YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2012-03-11 13:50 320d Motor

zoliika írta: "A castrol sem gyárt már olajat. a BP csoport tagjai. az alapolajat onnan kapják. max tesznek hozzá adalékot, amit ők fejlesztenek."Alapolajat és adalékot tesznek hozzá?Ez már tényleg sok,ez az "okoskodás" netovábja.Mi ez üzemanyag?Ezt szerintem nem gondoltad komolyan csak leírtad!


miért nem így van? cáfolj meg! tessék. lehet okoskodni...
én is rátudok bökni bármit. indokold meg, hátha tudsz valamit...

YELLOW Elküldve: 2012-03-11 13:47 320d Motor

kempelen írta:
YELLOW írta:
kempelen írta:
YELLOW írta:
kempelen írta:
YELLOW írta:
az a hülyeség amit kérdeztél. A BMW nem gyárt olajat!!! mindneki csak találgat, hogy mi lehet benne. miért ne kaphatna BMW szervíz "hamis" én inkább nem a legjobb minősígű olajat mondanék???


Mert a BMW márkaképviselet ha gyári terméket rendel, akkor a saját központi raktárából rendel. Oda pedig hidd el nem raktároznak be szart. Ennyi erővel a bmw ajtókárpitot sem gyárt és könnyűfém felnit sem, sőt még egy megveszekedett hatos alátétet sem, így bárki bármikor gondolhatná, hogy mindez hamisítvány.

Az hogy egyes márkaképviseletek dolgozói milyen módszerrel mit ügyeskednek, ehhez a bmw-nek az égadta világon semmi köze. Nem vonom kétségben az állításodat, miszerint elvitték az általad bevitt olajat a szemed elől, de ennek semmi köze a bmw cikkszámos motorolaj eredetéhez.



nem érted. az olaj igen más téma. de a probléma az, hogy Te és sokan, én se tudjuk, hogy milyen gyártású olaj van benne valójában. nekem ez a fő problémám. ha tudnám, hogy a BMW dobozos olajban Castrol van, vagy bármi, amiről lehet tudni, már sokat javítana az én szememben. de érted nem tudni. semmi nem utal rá, valójában milyen termék van bele. miért hidjek egy ráragasztott papírnak? persze a vonalkód sem 100%, de közelebb visz valamihez. ezen csak cikkszám van. jó példa a turbó. benen van a BMW nyomás, de meleltte a gyártó neve, logója is. itt miért nincs? ahonnan jobb ajánlatot kapnak, onnan vezsenk, onnan csomagolnak? gondolom fiygelik a követelményeknek megfeleljen, de egyszer vagy havonta vizsgálnak be belőle. közte meg kitudja mi kerül a dobozba. persze mindenről elmondható. számomra megnyugtatóbb és biztosabb pont, az amiket leírtam.

példa, csak mesélve. próbálom nem beazonosíthatóvá tenni a dolgot.
alkatrész, kicsi elektronikai. neves gyártó. szar. felhívják, hogy az xy helyen gyárott alkatrész nem jó. kiderül, hogy nincs is ott gyáruk. ennyi.


Arra szeretnék rávilágítani - bár nagy az esélye, hogy én nem értem a témát - hogy sokszor nem válogathatsz és kénytelen vagy megbízni az adott termék gyártójában vagy forgalmazójában. Jelen esetben ha a bmw feliratos olajat veszel vagy rendelsz márkaképviseletnél, akkor el kell hidd, hogy bár nem tudod valójában castrol van e benne vagy sem, de ebből a szempontból mindegy, olyan minőségű olajat kell hogy kapjál akárhonnét is van, hogy beleönthesd az autódba a legcsekélyebb kétségek nélkül is.

A téma szempontjából pedig ugyanez a helyzet a többi saját márkával ellátott olajjal kapcsolatban is. Castrolt veszel mert gyárt olajat. Rendben. Dehát azt is hamisítják állítólag....
Szóval oké, oda kell figyelni, körültekintően választani és megbízhatónak látszó helyről vásárolni, de maximum ez az amit tenni tudsz, a többi már bizalom kérdése és semmi más.



A castrol sem gyárt már olajat. a BP csoport tagjai. az alapolajat onnan kapják. max tesznek hozzá adalékot, amit ők fejlesztenek.
persze el kell hidd ami benen van, sőt lehet nagyon későn dobja ki magát. a teszkós olajjal is elmész, akér 3 cserét is. ugye megveszed az elsőt. nincs semmi baja tőle látszólag. megveszed a következőt. tetézed az esetleges bajt. még mindig nincs komolyabb gond. lehet kicsit kékes a füst. elviszed szervízbe, szelepszár szimering csere, stb. jobb lesz. megint nem gondolsz az olajra, így megveszed megint mert olcsóbb pl. aztán lehet az olaj valamely összetevője okozta a bajt.


