YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2012-03-22 20:38 Motorolaj

eleve E46-nál azt írja, hogy 2 év vagy 22-25ezer km. pont azért, mert gyárilag oylan olaj van előírva, ami kibír 2 évet. zárt térben van, mi baja lehetne? a régi félszintetikus olajak az más. azt én is cserélném évente. de ezt feleslegesnek tartom. ha egy évben mennék 10-12ezret, akkor évente cserélnék. de nekem pont jól jön ki, mert 2 év alatt megy bele ennyi max.
tavaly nyár végén cseréltem olajat, ha jól emlékszem ott van egy tiszta nápolyis vödörben. jó lenne bevizsgáltatni

YELLOW Elküldve: 2012-03-22 20:32 Extra gyors találkozó!

Coyote írta:
Robinson írta:
YELLOW írta: na hali!

úgy néz ki április 22-én 19:30-ra "Ferihegyre" kell mennem.
Korábban is oda tudok érni, szóval ha valakinek lenne kedve, pl beverni a pofám, vagy csak szimplán társalogni, akkor találkozhatunk valahol a környéken. mivel marhára nem vagyok járatos arra, így nem tom mi merre van.
ha lenne 1-2 jelentkező, akkor benne vagyok.


Abban biztos lehetsz, hogy én ezt nem hagyom ki!
És hogy ne gondold meg magad, maradjunk annyiban, hogy személyesen adom oda a bögrédet!


előtte héten még egyeztessünk, és én is megjelenhetek!

Amúgy ha az egyes terminálra tervezel, jól figyelj oda, mert már nagyon át akarnak mindent terelni a kettes terminálba, még április-májusban.


az a helyzet én utóljára oszt. kiránduláson voltam ott, minimum 14-15 éve. csak képek vannak amik rémlenek. szal egyenlőre azt sem tudom mi merre.

YELLOW Elküldve: 2012-03-22 19:04 Motorolaj

én 2 évente cserélek motorolajat és nem fogok sűrűbben (nem érdekel ki mit mond ) ez nálam 10-12ezer km futás vagy annyi sem
fékolajat hivatalosan 2 évente kell. van ismerősöm nem BMW-vel, de mióta meg van az autó 12 éve nem volt fékolaj cserélve benne. igazából a vizesedés akkor okoz gondok, ha erőltetve van a fék, lejtmenet ls kipárolog belőle a víz, ezálta csökken a fékhatás. valamint a fékmunkahenger berohadhat. én méretni szoktam és az alapján cserélem.

YELLOW Elküldve: 2012-03-22 13:33 Társalgó

az istenit... most rakattam fel a nyárit, erre a dobbetét lent, ahol van a kis szoknyája, el volt szabadulva. télen a beszlopált hó adott neki. benyomta.

YELLOW Elküldve: 2012-03-22 13:24 Társalgó

K_Gergo írta:
YELLOW írta: egyetértek hil-lel. hogy a főnökömet idézzem: "A tények makacs dolgok"
nekem sem hisznek sosem, aztán amikor beülnek. a dízelt azért érezni jobbnak, mert a nyomaték nagyobb, jobban érezni. hírtelenebben jön meg.
én nem bántam, meg, hogy 1.8-ast vettem 4 hengerrel. nem mondom, hogy nem kéne 6 hengeres, de akkoriban 1-1,5 misivel drágábbak voltak.
oylan szinten bánom, hogy 5 éve megvettem, most jobbat vehetnék, újabbat.


csakhogy ezek nem mind tények, hanem szubjektumok.
nehezen hiszem, hogy egy turbós dízel gázreakciója jobb, mint a szívó benzinesé - nem arra gondoltál, hogy alacsonyabb fordulaton van már erő?

ez mindennel így van...nézd a jó oldalát: 5 éve van bmw-d. meg hogy nem lakást/házat vettél mondjuk, ott elkeserítőbb a helyzet...én is szemezek időnként e92-vel, szűkösen, de talán kijönne, ha minden eddigi ráfordítást most költeném rá egyben, de akkor maradt volna a punto, aminek az értéke meg durván esett volna...az ilyen agyalás sehova nem vezet, hacsak nincs időgéped.


pont van nálam egy időgép...

YELLOW Elküldve: 2012-03-22 06:51 Társalgó

hil írta:
Bero írta: Én tuti nem fogok vitázni,csak nem értelek. Nekem nagyon gyenge. Én is hagyom a témát,holnap kelek.


Szia Bero!
Akkor mégis, csak, hogy értsd: az rendben van, hogy gyenge, bár ez a megítélés talán szubjektív. Persze, versenyzéshez az, napi használatra rendben van, fogyasztása szintén. A nagyobb motorra ez már nem annyira áll. Szerintem.
De ettől ez a motor nem: szar, fos, fostalicska stb. Na ezt kell érteni!!!!


