YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2012-03-16 16:56 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

hancurozo írta:
EnigmaticE írta: nagyon örülök hogy segítetek, még egy kicsit fárasztanálak titeket,
a most felszerelésre váró nyári gumik 195/65ösök, 15 colosak. Sajnos nem tudom mi hogy függ össze, a gumi szélessége, a felni szélessége ilyesmi.

A fenti linkről ezeket néztem ki tetszési sorrendben:
BMW E46 gyári alufelni 15x7
Replica - Alufelni 15x7 - BMW 3-as
BMW E36 E46 Z3 Styl 28 - Gyári alufelni 15x7

szerintetek melyik való/nem való, rossz, ilyesmi?




Látom nagyon erölteted a 15"-os felnit. (a te döntésed) A 7" szélesre felteheted a 195-ös gumit. Az első nem rossz, a második hétköznapi (inkább fiatra, suzukira való, a harmadik drága. (szerintem)
Én a helyedben inkább 16" 205/55R16 17"-ban 225/45R17 gondolkodnák, a mostani felnit megtartanám télinek. (nem tesz jót a gumiknak a fel-le szerelgetés)


úgy gondolom a meglévő gumik miatt gondolkozik 15"-ban. pedig hazsnált felniknél sokhoz gumit is adnak. ha lenne zsír új 15-ös gumim, akkor se vennék hozzá felnit, hanem eladnám a gumit, és vennék nagyobb méretet.
de az ő döntése. ha valóban csak arra van, hogy elvigye, meg "munkaeszköz" akkor vegyen rá olyat amit akar. akár acél felni is maradhat. de tény E46 alá nem illik.

YELLOW Elküldve: 2012-03-16 14:25 Autóvásárlás

Szabi46 írta: 325ci 2003 M
Manuális-OK
coupe-OK
325-OK
SZÜRKE-na jó...(fekete jobb)
M PACKET-?!Eleleje,hátulja,küszöb OK, de miért krómos az ablakkeret
xenon-OK de nincs lámpamosó
multikormány+ülésfűtés-OK
Faberakás-hát.... Mpack???
Index hatul narancs elől fehér...


ez tutti nem M-pack-ett... a taposó sem M-es. csak körbe kapott kapott egy M lököst, meg küszöböt. azt is kitudja miért. eleve furcsa, hogy az eleje fehér indexes, a fara meg már nem. ez nem gyárilag jött így ki. elég elolvasni a leírást. a stílus magáért beszél. ettől sem vennék autót


"LEÍRÁS

Üzenem annak a kis gyökérnek aki hivogatott, hogy az első értelmes vevő a mai napon megnézte és LEFOGLALÓZTA! : -) úgyhogy barátocskám Te inkább vezess vakot, vagy áramot, mert neked akkor sem adtam volna el, ha hitelt érdemlő módon bizonyítottad volna hogy az első 635Csi tervezője volt az apád! Manuális váltó, 9liter alatti fogyasztás, teljes gyári M-PACKET! Kiegészítés3: az autót kedden (2012-02-21) leszervizeltettem, átnézettem, de olajat és olajszűrőt nem cseréltettem, mert minden valamire való BMW-s a vásárlás után úgyis lecseréli! De mivel tudom, hogy aktuális lesz, így annak aki megveszi az olajcsere árát leengedem az autó árából! (ez 6, 5Liter castrol 5w30 +egy olajszűrő ára, + 5000.- munkadíj. nem több! ) Persze ha valaki kéri másnapra meg is csináltatom! Kiegészítés2: igen MINDEN MŰKÖDIK! IGEN természetesen keret nélküli ablakok vannak az autón! Igen természetesen van ablakvédő elektronika és IGEN! MŰKÖDIK IS! Nem értem minek megkérdezni ezeket, ha azt írom, hogy mindene működik? a mindenbe minden beletartozik! az összes ablak elektromos és hátul teleszkópos billenő van és MŰKÖDIK! Kiegészítés: kérek mindenkit, hogy mielőtt telefont ragadna olvassa már el amit leírtam! Egy gyönyörű állapotban és nagyon alacsony fogyasztással rendelkező coupé eladó. Az autóhoz van 4 gyári felni téli gumikkal (a képeken) illetve M3-as felnik még jó nyári gumikkal. A 3as sorozat (e46) legutolsó facelift-es változata, az akkoriban rendelhető majdnem minden extrával felszerelve, gyárilag chipes 221LE. Alcantra szépen ápolt bőr belsős, ülésfűtéssel és dönthető hátsó ülésekkel a könnyebb pakolás érdekében. A kocsiban eredetileg harman kardon hifi van, de a gyári fejet én kicseréltettem egy csúcskategóriás usb-s mp3-as cd-s egységre és bekerült egy jbl erősítő és egy jbl bandpass láda gyönyörű és méltó mostmár a zene is a kocsihoz. A képeken még az eredeti hifi van, természetesen adom hozzá, a zene 360ezer ft-ba került, akusztikus zselével, kiemelő kerettel és csodaszép hanggal. Folyamatosan szervizelve, 15ezrenként olajcserélve és bármikor bármit kellett javítani azonnal megcsináltatva. Nem szeretnék telefonban alkudozni, tesztvezetőket és majmokat akik álmodoznak nem kívánok itt meglátni. Aki egy komoly 325i coupét keres és olyanra vágyik amit a mai napig fejtekergetve megnéznek, az keressen és amint meglátja és kipróbálja tuti el is viszi, mert valóban fantasztikus élményautó. Igazi presztízs, feszes futóművel és gyönyörű korát meghazudtoló kasztnival. Az ár mindennel együtt értendő, felnivel és hifivel ennyi az ára, kp, de ha kell tudok hitelben segíteni, bár magánszemély vagyok. Csakis azért adom el, mert kilátásba került egy új 3as coupe amit meg fogok venni. Ha ennyiért nem megy el, akkor megtartom a kedvesemnek, ezért nem szeretnék komolytalan alkumatyikkal tárgyalni."

