YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2012-05-04 21:22 Üzemanyag fogyasztás

hancurozo írta:
YELLOW írta: igen igazad van én is tudom. de ez az én keresztem. én olyan 2003-ig, még jogsi nélkül több dízelt vezettem mint benyásat. 12-13 évesen keresztfater E34 524td-je nyomatékosított, hogy BMW-m eccer az életben lesz. neki szinte csak dízelek voltak, nagyon sokat vezettem őket, igaz többségével fuvaroztunk. teszettek, de arra valóak, amire használtuk.
nekem oszt nyóc, nektek mi van, vagy másnak. ki ezért ki azért veszi.
nekem mondjátok, hogy nem veszem a lapot, ha szúrkáltok. hát most én is ezt teszem így fogjátok fel. ez a szlogen amit beszúrtam kb 5 éves sztori. nem kívánom leírni az alapját, de egy BMW-s haveré. aztán más fórumon is ugyanez ment.


Na végre valamiben egyet értünk. Az autó arra való, hogy A-ból B-be szállítsa az utasait. Az, hogy ezen bellül ki milyen márkát, és azon bellül milyen tipust részesít előnyben, az mindenkinek a saját igényei/elvárásai határozzák meg. Ezen kívül szerintem csak a gyüjtők vesznek normális okból autót. A többi aki nem ezen okokból, az vagy mutogatni (néézd nekem is van autóm, de nem használom), vagy mert már mindenkinek van csak neki nincs. (de utóbbiak szerintem kisebbségi komplexusban szenvednek, és orvosi kezelésre szorulnak)


már leírtam sokszor. fater csak akkor adta ide az övét, ha pl kiganajoztam az ő mocskát. de akkor sem mindig. úgy döntöttem autót veszek nem akarok tőle függni. ha épp tudni akarod, többször el akart itthonról zavarni. irigy volt, ezért kellett neki új autót venni, nehogy nekem jobb legyen meg hamarabb. így nekem ré fél évre lett meg. abból is volt vita, pedig saját pénzemen volt a biznisz. saját autó saját felelősség. akkor viszem amikor akarom. mivel leginkább helyben közlekedem, és nem nagy terület ez, így ezért nem hazsnálom annyit. jó a tömegközlekedés, havi bérlet 3100 Ft, illetve ott a bringa. ettől függetlenül van használva mert nem bírnám ki, hogy csak álljon. de mondtam kis távok vannak, így is tök feleslegesen járok vele, csak magam szórakoztatására. autópályás vezetés unalmas lenne és nem is járok olyan helyekre.

YELLOW Elküldve: 2012-05-04 20:53 Üzemanyag fogyasztás

hancurozo írta:
YELLOW írta: na nehogymár ne írhassak ki, amit akarok. idézőjelben van. és tetszik.
mér az van, ami? ez tetszett meg. dízelt semmiképp nem akartam, a többi benyás ilyen évjáratba marha drága volt, ezé lett ez, és nem bántam meg! (ja és örülök neki, hogy ezt megláttam, mert jobban jártam ezzel, mint egy Leon Sport R-rel, vagy A4-es ódival, vagy sorolhatnám, amiket néztem)


Biztos jól mutat a garázsba. De mindegy lett volna mit választasz ha nem használod. ha kiszámolod, hogy mibe kerül 1 év használat (az a néhány km amit használod, teljesítményadó, biztosítás) akkor abból a pénzből bérelhetnél arra a néhány alkalomra jobban felszerelt, újabb BENZINES BMW-t is. (volt benzines autóm is, diesel is mindkettő több márkától)


igen igazad van én is tudom. de ez az én keresztem. én olyan 2003-ig, még jogsi nélkül több dízelt vezettem mint benyásat. 12-13 évesen keresztfater E34 524td-je nyomatékosított, hogy BMW-m eccer az életben lesz. neki szinte csak dízelek voltak, nagyon sokat vezettem őket, igaz többségével fuvaroztunk. teszettek, de arra valóak, amire használtuk.
nekem oszt nyóc, nektek mi van, vagy másnak. ki ezért ki azért veszi.
nekem mondjátok, hogy nem veszem a lapot, ha szúrkáltok. hát most én is ezt teszem így fogjátok fel. ez a szlogen amit beszúrtam kb 5 éves sztori. nem kívánom leírni az alapját, de egy BMW-s haveré. aztán más fórumon is ugyanez ment.

YELLOW Elküldve: 2012-05-04 20:29 Üzemanyag fogyasztás

jons írta:
YELLOW írta: mert jobban jártam ezzel, mint egy Leon Sport R-rel, vagy A4-es ódival, vagy sorolhatnám, amiket néztem


mi meg rosszabbul



hát ez kuttyát nem érdekli, egyéni szociális problémád.

