YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2012-02-29 15:22 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

Bero írta: Hali! Arra lettem figyelmes,hogy mikor beülök a kocsiba,lámpát-helyzetjelzőt nem kapcsolok csak gyújtást,akkor elkezd 2-3x villogni az angel eye-s! Ez mitől lehet? Elvileg minden jó helyre van bekötve és mind a két oldalt villog! A másik,hogy Adee kolléga sokat segített,hogyan tud felvillani ajtónyitásra az angel eye,a megoldás,hogy a belső lábtérvilágításhoz kötötte be a angel eye-s és így működik. Én is szeretném ezt megcsinálni,de nekem nincs lábtérvilágításom! Hogy tudnám megoldani,hogy a belső világításra kössem? Adee a C-oszlopos megoldást javasolta,de más ötletet is lefogadnék! Köszönöm!


ne csináld már... Bero. mér azé itt vagy ideje, nem is régen volt téma. Azért villog, mert az a hidegteszt. leellenőrzi az összes fényforrást. a LED azért villan fel, mert kisebb fesz. hatására is világít, nem úgy mint az izzó. ezért látni.

YELLOW Elküldve: 2012-02-29 14:29 Vicces :)

Coyote írta:
YELLOW írta:
Coyote írta: A lenti forrása: http://tekasztorik.blog.hu/201...kaeropijac


már csak az okát nem értem minek linkelted...
( nem írtam, hogy én írtam )


mert úgy illik... netikett


akkor kérlek visszamenőleg csináld meg...
baromság.... na mind1

YELLOW Elküldve: 2012-02-29 12:17 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

Kr-i-sZ írta: hallo!
e46 sedanra 18" 8j 235 40 !et 15!szerintetek felmehet?


felmenni felmehet, csak elférni nem fog

YELLOW Elküldve: 2012-02-29 09:57 Vicces :)

Coyote írta: A lenti forrása: http://tekasztorik.blog.hu/201...kaeropijac


már csak az okát nem értem minek linkelted...
( nem írtam, hogy én írtam )

YELLOW Elküldve: 2012-02-29 09:22 gumi méretekben kéne help

gampetibor írta:
dio írta: Hello
Tanácsot szeretnék kérni. Style 67 felnire szeretnék Pirelli Pzero Rosso gumit venni.
Az első 8x18, a hátsó 9x18 méretű.
Előre 225/40 hátra 235/40 méretűt gondoltam.
Viszont azt szeretném elérni, hogy a guminak ne egyenes legyen az oldalfala, hanem kicsit terpesszen, sportosabban nézzen ki és ne tűnjön ballonosnak.
Ahhoz jó ez a méret, vagy legyen kisebb a gumi?
Köszi


Nekem pont ugyanígy van. elöl 225 40 18 hátul 235 40 18
elöl 8X18 hátul 8.5X18 elöl sem ballonos de nem terpeszt hátul viszont kicsit terpeszt de a peremvédő még éppen hogy védi a peremet is
Simán felrakhatod a 9"os hátsón már szépen terpeszteni fog a 235 előre viszont hogy terpesszen 215 kell.


köszönöm, hogy megerősítettél

YELLOW Elküldve: 2012-02-29 09:17 Vicces :)

Ica és a munkaerőpiac:

Te figyu már, 5 hónapja küldözgetem az önéletrajzomat különböző cégeknek és nem válaszol senki. Szerinted mi lehet a baj?- nyafog Ica, miközben a műkörmével a póthajtövét basztatja és rózsaszín gömböcskéket fúj unottan a rágógumijával.

Ica ari meg minden, de tudni kell róla, hogy igazi, hivatásos nagyipari ordas és hát legyünk őszinték, egy botsáska véresre verné legózásban homokvárépítésben. Én csípem, mert oly egyszerű a lelkem! Havonta egyszer beugrik lottózni és akkor "beszélgetünk."

-Na muti azt az önéletrajzot bébidoll!

Önéletrajz (CW) (beszarsz elpusztulsz!!!!!!!!!!!!)

Név:

Nagy Ica (nem Ilona bazmeg! Ica!)

Születési hely, idő:

János kórház, 1988.05.03. Du. 14.45. B. épület (nem vesztünk el a részletekben, köszönjük.)

Anyja neve:

Lakatos Eszmeralda Izaura.

Legmagasabb iskolai végzettsége:

Tóth Teréz Ruhaipari és Gazdasszonyképző Szakmunkás Iskola Esti és Levelező Tagozat, 1 félév. (Agysebész alapképzés...)

Legutolsó munkahelye:

Lili és Angyalka Műköröm stúdió (what else?)