YELLOW Elküldve: 2012-03-16 13:28 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

EnigmaticE írta:
YELLOW írta:
EnigmaticE írta: Sziasztok!

Kis büdzsé van most felnire, ezért lyukadtam ki ennél, az lenne a kérdésem, hogy 2004-es 316ti compact alá ez jó? Mármint nem lóg ki, nem ér bele semmibe?
Illetve ránézésre van valami gáz vele?
Köszi


nem fog kilógni. bár én drágállom. és E46 alá nem tenném, max téli keréknek való.


köszi
én abszolút nem értek hozzá, mi miatt való télinek?
milyen való nyárinak?


ez relatív dolog. a felni, amit linkeltél az egy alap E36 alufelni.
attól, hogy compact-od van, nem kell meggyalázni iylen felnivel persze ha téged nem foglalkoztat a küllem, csak épp autóhazsnáló vagy, akkor jó lehet. Egy E46-ra aluból csak 16 coll felett illik tenni. mondjuk nekünk az ilyen kisebb motorosokra 17-től nagyobb már felesleges (persze hazsnálat függő). 15-ös télinek viszont simán jó. nem akarlak befolyásolni, vagy bele okoskodni (bár már megtettem), de én ezt a felnit csak télikeréknek hazsnálnám, azt is úgy, hogy lefújnám feketére...

YELLOW Elküldve: 2012-03-16 13:09 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

EnigmaticE írta: Sziasztok!

Kis büdzsé van most felnire, ezért lyukadtam ki ennél, az lenne a kérdésem, hogy 2004-es 316ti compact alá ez jó? Mármint nem lóg ki, nem ér bele semmibe?
Illetve ránézésre van valami gáz vele?
Köszi


nem fog kilógni. bár én drágállom. és E46 alá nem tenném, max téli keréknek való.

YELLOW Elküldve: 2012-03-16 13:07 Most vettem BMW-t

mrdani írta: Üdv újra mindenkinek.
Olyan problémám lenne hogy ( javítsatok ki ha tévedek ) nekem csak egy ventilátorom van a motorba.Tudtommal kettőnek kell lenni.
Egy a hűtőrács mögött ami a felmelegedett hűtővizet hűti, és egy ami közvetlen a motorra fújja a levegőt.
Nekem az előbbire lenne szükségem.Itt a fórumon tudtok ajánlani valakit, akitől vásárolhatnék?!
Itt miskolcon szinte semmilyen választék nincs...


nekem most újat mondtál... venti csak a hűtőt hűti... küéönbség annyi van, hogy a régi modelleknél a főtengely hajtja a ventit, illetve az újabb száriáknál a nagyobb motorosokat. neked nem volt külön elektromos ventid. én így tudom.