YELLOW Elküldve: 2012-05-04 20:26 Üzemanyag fogyasztás

hancurozo írta:
YELLOW írta:
hancurozo írta:
jons írta: Aláírásodon okosítsál szerintem. Semmi szükség a flame keltésre, főleg nem tőled akire egyébként is ugrik az ember.




YELLOW!
"Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog. "
Inkább járok diesellel mint kerékpárral. Hisz azért van, hogy használjam. (főleg a bőséges nyomatékot)


kerékpározni egészséges dolog
mellesleg ez a kiírás egy régi ismerősömé, csak most láttam meg egy fórumba, én nem tudtam pontosan, így végre meg lett.

de nem értem miért kell erre bepipulni


Mivel a te aláírásod, így a mondatot magadnak érzed.
Nem lenne gond vele, ha olyan írja aki használja is az autóját. Ha menni kell nem a szülő autóját kell elkérni, vagy tömegközlekedi. "Akinek van pénze majomra, legyen banánra is." Nekem olyan majom kellett ami nem kér sok banánt (5,4-6L), de ad vezetés élményt. Ez volt a legjobb megoldás. Ha megkérdezhetem neked miért az lett ami?


na nehogymár ne írhassak ki, amit akarok. idézőjelben van. és tetszik.
mér az van, ami? ez tetszett meg. dízelt semmiképp nem akartam, a többi benyás ilyen évjáratba marha drága volt, ezé lett ez, és nem bántam meg! (ja és örülök neki, hogy ezt megláttam, mert jobban jártam ezzel, mint egy Leon Sport R-rel, vagy A4-es ódival, vagy sorolhatnám, amiket néztem)

YELLOW Elküldve: 2012-05-04 20:03 Üzemanyag fogyasztás

hancurozo írta:
jons írta: Aláírásodon okosítsál szerintem. Semmi szükség a flame keltésre, főleg nem tőled akire egyébként is ugrik az ember.




YELLOW!
"Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog. "
Inkább járok diesellel mint kerékpárral. Hisz azért van, hogy használjam. (főleg a bőséges nyomatékot)


kerékpározni egészséges dolog
mellesleg ez a kiírás egy régi ismerősömé, csak most láttam meg egy fórumba, én nem tudtam pontosan, így végre meg lett.

de nem értem miért kell erre bepipulni

YELLOW Elküldve: 2012-05-04 19:49 Üzemanyag fogyasztás

jons írta:
YELLOW írta:
csbalu írta: Gondolom jópár embernek nem mondok újat, de sokat hallom hogy téved a BC főleg a 320d-kben.
Ebben a cikkben említik a fogyasztás korrekciós tényezőjének beállítását. Próbálta már valaki?

http://www.bmwfanatics.hu/cikk...ivasa.html

Menu 20: Fogyasztás korrekciós tényezője
- Menu 20.0 Fogyasztás korrekciós tényezője
- Menu 20.1 A 10-es számok beállítása
- Menu 20.2 A 100-as és 1000-és számok beállítása
- Menu 20.3 a beállított érték kijelzése és tárolása

A korrekciós tényező kiszámításának formulája:
A kiszámolt valódi fogyasztás / A BC által kijelzett fogyasztás = Korrekciós tényező


én azt hallottam, hogy csak dízelnél működik, de állítólag még senki nem tudott rajta állítani


rosszul hallottad.


diaggal lehet, vagy anélkül is?

YELLOW Elküldve: 2012-05-04 19:25 Üzemanyag fogyasztás

csbalu írta: Gondolom jópár embernek nem mondok újat, de sokat hallom hogy téved a BC főleg a 320d-kben.
Ebben a cikkben említik a fogyasztás korrekciós tényezőjének beállítását. Próbálta már valaki?

http://www.bmwfanatics.hu/cikk...ivasa.html

Menu 20: Fogyasztás korrekciós tényezője
- Menu 20.0 Fogyasztás korrekciós tényezője
- Menu 20.1 A 10-es számok beállítása
- Menu 20.2 A 100-as és 1000-és számok beállítása
- Menu 20.3 a beállított érték kijelzése és tárolása

A korrekciós tényező kiszámításának formulája:
A kiszámolt valódi fogyasztás / A BC által kijelzett fogyasztás = Korrekciós tényező


én azt hallottam, hogy csak dízelnél működik, de állítólag még senki nem tudott rajta állítani

YELLOW Elküldve: 2012-05-04 15:23 Vicces :)

YELLOW Elküldve: 2012-05-04 13:22 Gumi

TbBoy írta: Sziasztok!

Alap E90 320D-re akarok feltenni 19"-es M6 Replika felnit ET35, tehát az jó. Eleje 8,5", hátulja 9,5". Gumi méretekben egy csomó összeállítást hallottam már.