Egyébként a 320 (150 Le) és az 1,8 (118 Le) között 0-100 ig gyorsulásban kb 0,5 sec van. Azt Te észreveszed???? Városi fogyasztásban viszont 3-4 liter előny is lehet a kisebb javára, ami viszont már számottevő.



egyetértek hil-lel. hogy a főnökömet idézzem: "A tények makacs dolgok"
nekem sem hisznek sosem, aztán amikor beülnek. a dízelt azért érezni jobbnak, mert a nyomaték nagyobb, jobban érezni. hírtelenebben jön meg.
én nem bántam, meg, hogy 1.8-ast vettem 4 hengerrel. nem mondom, hogy nem kéne 6 hengeres, de akkoriban 1-1,5 misivel drágábbak voltak.
oylan szinten bánom, hogy 5 éve megvettem, most jobbat vehetnék, újabbat.

YELLOW Elküldve: 2012-03-21 17:03 Elsõ lengõkar hátsó szilent

hil írta:

Sziasztok!
A zsírt nem tudom, hogy milyen kell, de állítólag adják hozzá és valami nagyon spec zsírnak tudják.
A kemény szilentről valakik itt a Fórumon áradoztak, hogy milyen jó lett az autó úttartása, a nyomvályúkat sem érzi annyira az autó, meg állítólag több az élettartama. Ez utóbbit a kereskedő mondja, de a rendszeres zsírozgatásról elfelejt szólni. Ezek a pozitívumok. Az ellentmondás ebben az, ha ennyire jó lenne a kemény szilent, akkor gyárilag miért tervezik ezzel a gumis szilenttel (BMW-ről beszélünk) és csinálják az autót direkt labilisra, szarra??? Ezen azért érdemes elgondolkozni szerintem. Magam részéről maradok a gyárinak megfelelő szilenteknél.
Ez csak az én véleményem és saját gondolatmenetem eredménye, de biztosan lesz majd aki jól megcáfol ezekben....



ez sport autóknak van kitalálva, ahol rövid időre de bírnia kell. kell, hogy feszes legyen a futómű és stabil. mivel egy iylen amatőr csapatnak is azért van vasas embere, aki pl tud esztergálni, így olcsóbb. ezek is így készülnek. sok hirdetés van a neten, azok mind esztergályosok. tulajdonképpen az anyagot kell beszerezni. versenyben 1-2 verseny és cserélik. én is sokat agyaltam rajta, de nem tom magam rávenni. a komolyabb gépekben ilyen gömbcsuklós, vagy csapágyas megoldások vannak. az az igazi, de nem közútre, magyar utakra való.

YELLOW Elküldve: 2012-03-21 16:57 Extra gyors találkozó!

na hali!

úgy néz ki április 22-én 19:30-ra "Ferihegyre" kell mennem.
Korábban is oda tudok érni, szóval ha valakinek lenne kedve, pl beverni a pofám, vagy csak szimplán társalogni, akkor találkozhatunk valahol a környéken. mivel marhára nem vagyok járatos arra, így nem tom mi merre van.
ha lenne 1-2 jelentkező, akkor benne vagyok.

YELLOW Elküldve: 2012-03-21 16:07 E46 320d kombi porlasztócsúcs

Puli írta:
m_attila írta:
Puli írta: ez nem lehet jó?
Schmiedmann - porlasztó

tarkanyif írta: egy csúcsom szar, nem terít rendesen!

csak csúcsot újat tud-e v.ki? ezek az unixos BOSCH-ok indiaiak?!jók-e?

vagy inkább bontottat vegyek, mert az legalább még gyári!





Neem, mert 55 az új



HOL???



hát M. Attilánál

YELLOW Elküldve: 2012-03-21 07:03 Futómû és hibái

zoliika írta:

Én azért kérdeztem meg tegnap,hogy volt-e valaki esetleg akinek előtte febi volt bent aztán átváltott lemförderre vagy meyle-je volt és lemförderre cserélte.Tegnap mikor a futóműves megnézte és megállapította hogy "talpas" a hiba én rákérdeztem és kapásból a lemförder-t ajánlotta!Bízom benne,hogy most már bírni fogja holnapután csere lesz és hál'istennek autópályán fogom inkább használni és német utakon


és milyen tünete volt, ami miatt talpas-t mondtak? komolyan érdekelne. menet közben mit éreztél?

