YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2019-10-09 11:23 Klíma automatika hiba

ildike1991 írta:
YELLOW írta:
ildike1991 írta: S.o.s. Sziasztok! Adott egy e60 530d. Nincs futesunk. Uj suni uj futesmotor de meg igy sem kapcsol be. Mi lehet a problema? A klima panel elmeletileg jo, mert menet kozben ha allitom a hofokot es az enyhe levego jon be annak allitodik a hofoka.


nem írtad így rákérdezek, hogy a venti biztosítéka jó? ne kérdezd melyik, nem tudom, könyvében, vagy kiosztásnak lennie kellene. vagy átnézi az összeset, aminek a klímához köze van.


Igen minden biztositekot atneztunk. Most ott tartunk hogy ossze szereljuk az egeszet es radugjuk gepre hogy ha kiutjuk a hibakat tortenik e valami csoda. Bar elotte nem irta ki hibanak. Egyszer csak elment a futesunk. Egy darabig csinalta hogy hol jo volt hol nem,de mar egy jo ideje semmi. A szelso ablakra meno fuvokanal allandoan jon meleg levego de ventillacio nincs. De ha letekerem a hofokot akkor az az enyhe bearamlo levego hideg. Zsir uj a suni is es a motor is, termosztatok is nemreg lettek benne cserelve


ha a venti nem megy, meg néha megindul, az pedig süni gond.
hogy valahol jön meleg, valahol nem, az lehet fűtéscsap. általában a bal nyúlványon van felfogatva, de E60-nál nem tudom, keress rá. lehet kocogtatásra is megjavul. ez is lehet ha nem mindenhova megy meleg levegő.

YELLOW Elküldve: 2019-10-09 11:08 Klíma automatika hiba

ildike1991 írta: S.o.s. Sziasztok! Adott egy e60 530d. Nincs futesunk. Uj suni uj futesmotor de meg igy sem kapcsol be. Mi lehet a problema? A klima panel elmeletileg jo, mert menet kozben ha allitom a hofokot es az enyhe levego jon be annak allitodik a hofoka.


nem írtad így rákérdezek, hogy a venti biztosítéka jó? ne kérdezd melyik, nem tudom, könyvében, vagy kiosztásnak lennie kellene. vagy átnézi az összeset, aminek a klímához köze van.

YELLOW Elküldve: 2019-10-07 20:34 Társalgó

John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.(Nem tudom hogy jó topic-ba írok-e de érdekes kérdés merült fel bennem,ha úgy van át teheti bárki megfelelő topic-ba.. ) Márkafüggetlenül szoktam olyan tulajdonoskról hallani hogy "Ha beborul az ég,vagy,esik az eső vagy akár a hó nem hozzuk ki az autót" Viszont magamon is ezt vettem észre és van amikor 1.5-hétig is inkább fedett helyen hagyom az autót (Kezd olyan is lenni hogy nehezebben old ki időnként a fék és ez annak köszönhető hogy sokat áll a kocsi)és motorral megyek inkább (Volt hogy a Dohányboltos is rákérdezett hogy:"Mi az,nincs már meg a Bmw...?") meg olyant is tapasztaltam magamon hogy ha akár egy rokon is neki dől rá szólok nehogy megkarcolja vagy ilyesmi akár egy kiálló gombbal vagy cipzárral vagy gyűrű karkötö ilyenek és van amikor 2-naponta törölgetem és azt tervezem hogy veszek valami Swiftet napi használatra ez meg "Templombajárós"lesz vagy.Kérdésem lényege hogy ez a féltés meddig a határig egészséges és mikor nem az? (Tudom nem most jött ki a kereskedésből de tudom ilyenem nem lehet ismét mert ez is egy örökségből fakadó autóvásárlás volt,lényeg az hogy akkor megvehettem de alaphangon nem vagyok annyira eleresztve hogy akár holnap vegyek még 3-at )


én is így vagyok. de sosem húzom be a kéziféket hosszabb időre, sőt fagyos, párás időben max 1-2 órára. én használom télen is. idén vagy 3ezret mentem csak télen, ami számomra is rekord... mármint ezt a téligumival mentem.
hogy mi egészséges mi ne, az legyen a te dolgod. engem is cikiztek, mikor nem mentem el garázsbuliba, mert frissen mostam az autót, és esős időt mondtak. vagy nagy hó esett fájós háttal nem lapátoltam el és több hétig állt az autó. megoldottam másképp. senkinek semmi köze hozzá. a tiéd, azt csinálsz vele, ahogy neked tetszik és jól esik.