Idegen nyelv ismeret:

Lovári-közép, szóban (orálisan magyarul...) Angol-alap, netes kifejezések ismerete, mint például: LOL, OMFG, THX, Lama, Demotivalo, Facebook, Chat. (na itt már azért fejelgettem a pultot a röhögéstől). Német-szakmai felsőfok (itt már vinnyogtam, mármint, érted: SZAKMAI...hát a porno hivatásos nyelve a német, na. Az operáknak az olasz, az orvoslásnak a latin, a pornónak is kell valami!)

Hobbi, szabadidős tevékenység:

Szaxi, sztrip tánc (Bazmeg Ica, legalább ne írnád le!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Itt egy kicsit elakadtam az olvasásban, mert ahogy a nagy költő mondaná, hulló könnyem záporán át már nemigen láttam a valóságot.

Mondom neki: -Te Ica, hova is jelentkeztél?

-Hááááát, ircsivezcsinek..

-Minek???

-Irodavezetőnek!

-Ja értem És még?

-Háeresnek, külügyesnek, asszisztensnek tudod ilyen irodai dolgokra.

Olvasom tovább.

Motivációs levél: Ica vagyok, lennék önöknél HRS (itt azé dobtam egy tripla flippet hátrafelé) vagy aszisztencia, gépelni tudok, telefonálni is. Napi 8 órában tudok dolgozni. Van tapasztalatom. Mások által dekoratőrnek mondott fiatal lány vagyok. Budapesthez közel lakom busszal. Tudok körmözni (és fogazni) is. Szabad időmben netezek, csetelek, eszkortozok, konzumálok, de ezek már tökre uncsik, szeretnék fej lődni az irodai munkák terén. (vagy a Rákóczik terén.) Elérhetőségeim: (mostkapaszkoggyámeg baszod!) borotvaltpunci69@sexmail.com Várom válaszukat nagyon mer már dolgoznék! Puszi Ica.

Olyan 20-25 percig fuldokoltam a röhögéstől, aztán azt javasoltam neki, hogy szerintem írjuk át az egészet és csináljunk egy új email címet. De nem akarta meg jött is érte valami világoskék, utánfutós Lada, úgyhogy kilibbent én meg itt maradtam a földön fetrengve.

YELLOW Elküldve: 2012-02-28 22:27 gumi méretekben kéne help

dio írta:
YELLOW írta:
dio írta: Hello
Tanácsot szeretnék kérni. Style 67 felnire szeretnék Pirelli Pzero Rosso gumit venni.
Az első 8x18, a hátsó 9x18 méretű.
Előre 225/40 hátra 235/40 méretűt gondoltam.
Viszont azt szeretném elérni, hogy a guminak ne egyenes legyen az oldalfala, hanem kicsit terpesszen, sportosabban nézzen ki és ne tűnjön ballonosnak.
Ahhoz jó ez a méret, vagy legyen kisebb a gumi?
Köszi


az a baj, hogy amit írtál az nem váltóméret egymással.
ha előre 225-öt akarsz, akkor hátra 245 vagy 255. azok viszont nem terpesztenek úgy. így marad az, hogy előre 215-öst teszel, hátra meg a 235.
csak akkor előre 215/45 R18, hátra meg 235/40 R18 kell.


Viszont akkor nem fog túl vékonynak tűnni a gumi elől?


az az 1 centi már lényegtelen. nekem 225 van 8"-on és annyira nem terpeszt, pedig még véknyabbnak is tűnik mint a korábbi 225-öm. szóval már csak ezért is a 215 a nyerőbb. és persze így váltóméret, meg így fog kicsit terpeszteni.

szerk.: http://www.tyrestretch.com/

itt megnézheted. csak a felni szélességét és a gumi széleségét, meg a per utáni számot nézd. mert az átmérő lényegtelen.

YELLOW Elküldve: 2012-02-28 21:23 gumi méretekben kéne help

dio írta: Hello
Tanácsot szeretnék kérni. Style 67 felnire szeretnék Pirelli Pzero Rosso gumit venni.
Az első 8x18, a hátsó 9x18 méretű.
Előre 225/40 hátra 235/40 méretűt gondoltam.
Viszont azt szeretném elérni, hogy a guminak ne egyenes legyen az oldalfala, hanem kicsit terpesszen, sportosabban nézzen ki és ne tűnjön ballonosnak.
Ahhoz jó ez a méret, vagy legyen kisebb a gumi?
Köszi


az a baj, hogy amit írtál az nem váltóméret egymással.
ha előre 225-öt akarsz, akkor hátra 245 vagy 255. azok viszont nem terpesztenek úgy. így marad az, hogy előre 215-öst teszel, hátra meg a 235.
csak akkor előre 215/45 R18, hátra meg 235/40 R18 kell.

