YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2012-06-26 12:14 Társalgó

Coyote írta: Ma reggel megérkezett minden idők esernyője
Igen, ettől én most jobb ember lettem, és büszke vagyok rá, hogy ezt is elérhettem

Itt nyitogatom a szobában mert gecire tetszik LOL Még a tokja is odabasz.


nekem is kell. honnan mennyiért? tegnap szükségem lett volna rá. így is esőbe kivittem az autót tegnap, úgy szakadt, 700m ide a munkahely max, de amíg a parkolóból beértem, szarrá áztam

YELLOW Elküldve: 2012-06-26 06:53 Társalgó

csbalu írta: Mosóban voltunk

http://youtu.be/P7h5eB0reCg

Érdekes hogy a kerékmosó fél méterrek a kocsi előtt mossa a kerekeket (2:45)..... Szerintem Wax-ot sem tett a kocsira... legalább a port lemosta



hát a habzó anyagból is elég sovány volt.... így tudja szépen öxebaxni a fényezért... és ezért kérnek el 990-1600 ft-okat....

YELLOW Elküldve: 2012-06-26 06:49 Kulcs hiány!

rcs írta:

Csak nem lopnak már 12 éves autókat?!


azt lopnak amire igény van. egy éjszaka alatt szétbontják az autót, vagy megy külföldre. gondolhatod, hogy ilyen kis országban nem fognak egy az egyben értékesíteni lopott autót. vagy ha igen, akkor ott már másnak adják ki magukat, aztán okirat hamisítás, stb.

YELLOW Elküldve: 2012-06-26 06:42 Társalgó

Alesi írta:
K_Gergo írta:
YELLOW írta: nem akarok ebbe nagyon belemenni, de TT-ben nem volt 225 lovas.

ez akkora baromság, hogy inkább kigúnyoltalak volna, de maradjunk a tényeknél: gyárilag volt 180 és 225 lovas túrós verzió is, utóbbi quattro privilégium.


En ehhez csak annyit fuznek hozza, hogy nem reg ota irogatok a forumba, de az autom megvetele elott 1 evvel (kb 4,5 eve) mar rendszeres olvaso voltam, es legalabb 1 eve nem olvasok el egy kommentet se Yellow-tol, csak ha muszaj...



és jó, hogy ennyire nagyra vagy magatól?

YELLOW Elküldve: 2012-06-25 16:38 Társalgó

K_Gergo írta:
YELLOW írta: nem akarok ebbe nagyon belemenni, de TT-ben nem volt 225 lovas.

ez akkora baromság, hogy inkább kigúnyoltalak volna, de maradjunk a tényeknél: gyárilag volt 180 és 225 lovas túrós verzió is, utóbbi quattro privilégium.


legyen úgy...

YELLOW Elküldve: 2012-06-25 16:06 Társalgó

Alesi írta:

Én vezettem egy kb. 150km-en keresztül egy 225 lovas 1,8T Quattro TT Cabrio-t, azért nem mondanám rá azt, hogy nem megy, se nem hasonlítgatnám 1,6-os Ford Puma-hoz...az az autó igenis mocskosul megy, egy bajom volt vele, hogy érzésre mintha egy koporsó lenne, annyi hely van benne, és nagyon ideges az úton, 100nál úgy éreztem magam közúton, mint a sajátomban 160-nál! Érdekes autó, van benne élmény, de nekem nem kéne.



nem akarok ebbe nagyon belemenni, de TT-ben nem volt 225 lovas. a Leon Cupra R volt 225 lovas. a TT-ben még a 180 lovas motor is ritka volt, amit a Leon Sport RR-be raktak. az ódiban 150 lovas turós motorok voltak leginkább, bár lehet a TT a 180-at kapta. jah és nem ugyanarról a motorról van szó, még a blokk sem azonos minden esetben a hengerfej meg pláne nem, a turbóról, dugók, hajtókarokról nem is beszélve. kulsőre hasonlít, de nem ugyanaz. abban a TT-ben akkor egy Cupra motorja volt. ennek sokat utána jártam, mert Leon-t akartam venni, aztán rájöttem, hogy annyi pénzből nagy vágyam BMW is van

YELLOW Elküldve: 2012-06-25 11:10 Társalgó

jons írta:
vivaladiesel írta:
YELLOW írta: http://belsoseg.blog.hu/2012/0..._jo_kalost


Sosem fogom megérteni az ilyen "ennyiértinkább3évesMazdátvettemvolna" felfogást.
Nyilvánvaló, hogy 20 év körüli prémium kategóriás autót (és alapvetően ez a fiatalabb prémium autókra is igaz) szerelemből vesz az ember vagyis a szívére hallgat amikor pedig egy fapados lélektelen rizsrakétát akkor az eszére.



Én sem fogom megérteni, de azért ez már túlzás amit a srác csinált. Félelmetes, hogy valakinek van ennyi pénze egy szarra, amikor tudja, hogy szar és jó sosem lesz, mert ahhoz már több millió kellene. Ennek így semmi értelme. A határ valahol a mi kocsijainknál lehet, hogy még nem kell sokat költeni rá, de azért kell. 1,5 millió... több, mint 1 évi fizetésem.


itt az a gáz, hogy az ilyenek miatt hiszik azt, hogy drága a BMW alkatrész. nem tájékozódik, esetleg márkaszervízbe viszi. persze, hogy drága. egy BMW szervíz sem különb, mint a suzuki, csak másak a rezsi óradíjak, vagy mik.

YELLOW Elküldve: 2012-06-25 09:26 Társalgó

YELLOW Elküldve: 2012-06-23 19:24 BMWfanatics.hu tagsági kártya!