YELLOW Elküldve: 2012-03-16 10:42 Lengéscsillapitó

lorand007 írta:
YELLOW írta:
lorand007 írta: Tistelettem mindenkinek, milyen márkáju lengéscsillapitot ajánlotok a gepbe?kösz


Sachs, Kayaba. (mivel úgysem ültetni akarsz meg keményíteni, így mást nem írok)


Kösz, ültetni semmi kép, most kemeny felfügesztése van a kocsinak, elözö tulaj autopályan eresztette, aztán kicserélte a gyáriakat kemennyebre, de mostmar elégé uszik a hátulja, és rugóban mi a jó? gondolom azt is kellene cserélnem.koszönöm a segitséget


ha nincs eltörve a rugó, akkor nem kell cserélni. bár neked lehet lehet azé van kicsit megülve. nem tudom pontosan, hogy a hátsó rugóban van-e különbség a motorizáltság függvényében, ha van, akkor valami 30i touring hátsó rugót kell bele venni, az lehet tud emelni rajta.

YELLOW Elküldve: 2012-03-16 09:07 hogyan......

YELLOW Elküldve: 2012-03-16 08:14 Lengéscsillapitó

lorand007 írta: Tistelettem mindenkinek, milyen márkáju lengéscsillapitot ajánlotok a gepbe?kösz


Sachs, Kayaba. (mivel úgysem ültetni akarsz meg keményíteni, így mást nem írok)

YELLOW Elküldve: 2012-03-15 20:36 légzsak_

Szabi46 írta:
jrtom írta: Szia!
99%, hogy a foglaltságjelző van megszakadva. E46-nál elég gyakran előfordul, elég neki egy jó kis beletérdelés és annyi. Az ülésfűtésnél se az alja se a támla nem melegszik? Valszeg az is megszakadt vagy elégett a fűtőszál.

Szabi46 írta: 328ci-be amit kinéztem magamnak világít a műszerfalon az anyósülés légzsák. Azt mondja a tulaj, hogy amikor megvette akkor néha elaludt. Lehet, hogy valami vezetékszakadása van, vagy van/volt már ilyen más E46-nál is? (A másik, hogy az ülésfűtés nem megy a vezetőoldalon )



akkor a dobozt kellene megütögetni, vagy szétszedni és átnézni? Egy ilyen doboz csere drága ha nagy a baj?
Az ülésfűtést pedig nem is engedi bekapcsolni, amikor bekapcsolnád éppen csak felvillan és el is alszik, nem kapcsol be.


nem a doboznak van baja, hanem a szál van elszakadva az ülésben.

YELLOW Elküldve: 2012-03-15 20:20 Autómata váltó hibakód

YELLOW írta:
szeda írta:
YELLOW írta: ismerősöm E39 525d-jéban, külföldön 180 km/h-nál egy hibaüzenet dobódott fel a váltóról. elfolyt az olaj., legalábbis elmondás szerint egy nagy olajfolt volt alatta.
mi okozhat ilyet? ha jól tudom van valami szűrő is, ott elmehet az olaj?

köszi!


Van szűrő de belül a karterben.Ez valami tömítés lesz csak.



egyébként pont olajat akart cserélni. legalább már le van engedve de anank örült, hogy szép tiszta az olaj. csúnya lett volna, ha az ATF odabent elkoszolódik.
csak kint van németben így trélerezhet. ami ott sem olcsó.


kint van ugye németben és senki nem vállalja. van aki azt mondja, hogy oké, de ugye nem automata...kérdezik. van aki el sem köszön, hanem rögtön leteszi, amint elmondja a tulaj, hogy autómata. nah kint is fasza szakemberek vannak....
mondtam vigye BMW szervízbe, de 200euro az óradíj.

YELLOW Elküldve: 2012-03-15 20:02 Alufelni méretek

Real írta: Nekem 255/40 r17 x 8,5 ET41 vígan bement hátra, ráadásul erőteljes ültetés fennállása esetén...

A kérdésem is ehhez kapcsolódna: ha egyszer már 255/40 r17 elfért, akkor ugyanoda a 255/35 r18 (elvileg hajszálpontos váltóméretei egymásnak) 100%, hogy be fog férni? (Minden más egyezőség, ET, stb. esetén.)


persze befér, ha a felni ET-je és szélessége azonos, mint a 17-esé.

