YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2012-01-12 21:28 Társalgó

Robinson írta:
YELLOW írta:
hil írta:
Szia!
Ez jó volt!!! Röhögtem is nagyot.



minnyá lesz itt dzsihád


316i, 318i... hát bocs, de inkább a dízel. El sem tudod képzelni, milyen az, mikor gyors az autód...


viszont traktoroztám már, mint jó paraszt gyerek. értem én, hogy érdekel a falusi mezőgazdasági élet (mint nagyvárosi ember), nah de ennyi erővel egy pótos IFA-t is vehettél volna.

YELLOW Elküldve: 2012-01-12 21:16 Társalgó

hil írta:
Szia!
Ez jó volt!!! Röhögtem is nagyot.



minnyá lesz itt dzsihád

YELLOW Elküldve: 2012-01-12 21:00 Társalgó

Bero írta:
gampetibor írta:
Robinson írta:
YELLOW írta:
Robinson írta: Van valakinek e46 limója aminek az első ablakai nincsenek fóliázva, csak a b oszloptól hátra minimum 20-as fóliával?


ez minek?


Szeretnék róla fényképet néhány szögből
Barátkozom a gondolattal, hogy nem sokáig vállalható már a fólia az első ablakokon... Az utóbbi 1-2 hónapban többször is megállítottak miatta, és bár ugyan eddig ki tudtam sírni, hogy nézzék el, kezd unalmas lenni. Ráadásul ahogy alakul az ország helyzete, és egyre inkább behajtásorientált lesz a rendőrség is (nyilván nem véletlen, hogy mióta mélyponton vagyunk többször állítottak meg mint az elmúlt x évben), nem akarok ezzel hazárdírozni.


Nem fog tetszeni Nekem is körbe 20as és az is marad felesbe biztos nem hagyom az bután néz ki szerintem és még sosem szoltak érte persze ez nem azt jelenti h sosem fognak egyszer majd én is biztos belefutok egy olyanba aki szolni fog érte


Biztos Azon olyan haszongépjárműves


a dízel motor mellé, az már olyan mindegy

YELLOW Elküldve: 2012-01-12 15:32 Társalgó

Robinson írta:
Robinson írta: Van valakinek e46 limója aminek az első ablakai nincsenek fóliázva, csak a b oszloptól hátra minimum 20-as fóliával?


senki?


azt írtad minimum 20%-os. én nem tudom nekem mennyi, de 30-40 körül rémlik. az én képeim nem jók? átfessem az autót olyanra mint a tiéd, hogy jobb legyen?

YELLOW Elküldve: 2012-01-12 11:51 Akkumulátor

nonesz írta: Nem találjátok ki !
A generátor ékszíjtárcsával van valami bibi. Elkoptak a görgők, megszorul v nem ad töltést, vmi ilyesmit mondott a szerelő srác !Nem értek hozzá ! Remélem tényleg csak ez a szar !!!


valószínű akkor beállt a feszítő és nem feszít rendesen, csak elcsúszik a szíj a tárcsán.

YELLOW Elküldve: 2012-01-11 22:56 Társalgó

Robinson írta: Van valakinek e46 limója aminek az első ablakai nincsenek fóliázva, csak a b oszloptól hátra minimum 20-as fóliával?


ez minek?

szerk: galériámban van egy pár oldalról készült

YELLOW Elküldve: 2012-01-11 22:31 Segítség!!!

szotakdavid írta:
YELLOW írta:
szotakdavid írta: Sziasztok!

Látom a furcs hangoknál tartotok.Nekem is lenne egy fura sípoló hangom 3.ban,de csak ott sehol máshol,kuplungolásra abba marad. volt már ilyen valakinek?

Sikerűlt az ablaktörlőmet megcsínálni köszönöm a segítséget.

Üdv


lehet 3. fokozatban egyenes fogazású kerekek vannak a váltóban. kezd tolós lenni

ha csak ott csinélja, akkor csak váltóban lehet valami. lehet mielőtt megbontanád, egy olajcsere jó lenne benne. azt mondjuk nem írtad milyen fordulaton csinálja, vagy folyamatosan.


