YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2011-12-02 15:50 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

anubisz írta:
YELLOW írta: érdeklődés szinten.

OBD II csatinál: ha lenyitom a takaró fedelét, akkor abban van kb 3 hüvely. ha jól emléjszem L alakban. és csak ott. az milrt van benne és a többi lábnál miért nincs? esetleg a fedélen belül rövidzár van és van valami funkciója?
Mikitől úhy jöttem el múltkorában, hogy nem lett visszapattintva, de ment az autó. Lehet nincs funkcionális köze, ezért kérdem.


Milyen L alak van itt?
http://www.obd-diag.hu/index.p...;Itemid=40


meg dili vagy. nem a csatira írtam. hanem a fedőjére, ami eltakarja. azt ha kipattintod, akkor ott figyeg. de közben eszembe jutott, hogy tüske van benne vagy 3 darab, és bezárod a fedelét, akkor az OBD-be belemegy a tüske. lehet nincs szerepe....

YELLOW Elküldve: 2011-12-02 15:25 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

érdeklődés szinten.

OBD II csatinál: ha lenyitom a takaró fedelét, akkor abban van kb 3 hüvely. ha jól emléjszem L alakban. és csak ott. az milrt van benne és a többi lábnál miért nincs? esetleg a fedélen belül rövidzár van és van valami funkciója?
Mikitől úhy jöttem el múltkorában, hogy nem lett visszapattintva, de ment az autó. Lehet nincs funkcionális köze, ezért kérdem.

YELLOW Elküldve: 2011-12-02 15:00 Társalgó

YELLOW írta:
Bero írta: Ez nem Tiba autója? Miért adja el? http://www.hasznaltauto.hu/aut...ta-5188860


az övé, de ezt most nem vágom. ennyire válság van? vagy megint sántikál valamiben


Tiba még mindig érdeklődve kiváncsiak vagyunk erre

YELLOW Elküldve: 2011-12-02 13:01 BMW E46, 1895ccm-es soros 4hengeres motorom okos tuningolásához keresek szerelőt!

K_Gergo írta:
YELLOW írta: hogy 28i legyen, ahhoz lehet injektorokat is cserélni kell.

szerintem az másik blokk: http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M52#M52B25


én a wikipédiát nem venném alapnak de valóban elég ha a 23i-ből 25i-t csinál.

YELLOW Elküldve: 2011-12-02 12:50 Nem indul el

anubisz írta:
Coyote írta:
Kalo84 írta:

Okés megnézem..Köszi egyenlőre a segítséget..
Az elképzelhető,hogy a riasztó tiltja a befecskendezést??



Hogyne! A legtöbb riasztó a benzint blokkolja, immobilizer funkcióként...


Forgat? nem blokkol teljesen? nálam ugyan semmi nem történik,meg se mukkan indításra,ha szervízkulcsal indítasz, amibe nincs a chip. Szerintem ott se forgatna,nem? bár nem tudom,hogy van ott az immobi.


E36-ról beszélünk. ott szerintem 2 kulcs van csak, két távos. amúgy E46-nál mindegyikben van "chip". galériámban röntgen képek.

YELLOW Elküldve: 2011-12-02 12:36 Termosztát

Coyote írta:
YELLOW írta:
senki nem mondta, hogy az normális, ha lejtőn megyünk motorfékkel, akkor az üzemi hőfokról visszaesik a kék sávba. ha látsz ilyet, akkor muti!
de minimális mutató elmozdulás (relatív mit veszünk annak) mondjuk 3-4mm miért ne lenne normális? hidegvan, jobb a hűtés, nincs égés, nincs hőtermelés. 75-100 fok között mindig középen áll kb. lehet 70 foknál pont leesik anynit a mutató.

amit én írtam, az pedig a fűtés rányitás. miért ne lenne normális, ha első fehér csíkig felmelegszik a motor, és ekkor rányitom a fűtést, és a mutató a kékbe visszacsökken? hisz a fűtőrendszerben lévő hideg víz, most összevegyül a többivel. lehűti.
ezért úgy szoktam, hogy indulás után rögtön rányitom a fűtést, igaz így ha nem zárom el a rostélyt, akkor hideget fúúú egy darabig.


Most két lehetőség van:
1. a benzinesnél ez normális, és elbeszélünk egymás mellett
2. dízelnél ez nem normális, ha rányitom a fűtés maxra, akkor sem mászhat el 3-4 mm-t a mutató. És most már nem is mászik el, reggel teszteltem, szigorúan függőlegesen áll, akkor is, ha autópályán 21 fokra lövöm a klímát majd lehajtok, 130-tól 40-ig motorfékezek, közben rátolom a fűtést 28 fokra.


nem elbeszélünk egymás mellett, hanem nem is akarod érteni amit elmondok. a 3-4 mm-es elmozdulást nem a fűtés rányitásra írtam, hanem a pl a motorfékes üzemre.
mindegy feladom, úgysincs igazam. (csak meg akartam értetni magam.)

