YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2012-03-10 12:31 Vicces :)

Áll a rendőr az út szélén. Arra megy egy ember.
- Magának hogy van ennyi pénze, amikor nem is dolgozik?
- Fogadásokból élek
- Ezt nem hiszem el. Bizonyítsa be!
- Fogadjunk 1000 Ft-ban, hogy meg tudom nyalni a szemem.
- Hát az úgysem lehet. Rendben.
A pasi kiveszi a műszemét, megnyalja és visszarakja.
- Kap még egy esélyt. Dupla vagy semmi. Fogadjunk, hogy meg tudam harapni a fenekem.
- Hát az biztos nem lehet. Fogadjunk.
A pasi kiveszi a műfogát, megharapja a fenekét majd visszarakja.
- Kap egy utolsó esélyt. Fogadjunk 10.000 Ftba, hogy átpisilek a feje fölött.
- Hát ez lehetetlen. Fogadjunk.
A pasi előveszi a szerszámát és lepisili a
rendőrt.
- Na látja hogy fogadásokból nem lehet megélni!
- Dehogynem. Látja azt az embert a falnál aki a falba veri a fejét? Fogadtam
vele 100.000 Ft-ban hogy lepisilek egy
rendőrt.

YELLOW Elküldve: 2012-03-10 12:00 Bmw-s vegyes videók

Bero írta: Majd egy Magyar találkozón csinálunk mi is ilyen,videót! Simán megoldható


volt már az NT talis videó. nekem az is nagyon bejött, de mint mindig megint nem találom.

YELLOW Elküldve: 2012-03-09 17:02 Bmw-s vegyes videók

húúú de nagyon tetszik ez a vidi

YouTube videó

YELLOW Elküldve: 2012-03-09 14:46 E46 futómű állítás

ZoliE36Compact írta:
lorand007 írta:
csatis1 írta:
lorand007 írta: Sziasztok, egy régi ismeröstöl kaptam egz első felfugesztés kiemelő szetett, lénnyegileg olyan mint egy fánk és a rugóhoz van téve a motorháztetö alatt, 3mm emelt elöl, nah már most hatul is szeretném megemelni,ahoz, hogy mit kell vennem nem tudja v.ki? köszönöm a segitséget


Ha gyári lengécsillapítód van, akkor talán csak a toronycsapágynál lehet a magassággal játszani. A kérdés csak az, hogy ha csináltatsz rá egy közdarabot, akkor a menetes része lesz-e olyan hosszú, hogy tudd rögzíteni a kasztnihoz. Mielőtt berakod ezt ellenőrizni kellene.


Nah ez nem jutot eszembe, toronycsapágy, szóval ott már meg van emelve, hátul szeretném.igen gyári lengéscsillaőitó van. kosz




szia.


toronycsapágy hátul is van! minden lengéscsillapító tetején találsz ha jól körülnézel!


szerintem nincs hátul toronycsapágy. mintha valaki aztat mondta volna.

YELLOW Elküldve: 2012-03-09 07:36 M6-os 18coll alufelni

MikiEger írta: Értem!
köszi a választ!
Amúgy te milyen felnit ajánlanál a gép alá?
hány col érdemes ezekre a magyar utakra?
mert mondjuk egy 18-as felninél ha el is fér átalakítás nélkül már nagyon peres gumi megy rá és ezekre az utakra már a veszélyes kat .
Kedves ismerősöm azt mondta ,hogy az ideális ide a 17 feltudsz rakni egy viszonylag ballonos gumát és még néz is ki valahogy


hát a motorodat tekintve, és a kasztnit nézve 17-estől nem kell nagyobb. egyébként nekem a 15-ös télivel is ugyanúgy ráz, mint a 17-essel, pedig a 15-ösnél a ballonos gumiba a nyomás is kisebb...

YELLOW Elküldve: 2012-03-09 07:15 M6-os 18coll alufelni

MikiEger írta: szevasztok!
ahha értem köszi a választ mind a 2-ő töknek. Néztem rá m3-as kerekeket is 18-osokat azok is nagyon kutyák annak az Et szám úgy tudom stimmel is.De én már az e 46-osnak a kerekeit mondom azok az igazi gyöngyszemek !
http://racing-bazar.hu/alkatre...3_18_elado
Szerintem ezek a kerekek az etalon!

Az e36-osoké annyira nem jön át
http://racing-bazar.hu/alkatre...allapotban
Én úgy tudom ,hogy az összes 3-as kerekei jó bármelyik típusra javítsatok ki ha tévedek!
De tetszenek a gyári e46-os kerekek is a 17-esek meg van belőle 18 -as is ez olyan felni ami a régi cobra 11-be volt a bmw-n nekik
és nem mellesleg jóval költséghatékonyabb.


abban tévedsz, mert ami tutkó eredeti gyári M-es, annak más az ET száma E46 esetében tutti, és az sima E46-ra nem fog elférni. E36-nál másabb a helyzet, ott a gyári M3-as elfér ha minden igaz a sima alatt is.