Csak kénytelen vagy megbízni egy jó márkában. A teszkós és egyéb noname olaj nem volt most vita tárgya. Azért ennyire nem alacsonyodtunk le a vita hevében.



a tezskós olajat azért hoztam fel, hogy sokan mondják, jóvanaz, nincs annak semmi baja.
lehetnek összefüggések. hogy mi mit okoz. nem kell magyarázni.
de ott a hunoil. legalább tudjuk, hogy kecskeméten cserpákolják össze. ajnos a BMW-ről nem. Ugye pl nekem Castrol-os a olajsapka, sezrvízkönyv, ergó gondolhatnám a BMW-s dobozban is az van. Az egyik szervízben mégis Mobil 1-es cimkét kapott (nem nálam).
én úgy vagyok vele, ha más a kupak és szervízkönyv is az, akkor azt rakok bele. Nekem Castrol, BP, Aral ugyanaz.
persze Castrol közül is úgymond válogattam az elején, tudtam melyik a full szar. de pl az SLX-s PowerFlow dobozán rajta volt, hogy BMW olaj. leírásban BMW által közösen fejlesztett. persze lehet ez is marketing duma. ahogy írtad itt is az van, hogy bízni kell valamiben. nem is olcsó olaj. nem váletlen, hogy az olcsóbb castrol oylan amilyen. máshol is gyártják, törököknél, szlovákoknál, stb. sosem tenném bele. legyen ajánlása bármi.
nah mindegy. megyek dolgomra.

YELLOW Elküldve: 2012-03-11 13:30 320d Motor

kempelen írta:
YELLOW írta:
kempelen írta:
YELLOW írta:
az a hülyeség amit kérdeztél. A BMW nem gyárt olajat!!! mindneki csak találgat, hogy mi lehet benne. miért ne kaphatna BMW szervíz "hamis" én inkább nem a legjobb minősígű olajat mondanék???


Mert a BMW márkaképviselet ha gyári terméket rendel, akkor a saját központi raktárából rendel. Oda pedig hidd el nem raktároznak be szart. Ennyi erővel a bmw ajtókárpitot sem gyárt és könnyűfém felnit sem, sőt még egy megveszekedett hatos alátétet sem, így bárki bármikor gondolhatná, hogy mindez hamisítvány.

Az hogy egyes márkaképviseletek dolgozói milyen módszerrel mit ügyeskednek, ehhez a bmw-nek az égadta világon semmi köze. Nem vonom kétségben az állításodat, miszerint elvitték az általad bevitt olajat a szemed elől, de ennek semmi köze a bmw cikkszámos motorolaj eredetéhez.



nem érted. az olaj igen más téma. de a probléma az, hogy Te és sokan, én se tudjuk, hogy milyen gyártású olaj van benne valójában. nekem ez a fő problémám. ha tudnám, hogy a BMW dobozos olajban Castrol van, vagy bármi, amiről lehet tudni, már sokat javítana az én szememben. de érted nem tudni. semmi nem utal rá, valójában milyen termék van bele. miért hidjek egy ráragasztott papírnak? persze a vonalkód sem 100%, de közelebb visz valamihez. ezen csak cikkszám van. jó példa a turbó. benen van a BMW nyomás, de meleltte a gyártó neve, logója is. itt miért nincs? ahonnan jobb ajánlatot kapnak, onnan vezsenk, onnan csomagolnak? gondolom fiygelik a követelményeknek megfeleljen, de egyszer vagy havonta vizsgálnak be belőle. közte meg kitudja mi kerül a dobozba. persze mindenről elmondható. számomra megnyugtatóbb és biztosabb pont, az amiket leírtam.

példa, csak mesélve. próbálom nem beazonosíthatóvá tenni a dolgot.
alkatrész, kicsi elektronikai. neves gyártó. szar. felhívják, hogy az xy helyen gyárott alkatrész nem jó. kiderül, hogy nincs is ott gyáruk. ennyi.


Arra szeretnék rávilágítani - bár nagy az esélye, hogy én nem értem a témát - hogy sokszor nem válogathatsz és kénytelen vagy megbízni az adott termék gyártójában vagy forgalmazójában. Jelen esetben ha a bmw feliratos olajat veszel vagy rendelsz márkaképviseletnél, akkor el kell hidd, hogy bár nem tudod valójában castrol van e benne vagy sem, de ebből a szempontból mindegy, olyan minőségű olajat kell hogy kapjál akárhonnét is van, hogy beleönthesd az autódba a legcsekélyebb kétségek nélkül is.

