YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2011-12-21 13:54 Társalgó

kabec írta:
YELLOW írta:
kabec írta: Itt sincs hó (Hajdú - Szabolcs) megye, pedig nagyon várjuk már!


én borsod, hajdú, szabolcs határon vok kb... de semmi, estefelé lehet lesz valami. de az max hószálingózás... az meg nem sok.


Nem sajnos, hétfő az nagyon kemény volt ilyen téren. Egész nap mindenhol szakadt a hó, alig vártuk itt is, erre este 11kor elkezdett szállingózni na gondoltuk reggelre... ehelyett mi fogadott reggel? a nagy semmi, ma meg napsütés... ilyen egy telet


felénk meg csak eső....

YELLOW Elküldve: 2011-12-21 13:28 Társalgó

kabec írta: Itt sincs hó (Hajdú - Szabolcs) megye, pedig nagyon várjuk már!


én borsod, hajdú, szabolcs határon vok kb... de semmi, estefelé lehet lesz valami. de az max hószálingózás... az meg nem sok.

YELLOW Elküldve: 2011-12-21 12:23 Társalgó

kempelen írta:
anubisz írta:

Innen megy nyugatról a hó Pest felé,lehet estére már ott is lesz.Lassan odaér,itt már olvad is.
http://www.idokep.hu/radar


Nyugatról, nyugatról.....

Írd már be te is léCCi' honnét a bánatosból írsz....





há a gép elől ír!

YELLOW Elküldve: 2011-12-21 11:15 Társalgó

jons írta:
anubisz írta: Majdnem megvót a padkázás,a friss, jeges hóba.A borzalmas az volt,hogy parkoló,balra padka,jobbra padka, szembe is padka .Korrigálni sem lehetett semerre,csak a féket nyomni,az meg csúszott előre. Hát a Bridgestone Blizzak jobban fogott,ezzel vigyázni kell.
5 centin múlt,és lemezfelni javítás.


Na most vagy az Alpin A3 kezd öregedni (3. telet kezdtük meg), vagy én várok túl sokat, de meglepően csúszik a kocsi itt is. Mondjuk nem látom, hol van jég a hó alatt csak gondoltam megjegyzem.



ne rígassatok már meg... itt meg nincs lóf@sz sem. itt vagyok szabin 2 hétig, oszt sehol egy hó szem. nekem azt sem tudom mikori téli van fent, kb 5mm profillal, már cseréltetni akarták velem (dehát hóban nem járok, csak jáccok benne, télen aszfalton meg még bőven jó), pedig még tapad Bridgestone Blizzak LM18. szerintem 6-7 éves gumi (bár a DOT számból nem teljesen világos, mert utána keretben vannak betűk és utána 2500 szám, de ebből az jön le, hogy 2000-es gumi, azt meg nem hiszem, az már repedezve lenne), vagy több, de sehol nincs repedezve. ha meg jég van, ott szinte majdnem mindegy milyen téliről beszélünk. egy a lényeg TÖBB motorfék.

YELLOW Elküldve: 2011-12-21 09:46 Társalgó

anubisz írta: Majdnem megvót a padkázás,a friss, jeges hóba.A borzalmas az volt,hogy parkoló,balra padka,jobbra padka, szembe is padka .Korrigálni sem lehetett semerre,csak a féket nyomni,az meg csúszott előre. Hát a Bridgestone Blizzak jobban fogott,ezzel vigyázni kell.
5 centin múlt,és lemezfelni javítás.


nem mondok erre semmit, mert nem tom a környezetet, merre milyen mértékek vannak, mennyi hely van. ha van hely meg kell forgatni 180-ba

YELLOW Elküldve: 2011-12-21 09:21 Vicces :)

Megy az x^2-3x+125 a sivatagban, találkozik limesszel, mire limesz így szól:
-Szervusz függvény! Hová tartasz?
-Hát... csak úgy megyek vég nélkül...

Kétféle programozó létezik:

1.) Aki az eggyessel kezdi a tömböket, és
1.) aki a nullával kezdi őket.

Úgy bederivállak, hogy a jóisten se integrál ki!

Olyan hülye vagy, hogy a százasszög hozzád képest integrált áramkör!

Mi lesz, ha meghal egy matematikus?
Az már nem számít.

-Miért irracionálisak a nehéz természetű emberek?
-???
-Mert képtelenség közös nevezőre jutni velük!

- Miért vesz az igazi matematikus magának LG (life's good) telefont?
- Mert az is tízes alapú logaritmusos.

Pálesz-tétel: Minden kocsma köré hányt kör sugara, egyenesen arányos a megívott pálesz mennyiségével.