YELLOW Elküldve: 2012-03-15 17:30 Motorolaj

hancurozo írta:
YELLOW írta:
valter320d írta:

Na most a motor nem kopott az tuti,mivel az olajat nem eszi és füstölni sem füstöl.és nagyon jó eröben van!Lehet érzékelö de nem tartom valószinünek,lehet hogy olaj lesz a ludas,kipróbálok egy másik fajta olajat!Na most az ez elötti olaj ami benne volt az ELF tipusú volt most ami benne van az BMW kipróbálom a LIQUIt!AZ ELF OLAJJAL nem volt ilyen probléma lehet az olj volt szar vagy nemtom ha van fejlemény másik olajjal kapcsolatban megosztom!


semmi köze az olajhoz.
nem Te leszel az első, akinek olajcsere után behal a szenzor. feleslegesen cserélsz olajat. nem fog megjavulni.


Milyen szenzor? Olvasod te a hozzászólásait? Mond el hol van az a szenzor.
valter320d olajcserénél a szűrővel minden O gyűrű cserélve lett?


azt hittem még az a téma, hogy sárga/piros olajoskanna. azt írta, hogy nem eszi az olajat, nem füstöl, akkor most miylen O gyűrű szűrőnél?

YELLOW Elküldve: 2012-03-15 17:09 Motorolaj

valter320d írta:

Na most a motor nem kopott az tuti,mivel az olajat nem eszi és füstölni sem füstöl.és nagyon jó eröben van!Lehet érzékelö de nem tartom valószinünek,lehet hogy olaj lesz a ludas,kipróbálok egy másik fajta olajat!Na most az ez elötti olaj ami benne volt az ELF tipusú volt most ami benne van az BMW kipróbálom a LIQUIt!AZ ELF OLAJJAL nem volt ilyen probléma lehet az olj volt szar vagy nemtom ha van fejlemény másik olajjal kapcsolatban megosztom!


semmi köze az olajhoz.
nem Te leszel az első, akinek olajcsere után behal a szenzor. feleslegesen cserélsz olajat. nem fog megjavulni.

YELLOW Elküldve: 2012-03-15 12:11 BMW kulcsok

az a ROM ami benne van van,. az csak azért van, hogy tudja a kulcs, hogy miylen jelet állítson elő, ha hosszan nyomod, ha röviden, tudja, hogy mit akarsz, illetve a gyári riasztó miatt. szerintem más szerepe nincs.

YELLOW Elküldve: 2012-03-15 11:07 BMW kulcsok

kisg325 írta:
YELLOW írta:
ha ez így lenne, akkor könnyen lopható lenne az autó. ha megnézem a kulcs felépítését, akkor minden kulcs elektronikája egyedi. van benne egy tekercs, aminek más és más a tekercselése, ezért lesz egyedi. az EWS ezt tudja, ez alapján azonosít. amikor a zárat tanítod, eleve be kell tenni és gyújtást kell rá adni, csak ezután tanítható a zár. magyarán ha másik kulcsot teszel be, rá sem lehet tanítani, mert a beazonosítás sikertelen.
nem mondom, hogy így van, de így logikus, illetve a kulcs felépítése is erre utal.
ezt támasztja alá az is, hogy kulcsot tudsz rendelni a gyárból egy kódszám alapján, vagy alvázszám alapján.


Logikusnak logikus lenne,hogy minden kulcs egyedi tekercselésű,de ennek ellent mond az,hogy Pápán másolnak rombusz alakú kulcsot úgy,hogy odamész és leakasztanak a polcról egy nyers kulcsot,amit feltanítanak neked fullra,tehát az abban lévő elektronika egy kaptafára kell,hogy készüljön szerintem.



magát a benne lévő EEPROM-ot biztos lehet programozni, de nem kulcson keresztül szerintem. a galériámban vannak röntgen képek. A kis műanyag kulccsal is be tudod indítani az autót, pedig abba csak egy telercs van, kondival meg ellenállással. magyarán az EWS beazonosítja a transzponderen keresztül. furcsa volna hamás kulccsal is be lehetne indítani az autót. Pápán, akkor átrakják a belét... ahogy IK is írja.