A téma szempontjából pedig ugyanez a helyzet a többi saját márkával ellátott olajjal kapcsolatban is. Castrolt veszel mert gyárt olajat. Rendben. Dehát azt is hamisítják állítólag....
Szóval oké, oda kell figyelni, körültekintően választani és megbízhatónak látszó helyről vásárolni, de maximum ez az amit tenni tudsz, a többi már bizalom kérdése és semmi más.



A castrol sem gyárt már olajat. a BP csoport tagjai. az alapolajat onnan kapják. max tesznek hozzá adalékot, amit ők fejlesztenek.
persze el kell hidd ami benen van, sőt lehet nagyon későn dobja ki magát. a teszkós olajjal is elmész, akér 3 cserét is. ugye megveszed az elsőt. nincs semmi baja tőle látszólag. megveszed a következőt. tetézed az esetleges bajt. még mindig nincs komolyabb gond. lehet kicsit kékes a füst. elviszed szervízbe, szelepszár szimering csere, stb. jobb lesz. megint nem gondolsz az olajra, így megveszed megint mert olcsóbb pl. aztán lehet az olaj valamely összetevője okozta a bajt.

YELLOW Elküldve: 2012-03-11 13:25 Gumi

kempelen írta:
YELLOW írta:
kempelen írta:

De tegyük félre ezt az olaj kérdést. Engedd meg, hogy kérdezzek egy hasonló témát. Ha gumi vásárolsz, úgy értem gumiabroncsot, akkor a méreten kívül megnézed, hogy 'made in germany' vagy 'made in austria' felirat van rajta? Mi történik, ha olasz, esetleg más a gyártó ország? Visszaküldöd vagy vársz amíg esetleg szimpatikus gyártó országgal találod magad szemben vagy megbízol abban, hogy egy általad szimpatikus márka gumiabroncsát választottad?
Tegyük fel GoodYear a kedvenced. Csak példaként. Ha a téli gumit Németországban gyártották és a nyárit mondjuk Thaiföldön (ugyanaz a méret, de a mintázat miatt más és más a gyártó ország, ami gumi esetében nem is szokatlan), akkor nem veszed meg a nyárit, mert fújj már milyen ország gyártotta?



a hosszú részre nem írok, nem mondtam sosem, hogy igazam van, az a véleményme amit leírtak. nem kell szentírásnak venni.

Off:
kérem engedtessék meg a választ. igen már megfogom.
nem márka alapján fogok feltétlen gumit preferálni, hanem sok elolvasott teszt alapján, illetve, hogy valamilyen szinten bejöjjön a tetszésemnek.
pl ott van a BFGoodrich gumiaim. egy pár magyar, egy pár francia. a magyar sokkal jobban csúszik. volt feltéve előre, hátra. a francia sokkal jobban tapad, főleg vizes aszfalton. ugyanaz a minta, mégsem ugyanaz. számtalan példát tudnék mondani. nem akarok én itt ebből vitát, de ha laírok valamit és odaírom hogy ez a véleményem, ne jöjjön már senki sem oda, lehülyézni, mikor az ellenkezőjét nem tudja bebizonyítani.
mondom meg kell tapasztalni milyen gyárban dolgozni, aztán világos lesz minden. sok mindenről beszélnék, de nem tehetem, köt a titoktartás. vicces, de így van.
én tőlem mindenki azt vesz amit akar. én megszoktam hallgatni más véleményét, aztán mérlegelek. ez van.



Nem vitázik itt senki, csak beszélgetünk és próbálok végigmenni az általad felállított gondolatmeneten.

A kérdés még ettől kérdés marad, de maradjunk az általad nagyra becsült tesztes módszernél. Tegyük fel hogy egy teszt alapján eldöntötted milyen gumit szeretnél. De mivel egyik tesztben sem tesztelik az adott mintázat összes méterét és még mindig áll amit mondtam, hogy méret vagy mintázat alapján más és más lehet a gyártó ország. Rendelsz az általad tesztgyőztes gumiból a saját méretedben és kiderül, hogy 'made is thailand', akkor mi történik? Mondhatnám úgy is, hogy nem tudni francia vagy magyar lesz-e és az általad elmondottak alapján már van különbség. Csak kérdezem...