YELLOW Elküldve: 2011-12-20 21:04 Kuplung_

jons írta: Segítsetek nekem.
Mitől van az, hogy ilyen hidegekben nehéz benyomni kuplungot és viszonylag lassan(?) nehezen(?) is jön vissza, amíg be nem melegszik? Nem tudok jobb kifejezést most rá. Sebességeket veszi rendesen, nem recseg a váltó, nem változott meg a kapcsolási pont, nem csúszik, pedál nem remeg benyomva.


ugyanazt tudom leírni, mint egy másik topicban. ugye a kuplungot is a fékfolyadék működteti, mint közvetítő közeg a "hidralikában, vagy mit tudom én" és ha vizesebb, akkor hidegben dermedékenyebb. a másik, hogy pl a munkahengerekben a karmantyúk is bekeményedhetnek. SZERINTEM ennyi lehet.

YELLOW Elküldve: 2011-12-20 07:03 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

teljesen jól jártak el a rendőrök. bocs a kifejezésért, de csak hülye gyerekek raknak be szines izzókat. engem marhára idegesít ha ilyet látok. a fények szineinek jelentősége van, ebből lehet megállapítani, mit látunk, merre halad. szerencsétlen papó az út szélén álló kék fényű helyzetjelzőre azt hiheti, hogy ufo és elrántja a kormányt ijedtiben.

YELLOW Elküldve: 2011-12-20 07:00 Termosztát

én azért dolgoztam/dolgozom gyárban, nem egy helyen.
minőségi követelmény van. olyan nincs ha valami nem felel meg, akkor azt ugyanúgy eladják, csak noname-ként. olyan van, hogy rosta. a termékeket tesztelik. terméktől függően többféle teszt van. ha mindent az adott gyárban állítanak elő, akkor max, ami közel határértéken van, de tűrésen belül, azokat akár csomagolhatják pl nem gyári jellel. ez azért van, hogy pl a BMW veszi a terméket, valószínű drágábban és ha onnan jön vissza selejt, vagy hibás/garis termék az a gyártónak nagyobb veszteség, mert több bevétele van utána. maga az előállítás költsége nem drágul. a haszon kevesebb. így a korábban említett "noname" termékeket kisebb haszonnal, de értékesítik. kivéve akkor ha egy bérgyártóról beszélünk és az adott terméket nem a bérlő (jelen esetben a BMW) határozza meg. ez olyan alkatrészeknél van, amit maga a BMW sosem gyártana, és nem is dolgozik rajta fejlesztő csapat. (pl egy motornál nem a motorhoz fognak gyertyát gyártatni, hanem a gyertya adott és a motort igazítják hozzá).
a másik eset, amikor tegyük fel egy alkatrészen van valami borítás. ezt pl fröccsentik, olyan jellel amilyennel akarják. festék gyárban ugyanaz a festék van a dobozban, csak a cimke más, vagy a festett doboz felülete. mág akár a márka is.
trafóhíd az opelunkba. GM jeles Delphi 80-100ezer, GM jel nélküli Delphi 45ezer, egy jel nélküli 25-30ezer. egyértelmű az első kettő ugyanaz, csak az egyiken nagyobb a haszon, a harmadikat, meg valószínű nem is a Delphi gyártja, hanem egy másik cég kopija.
ha valami ugyanazon a gyártósoron jön le, akkor olyan is lesz mint a "gyári". ami nem az pech. hosszútávú teszt nincs minden darabra.

szerk.: ja és a gyári GM jeles delphi 15ezret bírt, gyári új autóban.

YELLOW Elküldve: 2011-12-19 22:34 Szélvédő II. Újraragasztás,

kempelen írta:

Semmi gond értem én. Csak a többiek néznak majd furcsán.

Mintha magammal beszélgetnék



nincs ebben semmi baj

YELLOW Elküldve: 2011-12-19 18:39 Olajzabálás

jons írta:
anubisz írta:
Talán kicsit belevittem az aktuális hangulatom.


OFF
Nekem is olyan a hangulatom, mint egy darab szarnak... pedig szépen esik a hó, jó meleg van idebenn és mégis...
OFF



nyomás kifelé ha esik a hó

YELLOW Elküldve: 2011-12-19 18:20 Olajzabálás

csavargo írta:

ahogy quote is irta ha szivárog az olaj vagy eszi akkor a hiba okát kell megszüntetni az adalék nem megoldás soha semmire az csak tüneti kezelés és a hiba fennmarad


kijaza quote?
amúgy én vótam még a legelején, de szegény kérdező sem fogja már megtalálni

YELLOW Elküldve: 2011-12-19 13:58 lámpa

Tano írta:
YELLOW írta: de most azért feleslegesen 40km-ről minek rángassam ide a srácot, ha a diag tegyük fel nem mutatna semmit. ha van rá lehetőség, hogy ír be hibát (mert valaki találkozott már ilyennel), akkor nyugodtabb szívvel mondom, hogy jöjjön mert rápillantok. mivel eddig csak a saját autómra dugtam rá, abban se sok hiba volt (ülés fogl. jelzó, AUC szenzor) így tapasztalatom nincs.