Köszi,akkor még a normális tartományban vagyok szellemileg? (Fura mert eddig Fordjaim voltak,igaz azokra is vigyáztam de meg ez előtt Egy E34 Tds-em volt,talán ott kezdődhetett ez például abban a kocsiban vezettem be hogy nincs dohányzás.)
Lehet abban is valami amit valamikor Tano írhatott hogy "A Bmw-nél az ember szuper szenzitíven figyel rá." A másik ami nem tudom hogy nálam normális hogy a rokonok is ha beszállnak mindig lusták átemelni a lábukat a belső műanyag küszöb borításon végighúzzák a lábukat volt olyan hogy sarat is rá húztak és azt akarták beadni nekem hogy már olyan volt holott tisztán emlékszem hogy előző nap is takarítottam,ilyenkor olyan gondolataim támadnak hogy felrúgdosnám őket,de persze nem mondom nekik mert sértődés lesz belőle,de ez is csak egy példa a sok közül,viszont megnyugtattál. (a másik téma hogy Alföldön lakom itt sík út van és sose használom a kéziféket,legutóbb azt csinálta hogy megállás után a kormányt jobbra fordított állapotban akartam kiindulni de befogott a fék,utána egész nap nem.Haver szerint a tárcsa vagy a pofák berozsdálnak az állás miatt és amikor le kopik a rozsda olyankor hamarabb elkoptatom a fékeimet mint normál körülmények között,lehet benne valami.Szóval igaz a mondás hogy egy autó álló helyben hamarabb romlik el mint a napi használatos? )


én is így vagyok, utálok idegenek vinni. egy időben nagymamám vittem úgy nem úgy hajlik, na meg mélyre ülni... ideg vagyok, hogy mások nem figyelnek.
az állás ami ront, az a sok állás, nem az 1-2 hónapos. egy jó fék nem rozsdál be, főleg ha garázsban van, vagy ahol konkrétan nem éri víz.
igazából nem használódik szerintem jobban. annyi lehet, hogy a gumi részek beállnak, szilentek, gumiabroncs. de a guminak sok idő kell, ha nem öreg, meg a szilenteknek is. motorolaj, benzin sem jó ha sokat áll. de mondom itt 6 hónap+ időkről beszélünk. a benzin is azért 3 hónapot eláll, de azt hiszem a szavatossági idő 1 év vagy fél év nem is tudom.

Igen,azt vettem észre hogy mindig az utas ahol ül ott van retek,fura a vezető oldalon sosem..Fékre visszatérve 1.5 hetente szoktam kihozni,fedett helyen van (Tákolt ponyvagarázs de elmegy itt Keleten..) Még azt mond meg nekem hogy az Asc-activate amikor nyomnom kell a pedált és darál annak mi az értelme és helyettesíti a légtelenítést vagy csak rásegít illetve mire jó? (Ma megdaráltam hátha megmozgat valamit állítólag a munkahengereket jól tudom?)


a légtelenítés más. de én pont vagy egy hete hallottam, hogy az akkor jó, ha a megfelelő készülék a rendszerre van kötve, mármint a fékrendszerre. pedig korábban egy szaki azt mondta, így is le tudja magát légteleníteni. szóval nem tudom mi van.

YELLOW Elküldve: 2019-10-06 17:34 Társalgó

John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.(Nem tudom hogy jó topic-ba írok-e de érdekes kérdés merült fel bennem,ha úgy van át teheti bárki megfelelő topic-ba.. ) Márkafüggetlenül szoktam olyan tulajdonoskról hallani hogy "Ha beborul az ég,vagy,esik az eső vagy akár a hó nem hozzuk ki az autót" Viszont magamon is ezt vettem észre és van amikor 1.5-hétig is inkább fedett helyen hagyom az autót (Kezd olyan is lenni hogy nehezebben old ki időnként a fék és ez annak köszönhető hogy sokat áll a kocsi)és motorral megyek inkább (Volt hogy a Dohányboltos is rákérdezett hogy:"Mi az,nincs már meg a Bmw...?") meg olyant is tapasztaltam magamon hogy ha akár egy rokon is neki dől rá szólok nehogy megkarcolja vagy ilyesmi akár egy kiálló gombbal vagy cipzárral vagy gyűrű karkötö ilyenek és van amikor 2-naponta törölgetem és azt tervezem hogy veszek valami Swiftet napi használatra ez meg "Templombajárós"lesz vagy.Kérdésem lényege hogy ez a féltés meddig a határig egészséges és mikor nem az? (Tudom nem most jött ki a kereskedésből de tudom ilyenem nem lehet ismét mert ez is egy örökségből fakadó autóvásárlás volt,lényeg az hogy akkor megvehettem de alaphangon nem vagyok annyira eleresztve hogy akár holnap vegyek még 3-at )