A teszt témája, ha már előhoztad a sok-sok teszt alapján preferenciát felállító intelligens gumiválasztást....
Most fent írtad, hogy a francia jobban tapad és a magyar jobban csúszik legalábbis nekem úgy tűnik, mintha gyártó ország szerint sorrendet állítottál volna fel. De egy tesztben soha nem írják le a gyártó országot és adott tesztgyőztes gumi különböző méretei kikerülhetnek különböző gyártóüzemekből a világ minden tájáról. Akkor miért is választasz teszt szerint, ha nem fogod előre tudni milyen ország gyártotta, hiszen lehet hogy franciát kapsz, lehet magyart és lehet thaiföldit és akkor már oda az egészt teszt értelme. Csak kérdezem ám ezt is, mert kíváncsi vagyok a véleményedre.
Nemsokára gumit kell vennem, de most nem tudom márka, teszt vagy gyártó ország szerint válasszak, mert hiába e három feltételből kettő fasza, ha a harmadik miatt bukik a jó gumiválasztás esélye.



áthoztam ide.
szóval. persze ezt nem lehet tudni. de mivel az én esetemben magyar az egyik és az országban a michelin van, aki gyárthatja még a BFG-t ezért ide szűkítem a kört. ebből nekem lejön, ha mégis van különbség, akkor csak nem olyan receptúra szerint dolgoznak. ugye a gumi alapanyaga, egyik fő, a korom. magyarországon a városunkban lévő koromgyár általi anyagot hazsnálják. eleve így olcsóbb. nem hiszem, hogy franciába szállítanának. ergó oda más a beszállító. másris egy különbség. ha más nincs még akkor is ott van, hogy emberek dolgoznak, akik a gépeket kezelik.
persze a tesztnél nem nézik, hogy milyen gyártó ország van az oldalán, de a teszteket nem is idehaza végzik, ergó kisebb az esélye, hogy pl magyar gumi került volna ki a tesztre. lehet más esetben is éppen ezért végez rosszabbul egy adott gumi mint egy másik.
én amikor az Off autónkra gumit néztünk télre, akkor a BFG elverte a Michelint egy olyan mintával, ami a Michelin-nek tavalyi modelje. lehet a michelin új gumija nem francia gyárból kerül, a BFG meg igen. lehet csak ennyin múlott.
igazából lehet nem kellene ezekkel ennyit foglalkozni, valójában sok értelme senincs, mert csak "viták" lesznek belőle.
én úgy gondolom egy szintig nem vitázok, csupán eszmét cserélek.

hogy mi alapján vegyél gumit? én először a magyart kaptam meg, aztán a franciát. ha fordítva lett volna, akkor visszavittem volna a magyart és mondtam volna hozzanak franciát, mert csúszik, nem úgy mint a másik.
ha nincs raktáron gumi és hozatnak, és nem szimpi a gyártási hely, akkor nem vezsem át. persze ezt a kereskedő sem tudhatja mit hoznak. sok midnentől függ.
mind mondani szoktam, mindenki azt vesz amit akar, onnan, ahonnan akarja.

YELLOW Elküldve: 2012-03-11 13:04 320d Motor

kempelen írta:
YELLOW írta:
az a hülyeség amit kérdeztél. A BMW nem gyárt olajat!!! mindneki csak találgat, hogy mi lehet benne. miért ne kaphatna BMW szervíz "hamis" én inkább nem a legjobb minősígű olajat mondanék???


Mert a BMW márkaképviselet ha gyári terméket rendel, akkor a saját központi raktárából rendel. Oda pedig hidd el nem raktároznak be szart. Ennyi erővel a bmw ajtókárpitot sem gyárt és könnyűfém felnit sem, sőt még egy megveszekedett hatos alátétet sem, így bárki bármikor gondolhatná, hogy mindez hamisítvány.

Az hogy egyes márkaképviseletek dolgozói milyen módszerrel mit ügyeskednek, ehhez a bmw-nek az égadta világon semmi köze. Nem vonom kétségben az állításodat, miszerint elvitték az általad bevitt olajat a szemed elől, de ennek semmi köze a bmw cikkszámos motorolaj eredetéhez.



nem érted. az olaj igen más téma. de a probléma az, hogy Te és sokan, én se tudjuk, hogy milyen gyártású olaj van benne valójában. nekem ez a fő problémám. ha tudnám, hogy a BMW dobozos olajban Castrol van, vagy bármi, amiről lehet tudni, már sokat javítana az én szememben. de érted nem tudni. semmi nem utal rá, valójában milyen termék van bele. miért hidjek egy ráragasztott papírnak? persze a vonalkód sem 100%, de közelebb visz valamihez. ezen csak cikkszám van. jó példa a turbó. benen van a BMW nyomás, de meleltte a gyártó neve, logója is. itt miért nincs? ahonnan jobb ajánlatot kapnak, onnan vezsenk, onnan csomagolnak? gondolom fiygelik a követelményeknek megfeleljen, de egyszer vagy havonta vizsgálnak be belőle. közte meg kitudja mi kerül a dobozba. persze mindenről elmondható. számomra megnyugtatóbb és biztosabb pont, az amiket leírtam.

példa, csak mesélve. próbálom nem beazonosíthatóvá tenni a dolgot.
alkatrész, kicsi elektronikai. neves gyártó. szar. felhívják, hogy az xy helyen gyárott alkatrész nem jó. kiderül, hogy nincs is ott gyáruk. ennyi.