YELLOW Elküldve: 2012-03-21 06:58 Elsõ lámpák

kempelen írta:
YELLOW írta:
jokerface írta: Üdv.
Az lenne a kérdésem,hogy az automatikus világitás (tudjátok,mikor balra van elforgatva a lámpa kapcsoló) az hogyan müködik?
Mert ma azt csuktam fel délután és mégis világítottak a xenon izzók is. Nem csak sötétedéskor kellene világitania,mikor már érzékeli,hogy kevés a kinti fény?



elvileg az érzékenységét diaggal lehet állítani.
már korábban felvetettem, mert elvileg azt mondják, hogy a tükör tartónál van a fényérzékelő. számomra ez azért nem teljesen ok, mert ha szembe jön veled egy kamion, aminek telibever a fénye, akkor nem kapcsol le a lámpád. jó lehet benne időzítő, hogy ha világos van, akkor mondjuk 1 perc után kapcsol le. szerintem a lámpamodulon lévő fényszenzornak (ami a műszerfal fényerejét is szabályozza) annak is lehet köze hozzá. persze biztos meg leszek cáfolva, sőt lehet nincs is igazam, de lehet én belevettem volna. márcsak azért is, mert az automata állás is alámpamodulon van. a belső fény is igencsak ez alapján kapcsol, ha levesszük a gyújtást.


A fényérzékelő dióda az esőszenzor egységgel van egybeépítve és nem a tükör mögül, hanem az esőérzékelőből kapja a jelet. Ezért lehetett automata fényszóró kapcsolást esőérzékelővel rendelni. (SA521)



én is oda gondoltam, tükör tartót írtam, de talpra gondoltam.
de akkor van benne valami késleltetés a szemből világító autók ellen? mondjuk én csak néha kapcsolom fel, hogy megnézzem működik-e, amúgy nem hazsnálom, mint ahogy az autót sem

YELLOW Elküldve: 2012-03-20 16:58 Elsõ lámpák

jokerface írta: Majd valamikor megállok a BMW szerviznél és megkérdem mi lehet a bibi.
Ha lehet szabályozni diaggal,akkor megcsináltatom velük.


az is lehet ki van kapcsolva. azt is lehet ha jól tudom.

YELLOW Elküldve: 2012-03-20 16:23 Elsõ lámpák

jokerface írta: Üdv.
Az lenne a kérdésem,hogy az automatikus világitás (tudjátok,mikor balra van elforgatva a lámpa kapcsoló) az hogyan müködik?
Mert ma azt csuktam fel délután és mégis világítottak a xenon izzók is. Nem csak sötétedéskor kellene világitania,mikor már érzékeli,hogy kevés a kinti fény?



elvileg az érzékenységét diaggal lehet állítani.
már korábban felvetettem, mert elvileg azt mondják, hogy a tükör tartónál van a fényérzékelő. számomra ez azért nem teljesen ok, mert ha szembe jön veled egy kamion, aminek telibever a fénye, akkor nem kapcsol le a lámpád. jó lehet benne időzítő, hogy ha világos van, akkor mondjuk 1 perc után kapcsol le. szerintem a lámpamodulon lévő fényszenzornak (ami a műszerfal fényerejét is szabályozza) annak is lehet köze hozzá. persze biztos meg leszek cáfolva, sőt lehet nincs is igazam, de lehet én belevettem volna. márcsak azért is, mert az automata állás is alámpamodulon van. a belső fény is igencsak ez alapján kapcsol, ha levesszük a gyújtást.

YELLOW Elküldve: 2012-03-20 06:33 E46 karosszéria, lámpák, indexek

hil írta:
YELLOW írta:
hil írta:
Peti320i írta:
YELLOW írta:
Peti320i írta:
SZIASZTOK! Olyan kérdésem lenne,hogy kell kicserélni az oldalindexet e46-on? Előre is köszi!


előre felé kell nyomni, közben hátulról kipattintani


Köszi szépen,akkor ez nem egy nagy dolog.Már féltem,hogy le kell venni hozzá a sárvédőt. MÉGEGYSZER KÖSZI.


Szia! A facelift előttinél az index fölött a sárvédőn van egy lyuksi, ott csavarhúzóval be kell nyomni egy pöcköt is, hogy kijöjjön. Nem gondolnám, hogy a faceliftnél máshogyan lenne....



az oldalsó indexek kérdezte, nem a fényszóró mellettit


Szia Yellow! Bocs, ezt jól benéztem....



mostanában elég sűrűn de nem baj az. jó pap is holtig...

YELLOW Elküldve: 2012-03-19 17:10 E46 karosszéria, lámpák, indexek

hil írta:
Peti320i írta:
YELLOW írta:
Peti320i írta:
SZIASZTOK! Olyan kérdésem lenne,hogy kell kicserélni az oldalindexet e46-on? Előre is köszi!


előre felé kell nyomni, közben hátulról kipattintani


Köszi szépen,akkor ez nem egy nagy dolog.Már féltem,hogy le kell venni hozzá a sárvédőt. MÉGEGYSZER KÖSZI.


Szia! A facelift előttinél az index fölött a sárvédőn van egy lyuksi, ott csavarhúzóval be kell nyomni egy pöcköt is, hogy kijöjjön. Nem gondolnám, hogy a faceliftnél máshogyan lenne....



az oldalsó indexek kérdezte, nem a fényszóró mellettit