YELLOW Elküldve: 2012-02-28 19:36 Visszapillantó tükrök

automax írta: sziasztok nemtudja valaki hogy az e46nak hogy kell bekapcsolni a tukorfutest?


ha van benne, akkor ha jól emlékszem 2 féle lehet.
1. magától megy folyamatosan (úgy tudom ez inkább facelift-eseknél van)
2. bizonyos hőfok alatt kapcsol, mint a fűtött ablak spricni, vagy a hátsóablakfűtésre (off autóknál ez a valószínűbb)

a tévedés jogát fenntartom

YELLOW Elküldve: 2012-02-28 18:48 Hallott már valaki ilyen hibáról?

bbubbuka írta: Az összes fékem kuka, tárcsa, betét minden.
Elöl betétből még van de a tárcsa teljesen kuka.
Hátul meg már betét sincs..
Hétvégén lesz cserélve kompletten elvileg.
Remélem csak az okozza..



akkor amint cseréled, az említett munkahengert nézzétek meg.

YELLOW Elküldve: 2012-02-28 17:10 Chip tuning

ZoliE36Compact írta:
YELLOW írta:
ZoliE36Compact írta:
YELLOW írta:
ZoliE36Compact írta: Sziasztok!

Visszaolvasgattam, de végülis nem találtam konkrét infót...
Felteszem,(gondolom ezredszerre ezért bocsi) a kérdést ,hogy hol van az a hely ahol
teljesítménymérés is van(előtte-utánna) és tisztességes programot írnak(akár 3-4 óra szenvedés árán is) arra a motorra???!!! Konkrét címet nevet helyet szeretnék ha vki tud ilyet?!
Sajnos tényleg szükséges mert egy 318tds dízelről van szó..


Egyébként meg a visszaolvasott dolgokhoz :

Nekem eddig több régi autómban is volt "chiptuning" és van ilyen olyan tapasztalatom is.


sima benzines 2.0 autó - chippel simán gond nélkül kétszáz-kétszázötvenezer és tényleg sokkal élvezetesebb lett a kocsi!

benzines turbós - ("chip?"bent volt a kocsiban)ment mint az őrült, bár ordenáré módon kontrollálatlanul adta le a teljesítményt...( nekem tetszett ) de 40.000kmenként kicsinált egy turbót... tehát turbó csere...40.000km...megint szétment....de a kocsi állat volt!

tdi dízel fosvágen - szintén már csippesen vettem ....ment mint a kisangyal!..jó volt..
vmi ilyesmit szeretnék most is.
Konklúzió. A chiptuning jó! de szigorúan csak a megfelelő helyen készült!

üdv mindenkinek
Zoli


fosvágeneknél jó szokott lenni, de ne hasonlítsuk össze egy BMW-vel


oké oké mind német autó volt egyébként (audi-vw)
de végülis címet te sem mondtál?!
valaki csak tud olyan műhelyt ahova örömmel megy az ember?!


az én véleményem az, hogy itt az országban nem fog neked normális progit írni rá senki.
hiába van nagyműhely, meg mérőpad, a nagyrésze szemfényvesztés, vásárló meggyőző. a másik nem ajánlatos a sufnis emberek. viszont az ellenpélda erre, hogy ritka, de ilyen esetekben van több hozzáértő emberke. de ezeklet csak ismerettség alapján fogod megtalálni.
én szerintem ilyen teljesítményeknél, normál használatban nem érdemes csip-pel foglalkozni. nagy teljesítmény esetén ér valamit, meg verseny szinten.
szerintem feletsd el, vagy vegyél nagyobb motoros autót


de attól függetlenül h nem megy , imádom a kocsit!!! gyönyörű! belül is!
törve se volt.soha.(remélem ) meg tetszik h ilyen rövid. utolsó szériás,
fekete plafonnal... nekem tök jó! szóval nem igazán válnék meg tőle.
még az is megfordult már a fejemben h inkább beszereltetek egy háromezres dízelmotort, de a kocsi marad!
de ezt addig minek meglépni amig a kocsi hibátlan??? igaz?