YELLOW Elküldve: 2012-03-11 12:50 320d Motor

kempelen írta:

De tegyük félre ezt az olaj kérdést. Engedd meg, hogy kérdezzek egy hasonló témát. Ha gumi vásárolsz, úgy értem gumiabroncsot, akkor a méreten kívül megnézed, hogy 'made in germany' vagy 'made in austria' felirat van rajta? Mi történik, ha olasz, esetleg más a gyártó ország? Visszaküldöd vagy vársz amíg esetleg szimpatikus gyártó országgal találod magad szemben vagy megbízol abban, hogy egy általad szimpatikus márka gumiabroncsát választottad?
Tegyük fel GoodYear a kedvenced. Csak példaként. Ha a téli gumit Németországban gyártották és a nyárit mondjuk Thaiföldön (ugyanaz a méret, de a mintázat miatt más és más a gyártó ország, ami gumi esetében nem is szokatlan), akkor nem veszed meg a nyárit, mert fújj már milyen ország gyártotta?



a hosszú részre nem írok, nem mondtam sosem, hogy igazam van, az a véleményme amit leírtak. nem kell szentírásnak venni.

Off:
kérem engedtessék meg a választ. igen már megfogom.
nem márka alapján fogok feltétlen gumit preferálni, hanem sok elolvasott teszt alapján, illetve, hogy valamilyen szinten bejöjjön a tetszésemnek.
pl ott van a BFGoodrich gumiaim. egy pár magyar, egy pár francia. a magyar sokkal jobban csúszik. volt feltéve előre, hátra. a francia sokkal jobban tapad, főleg vizes aszfalton. ugyanaz a minta, mégsem ugyanaz. számtalan példát tudnék mondani. nem akarok én itt ebből vitát, de ha laírok valamit és odaírom hogy ez a véleményem, ne jöjjön már senki sem oda, lehülyézni, mikor az ellenkezőjét nem tudja bebizonyítani.
mondom meg kell tapasztalni milyen gyárban dolgozni, aztán világos lesz minden. sok mindenről beszélnék, de nem tehetem, köt a titoktartás. vicces, de így van.
én tőlem mindenki azt vesz amit akar. én megszoktam hallgatni más véleményét, aztán mérlegelek. ez van.

YELLOW Elküldve: 2012-03-11 12:41 320d Motor

nickname írta:
YELLOW írta:
kempelen írta:
YELLOW írta:
....meg ott van, hogy made in germany. de ez egy cimke, amit akárhol nyomtathatnak rárakhatnak. eleve nem értem, hogy lehet raJta ilyen kód, ami alapján nem lehet megállapítani, hogy hol gyártották, hol csomagolták.
így forgalomba hozni... számomra ezért nagy homály ez a dolog. ezért nem vennék BMW dobozos olajat saját részre. persze az embert megnyugtatja, hogy BMW olaj meg stb. jah kitudja mégis mi van benne. akkor elhiszem ha bevizsgáláson jó eredményt mutat. addig meg az én dolgom mi a véleményem róla. nem kell elfogadni.


YELLOW írta:
én elérhető árban, Aral, BP, Castrol (csak német, vagy osztárk vonalkódos) terméket vennék.


Saját, két különböző hozzászólásod alapján nem érzel egy kicsi ellentmondást?



vártam. de legalább elolvassa valaki részletesen. de érzem. sőt tudtam is mikor leírtam.
pl ott az ARAL, annak a doboza szitázva van. mégis csak más. nem tudom aki foglalkozik logisztikával, az tudhatja hogy azért nagy szerepe van a megfelelő vonalkódnak főleg a szállítás és ellenőrzések szempontjából.
az én véleményem a BMW matricás olajról az, hogy egy űber nagy ? az egész.
elég belegondolnom, hogy a "gyári GM" olaj mekkora egy trutymó... persze eladni könnyebb, mert sokan mást gondolnak elsőre, a szervízek is olcsón veszik, aztán kitudja mi van benne.
AZ ÉN VÉLEMÉNYEM, akkor sem változik, én jobban bízok abban, amit leírtam. persze lehet nincs igazam. nem meggyőzni akarok senkit.
tulajdonképpen olyan dologról beszélünk, aminek esetleges rossz hatása nagyon sokára jöhet ki, ha kijön. az egész a szimpátián múlik, hogy ki mit használ.