én is így vagyok. de sosem húzom be a kéziféket hosszabb időre, sőt fagyos, párás időben max 1-2 órára. én használom télen is. idén vagy 3ezret mentem csak télen, ami számomra is rekord... mármint ezt a téligumival mentem.
hogy mi egészséges mi ne, az legyen a te dolgod. engem is cikiztek, mikor nem mentem el garázsbuliba, mert frissen mostam az autót, és esős időt mondtak. vagy nagy hó esett fájós háttal nem lapátoltam el és több hétig állt az autó. megoldottam másképp. senkinek semmi köze hozzá. a tiéd, azt csinálsz vele, ahogy neked tetszik és jól esik.

Köszi,akkor még a normális tartományban vagyok szellemileg? (Fura mert eddig Fordjaim voltak,igaz azokra is vigyáztam de meg ez előtt Egy E34 Tds-em volt,talán ott kezdődhetett ez például abban a kocsiban vezettem be hogy nincs dohányzás.)
Lehet abban is valami amit valamikor Tano írhatott hogy "A Bmw-nél az ember szuper szenzitíven figyel rá." A másik ami nem tudom hogy nálam normális hogy a rokonok is ha beszállnak mindig lusták átemelni a lábukat a belső műanyag küszöb borításon végighúzzák a lábukat volt olyan hogy sarat is rá húztak és azt akarták beadni nekem hogy már olyan volt holott tisztán emlékszem hogy előző nap is takarítottam,ilyenkor olyan gondolataim támadnak hogy felrúgdosnám őket,de persze nem mondom nekik mert sértődés lesz belőle,de ez is csak egy példa a sok közül,viszont megnyugtattál. (a másik téma hogy Alföldön lakom itt sík út van és sose használom a kéziféket,legutóbb azt csinálta hogy megállás után a kormányt jobbra fordított állapotban akartam kiindulni de befogott a fék,utána egész nap nem.Haver szerint a tárcsa vagy a pofák berozsdálnak az állás miatt és amikor le kopik a rozsda olyankor hamarabb elkoptatom a fékeimet mint normál körülmények között,lehet benne valami.Szóval igaz a mondás hogy egy autó álló helyben hamarabb romlik el mint a napi használatos? )


én is így vagyok, utálok idegenek vinni. egy időben nagymamám vittem úgy nem úgy hajlik, na meg mélyre ülni... ideg vagyok, hogy mások nem figyelnek.
az állás ami ront, az a sok állás, nem az 1-2 hónapos. egy jó fék nem rozsdál be, főleg ha garázsban van, vagy ahol konkrétan nem éri víz.
igazából nem használódik szerintem jobban. annyi lehet, hogy a gumi részek beállnak, szilentek, gumiabroncs. de a guminak sok idő kell, ha nem öreg, meg a szilenteknek is. motorolaj, benzin sem jó ha sokat áll. de mondom itt 6 hónap+ időkről beszélünk. a benzin is azért 3 hónapot eláll, de azt hiszem a szavatossági idő 1 év vagy fél év nem is tudom.

YELLOW Elküldve: 2019-10-06 15:56 Társalgó

John írta: Sziasztok.(Nem tudom hogy jó topic-ba írok-e de érdekes kérdés merült fel bennem,ha úgy van át teheti bárki megfelelő topic-ba.. ) Márkafüggetlenül szoktam olyan tulajdonoskról hallani hogy "Ha beborul az ég,vagy,esik az eső vagy akár a hó nem hozzuk ki az autót" Viszont magamon is ezt vettem észre és van amikor 1.5-hétig is inkább fedett helyen hagyom az autót (Kezd olyan is lenni hogy nehezebben old ki időnként a fék és ez annak köszönhető hogy sokat áll a kocsi)és motorral megyek inkább (Volt hogy a Dohányboltos is rákérdezett hogy:"Mi az,nincs már meg a Bmw...?") meg olyant is tapasztaltam magamon hogy ha akár egy rokon is neki dől rá szólok nehogy megkarcolja vagy ilyesmi akár egy kiálló gombbal vagy cipzárral vagy gyűrű karkötö ilyenek és van amikor 2-naponta törölgetem és azt tervezem hogy veszek valami Swiftet napi használatra ez meg "Templombajárós"lesz vagy.Kérdésem lényege hogy ez a féltés meddig a határig egészséges és mikor nem az? (Tudom nem most jött ki a kereskedésből de tudom ilyenem nem lehet ismét mert ez is egy örökségből fakadó autóvásárlás volt,lényeg az hogy akkor megvehettem de alaphangon nem vagyok annyira eleresztve hogy akár holnap vegyek még 3-at )