Állítólag az alap: 225/35 elől és 255/30 hátul.
Kérdésem az, hogy 245/35 előre és 275/30 hátulra ezekre a felnikre és legfőbb képen az autóra rámennek-e? (E60-on így van)

Az előző szettem 4db egyforma 18"-os és 9" széles M5-ös felnik voltak 245/40-es gumikkal, (szintén E60-ról) és semmi baj nem volt vele...


szerintem maradj a 225/255 változatnál. az szépen fog rajta állni. a másik kombó túl széles már, felesleges alá.

YELLOW Elküldve: 2012-05-03 21:59 Üzemanyag fogyasztás

Thony írta: Azt hiszem félreértettük egymást! Köszönöm, akik nem estek nekem és nem szóltak meg rögtön!
Én nem kitelepült magyar vagyok, aki elfelejtette a hazáját "nem tud angolul, de magyarul már elfelejtett!" én megtanultam magyarul, elismerem hogy sok hibát vétek... de büszke vagyok arra, hogy magyar lehetek még ha nem is születtem ebben az országban! Nem akartam senkinek, a haza iránti érzelmeit megsérteni! Elnézést!
De mielőtt, bárki bántana kérem kérdezzen!


szerintem már lassan gáz magyarnak lenni. szóval örülj neki, hogy nem ide születtél.
én már semmi jót nem látok ebben az országban, bármennyire is lokálpatrióta vagyok.
szóval ne parázz, amiben tudunk segítünk.

YELLOW Elküldve: 2012-05-03 11:26 Hûtõvíz

jons írta:
YELLOW írta:
őőő valami elkerülte a figyelmed. dízel autóról beszélünk.
nekem valamiért úgy rémlik (valahova már leírtam ide), de mintha nekem 108-nál már a venti kapcsolna. de dízelnél más.


ez b*zmeg meglátod ha elkerüli a figyelmem valami. Neked semmi nem kerüli el.
A dízel 85-nél nyit.
Nem kapcsol a ventid 108-nál a termosztátod nyit annál a hőmérsékletnél.




nah megtaláltam a kommentem:
"nekem is olyan 104 foknál nyit, lefelé olyan 92-95 foknál zár vissza, de volt már, hogy meleg motornál 88 fok körülre is visszahült. a ventim 108 foknál kapcsol."

ehhez hozzá tartozik, hogy télen nem kapcsol 108 foknál a ventim. akkoriban én azt írtam, hogy lehet van köze a külső hőfokhoz is, miszerint télen jobb a motornak az eltolt hőfök, azaz ha melegebb. de ezt csak a ventire értem, mert ugye a termosztát mindig ugyanakkor nyit.

YELLOW Elküldve: 2012-05-03 08:56 Hûtõvíz

jons írta:
Helioport írta:
lorand007 írta: Sziasztok, csak ugy eszembe jutot, hogy még soha nem hallotam a ventilatoromat, pedig volt mar hogy hajtottam 36 fokban szerpentinen is, és semmi, aba se vagyok biztos, hogy müküdik, v.hogy le tudnám elenörizni? köszönöm


Meghajtod, megállsz, gyorsan kipattansz, és ha lucky guy voltál, még hallod majd, hogy nyekereg....

Áh...nem. Észrevennéd, mert csúcsban melegedne a vized...


Nem olyan egyszerű ám ezeket túlmelegíteni. Eleve a termosztát is csak 108-nál nyit...
lorand ha van diag a környékeden akkor be tudod kapcsolni tesztre.



őőő valami elkerülte a figyelmed. dízel autóról beszélünk.
nekem valamiért úgy rémlik (valahova már leírtam ide), de mintha nekem 108-nál már a venti kapcsolna. de dízelnél más.

YELLOW Elküldve: 2012-05-02 15:05 Hûtõvíz

Coyote írta:
YELLOW írta:
Coyote írta:
YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
wagusty írta:
Helioport írta: Nyáron, nagy melegben még a 12 éves Vectrámnak is ment a ventije, hogy hűtsön. Tuti, hogy egy bömösbe nem fért bele egyilyen funkció? Elvileg 15-16 percig még aktív a kocsi, beleférne...


Nem Mehet ez nem OPEL !


jó-jó!
de a BMW-ben mér nem így van? más autóban, nah jó kocsiban mér megy? én csak tudni szeretném a miértjét.
(mondjuk én személy szerint mielőtt beállok a garázsba, nyitogatom a kapukat, ajtókat, addig is jár a motor és általában ilyenkor szokott felbúgni a venti.)