Tehát akkor a BMW márkaszerviz is hamis olajat kap és értékesít ?

Nem értem miért kell állandóan, a hülyeségeiddel bombázni itt az embereket.


az a hülyeség amit kérdeztél. A BMW nem gyárt olajat!!! mindneki csak találgat, hogy mi lehet benne. miért ne kaphatna BMW szervíz "hamis" én inkább nem a legjobb minősígű olajat mondanék??? lehet túl sok összeesküvéses műsort nézek, lehet rossz helyeken dolgoztam, lehet túl sok gyárban jártam látogatóban, de akik szemellenzősek mint a lovak, azokat könnyű félrehúzni. nem is kell ezzel foglalkozni. vidd be a szervízbe az autót, nyugtasson meg, hogy jó kezekben van, hisz BMW szakemberek dolgoznak ott.
nekem elég volt, amikor odamentem Aral olajjal és felkapta vitte el, közben odahányva, hogy ki kell menjek a szervízrészről. mondom meg van beszélve a szervízfőnökkel. ekkor dühösen kirohant, de besült. miért viszi el az olajam, az autótól a műhely másik végébe. láttam, hogy a szervízben milyen olajat tettek bele., illetve, hogy engedett le egy E60-ból olajat, nem volt nagyon gáz. visszatekerte, majd öntött bele, hogy meg legyen a szint. lehet én vagyok túl gyanakvó, de az menejn bele, amit én akarok és hagy lássam. ha nem tetszik, akkor elviszem onnan az autót.
lehet neked hülyeség, amit írok, lehet soknak másnak is. ti dolgotok. ezzel lehet nyugtatni magatokat.
csak nagyon nem kell azt gondolni, hogy a világban minden oylan faxa, mint ahogy elképzelitek.
ha jön egy kérdés ezután is elmondom a véleményem, vagy megfogadja vagy nem, vagy beleszól más vagy nem. majd mérlegel. persze lehet így rontani a szavahihetőségem, hogy mindenki ellen jön nekem. mégis privátban engem kérdeznek. és nem vezetek félre senkit. ha nem tudom küldöm őket fórumra.
témát befejeztem nincs nekem erre se időm, se enegriám.

YELLOW Elküldve: 2012-03-11 12:19 320d Motor

kempelen írta:
YELLOW írta:
....meg ott van, hogy made in germany. de ez egy cimke, amit akárhol nyomtathatnak rárakhatnak. eleve nem értem, hogy lehet raJta ilyen kód, ami alapján nem lehet megállapítani, hogy hol gyártották, hol csomagolták.
így forgalomba hozni... számomra ezért nagy homály ez a dolog. ezért nem vennék BMW dobozos olajat saját részre. persze az embert megnyugtatja, hogy BMW olaj meg stb. jah kitudja mégis mi van benne. akkor elhiszem ha bevizsgáláson jó eredményt mutat. addig meg az én dolgom mi a véleményem róla. nem kell elfogadni.


YELLOW írta:
én elérhető árban, Aral, BP, Castrol (csak német, vagy osztárk vonalkódos) terméket vennék.


Saját, két különböző hozzászólásod alapján nem érzel egy kicsi ellentmondást?



vártam. de legalább elolvassa valaki részletesen. de érzem. sőt tudtam is mikor leírtam.
pl ott az ARAL, annak a doboza szitázva van. mégis csak más. nem tudom aki foglalkozik logisztikával, az tudhatja hogy azért nagy szerepe van a megfelelő vonalkódnak főleg a szállítás és ellenőrzések szempontjából.
az én véleményem a BMW matricás olajról az, hogy egy űber nagy ? az egész.
elég belegondolnom, hogy a "gyári GM" olaj mekkora egy trutymó... persze eladni könnyebb, mert sokan mást gondolnak elsőre, a szervízek is olcsón veszik, aztán kitudja mi van benne.
AZ ÉN VÉLEMÉNYEM, akkor sem változik, én jobban bízok abban, amit leírtam. persze lehet nincs igazam. nem meggyőzni akarok senkit.
tulajdonképpen olyan dologról beszélünk, aminek esetleges rossz hatása nagyon sokára jöhet ki, ha kijön. az egész a szimpátián múlik, hogy ki mit használ.