YELLOW Elküldve: 2012-03-08 17:28 Áhhhh....a sok nem normális...

ZoliE36Compact írta:
RePTaiL írta:
moca írta: Szerintem ezt ő se gondolta komolyan....



pff


sufnyi japány tuning állat


nekem is e36om van , de erre alig ismertem rá......
mit jelent az h AF-es? vmi lefoglalt izé? vagy lopott izé? vagymi?


ha jól tudom az AF-es az, amikor külön engedéllyelel van ellátva. pl lopott, de forgalomba helyezhető rendőrség által engedélyezve. vagy más motor van beépítve. valami egyedi beépítés. de a googli megmondja.

YELLOW Elküldve: 2012-03-08 08:22 Hallott már valaki ilyen hibáról?

szeda írta:
YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
BalaBMW írta: Lendkerék nem lehet mert autómata szal akkor marad ez az ékszíj dolog. Mostanában nincs időm szervízbe vinni az autót és napi nagyüzemben van szal mekkora probléma ez? Sürgősen kéne cserélni vagy ráér és csak idegesítőbb lesz? És kb mennyi az alkatrész?


alkatrészeket olyan 35ezer és 75ezer között lehet találni. azt hiszem a gyári Corteco.
baj akkor van, ha lerobban róla a gumi és szétver ott valamit, vagy az ékszíj, ami levágódik róla.


Na meg még felrobban és kigyullad, nem?


Be kell fújni a szíjat szilikonnal, ha elhallgat, akkor meg kell rá venni a gyárit, ami nyikorgásgátló bevonattal van ellátva.


hát már láttam olyat, igaz nem BMW-nél, hogy szépen lerobbant róla...


A baj az hogy elég nagy erővel feszíti a szíj.Egy oldalon beszakad a gumiágy és emiatt a kerékbe tojás meg nyolcas lesz.azért nyikorog amikor leállítod mert a szíj nem fut rajta mindig síkban a többi kerékkel.A baj az hogy folyamatosan nyíródik a gumi része és el fog engedni pár 100km alatt.Ha lerepül akkor előre fog repülni a hűtő felé mert a szíj arra fogja húzni hiszem a motor felé nincs hely.Arra pedig a vízhűtő van! és ez a kerék van pár kiló tehát nagyot csap.Persze veszélyben van minden körülötte, felette.A hűtő lapát, burkolat stb.
Egyébként a szíj nem ver szét semmit.Nekem Hétfőn szakadt el mert a generátor megadta magát és beállt a csapágy.Egyszerűen leszakadt a fele és leugrott a maradék a helyéről.Előtte persze a generátor irtózatos nyikorgásba kezdett az autópályán és kigyulladt a töltéslámpa.Az egész kb 10 másodperc volt.
Szóval a főtengely ékszíjtárcsa cserélye kb 20 perc.Burkolat lebont, hűtőlapát kiszerel (2darab 30-as villás), majd a szíjat leakasztod. Légkulccsal a szíjtárcsa csavarját lelazítod és lejön simán a kerék.Nekem legalábbis lejött.aztán minden visszafelé.
Én légkulcs nélkül nem tudtam lelazítani a szíjtárcsát mert elforgattam a motort.



én is a tárcsán lévő gumi lerobbanására gondoltam... viszont a szíj, haúgy szakad el, az is szét tud csapni pár dolgot ott. mondjuk nekem benyás van, csak abból indulok ki.

YELLOW Elküldve: 2012-03-08 07:04 Hallott már valaki ilyen hibáról?

bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
BalaBMW írta: Lendkerék nem lehet mert autómata szal akkor marad ez az ékszíj dolog. Mostanában nincs időm szervízbe vinni az autót és napi nagyüzemben van szal mekkora probléma ez? Sürgősen kéne cserélni vagy ráér és csak idegesítőbb lesz? És kb mennyi az alkatrész?


alkatrészeket olyan 35ezer és 75ezer között lehet találni. azt hiszem a gyári Corteco.
baj akkor van, ha lerobban róla a gumi és szétver ott valamit, vagy az ékszíj, ami levágódik róla.


Na meg még felrobban és kigyullad, nem?


Be kell fújni a szíjat szilikonnal, ha elhallgat, akkor meg kell rá venni a gyárit, ami nyikorgásgátló bevonattal van ellátva.


hát már láttam olyat, igaz nem BMW-nél, hogy szépen lerobbant róla...

YELLOW Elküldve: 2012-03-07 14:52 Társalgó

csak érdekesség

YouTube videó

YELLOW Elküldve: 2012-03-07 11:25 Hallott már valaki ilyen hibáról?

BalaBMW írta: Lendkerék nem lehet mert autómata szal akkor marad ez az ékszíj dolog. Mostanában nincs időm szervízbe vinni az autót és napi nagyüzemben van szal mekkora probléma ez? Sürgősen kéne cserélni vagy ráér és csak idegesítőbb lesz? És kb mennyi az alkatrész?


alkatrészeket olyan 35ezer és 75ezer között lehet találni. azt hiszem a gyári Corteco.
baj akkor van, ha lerobban róla a gumi és szétver ott valamit, vagy az ékszíj, ami levágódik róla.