Igen, írhat be erre hibát. Diaggal mindenképp meg tudjátok nézni, mert azzal ki is tudjátok próbálni az állítást.
És bekapcsoláskor megmozgatja neki egyáltalán? Mert akkor leteszteli ugyebár.


az a helyzet, hogy munkatársam haverjának az autója. én nem ismerem. így is munkatársammal FB-n keresztül beszéltünk. állítólag, meg se moccan. gondolom egyáltalán nem. mondtam, hogy hallgassák meg, megy-e egyáltalán a motor, mert ugye szeret szétugrani odabent a mechanika. mondom azt sem tudta megmondani, hogy xenon-os vagy sem. na mindegy legalább közelebb vagyok. ki is próbálom az INPA-t az enyémen, ezt még nem próbáltam, hogy tudja-e mozgatni...

YELLOW Elküldve: 2011-12-19 13:09 Termosztát

anubisz írta:
Coyote írta:
anubisz írta: Ez normális,hogy megyek 130-al 91 fok a víz,aztán adom neki a pályán,ma odaléptem 7 fokba 180- 91-ről 75fokra lement a vizem,nyomom 200- már 72 fok.Mondom 230-nál már 50 fok lesz
200-nál már meg is billent a mutató kicsit lefelé.7 foknál ennyit visszahűl a kocsi? mi lenne -15 fokba? 1 hónapos termosztát van benne.Basszus,nem hogy melegedne pár fokot ekkora teljesítményen,még lehűl a picsába. 160-már 80 fokig esik.
De jó,nyáron nem kel klíma,csak gyorsan kel menni,és lefagy a motor.


ha a termosztátod lenne szar, akkor fordítva lenne, nagy sebességnél tudna melegedni. Mondhatnánk, hogy a menetszél okozta hűlés ilyen hatékony, de szerintem a 7 fok még messze nem szélsőséges... Esetleg vízpumpa? Teszi a dolgát rendesen vajon?

Nem is a hűlés a fura, hanem a 91 fokos víz 130-nál. Mit keres az ott?


Miért? menyinek kéne lenni? a mutatóm az tökéletesen áll. Az ingadozást a műszeren látom, ami az OBD-ről hozza a jelet. Mutató csak akkor mozdul lefelé,ha 72,75 alá esik a víz.Nekem mindig 89,93 között van a vizem,de leginkább 91 fokon áll. Új hűtőm van ( 1 éves ) új csövek, uj termosztát 1 Hónapos. vízpumpám is volt cserélve talán 2 éve.Mi lenne a vízpumpával? akkor melegedne a motor,mert nem tekerné a vizet rendesen.Vagy szét kopna és eresztene.
7 fokot a külső hőmérsékletre írtam, 91 fokról 200 nál 70,72 fokra az már nem 7 fok különbség. az már 20,21 fok. és mondom 200 nál.




azt mondjuk nem írtad, hogy te valamilyen másik műszeren nézed. lehet az tök hülyeséget mutat. nézd meg a titkos menüben is. a másik, hogy mennyél huzamosabb ideig 200-al ha tudsz, aztán majd vissza melegszik az. ugya a leírásból, nem derül ki sok minden.

YELLOW Elküldve: 2011-12-19 12:09 Termosztát

kempelen írta:
Coyote írta:
anubisz írta: Ez normális,hogy megyek 130-al 91 fok a víz,aztán adom neki a pályán,ma odaléptem 7 fokba 180- 91-ről 75fokra lement a vizem,nyomom 200- már 72 fok.Mondom 230-nál már 50 fok lesz
200-nál már meg is billent a mutató kicsit lefelé.7 foknál ennyit visszahűl a kocsi? mi lenne -15 fokba? 1 hónapos termosztát van benne.Basszus,nem hogy melegedne pár fokot ekkora teljesítményen,még lehűl a picsába. 160-már 80 fokig esik.
De jó,nyáron nem kel klíma,csak gyorsan kel menni,és lefagy a motor.


ha a termosztátod lenne szar, akkor fordítva lenne, nagy sebességnél tudna melegedni. Mondhatnánk, hogy a menetszél okozta hűlés ilyen hatékony, de szerintem a 7 fok még messze nem szélsőséges... Esetleg vízpumpa? Teszi a dolgát rendesen vajon?

Nem is a hűlés a fura, hanem a 91 fokos víz 130-nál. Mit keres az ott?


Nem inkább a zsalut szabályozó rendszer vagy cső sérült, koszos vagy valami hasonló?

Termosztátot most cseréltél viszont nagy hidegben a hűtő előtt lévő zsalu nyitja/zárja a levegő útját.....kéziváltónál.

Nekem mondjuk nincs tapasztalatom, mert automata.

Erre gondolok konkrétan:

http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=05

Termosztát nem hiszem, hiszen új mindkettő.




neki 30i-je van