így van felesleges cserélni ha nincs baja. én akkor sem csippelném. bőven elég az a 90 ló, most amit kapsz valami boxot, max lesz 110 lovad. sokat nem jelent, max többet fog enni. én címekben nem tudok segíteni. én nem bíznám rá senkire az autót, max külföldön, vagy itthoni valami vereseny csapat emberére. mint írták visszább elég összetett ez a dolog, egy jó progihoz sok idő kell és tesztelni. talán a AC Schnitzer-nek vannak boxai, még talán azt tenném be legnyugodtabban.

YELLOW Elküldve: 2012-02-28 16:47 Chip tuning

ZoliE36Compact írta:
YELLOW írta:
ZoliE36Compact írta: Sziasztok!

Visszaolvasgattam, de végülis nem találtam konkrét infót...
Felteszem,(gondolom ezredszerre ezért bocsi) a kérdést ,hogy hol van az a hely ahol
teljesítménymérés is van(előtte-utánna) és tisztességes programot írnak(akár 3-4 óra szenvedés árán is) arra a motorra???!!! Konkrét címet nevet helyet szeretnék ha vki tud ilyet?!
Sajnos tényleg szükséges mert egy 318tds dízelről van szó..


Egyébként meg a visszaolvasott dolgokhoz :

Nekem eddig több régi autómban is volt "chiptuning" és van ilyen olyan tapasztalatom is.


sima benzines 2.0 autó - chippel simán gond nélkül kétszáz-kétszázötvenezer és tényleg sokkal élvezetesebb lett a kocsi!

benzines turbós - ("chip?"bent volt a kocsiban)ment mint az őrült, bár ordenáré módon kontrollálatlanul adta le a teljesítményt...( nekem tetszett ) de 40.000kmenként kicsinált egy turbót... tehát turbó csere...40.000km...megint szétment....de a kocsi állat volt!

tdi dízel fosvágen - szintén már csippesen vettem ....ment mint a kisangyal!..jó volt..
vmi ilyesmit szeretnék most is.
Konklúzió. A chiptuning jó! de szigorúan csak a megfelelő helyen készült!

üdv mindenkinek
Zoli


fosvágeneknél jó szokott lenni, de ne hasonlítsuk össze egy BMW-vel


oké oké mind német autó volt egyébként (audi-vw)
de végülis címet te sem mondtál?!
valaki csak tud olyan műhelyt ahova örömmel megy az ember?!


az én véleményem az, hogy itt az országban nem fog neked normális progit írni rá senki.
hiába van nagyműhely, meg mérőpad, a nagyrésze szemfényvesztés, vásárló meggyőző. a másik nem ajánlatos a sufnis emberek. viszont az ellenpélda erre, hogy ritka, de ilyen esetekben van több hozzáértő emberke. de ezeklet csak ismerettség alapján fogod megtalálni.
én szerintem ilyen teljesítményeknél, normál használatban nem érdemes csip-pel foglalkozni. nagy teljesítmény esetén ér valamit, meg verseny szinten.
szerintem feletsd el, vagy vegyél nagyobb motoros autót

YELLOW Elküldve: 2012-02-28 16:42 Hallott már valaki ilyen hibáról?

bbubbuka írta:
YELLOW írta:
bbubbuka írta:
YELLOW írta:
bbubbuka írta: Mostanában arra lettem figyelmes, hogy gyakran érzek az utastérbe egy pici ferodol szagot? Olyan picit égő gumihoz hasonlít..
Általában akkor érzem, ha picit meghajtottam az autót és megállok.
Ha a két vesénél beszagolok akkor ott is érezni eléggé.
Ez mi a franc lehet? Azt tudom, hogy szarok a fékeim remélem csak onnan jön?
Mi más okozhatja még?


kuplung is lehet


Azóta érzem amióta szervizen volt az autó.
És ez mennyire nagy probléma?


hát ha a kuplung ég, akkor csúszik, nem feszül eléggé a lendkerékre.
nézd meg, hogy mész pl 50-el 5.-ben aztán lepadlózod. azt kell figyelni hogy a sebesség arányosan növekszik-e a fordulatszámmal. ha a fordulatszám relatíve gyorsabban emelkedik, akkor csúszik a kuplung.

szerk.: mondjuk ettől függetlenül, lehet a féked ragad. nem megy a betét kellően vissza, szorul a munkahenger a féknyeregben.



Köszi szépen kipróbáltam, rajzolni se lehetne jobban annyira egyenletesen növekszik a kettő. Szóval tuti nem csúszik.. Mondjuk hideg volt a motor, de gondolom ez nem számít?


akkor fel kell emelni az autót és átforgatni a kerekeket, hogy nem szorul-e valamelyik, és akkor a féket nézni. vagy ha szokott ferodol szag lenni, akkor ilyen megállás után megnézni a felni mennyire meleg, ha fog a fék, akkor felmelegszik, legalábbis elég forrónak kell lennie.
bár elvileg már nem gyártanak ferodolos dolgokat, bár ezt nem hiszem el nekik.