YELLOW Elküldve: 2012-03-11 11:52 320d Motor

hancurozo írta:
YELLOW írta: a probléma az, hogy olaszország nem a minőségről híres. legyen szó bármiről szinte. olasz, lengyel, és környező országok olaj termékei eléggé megkérdőjelezhető. konkrétan elég biztos infóból tudom, hogy a Botond olajokat úgy öntögették össze, itthon dobozolták egy időben. Castrol olajoknak is a nagy része, ami nem német, osztrák helyről származik, az kérdéses. én nem kockáztatnék, de biztos vannak szériák, amik összetevője nem mindig annyira faxa...
eleve furcsa, hogy a BMW mint némer márka, tegyük fel olaszországban csomagoltatna, töltetne cuccot. miért érné meg oda olajat kiszállítani. persze van egy receptúra, ami alapján gyárthatnak kint. én akkor sem bíznék benne.
mindenkinek saját joga, hogy mit gondol.
én elérhető árban, Aral, BP, Castrol (csak német, vagy osztárk vonalkódos) terméket vennék.


Ha nem hamisított az olaj, akkor mindegy, hogy hol gyártják a minőség megegyezik. Nem is tudom miért Olasz turbót használ a BMW, éa nem a Német KKK-t?
A BMW gyárban is rengeteg Magyar, Török, Lengyel, Román dolgozik.


én ezt is leírtam. de sajnos dolgoztam elég gyárban, ahol magyarok dolgoznak. mikor szószerint beleszarnak a festékbe, beleköpnek. (másról nem beszélnék) pedig ott is ISO és egyéb szabványok szerint, gyári receptúra alapján megy a gyártás. persze az esélye kicsi, hogy pont egy szar terméket kapsz meg. de lehet egy műszakban legyártanak valami selejtet, az valakinek nagyon rossz lehet, ha abba nyúl bele.
igazatok van az tényéleg a cikkszám. ebből a szempontból benéztem. próbáltam leolvasni a vonalkódot telóval, de nem képes, csak részleteket olvas ki belőle. számomra ez is gáz, hogy oké ott a cikkszám, meg ott van, hogy made in germany. de ez egy cimke, amit akárhol nyomtathatnak rárakhatnak. eleve nem értem, hogy lehet rajjta ilyen kód, ami alapján nem lehet megállapítani, hogy hol gyártották, hol csomagolták.
így forgalomba hozni... számomra ezért nagy homály ez a dolog. ezért nem vennék BMW dobozos olajat saját részre. persze az embert megnyugtatja, hogy BMW olaj meg stb. jah kitudja mégis mi van benne. akkor elhiszem ha bevizsgáláson jó eredményt mutat. addig meg az én dolgom mi a véleményem róla. nem kell elfogadni.

YELLOW Elküldve: 2012-03-11 11:28 320d Motor

zoliika írta:
YELLOW írta:
lorand007 írta:
Hali, itt az olaj vonalkodja, kösz a segitséget
http://kepfeltoltes.hu/120310/...es.hu_.jpg



hát ez rossz jel. ugyanis ez olasz termékek kódja.


Ez kicsit befejezetlen maradt ez a beszélgetés.Nos ez ha olasz akkor rossz?Ezt nem értem.........Tudom,hogy angol a castrol,de előállíthatják más országban is.NEM?


a probléma az, hogy olaszország nem a minőségről híres. legyen szó bármiről szinte. olasz, lengyel, és környező országok olaj termékei eléggé megkérdőjelezhető. konkrétan elég biztos infóból tudom, hogy a Botond olajokat úgy öntögették össze, itthon dobozolták egy időben. Castrol olajoknak is a nagy része, ami nem német, osztrák helyről származik, az kérdéses. én nem kockáztatnék, de biztos vannak szériák, amik összetevője nem mindig annyira faxa...
eleve furcsa, hogy a BMW mint némer márka, tegyük fel olaszországban csomagoltatna, töltetne cuccot. miért érné meg oda olajat kiszállítani. persze van egy receptúra, ami alapján gyárthatnak kint. én akkor sem bíznék benne.
mindenkinek saját joga, hogy mit gondol.
én elérhető árban, Aral, BP, Castrol (csak német, vagy osztárk vonalkódos) terméket vennék.

YELLOW Elküldve: 2012-03-11 10:50 manuális váltó

jencispy írta:
YELLOW írta:
jencispy írta: Sziasztok!

Kis segítségre lenne szükségem:
Mostanában néha akad a váltó 1-es, 2-es -be nem tudom néha betenni.
Hol csinálja, hol meg simán lehet kapcsolgatni.
Újra kuplungolok és akkor is nehezen megy be.
Meleg motorral is csinálja ha előjön, nem csak hidegen.
Kicsit fent fog a kuplung, de nem vészes (rhantos azt mondta, ha megcsúszik akkor cseréli)
Az olajcsere még odébb van, akkor vinném szerelőhöz legközelebb, gondoltam előtte megkérdezem itt, hátha van ötlet, addig is fel tudjak készülni akár anyagilag..

köszi.


ilyenkor inkább szinkrongyűrű probléma szokott lenni. mennyi km van (vagy lehet) az autóban? viszont ebben az esetben igencsak városi hazsnálatú autó, ha ott kopott meg ennyire. egyébként a váltón felejtett kéz a szinkrongyűrű legádázabb ellensége. javítsatok ki ha tévedek, de több avatottabb embertől hallottam már.


