YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2012-02-21 19:49 Társalgó

minden illatosítóra rá van írva, hogy ne érintkezzen műanyag, gumi felületekkel.
én az ülés alá rejtem mindig. de a már kiszáradtakra öntök illóolajat. Borsmenta + TuttiFrutti combo az isteni. legalábbis én szeretem. nem rég vettem ilyen fakeretes üveges illatosítót (kókusz), 500 volt akciósan a corá-ban, vagy auchan-ban. ez a könyöklő alatt van, kis talpat csináltam neki, hogy ne boruljon fel. látni így sem látszik, mert nem szeretem ha előttem lógnak ilyen vackok.

YELLOW Elküldve: 2012-02-21 17:07 alapjárat leesik, ingadozik

mrdani írta:
troooger írta: Szia!
Nézz be a galériámba, ott találsz képet a jrtom által mondott dolgoról. Nekem is ez volt a baj.

jrtom írta: Szia!
A kartergázcsövet nézd meg, ami a szelepfedél hátúljából megy a szívósor irányába.
Azt szokta szétenni az olaj és olyan lesz mint a gyúrma. Eltömődik és kilyukad, aztán fals levegőt szív a motor.
mrdani írta: Üdv mindenkinek!
Remélem tudtok segíteni.
Az alapjárat ugrándozik, ha üresbe van vagy ha a kuplungot benyomom.
Jelenség az hogy lemegy majdnem 0-ra és utána 1e felé picit majd vissza le...
Valami kiinduló pontot aki tud segítsen.


YouTube videó
kb ilyesmit csinál






Köszi az infót megnézem, csak kajolok mert most értem haza a melóból.
Ha Netalántán nem az lenne akkor mi más lehet még?!
Lambda szonda, gyújtótrafó, gyertyák?
Mondjuk a legelső kissé necces anyagiakba, szóval azt választanám legutoljára.
Előre is köszönöm a segítségedet
Jaj majd el felejtettem hogy mikor beindítom, akkor az első 1-2-3 percbe nem csinálja, csak utána kezdi el...


hát pedig pont trafó, meg gyertya nem valószínű. ilyeneket légtömegmérő, lambda, injektor, alapjárati motor, főtengely jeladó hibája okozhat, vagy kilyukadt vákuumcsövek.

YELLOW Elküldve: 2012-02-21 09:19 Társalgó

próbálja ki mindenki!!! idézőjel nem kell!

YELLOW Elküldve: 2012-02-20 22:01 Az E46 Üzembentartási költsége.

....

YELLOW Elküldve: 2012-02-20 22:00 Az E46 Üzembentartási költsége.

jons írta:
bbubbuka írta: Most lesz első szervizem.
Gyertyák,összes szűrő,olaj,ez 70k.
Ez árba mennyire sok? Vagy teljesen standard?


levegő mahle: 5800 ->
olaj mann: 3000
pollen aktív szenes: 12000
üzemanyag knecht: 21000
gyertya 4 elektródás NGK BKR6EQP: 18760
olaj BMW 5W-40: 10000 (nem tudom pontosan a feltöltést)
mindenféle kedvezmény nélkül. bár az üzemanyagszűrőt baromi soknak tartom.

Ebből még lehet azért 1-2 ezrest lefaragni, mert nem muszáj aktív szenes szűrőt venni, akkor az csak 9k, elég a 1 elektródás gyertya akkor úgy csak 6k a készlet. Stb.




nincs most előttem a számla, de kb emlékszem

levegő mahle: 5800 -> ~3600
olaj mann: 3000 -> ~2800
pollen aktív szenes: 12000 -> ~6000
üzemanyag knecht: 21000 -> ~ nah ebben nem vok biztos, vagy 8000 vagy 11000
gyertya 4 elektródás NGK BKR6EQP: 18760 -> ~12500

YELLOW Elküldve: 2012-02-20 21:44 Az E46 Üzembentartási költsége.

bbubbuka írta: Most lesz első szervizem.
Gyertyák,összes szűrő,olaj,ez 70k.
Ez árba mennyire sok? Vagy teljesen standard?


hát én 45-ből megúsztam, és semmiből sem gagyit kapott, hanem NGK gyertyákat, Mahle és Knecht szűrők, Castrol SLX prof. Powerflow 0w-30.

YELLOW Elküldve: 2012-02-20 21:41 Kuplung_

hancurozo írta:
YELLOW írta:
wizzaerr írta:
funez írta: Sziasztok

E91-be cseréltem kuplungot (SACHS) és lendkereket (LUK).
A problémám az hogy a kuplung szinte ugyan olyan nehéz mint régebben volt ráadásul a pedál is rezeg a lábam alatt ami kicsit bosszantó. Kérdésem hogy a lendkerék vagy a kuplung okozza e a pedál rezgését és hogy miért ilyen nehéz benyomni a kuplungot ???? Mindkettő Új!! Ha valaki járt már igy van van vmi tippe nagyon megköszönném.


Valószínűleg sokat nem segít, de nálam e46-ban nyáron volt ugyanezek cseréje és megszűnt a kuplungremegés és sokkal könnyebb azóta benyomni. Nem értek hozzá, de kuplung munkahenger nem lehet az oka?

Aki viszont biztosan ért hozzá: Hantos Ricsi (rhantos)
számát megtalálod itt az oldalon.

(Emlékszem nálam kuplungremegés volt meg ilyen "csapágyas hang" és felhívtam, hogy ezek a tünetek mégis mire gondol? Nem kérdezett semmit, mondta hogy lendkerék. Kérdeztem, hogy akkor is, ha nem csúszik a kuplung és nincs leállításkor nagy zaj? csak ennyit mondott: igen. De mégis honnan tudod? Párat már szedtem szét.
mondanom sem kell, igaza volt jó arc!)


leírta, hogy most volt cserélve kuplung meg lendkerék...