YELLOW Elküldve: 2011-12-02 07:57 Termosztát

anubisz írta:
YELLOW írta:
Coyote írta:
anubisz írta:
Coyote írta:
Na, megvolt a csere!
Az egyik full elhasalt, szinte csak átmenő csőként funkciónált (folyamatosan nyitva), a másik is le volt térdelve már. A gyártási dátum rajtuk volt, 2004-es, azaz még a gyári termosztátok voltak.

Most már tudom, hogy a "télen előfordulhat, normális, hogy nem középen áll" jellegű kommentek nem tényeken alapulnak: ha jó a termosztát, akkor gyorsan melegszik a motor, és bármit csinálsz, szigorúan középen, függőlegesen áll a mutató. Amíg nem állítod le, nem eshet a hőmérséklet, ha a termosztát zár, azaz teszi a dolgát.

Ha dízeled van, és nem áll függőlegesen a mutató 3-4 km után, akkor cserés a cucc.


Ezt eddig is tudhattad volna,csak nem akartam beleszólni. Hihetetlen ,hogy elhiszel ilyet. Tökéletes termosztátnál,mész egy kicsit lejtőn és mindjárt kékbe megy a mutató.
Hihetetlen,hogy valaki még ilyet leír Tökéletes termosztátnál ilyen nem fordul elő.


Ha elhittem volna, nem cseréltettem volna ki, nem gondolod?



akkó mégecce nekifutunk... (szar net)

senki nem mondta, hogy az normális, ha lejtőn megyünk motorfékkel, akkor az üzemi hőfokról visszaesik a kék sávba. ha látsz ilyet, akkor muti!
de minimális mutató elmozdulás (relatív mit veszünk annak) mondjuk 3-4mm miért ne lenne normális? hidegvan, jobb a hűtés, nincs égés, nincs hőtermelés. 75-100 fok között mindig középen áll kb. lehet 70 foknál pont leesik anynit a mutató.

amit én írtam, az pedig a fűtés rányitás. miért ne lenne normális, ha első fehér csíkig felmelegszik a motor, és ekkor rányitom a fűtést, és a mutató a kékbe visszacsökken? hisz a fűtőrendszerben lévő hideg víz, most összevegyül a többivel. lehűti.
ezért úgy szoktam, hogy indulás után rögtön rányitom a fűtést, igaz így ha nem zárom el a rostélyt, akkor hideget fúúú egy darabig.


Az mindenkinél így van,nálam 6,7 fokot esik vissza nyitáskor, (fütés ) mondjuk 87 ről,81,82 re. Úgy 2 perc max,és újra emelkedik.


ha üzemmeleg, akkor nekem se esik vissza annyit. csak nekem erre is azt írták termosztát. ez a bemelegedés is olyan dolog amúgy, hogy ki meddig pörgeti a motort. én pl dízelesen használom, még ha meleg, akkor se nagyon pörgetem 2000 felé, ha nem muszáj.

YELLOW Elküldve: 2011-12-02 07:51 Műszerfal kijelzés

a sárga-sárga jelzés akkor van, amikor a DSC full ki van kapcsolva (azaz gomb hosszan lett nyomva)
ebből következtetve lehet az is a gond, hogy a rendszer nem működik, inaktív. biztos van biztije, reléje lehet az ment ki.
ki kell próbálni, ha kitudja pörgetni a kerekeket és nem avatkozik be a kipörgésgátló, akkor a rendszer a ludas. az is lehet valamelyik ABS jeladó adta meg magát.
persze a tévedés jogát fenntartom...

YELLOW Elküldve: 2011-12-02 07:47 Termosztát

Coyote írta:
anubisz írta:
Coyote írta:
Na, megvolt a csere!
Az egyik full elhasalt, szinte csak átmenő csőként funkciónált (folyamatosan nyitva), a másik is le volt térdelve már. A gyártási dátum rajtuk volt, 2004-es, azaz még a gyári termosztátok voltak.

Most már tudom, hogy a "télen előfordulhat, normális, hogy nem középen áll" jellegű kommentek nem tényeken alapulnak: ha jó a termosztát, akkor gyorsan melegszik a motor, és bármit csinálsz, szigorúan középen, függőlegesen áll a mutató. Amíg nem állítod le, nem eshet a hőmérséklet, ha a termosztát zár, azaz teszi a dolgát.

Ha dízeled van, és nem áll függőlegesen a mutató 3-4 km után, akkor cserés a cucc.


