell a gyarnak, az alkatreszt is el kell adni...
Tano írta:
Ezek éppúgy meghibásodhatnak akár dízel, akár benya. Úgyhogy szerintem felesleges arról vitatkozni melyik jobb. MINDEGYIK JÓ mert BMW
Murphy törvénye persze igaz erre is.
Hat... BMW... Ma egy 730d-t nezegettunk... Tele extraval. Es tenyleg jo dolgok, jol megcsinalva, legalabbis ugy tunt. De ilyen aprosagokat elszurtak benne. Pl. van benne hutoszekreny, korben minden bor, igenyes anyagbol stb., a huto ajtaja meg a legolcsobb, legszarabb muanyagbol. Meg tobb ilyen bosszanto aprosagot talaltunk egy oras szorakozas kozben. Nagyon meglepett, h egy luxusmarka felsokategorias autojaban ilyeneket talalok en, aki nem ertek hozza..