én is így vagyok. de sosem húzom be a kéziféket hosszabb időre, sőt fagyos, párás időben max 1-2 órára. én használom télen is. idén vagy 3ezret mentem csak télen, ami számomra is rekord... mármint ezt a téligumival mentem.
hogy mi egészséges mi ne, az legyen a te dolgod. engem is cikiztek, mikor nem mentem el garázsbuliba, mert frissen mostam az autót, és esős időt mondtak. vagy nagy hó esett fájós háttal nem lapátoltam el és több hétig állt az autó. megoldottam másképp. senkinek semmi köze hozzá. a tiéd, azt csinálsz vele, ahogy neked tetszik és jól esik.

YELLOW Elküldve: 2019-10-06 15:45 Motorgenerál!

muszka93 írta:
YELLOW írta:
muszka93 írta: Sziasztok!
Lenne nekem egy olyan problémám, hogy mikor az autom 2-3napot áll és azután beindítom akkor erőteljes ráz,remeg a motor mind addig míg felnem veszi a megfelelő alapjárati fordulatot. Ez kb 1percig tart ez a probléma. Esetleg valaki találkozott már ilyen problémával.
(BMW e46 320i)


2-3 napos állás után próbáld meg azt, hogy többször adsz gyújtást. minden gyújtás ráadásnál vársz vele egy 5 másodpercet. majd csak a 3. után indíts rá. ha így nem csinálja,a hogy írom, akkor pumpában egy szelep engedi vissza az üzemanyagot. akkor cserés lest, sajnos csak egyben megy a pumpával, ha jól tudom.


Ahogy leírtad úgy csináltam meg és így a hiba már nem áll fent. Letudnád nekem írni, hogy pontosan melyik szelepre is gondoltál?


ez az üzemanyag szivattyúban van benne. azt hiszem külön nem javítható, csak komplett csere.
pont írtam egy másik helyre, hogy nekem 3 nap alatt nem engedte el a nyomást a pumpa.
még annyit tudsz csinálni, hogy megnézed a tank meddig van amikor ezt csinálja, és akkor addig nem hagyod kiürülni. pl ha negyed alatt csinálja, akkor a felett legyen mindig az üzemanyagszint. ezt is érdemes kipróbálni, hogy pl fél tankkal, vagy teli tankkal, 2-3 nap állás után egy gyújtásra és indításra csinálja-e. ha igen, akkor az a pumpa haldoklik.

YELLOW Elküldve: 2019-10-05 15:45 Üzemanyag szivattyú

No gyerekek.
3 napja kb 2x ráadtam a gyújtást az autóra, mert kellett. De nem történt indítás.
Most 3 nap elteltével adom a gyújtást és nincs hangja a szivattyúnak. Kicsit meg is ijedtem. majd rájöttem, hogy 3 napja mi volt.
Ezek alapján nem ejti az üzemanyagot.

YELLOW Elküldve: 2019-10-05 12:03 sötétedõ belsõ visszapillantó tükör

No, mivel szét van esve a megfelelő topic, így ide írok.
Tudja valaki, hogy a Homelink-es tükörben a kapunyitó az milyen, miféle? Működési frekvencia, fix vagy ugrókódos? Esetleg ha ugrókódos, akkor milyen algoritmussal dolgozik?

YELLOW Elküldve: 2019-10-02 20:24 hûtõ

costa0097 írta: Sziasztok e46 20d-be milyen hűtőfolyadékot ajánlotok?


Mannol AG13, van BMW minősítése is. már most ezt vettem én is. A Castrol nagyon drága. Ebből 5 liter tömény -70-72°C-os, kb 4500-5000Ft, míg a Castrolnak literje 2600 körül mozog.

YELLOW Elküldve: 2019-10-02 16:56 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

peti9577 írta:
YELLOW írta:
peti9577 írta:
YELLOW írta:
peti9577 írta: https://kepkuldes.com/image/eZfTNZ
https://kepkuldes.com/image/eZf4SA
Én cseréltem ki az egr szelepen az egyik anyát! Ennyi képem van róla!


megvezető, lánc tutti volt cserélve. a többit nem látom.