1700 körűl már csínálja ahogy megy fel a fordulat a hang is hangosabb.hétévégén csínálok egy olaj cserét.



biztos, hogy csak 3.-ban csinálja? mert csapágy csinálna még ilyet. de a váltóban cserélj olajat mert lehet félreérthetően írtam az előbb. ártani úgysem árt.

YELLOW Elküldve: 2012-01-11 22:10 Segítség!!!

szotakdavid írta: Sziasztok!

Látom a furcs hangoknál tartotok.Nekem is lenne egy fura sípoló hangom 3.ban,de csak ott sehol máshol,kuplungolásra abba marad. volt már ilyen valakinek?

Sikerűlt az ablaktörlőmet megcsínálni köszönöm a segítséget.

Üdv


lehet 3. fokozatban egyenes fogazású kerekek vannak a váltóban. kezd tolós lenni

ha csak ott csinélja, akkor csak váltóban lehet valami. lehet mielőtt megbontanád, egy olajcsere jó lenne benne. azt mondjuk nem írtad milyen fordulaton csinálja, vagy folyamatosan.

YELLOW Elküldve: 2012-01-11 21:01 Akkumulátor

szeda írta: Ez töltés gond.Menet közben szar aksival is kell hogy legyen elegendő töltésed.Tök mindegy hogy mekkora aksi van benne ha jól működik a 16-ost akár egy 45-ös aksi is beindítja.
Ha nincs valami űrhorror hifid akkor nehezen tartom elképzelhetőnek hogy a sok fogyasztó lenne a gond.




ezt írtam elegelőször. az oké, hogy menetközben a generátor dolgozik, de indításnál nem, csak az akksi. és ha rövidtávokat megy, akkor a generátor nem fogja feltölteni az akksit egy-egy indítózás után. ráadásul a gyakori indítózás az akksit is tönkre teszi. főleg ha 2 éve van neki és azóta így használja, akkor egy új akksi is lassan megadná magát, ez meg lehet több éves.

YELLOW Elküldve: 2012-01-11 18:17 Társalgó

hil írta:
YELLOW írta:

mifelénk is sok szlovák rendszámú autó van, még most is, főleg amiket mindenap látok, magyarán többet vannak itthon. őket már nem baxogatják? mert honda civic? vagy californiai rendszámú krájzlert? tiszta vicc ami ebben az országban van.

Sziasztok!
Sajnos tévedsz Yellow, ez nem vicc, hanem tragédia!



számomra ugyanolyan jelentéssel bír, ha az országról van szó.

YELLOW Elküldve: 2012-01-11 14:47 Társalgó

Coyote írta:
YELLOW írta:
K_Gergo írta: csak anyázok én is...a külföldön élő, külföldi rendszámos autóval közlekedő klubtársak inkább haza se jöjjenek saját kocsival...döbbenet.


durva


jah... kaptam egy egész jó árajánlatot egy E90 318D-re, chippelt, Shadowline, 100e km - egy baja van, a kolléga Lengyelországból jött, és lengyel rendszámos, nem tudja itt eladni. De a barátnőm lengyel, így gondoltam pikk-pakk megússzuk az ellenőrzéseket is.

Aztán olvastam az ehhez hasonló sztorikat, és gyorsan lemondtam róla. Még ha kiderül, hogy nekik van igazuk, akkor is megjárják a poklot és beleőszülnek.

Feltenném a rosszindulatú, demagóg, alapból elítélendő kérdést: vajon megállítják-e a cikkben szereplő párt, amennyiben svájci rendszámú Opel Astrával közlekednek?


mifelénk is sok szlovák rendszámú autó van, még most is, főleg amiket mindenap látok, magyarán többet vannak itthon. őket már nem baxogatják? mert honda civic? vagy californiai rendszámú krájzlert? tiszta vicc ami ebben az országban van.

YELLOW Elküldve: 2012-01-11 14:19 Társalgó

K_Gergo írta: csak anyázok én is...a külföldön élő, külföldi rendszámos autóval közlekedő klubtársak inkább haza se jöjjenek saját kocsival...döbbenet.


durva

YELLOW Elküldve: 2012-01-11 11:40 Akkumulátor

nonesz írta: Kösziii a segítségeteket !