Ezt eddig is tudhattad volna,csak nem akartam beleszólni. Hihetetlen ,hogy elhiszel ilyet. Tökéletes termosztátnál,mész egy kicsit lejtőn és mindjárt kékbe megy a mutató.
Hihetetlen,hogy valaki még ilyet leír Tökéletes termosztátnál ilyen nem fordul elő.


Ha elhittem volna, nem cseréltettem volna ki, nem gondolod?



akkó mégecce nekifutunk... (szar net)

senki nem mondta, hogy az normális, ha lejtőn megyünk motorfékkel, akkor az üzemi hőfokról visszaesik a kék sávba. ha látsz ilyet, akkor muti!
de minimális mutató elmozdulás (relatív mit veszünk annak) mondjuk 3-4mm miért ne lenne normális? hidegvan, jobb a hűtés, nincs égés, nincs hőtermelés. 75-100 fok között mindig középen áll kb. lehet 70 foknál pont leesik anynit a mutató.

amit én írtam, az pedig a fűtés rányitás. miért ne lenne normális, ha első fehér csíkig felmelegszik a motor, és ekkor rányitom a fűtést, és a mutató a kékbe visszacsökken? hisz a fűtőrendszerben lévő hideg víz, most összevegyül a többivel. lehűti.
ezért úgy szoktam, hogy indulás után rögtön rányitom a fűtést, igaz így ha nem zárom el a rostélyt, akkor hideget fúúú egy darabig.

YELLOW Elküldve: 2011-12-01 14:47 Rendőrség, avagy "szolgálunk és védünk"

Robinson írta:
YELLOW írta:
Robinson írta: érdekes módon, a múlthét csütörtöki (11.23) traffi után, most megkaptam egy másik papírt, minek alapján múlthét vasárnap (11.27) ismét bemértek, ismét 81-el, pár utcával odébb az oceánárokban.

Az érdekesség az, hogy itt még soha nem láttam trafit, és a fénykép. A fényképen ugyanis csak egy pár fehér fényforrás látszik, és a rendszámom. Semmi más. Sem a környezet, sem az autó, semmi. Sötétség. Ez bizonyító erejű manapság? Van erről infója valakinek???

Itt a karácsony, kell a bónusz!


lehet lekéne kapcsolni a tempomatot
attól, hogy nem láttad, még autóból mérhettek. jó én nem tudom milyen környék az említett, de kitudja, honnan mit mérnek...
elvileg több képnek is lennie kell. ha fénylik a rendszámod, akkor vakuztak, tehát látnod kellett villanást. kicsit olyan manipulált kép gyanús az egész. utána kell járni.


Igen, én is ezért kérdezem, mert egyetlen-egy darab képet kaptam, lásd alant. Nem tudom, hogyan kéne kinéznie, de az is gyanús, hogy a rendszám teljes széltében fehér, holott EU-s rendszámom van, aminek a széle kék. Fekete-fehér képen is árnyalatkülönbségnek minimum lennie kéne. Meg egyáltalán...



küldték? elvileg ügyiratszám van, és lekérheted hivatalosan, úgy tudom nem szokás képet kipostázni. kitudja lehet nem is a rendőrség számlájára fizetnél, csak valaki le akar húzni...

YELLOW Elküldve: 2011-12-01 14:40 Rendőrség, avagy "szolgálunk és védünk"

Robinson írta: érdekes módon, a múlthét csütörtöki (11.23) traffi után, most megkaptam egy másik papírt, minek alapján múlthét vasárnap (11.27) ismét bemértek, ismét 81-el, pár utcával odébb az oceánárokban.

Az érdekesség az, hogy itt még soha nem láttam trafit, és a fénykép. A fényképen ugyanis csak egy pár fehér fényforrás látszik, és a rendszámom. Semmi más. Sem a környezet, sem az autó, semmi. Sötétség. Ez bizonyító erejű manapság? Van erről infója valakinek???

Itt a karácsony, kell a bónusz!


lehet lekéne kapcsolni a tempomatot
attól, hogy nem láttad, még autóból mérhettek. jó én nem tudom milyen környék az említett, de kitudja, honnan mit mérnek...
elvileg több képnek is lennie kell. ha fénylik a rendszámod, akkor vakuztak, tehát látnod kellett villanást. kicsit olyan manipulált kép gyanús az egész. utána kell járni.

YELLOW Elküldve: 2011-12-01 11:06 lámpa

Metacska írta: Sziasztok!

Egy kérdés felmerült bennem: Adott a gyári foncsoros lámpám. Szeretném lecserélni gyári projektorosra. Ezek ugyebár automatikusan állítják a magasságukat. Ez a funkció működni fog a beszerelést követően? Vagy esetleg szükséges valami plusz cuccot beszerezni?

Köszönöm!


az állítás működne. csak egy a bökkenő! a foncsorosod H7-es, a gyári projektoros meg Xenon. szóval vagy xenon lesz a lámpád, amihez qrva sok minden fog kelleni, vagy utángyártott (dectane, fk) lámpát veszel.