Coyote írta:
hil írta:
YELLOW írta:

arról nem is beszélve, hogy amilyen szemét vót, még nekem ajándékba is küldött egy kártyát önköltségen. amit persze sosem használtam és tavaly lejárt, de a tárcám becses dísze azóta is és az is marad.

amúgy nem én vótam.

kivolt az? kapjuk el, és.... eresszük le az aurója kerekét


meg nyomjuk ki 5 üveg szódáját.......


nyúljunk nyálas ujjal a fülébe!


YELLOW Elküldve: 2012-06-22 21:32 Motorolaj

ki meri ezt beletölteni? vonalkód alapján is olasz...
forgalmazó hunoil, meg kecskemét? mibe, hogy ugyanaz a teszkós olaj van benne!


Ár
5500ft/4liter (1375/liter)

(bolti ára 2700-3500ft/liter)

Adatok
Petronas Syntium 5000 XS – SAE 5W-30
Teljesen szintetikus, üzemanyag-takarékos, Low-SAPS technológiájú motorolaj új generációs benzinüzemű valamint minden dízelüzemű személygépkocsihoz és kisteherautóhoz alkalmazható. Ideális a BMW csoport által gyártott gépjárművek számára, többek között a részecske szűrővel ellátott, illetve TWC kipufogó-rendszerű gyártmányokhoz is.
EURO 5 szabványt is teljesíti Specifikációk:
ACEA C3 API SM BMW LL-04 MB 229.51 VW 505.01

5w-30 olaj féláron

YELLOW Elküldve: 2012-06-22 20:39 BMWfanatics.hu tagsági kártya!

kempelen írta:
jons írta:
Robinson írta:
Amilyen hangvételű leveleket egyesek megengednek maguknak, tisztázzunk pár dolgot:
Nem írtam mindenkinek egyesével levelet, megírtam ide a fórumra, hogy legyetek türelemmel.


Igen és egyébként is egy borzasztó ember vagy, mert nem küldted a matricámat és azért is, mert megcsináltad ezt az oldalt és mi itt lehetünk és egyébként is...


Nyerészkedő!



arról nem is beszélve, hogy amilyen szemét vót, még nekem ajándékba is küldött egy kártyát önköltségen. amit persze sosem használtam és tavaly lejárt, de a tárcám becses dísze azóta is és az is marad.

amúgy nem én vótam.

kivolt az? kapjuk el, és.... eresszük le az aurója kerekét

YELLOW Elküldve: 2012-06-22 14:57 Üzemanyag folt

Attila74 írta:
csavargo írta:
fanta2 írta: Sziasztok!

Most nyáron ha tele tankolok szinte mindig lesz másnapra az autó alatt gázolajfolt. Gondolom a túlfolyón keresztül jön ki a felesleg az üzemanyag tágulása miatt a melegben. Kérdésem hogy van-e valakinek ötlete hogy hogyan tudnám megnézni hogy esetleg a túlfolyó nem csúszott-e szét vagy valami hasonló?

Előre is köszi.


ez "normális" jelenség azért hivják tulfolyónak a melegben tágul az üzemanyag valahol annak engedni kell tele tanknál


Ebben bíztam én is, tekintve hogy az elmúlt napokban extrém meleg volt és mióta nincs tele a tank, nincs nyoma a folyásnak. Csak azt nem értem, hogy előtte E46-nál sose tapasztaltam ilyet - 2,5 éven keresztül - pedig nem 5000-ért szoktam tankolni. De ezen túl tudok lendülni
Max. ilyenkor nem tankolom majd fullra, ne menjen pocsékba semmi.


már én is csak egy kattanásnyira tankolom. igaz pisztolya válogatja....

YELLOW Elküldve: 2012-06-22 08:48 Üzemanyag folt

Robesz írta: Valószínűleg a tankban lévő üzemanyagpumpa tömítésénél folyik.


akkor annak bent is szaga lenne.
nekm nem dízel, de én, volt, hogy úgy eletankoltam, hogy már visszafelé folyt. sosem volt az autó alatt folt. igaz a benzin nem is hagy úgy nyomot, de jele lenne. én inkább a betöltő nyílás, és a tank közti szakaszt nézném át... de valószínű a túlfolyó az.

YELLOW Elküldve: 2012-06-21 20:35 Centrálzár vezérlő, grundmodul

lgaben írta: Sziasztok!
Tudna nekem segíteni valaki a következő problémában:
Mikor napos, meleg helyen állok nem nyílik a központim csak kulccsal tudom kinyitni!
Félreállok valami árnyékos helyre és várok kb. fél órát és nyílik!
Már nem merek napos helyre állni!
Nagyon bosszantó ha ha velem valaki mert be kell másznia a vezető ülésen keresztül!
Kérlek segítsetek!!!!!!!!!!!!!!!!!
Előre is köszi!!!


először csak napon állva fogja ezt csinálni, majd máskor is ha csak meleg van.
a GM-en a relét kell kicserélni, ez 99%. olvass vissza nem részletezném.

YELLOW Elküldve: 2012-06-21 05:03 soltvadkert 2011

Coyote írta: Köszi Yellow!

Első videón 1:42, másodikon 4:04
Sajnos félig kikapcsolt DSC-vel csak, azaz az ABS még dolgozott. Utána már nem, de arról még nem találtam videót, amikor sikerült egy egészségeset driftelni

Mögöttem a srác a bordó ötössel kente neki rendesen azért, néha azt hittem, nem fog tudni megállni (nem is tudott, a mellettem lévő sávban kötött ki egyszer)




most nem azé, hogy kötekedjek, de ha full ki van kapcsolva az ABS,akkor is megy, annak semmi köze a drifteléshez, csak ha fékezel. driftelésnél meg nem szokás