YELLOW Elküldve: 2012-03-07 10:32 Hallott már valaki ilyen hibáról?

BalaBMW írta: Sziasztok!

Egy olyan tünet lépett fel az autón, hogy amikor leállítom nyikkan egy hangosat valami a motortérben. Az autó pöccre indul, szépen teszi a dolgát, de mikor leállítom jön ez a nyikkanás. Volt már valakinek ilyen gondja? Vagy ötlet esetleg?

Köszi előre is!


- főtengely ékszíjtárcsa
- lendkerék

YELLOW Elküldve: 2012-03-07 08:14 BMW318i E46

bbubbuka írta: Várom a véleményeteket a következővel kapcsolatban.
Az autómban, 15e. km-je volt cserélve kipufogó oldalon mind a 8db hidrotőke.
Rouville raktak bele unixból vette a srác.
Meglett hajtva a kocsi picit 170-180 20-30 percen keresztül ekkor ugye kidőlt 1db, tegnap lett szétszedve a motor és kiderült, hogy azok közül halt meg egy amik már cserélve voltak.. vicc.
Szerelőm mondta, hogy az a rouville(nem tudom,hogy helyesen írom a nevét de lényegtelen)nem a legjobb minőség ezekből és az osztrák bmw szalonból akar rendelni tőkét.
Most kipuff. oldalon lesz cserélve ismét mind a 8. motor oldalon pedig nem.
Még a lánc volt picit laza, ott pedig a feszítőjét még kicseréli.
Nincs valakinek tippje mi a franctól jöhet elő 15e. km után ismét hidrotőke amikor 100%, hogy cserélve volt?
Valaki azt mondta, lehet hogy valami olajdugó vagy ilyesmi lehet ott a fúvókáknál és érdemes lenne kimosni a motort ott?
Bármi ötletet szívesen meghallgatok


az ötlet jó. ha nem megfeleő olajat hazsnálnak, vagy nem cserélték időben, akkor lehet ilyen. de ha nem jutna el az olaj, akkor rögtön hangja lenne. a rouville valóban nem a legjobb. de ha cseréled és az összeset cserélném, hogy ne kelljen legközelebb megint szétszedni.

YELLOW Elküldve: 2012-03-06 19:23 320d Motor

lorand007 írta:
ZoliE36Compact írta:
YELLOW írta:
lorand007 írta: Tisztelettem, az auoba milzen olajat ajanlotok? eddig bmw olaj volt benne


ez olyan, mintha azt mondanád/kérdeznéd:

milyen cipőt vegyek, eddig gagyidaszt hordtam. (ma dől belőlem a hasonlat )

jó és BMW olajon belül milyen olaj volt? viszkozitás?

szerintem 0w-30, 0w-40, 5w-30-as olajat tegyél bele. hogy milyen márka? én Castrol, BP, Aral olajakat preferálom. vagy Fuchs, de a BMW dobozos olaj ios jó, ha az van benne, aminek benne kellene lennie.
ha jó olajat akarsz, biztos németet, és jó áron, akkor Aral. (ugyanaz, mint a BP, meg a Castrol, csak a kasztroj talál ki még hülye neveket, amivel jobban eladható, meg külön dízel-benzin olajak. sok értelme nincs, csak többen veszik.)




egyébként tudtommal a dízel olajban vmi savasodásgátló van ami a benzinesben nincs.
de bocs ha rosszul tudom.

Bmw longlife 04 5w-30 as 1600 huf literrje Autonetnel, uzletbe nem tudom , mert nem magán személyként veszem hanem raktári áron, csak a tobbihe kepest fele annyi volt az ára es azért kerdeztém rá, amugy tuti orginál


leírod mi a vonalkód első 3 száma, abból minden kiderül

YELLOW Elküldve: 2012-03-06 15:18 320d Motor

lorand007 írta: Tisztelettem, az auoba milzen olajat ajanlotok? eddig bmw olaj volt benne


ez olyan, mintha azt mondanád/kérdeznéd:

milyen cipőt vegyek, eddig gagyidaszt hordtam. (ma dől belőlem a hasonlat )

jó és BMW olajon belül milyen olaj volt? viszkozitás?

szerintem 0w-30, 0w-40, 5w-30-as olajat tegyél bele. hogy milyen márka? én Castrol, BP, Aral olajakat preferálom. vagy Fuchs, de a BMW dobozos olaj ios jó, ha az van benne, aminek benne kellene lennie.
ha jó olajat akarsz, biztos németet, és jó áron, akkor Aral. (ugyanaz, mint a BP, meg a Castrol, csak a kasztroj talál ki még hülye neveket, amivel jobban eladható, meg külön dízel-benzin olajak. sok értelme nincs, csak többen veszik.)