Az nem jelent semmit, hogy most volt cserélve. Lehet helytelen szerelés, kinyomócsapágy.


mondjuk én kuplungba csak Sachs-ot vennék, ha jól tudom kettőstömegűben nincs ilyen, csak LuK, meg Valeo, meg egyéb. de úgy gondolom szerintem minden a párjával a legjobb. ATE tárcsa ATE betéttel, stb. bár most ahogy agyalok (megnézni lusta vagyok) lehet csak van Sachs lendkerék...

YELLOW Elküldve: 2012-02-20 20:13 Kuplung_

wizzaerr írta:
funez írta: Sziasztok

E91-be cseréltem kuplungot (SACHS) és lendkereket (LUK).
A problémám az hogy a kuplung szinte ugyan olyan nehéz mint régebben volt ráadásul a pedál is rezeg a lábam alatt ami kicsit bosszantó. Kérdésem hogy a lendkerék vagy a kuplung okozza e a pedál rezgését és hogy miért ilyen nehéz benyomni a kuplungot ???? Mindkettő Új!! Ha valaki járt már igy van van vmi tippe nagyon megköszönném.


Valószínűleg sokat nem segít, de nálam e46-ban nyáron volt ugyanezek cseréje és megszűnt a kuplungremegés és sokkal könnyebb azóta benyomni. Nem értek hozzá, de kuplung munkahenger nem lehet az oka?

Aki viszont biztosan ért hozzá: Hantos Ricsi (rhantos)
számát megtalálod itt az oldalon.

(Emlékszem nálam kuplungremegés volt meg ilyen "csapágyas hang" és felhívtam, hogy ezek a tünetek mégis mire gondol? Nem kérdezett semmit, mondta hogy lendkerék. Kérdeztem, hogy akkor is, ha nem csúszik a kuplung és nincs leállításkor nagy zaj? csak ennyit mondott: igen. De mégis honnan tudod? Párat már szedtem szét.
mondanom sem kell, igaza volt jó arc!)


leírta, hogy most volt cserélve kuplung meg lendkerék...

YELLOW Elküldve: 2012-02-20 19:55 Cabrio M-es küszöb rámegy Coupe-ra?

csatis1 írta:
keksz írta: Sziasztok!

Nem tudjatok veletlenul, hogy Cabriorol M-es küszöb Coupe-ra ramegy-e? Sztm ra, abbol kiindulva hogy pl a sarvedoik ugy ugyanazok.

Koszi!


Rá, de tök felesleges volt ezért új topicot nyitni!


a cabrio ugyanaz, mint a coupe, csak csórikám fedélnélküli

YELLOW Elküldve: 2012-02-20 19:51 Cabrio M-es küszöb rámegy Coupe-ra?

ezé nem kellett volna újat nyitni

YELLOW Elküldve: 2012-02-19 18:43 Levegõszûrõ, pollenszûrõ

hil írta:
ignasow írta: Sziasztok. Van valakinek infoja, hogy a szárító szűrőt milyen időközönként kell cserélni? Előre is köszi a válaszokat. Üdv.


Szia! A szárító szűrő a légkondi rendszerben van, akkor szokták cserélni, ha kilyukad vagy eltörik. Én még nem hallottam, hogy cserélni kéne, de klímás biztosan jobban tudja a választ





és ez a szűrő hun van?

YELLOW Elküldve: 2012-02-19 18:40 Egyenetlen alapjárat

bbubbuka írta:
jrtom írta: Én 99,99%-ra mondom, hogy trafó baja van! Egyébként nagyrészt a gyertya vágja haza a trafókat. Szóval gyertyát is cseréltess főleg ha régen volt, mert akkor nagyeséllyel tönkremegy a többi trafó is.


De ha trafó gondja van, akkor miért nem csinálja mindig?


leírtam, de látszik nem emlékszel, én az első jel után, vagy 3000 km-t elmentem, ez alatt még1x fordult elő.

YELLOW Elküldve: 2012-02-19 18:39 Egyenetlen alapjárat

jrtom írta: Én 99,99%-ra mondom, hogy trafó baja van! Egyébként nagyrészt a gyertya vágja haza a trafókat. Szóval gyertyát is cseréltess főleg ha régen volt, mert akkor nagyeséllyel tönkremegy a többi trafó is.


nekem gyertya csere után halt meg, mint írtam is...

YELLOW Elküldve: 2012-02-19 05:12 320d Motor

bmw320d4 írta:
jrtom írta: De azért tudsz majd aludni Miki remélem



Majd beveszek egy altatót Rossz belegondolni, hogy az elmúlt 350.000 km-en úgy közlekedtem a kocsimmal, hogy az már tönkre volt menve 2x is, és én ebből semmit nem vettem észre.

Amíg nem cserélek motort, bele se fogok ülni.



ezé nem alszol Te éjszaka, hanem a gép előtt ülsz nappal, amikor meg többet látni az autóból, akkor az idegsokk miatt inkább lefekszel...

YELLOW Elküldve: 2012-02-18 19:03 Egyenetlen alapjárat

jrtom írta: Engem tökre idegesítene, hogy dadog a motor, és azon lennék, hogy minél elöbb cseréljem a trafót, nem pedig azon agyalnék, hogy hány 100km-et tudok rángatózva elmenni!



nekem is így volt. bár a hangja nem volt olyan rossz, amúgy megosztán 3 hengerrel még annyira sem megy, mint 4-gyel