További kérdéseket itt tudsz feltenni és esetleg panasszal élni:

http://www.bmw-werk-muenchen.d...index.html


aszittem tucc valami okosságot. ahol a motor hajtja a ventit, azt megint megértem, hogy leállítás után mér nem megy


Értelemszerűen, ha leállítod, akkor már nem melegszik tovább, onnan kezdve csak hűl. Akkor minek utána a hűtés? Túl nem melegedhet, mert a ventillátornak pont az a szerepe, hogy még BŐVEN a túlhevülés előtt visszahűtse a motort.

Szerintem ez így teljesen logikus - mondom ezt én úgy, hogy az előző autóm tényleg szokott leállítás után hűteni...


akkó képzeld el magad, hogy tekersz mint az állat, olyan jó 35-40-es tempóval, kis szembeszél, odakint 25-30 fok. majd megállsz. mi történik veled? na autónál is kb az. amikor megállsz, a hőfök elvileg egy darabig felfelé fog emelkedni, hiába nincs már égés az égéstérben. most nem kötekedni akarok, csak nem értem, hogy szinte mindenhol megy utána BMW-nél meg nem. mivel magyarázzák az off márkáéknál, hogy kell, és mivel itt hogy nem kell.


Hmm, ez igaz, de alacsony sebességnél (mikor a szembeszél gyakorlatilag hiányzik) bekapcsol a tiéd is nem? Egyébként ahogy nézegetem a neten, a legtöbb tulaj pont arra panaszkodik, hogy nem áll le a venti, órákkal később sem. Olyan infót is találtam, hogy ez állítható opció...


én alapvetően nem pörgetem túl, nem hajtom. néha szakad el a gépszíj, oylankor ahogy hazaérek és megállok a kapu előtt, beindul, de vagy 10-20sec-ig megy max. máskor nem nagyon hallottam még menni.

amúgy azt hittem azért írsz iylen későn, mert lementél tekerni egyet

YELLOW Elküldve: 2012-05-02 14:32 Hûtõvíz

Coyote írta:
YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
wagusty írta:
Helioport írta: Nyáron, nagy melegben még a 12 éves Vectrámnak is ment a ventije, hogy hűtsön. Tuti, hogy egy bömösbe nem fért bele egyilyen funkció? Elvileg 15-16 percig még aktív a kocsi, beleférne...


Nem Mehet ez nem OPEL !


jó-jó!
de a BMW-ben mér nem így van? más autóban, nah jó kocsiban mér megy? én csak tudni szeretném a miértjét.
(mondjuk én személy szerint mielőtt beállok a garázsba, nyitogatom a kapukat, ajtókat, addig is jár a motor és általában ilyenkor szokott felbúgni a venti.)


További kérdéseket itt tudsz feltenni és esetleg panasszal élni:

http://www.bmw-werk-muenchen.d...index.html


aszittem tucc valami okosságot. ahol a motor hajtja a ventit, azt megint megértem, hogy leállítás után mér nem megy


Értelemszerűen, ha leállítod, akkor már nem melegszik tovább, onnan kezdve csak hűl. Akkor minek utána a hűtés? Túl nem melegedhet, mert a ventillátornak pont az a szerepe, hogy még BŐVEN a túlhevülés előtt visszahűtse a motort.

Szerintem ez így teljesen logikus - mondom ezt én úgy, hogy az előző autóm tényleg szokott leállítás után hűteni...


akkó képzeld el magad, hogy tekersz mint az állat, olyan jó 35-40-es tempóval, kis szembeszél, odakint 25-30 fok. majd megállsz. mi történik veled? na autónál is kb az. amikor megállsz, a hőfök elvileg egy darabig felfelé fog emelkedni, hiába nincs már égés az égéstérben. most nem kötekedni akarok, csak nem értem, hogy szinte mindenhol megy utána BMW-nél meg nem. mivel magyarázzák az off márkáéknál, hogy kell, és mivel itt hogy nem kell.

YELLOW Elküldve: 2012-05-02 13:45 Hûtõvíz

bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
wagusty írta:
Helioport írta: Nyáron, nagy melegben még a 12 éves Vectrámnak is ment a ventije, hogy hűtsön. Tuti, hogy egy bömösbe nem fért bele egyilyen funkció? Elvileg 15-16 percig még aktív a kocsi, beleférne...


Nem Mehet ez nem OPEL !


jó-jó!
de a BMW-ben mér nem így van? más autóban, nah jó kocsiban mér megy? én csak tudni szeretném a miértjét.
(mondjuk én személy szerint mielőtt beállok a garázsba, nyitogatom a kapukat, ajtókat, addig is jár a motor és általában ilyenkor szokott felbúgni a venti.)


További kérdéseket itt tudsz feltenni és esetleg panasszal élni:

http://www.bmw-werk-muenchen.d...index.html


aszittem tucc valami okosságot. ahol a motor hajtja a ventit, azt megint megértem, hogy leállítás után mér nem megy