Az autó két éve van nálam. Aksit nemtom mikori.( 2 évnél öregebb Branner ) Hideg időbe csinálja csak. Semmi átalakítás nem volt rajta ! A gáz, h városba használom sokat. Rövid távon, lámpával, cd-vel, páramentesítővel ! Most van autóvillamoságis srácnál, csak hátha tudtok olyanról, h nagyobb az aksi és azért nem jó !
Hill ! Neked is van ülésfűtés, tempomat, cd tár..stb ? És bírja, ha csak rövideket mész ?



hil írta:
nonesz írta: Sziasztok szakik !

Sztetek lehet olyan, h 74 ah aksi van a 316i-mbe és nem jó hozzá ? Hidegbe (télen) töltés bajaim vannak. Most legutóbb 20 km alatt ( páramentesítő, tompított, cd )úgy lemerült, h kikapcsolta a kipörgésgátlót, abs-t stb. A műszerfal csupa narancssárga ikonokkal volt tele. Azt hittem csak a számítógép kergült meg. Leállítom és már nem indult. Bebika, haza, semmi gond! Este aksi töltés 6 órán át. Másnap 40 km-rendbe. Haza újra kezdődött, megspékelve hóesés miatt ablaktörléssel is. Nem álltam meg. Egyszercsak visszakapcsolt mindent és az ablaktörlőm is begyorsult vissza ! Menet közbe ! Nyáron soha semmi gond ! Tavaly télen hasonló dolgok. Szerintetek ??? Tanács ? Töltésjelző piros ikon nem világított !
Az autó tele van elektromos dolgokkal.

Köszi a segítő tanácsokat !


Szia!
Nekem 55Aó aksim van, semmi bajom vele. Hány éves az akkumulátorod? Nem lehet, hogy cella zárlatos, ami már sok a generátornak is??? A jelenség előtt történt valami szerelés, átalakítás az autóban?





mondjuk arról nem írtál, hogy rövidtávokat mész. hideg időben, egy hideg motornál az önindító, 150-250 A-t is felvehet. sőt ha a végére jár, vagy kopott, akkor többet is. ha ez sokszor van rövid távokon, akkor a generátor nem tud tölteni annyit. ebben az esetben lehet valóban az akksi gyenge már. de pont az ilyen rövidtávokkal lehet elhaláloztatni egy akksit.

YELLOW Elküldve: 2012-01-11 11:13 Üzemanyag fogyasztás

Sansz írta:
Alesi írta: Egy kis tapasztalat:

Nekem most az izzítás cseréjénél mondtam, hogy tisztítsák meg az EGR-szelepemet, mert annak ellenére, hogy egyszer már korábban az egyik olajcserénél mondtam a szerelőnek, hogy tisztítsa ki, mert benne van a hivatalos BMW szervízlistában, volt egy olyan érzésem, hogy nem tette meg.

A gyanú beigazolódott, mert kb fél centi vastagon állt a korom a szelep falán, az autóban 106ezer van, szerintem még sose volt kitakarítva.

Az eredmény: főleg alacsony fordulaton érezhetően nyomatékosabb motor, alacsonyabb fogyasztás, és ami meglepett, hogy az eddig kb 1-1,5 liter között csaló BC-m megtanult számolni, és pontos lett.


Szia!
Merre találom ezt az EGR szelepet? Előző autóm is szinte megtáltosodott tisztítás után.
Bár nem mondom hogy ez lomha lenne és hogy az 5-6 literes fogyasztása sok, de inkább rálesnék ha tudsz segíteni...
Előre is köszi.


a szemed előtt van, csak a burkolatot le kell venni, ami a motor előtt van.



YELLOW Elküldve: 2012-01-11 09:59 Segítség!!!

Bero írta: Na,tegnap este óta semmi hangja nincs a kocsinak csak indításkor 'csúszik'! Elvittem szerelőhöz egyből azt mondta bendix! Garanciás az önindító,úgyhogy csere lesz! Mindenkinek köszönöm a segítséget és,hogy neten keretsztül jöttetek rá a hibára,nem semmi Jól esett,hogy ennyien segítettetek! Remélem egy darabig nem lesz baj a kocsival


a baj nem jár egyedül!

csak megnyugtatásképp

csak viccelek.