Kb 200k van benne, eddig BP-en 70k mentem vele, szóval városi, de nem nyúzom annyira a kocsit.


nem feltétlen kell ahhoz nyúzni. mivel városi autó a legtöbbet 1-es, 2-es fokozatot használod, olyan értelemben, hogy ugye ott váltogatsz a legtöbbet. és a szinkrongyűrűnek ekkor van szerepe. ha egy olajcsere nem segít, akkor valszeg azzal lesz a baj. vagy valahol a rudazatnak nagy a holtjátéka. át kell nézni.

YELLOW Elküldve: 2012-03-11 10:27 320d Motor

lorand007 írta:
tomi28 írta:
YELLOW írta:
Tano írta:
tomi28 írta: Sziasztok!
A kérdésem a kovetkezo lenne!320d 2002-es bomim nem indul be!A két elektromos szivattyú mukodik rendesen,de viszont nincs elég nyomás a kozos nyomócsoben(tulajdonképpen szinte semmi)!A kérdésem az hogy már az adagolótól meg kellene lenni a nagynyomásnak,vagy csak a kozos nyomócsoben! Koszi a válaszokat elore is!


A tiedben nincsen adagoló. A rail nyomást az üzaszivattyúk állítják elő. Ezek szerint mégsem működik valamelyik rendesen.


vagy lehet szűrő dugulás.


A szuro az új benne! Az az uzemanyagszivattyú amelyiket a vezérmulánc hajt,az már csinál nagynyomást? én úgy tudom h ott már kb 400 barnak kellene lennie! Ha nincs nyomása akkor mi lehet a baja? Lehet javítani?


Én is jártam igy tavaj, a jobb oldali tangkban az uzemannzag szivatyún van egy szürö amit csak szivatyúval együt lehet cserélni, teljesen ellepte v.mi szurok szerü annyag, megpucoltam és azóta tökéletes. szerintem sürgösen nézd meg


én pont emiatt nem írtam oda konkrétan melyik szűrőre gondolok. az összeset végig kell nézni, ami abban a körben van. még mindig az a legolcsóbb megoldás. mielőtt valami nagynyomású cuccot venne bele

YELLOW Elküldve: 2012-03-11 10:22 manuális váltó

jencispy írta: Sziasztok!

Kis segítségre lenne szükségem:
Mostanában néha akad a váltó 1-es, 2-es -be nem tudom néha betenni.
Hol csinálja, hol meg simán lehet kapcsolgatni.
Újra kuplungolok és akkor is nehezen megy be.
Meleg motorral is csinálja ha előjön, nem csak hidegen.
Kicsit fent fog a kuplung, de nem vészes (rhantos azt mondta, ha megcsúszik akkor cseréli)
Az olajcsere még odébb van, akkor vinném szerelőhöz legközelebb, gondoltam előtte megkérdezem itt, hátha van ötlet, addig is fel tudjak készülni akár anyagilag..

köszi.


ilyenkor inkább szinkrongyűrű probléma szokott lenni. mennyi km van (vagy lehet) az autóban? viszont ebben az esetben igencsak városi hazsnálatú autó, ha ott kopott meg ennyire. egyébként a váltón felejtett kéz a szinkrongyűrű legádázabb ellensége. javítsatok ki ha tévedek, de több avatottabb embertől hallottam már.

YELLOW Elküldve: 2012-03-11 08:44 320d Motor

Tano írta:
tomi28 írta: Sziasztok!
A kérdésem a kovetkezo lenne!320d 2002-es bomim nem indul be!A két elektromos szivattyú mukodik rendesen,de viszont nincs elég nyomás a kozos nyomócsoben(tulajdonképpen szinte semmi)!A kérdésem az hogy már az adagolótól meg kellene lenni a nagynyomásnak,vagy csak a kozos nyomócsoben! Koszi a válaszokat elore is!


A tiedben nincsen adagoló. A rail nyomást az üzaszivattyúk állítják elő. Ezek szerint mégsem működik valamelyik rendesen.


vagy lehet szűrő dugulás.

YELLOW Elküldve: 2012-03-10 12:34 320d Motor

lorand007 írta:
Hali, itt az olaj vonalkodja, kösz a segitséget
http://kepfeltoltes.hu/120310/...es.hu_.jpg



hát ez rossz jel. ugyanis ez olasz termékek kódja.