YELLOW Elküldve: 2011-12-01 09:12 Hifi beszerelése e46-ba

anubisz írta:
YELLOW írta: én sosem értettem az ilyeneket... engem totál kielégít a gyári rendszer az össz 100 wattjával, ha tud egyáltalán annyit. pedig igencsak vájt fülű vagyok. nincs annál szánalmasabb, mint amikor valaki bömbölő zenével hívja fel magára a figyelmet. mert biztos nem azért hallgatja úgy mert élvezi. ha igen, akkor menjen el fülészetre.
én is szoktam hangosan hallgatni, de én élvezem ha szánalmas vagyok meg ez is csak ritkán. és főleg 20-25 éves zenéket
a gyáritól is rezeg a rendszámtábla

áhh... betegek vagytok.... 1000 W :LOL:


Ezt ne mond egy hifisnek,mert kiröhögnek. Csak barátilag. Nem azért fejlesztenek hifit,hogy dobhártyát repesszenek,hanem,hogy szebben szóljon normál teljesítményen,ne adj isten kicsit ha feltekered akkor is. Majd egyszer ülj be egy szakszerűen behifizett autóba, hiába a több 100,1000 watt majd meglátod, hogy szól normál hangerőn.


én ezt vágom. de akkor sem látom értelmét. ha egyedül megyek inkább rádiót hallgatom.
azt sem hiszem, hogy akinek ilyen hifije van az autóban, az gyári audio cd-ket hallgat. az összes többinek meg nincs értelme, mert eleve a felvétel minősége szar. és szarból nem lehet várat építeni, még 1000 wattal sem. nem mellesleg, ha annyira minőségi zenét akarok hallgatni, akkor azt nem autóba tenném, mert úgysem lesz az. attól, hogy ide-oda bedobálsz xy W-os hangszórókat meg erősítőt, még koránt sem biztos, hogy fasza hangzásod lesz. a hangnyomás versenyeknek sem látom értelmét. de ez az én bajom ezekszerint.

YELLOW Elküldve: 2011-12-01 08:58 Hifi beszerelése e46-ba

én sosem értettem az ilyeneket... engem totál kielégít a gyári rendszer az össz 100 wattjával, ha tud egyáltalán annyit. pedig igencsak vájt fülű vagyok. nincs annál szánalmasabb, mint amikor valaki bömbölő zenével hívja fel magára a figyelmet. mert biztos nem azért hallgatja úgy mert élvezi. ha igen, akkor menjen el fülészetre.
én is szoktam hangosan hallgatni, de én élvezem ha szánalmas vagyok meg ez is csak ritkán. és főleg 20-25 éves zenéket
a gyáritól is rezeg a rendszámtábla

áhh... betegek vagytok.... 1000 W :LOL:

YELLOW Elküldve: 2011-11-30 21:43 Felni csere

gyorilaszlo írta:
YELLOW írta:
gyorilaszlo írta:
YELLOW írta:
gyorilaszlo írta: Kinéztem ezt a felnit... BMW R244

Ezek a méretek közül melyik menne E46 320d alá? Nemnagyon vagyok képbe,segítsetek lécci...


8x17 ET34 vagy 8x18 ET35


Köszönöm a gyors választ!

Viszont ezen nemtudok kiigazodni,mondjuk a 8x18as felninél... 5X120 ET 20/35... Előre ET20as kell hátra pedig ET35ös? Vagy ilyenek vannak belőle,és 4 db ET 35öset kell rendelnem belőle?

Másik kérdés,ha a 8x18ast választom mekkora gumik az optimálisak rá? Előre,és hátra?


előre felmenne az ET20. bár tény, hogy sportosabb hatásnál hátra kellene a kisebb ET-jű.
8x18 ET35-re 225 széles a max. esetleg 235. nekem 8x17 ET40-en van 245 hátul de nagyon necces. ET35-tel tuttkó nem fér be.
szerintem vagy 225 mind a négyre, vagy 215 előre, 235 hátra.


Értem,köszönöm a segítséget! Most éppen azon agyalok,hogy a 17esre vagy a 18asra essen a választás... Mert árban végülis nemsok a különbség. 18assal több lenne a gond,mint a 17essel?


hát a 17-es optimális. de már néha optikailag kicsinek érzem. ha most állnék gumivásár előtt, akkor 18-asra cserélném, a felniket is. túl sok különbség nincs szerintem komfortban. a 18-as biztos jobban mutat. max ha elkopnak a gumik akkor váltok 18-ra. bár kitudja. nehéz megmondani. csak rajtad múlik. ki erre ki arra esküszik. lehet felni árban nem sok különbség van, viszont új gumiknál a 18-as joval drágább.