Köszi a segítséget! Ha vissza jön a kasztnistól kicserélem! És megválok tőle!
Valakinek már nem sok gondja lesz vele!


én ha már ennyit költenék rá, nem adnám el úgy, hogy jó. pedig van vagy 2 ilyen ismerősöm akiknél e rendszeres. mire jó lesz eladja, és a rálocsolt pénz nem jön vissza.


Sajnos igazad van! De sajnos most lett elég hogy költsek rá így sajnos mennie kell amíg nem jön ki újabb baj!


túl hamar feladod. most egy 50ezres autóra is rá lehet költeni 200ezret. és ez még nem fényezés, csak úgy futómű, motor. mondjuk ha nem tervezted vele hosszúra... akkor mindegy.

YELLOW Elküldve: 2019-10-01 20:12 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

peti9577 írta:
YELLOW írta:
peti9577 írta: https://kepkuldes.com/image/eZfTNZ
https://kepkuldes.com/image/eZf4SA
Én cseréltem ki az egr szelepen az egyik anyát! Ennyi képem van róla!


megvezető, lánc tutti volt cserélve. a többit nem látom.


Köszi a segítséget! Ha vissza jön a kasztnistól kicserélem! És megválok tőle!
Valakinek már nem sok gondja lesz vele!


én ha már ennyit költenék rá, nem adnám el úgy, hogy jó. pedig van vagy 2 ilyen ismerősöm akiknél e rendszeres. mire jó lesz eladja, és a rálocsolt pénz nem jön vissza.

YELLOW Elküldve: 2019-10-01 18:07 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

peti9577 írta: https://kepkuldes.com/image/eZfTNZ
https://kepkuldes.com/image/eZf4SA
Én cseréltem ki az egr szelepen az egyik anyát! Ennyi képem van róla!


megvezető, lánc tutti volt cserélve. a többit nem látom.

YELLOW Elküldve: 2019-10-01 17:27 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

peti9577 írta:
YELLOW írta:
peti9577 írta: sziasztok! olyan segítséget szeretnék kérni hogy következő hiba jött ki: (Camshaft sensor 1, intake)
(N46b18a motor)és hogy a képen a 3 mas vagy a 4 es jeladót kell kicserélni?

https://kepkuldes.com/image/eK4gZZ

Válaszotok előre is köszönöm!


hát mivel intake, tehát a szívó oldalit, az pedig a 4-es a képen. már amennyiben a szenzor rossz, és nem esetleg ugrott egyet a szívó oldali vezérlés.


Köszi a választ! Remélhetőleg nem a vezérlés ugrott el kB 10000km ezelőtt lett cserélve!(szakszervizbe)


nem akarlak elszomorítani, de a szakszerviz itt nem garancia semmire. főleg nem mindegy mit is cseréltek valójában... egy normális helyen nem csak kiszámlázzák, hanem ki is cserélik az egész feszítést, megvezetést, lánckereket, láncot, feszítőpatront.
persze nem rémisztgetni akarlak, csak mondom.

YELLOW Elküldve: 2019-10-01 14:56 Ülésfoglaltság érzékelő

nega15 írta: Sziasztok!

A kérdésem a következő lenne: Az anyós ülésbe, ha valaki be ül, nem mindig jelzi az ülés foglaltság érzékelő, hogy ülnek ott és kössék be magukat. Ha olyan napja van egyből világít az öv lámpa, de nem mindig. Az ülésfoglaltság érzékelő javítható vagy csere?
E91 kombi
Köszi!


javítható, de bontani kell az ülést, illetve attól függ mi baja van. szerintem egyszerűbb kiprogramozni a figyelést belőle, és akkor inkább nyíljon mindig, mint false jelet küldve, azt mondja nem ül ott senki, oszt nem nyit légzsákot.

YELLOW Elküldve: 2019-10-01 07:50 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

peti9577 írta: sziasztok! olyan segítséget szeretnék kérni hogy következő hiba jött ki: (Camshaft sensor 1, intake)
(N46b18a motor)és hogy a képen a 3 mas vagy a 4 es jeladót kell kicserélni?

https://kepkuldes.com/image/eK4gZZ

Válaszotok előre is köszönöm!


hát mivel intake, tehát a szívó oldalit, az pedig a 4-es a képen. már amennyiben a szenzor rossz, és nem esetleg ugrott egyet a szívó oldali vezérlés.