YELLOW Elküldve: 2012-02-28 16:39 Chip tuning

ZoliE36Compact írta: Sziasztok!

Visszaolvasgattam, de végülis nem találtam konkrét infót...
Felteszem,(gondolom ezredszerre ezért bocsi) a kérdést ,hogy hol van az a hely ahol
teljesítménymérés is van(előtte-utánna) és tisztességes programot írnak(akár 3-4 óra szenvedés árán is) arra a motorra???!!! Konkrét címet nevet helyet szeretnék ha vki tud ilyet?!
Sajnos tényleg szükséges mert egy 318tds dízelről van szó..


Egyébként meg a visszaolvasott dolgokhoz :

Nekem eddig több régi autómban is volt "chiptuning" és van ilyen olyan tapasztalatom is.


sima benzines 2.0 autó - chippel simán gond nélkül kétszáz-kétszázötvenezer és tényleg sokkal élvezetesebb lett a kocsi!

benzines turbós - ("chip?"bent volt a kocsiban)ment mint az őrült, bár ordenáré módon kontrollálatlanul adta le a teljesítményt...( nekem tetszett ) de 40.000kmenként kicsinált egy turbót... tehát turbó csere...40.000km...megint szétment....de a kocsi állat volt!

tdi dízel fosvágen - szintén már csippesen vettem ....ment mint a kisangyal!..jó volt..
vmi ilyesmit szeretnék most is.
Konklúzió. A chiptuning jó! de szigorúan csak a megfelelő helyen készült!

üdv mindenkinek
Zoli


fosvágeneknél jó szokott lenni, de ne hasonlítsuk össze egy BMW-vel

YELLOW Elküldve: 2012-02-28 15:34 Chip tuning

b_imi írta:
Bero írta:
Robinson írta:
hil írta:
BarG írta:

Hogy mennyi plusz lóerőt sikerült ráerőszakolni a motorra, az nem jelenti azt, hogy a tuning jó vagy rossz, mert lehet, hogy annyi plusz lóerőt sikerült kiszorítani, hogy egy nagyobb reccsenéssel oda lesz a váltó, vagy valamelyik egyéb gépelem. A kicsi lóerőnövekményes gép meg simán többszázezer km-t mehet még a tuning után. Akkor melyik is a jó tuning?! Egy biztos dolog van csak - az a gép, amelyikből több erőt vettünk ki, az hamarabb kopik és hamarabb megy tönkre.



Sziasztok!
Bocs, de most bezárom a "piramist". Emlékeim szerint ezt magam is megfogalmaztam annak idején, de sokan szinte lehülyéztek érte.



Őszintén ajánlok minden érdeklődőnek egy komoly személyes beszélgetést bmw320d4-el. Nem azért, mert most jól benyalok neki, hanem azért, mert marha sokat beszélgetünk, és közben folyamatosan derülnek ki dolgok, amiket tud a gépünk. Olyan komoly program van belenyomorítva abba a pár KB-ba, hogy csak úgy lesek. Rákérdezek Mikinél egy-két dologra amit tapasztalok, és tud rá válaszolni, hogy azt miért csinálja az autó. Rengeteg dolog le van kezelve, le van szabályozva, be van hangolva stb. Nem véletlenül. ezek között van olyan is, amire még Miki sem tud mit mondani, tudja, hogy van, de nem tudja, hogy pontosan mi módon.

Megdöbbentően részletes programja van ezeknek az autóknak, és ezen infók alapján amiket eddig összegyűjtöttem, nincs az a cég ACS-en és Hamann-on kívül, akik hozzányúlhatnak a kocsimhoz.


Egyetértek,de engem meggyőztek még a g-power munkái és a HPF is. Tudom ők sok mindent cserélnek is a verdába,de ő rájuk is rámerném bízni a gépem (nem mintha,ha az enyémet akarnám)


Az Alpina is ide tartozik
Komoly helyeken szétszedik a motort, átalakítják, erősebb alkatrészeket építenek be, és több millió eurós tesztpadokon állítják be. Na ehhez képest a sámlira rakott laptop nevetséges A különbséget (jó magyar szokás szerint) a "szakszöveggel" próbálják kompenzálni...


ami "szakszöveg" minden ilyen tutyingosnál ugyanaz. arra sem veszik a fáradságot sokszor, hogy átírják, de a történet mindig ugyanaz... a sok hülye meg beveszi