YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2011-11-11 19:48 Társalgó

InsectKiller írta: Yellow a főoldalon hirdetnek neked való üléseket!


köszi megnéztem. annyiért bőven komplett bőrt lehet kapni, elektronyosat.
ráadásul jól ki van ülve, vagyis olyannak hat. szal nem pálya nekem.

nekem elég lenne két első, ha találnék olyan kárpittal, mint az enyém

YELLOW Elküldve: 2011-11-11 19:43 30d nem megy 3000 alatt

keksz írta: Update! Kiderult, hogy az EGR-el van baj. Allandoan visszavezeti a fipufogogazt, ha kell ha nem. Most le lett huzva, legtomegmero vissza es megy rendesen.
Viszont meg mindig a kerdes, hogy mi baja lehet?
Azon gondolkozok hogy elviszem egy csiptuningoshoz, hogy rakjon ra egy EGR nelkuli programot..


az EGR-nek van egy kis dugattyúja, ami a szelepet mozgatja. ott szokott megszorulni a koromtól, és nem tudja működtetni. ha jól tudom.

YELLOW Elküldve: 2011-11-11 17:22 Társalgó

Robinson írta:
YELLOW írta:
troooger írta: Valahol olvastam, hogy bizonyos autóknál kikapcsolható a compjuterében a hogy ne jelezze vissza ha "kiégett" egy izzó, led. BMW-nél ez megoldható? Gondolom nem.


minden megoldható! csak értelmét nem látom.ha a légzsák visszajelzőt ki lehet, akkor ezt is. nem véletlen tették bele az autóba. a gyárban nem azzal számolnak, hogy mindenféle kínai utólagos világítós izékkel fogják teleszórni a mérnökök által megvalósított autót.



Megoldható, és Yellow megint félre lőtt, mert ez pont nem a csicsatuning kategória, tekintve, hogy gyárilag is van LED lámpa, amit szintén fel kell programozni...


én arról beszéltem, hogy értelmetlen, hogy kikapcsolni a visszajelzőt. E46-ba mi volt gyárilag LED-es világítás? (műszerfalon kívül) és a kínai foscsi LED-es "izzókra" gondoltam, hogy kínai xarok.

YELLOW Elküldve: 2011-11-11 13:41 Társalgó

troooger írta: Valahol olvastam, hogy bizonyos autóknál kikapcsolható a compjuterében a hogy ne jelezze vissza ha "kiégett" egy izzó, led. BMW-nél ez megoldható? Gondolom nem.


minden megoldható! csak értelmét nem látom.ha a légzsák visszajelzőt ki lehet, akkor ezt is. nem véletlen tették bele az autóba. a gyárban nem azzal számolnak, hogy mindenféle kínai utólagos világítós izékkel fogják teleszórni a mérnökök által megvalósított autót.

YELLOW Elküldve: 2011-11-11 09:33 kerékcsapágy

már ezt is írtam korábban. azért a kardános autóknak van egy jellegzetes suhanás közbeni hangja. nem mindenkinek áll rá rögtön a füle. (nem viccelek és messziről megmondom, úgy hogy nem látom az autót, hogy az hátsó kerekes, vagy épp autómata váltós-e anélkül, hogy váltana).
a lényeg, hogy sok esetben a felninek is lehet hangja. pl tegnap az enyémnek is volt, marha nagy szél, de csak akkor hallottam huhugó hangot ha oldalról fújt.
illetve hideg aszfalton a nyári gumi is bekeményedik, ilyenkor főleg a V mintásak tudnak érdekes hangokat produkálni. a téli guminak egyértelműen a minta miatt van morgósabb hangja.
és az útfelületről nem is beszéltem. nálunk az a város és az óváros közötti 1,5 km-es szakaszon nagyobb szemcséjű aszfalt van. mind autóból, mind kívülről durva váltást hallani, érezni, amikor egyikről aszfaltról rámész a másik minőségűre.
gumi kopásnál csendesedni szokott a gumi mindaddig, amíg el nem éri a kopásjelzőst. ha az meg van, akkor úgy fog dorombolni, hogy muszáj leszel lecserélni

YELLOW Elküldve: 2011-11-10 19:51 Műszerfal kijelzés

anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:

Hagyjad már. Nem látod,hogy hülyének néz minket? Azon röhög,hogy órákig magyarázzuk,amit már 10x leírtunk.



mondjuk nem teljesen világos a működése, mert sok videón mikor meleg az olaj és gyorsul, akkor nem villanak a lámpák. gondolom külön lehet kapcsolni a fedélzetin, hogy legyen aktív a váltás segéd, ami ugye jelez.
jajj vennem kell egy M3-ast, hogy kitapasztaljam.



Én is láttam olyat,lehet ugyan azt néztük,lehet nem működött,vagy fa... tudja. bele ment falra a pirosba,de nem jeleztek a ledek.


itt már csak Miki segíthet

YELLOW Elküldve: 2011-11-10 19:44 Műszerfal kijelzés

anubisz írta:

Hagyjad már. Nem látod,hogy hülyének néz minket? Azon röhög,hogy órákig magyarázzuk,amit már 10x leírtunk.



mondjuk nem teljesen világos a működése, mert sok videón mikor meleg az olaj és gyorsul, akkor nem villanak a lámpák. gondolom külön lehet kapcsolni a fedélzetin, hogy legyen aktív a váltás segéd, ami ugye jelez.
jajj vennem kell egy M3-ast, hogy kitapasztaljam.

YELLOW Elküldve: 2011-11-10 19:34 Műszerfal kijelzés

hil írta:
YELLOW írta:

csak ennél az utólagos megoldásnál működik olyan furcsán. ahogy néztem az M3-asét, akkor váltott, amikor a mutató találkozott a meginduló LED sorral.
alaphelyzet hideg motor. 4000-től 8000-ig világítanak a LED-ek. magyarán 4000 felé ne pörgesd. ahogy melegszik a motor, úgy tűnnek el a fények, jelezvén, hogy egyre jobban nyomhatod neki. az ideális olajhőfoknál csak az uccsó két piros világít. ilyenkor jön a dolog másik funkciója! ilyenkor a LED-ek azt mutatják, hol célszerű elváltani. ahogy figyeltem, mindig ott, amikor találkozik a mutatóval. a piros részbe érve leszabályoz.



OK, csak az a hihetetlen számomra, hogy ilyen gyorsan ennyit tudna változni a motorolaj hőmérséklete.



de most Te melyik változásra gondolsz? amikor már gyorsulgat, és az óramutató járásával ellenkezőleg megy, akkor már nem az olajhőfokot mutatja.
amúgy ilyen autókban már van olajhűtő, ami komolyabbak közé tartozik. de szerintem relatíve hamar bemelegszik az olaj. minnyá keresek egy olyan M3-as vidit, ami hidegindítás óta mutat és nincs megvágva. ha találok.

YELLOW Elküldve: 2011-11-10 19:14 Műszerfal kijelzés

hil írta:
anubisz írta:
Robinson írta:
hil írta:
Robinson írta:
hil írta:
Sziasztok!
Lehet, hogy gyönge az agyam, vagy kevés a képzelő erőm, de a magyarázat ellenére sem értem a működését, mert nem gondolnám, hogy a motorolaj hőmérséklete ilyen gyorsan változna. Amúgy tetszik a dolog, csak jó lenne megértenem...
Köszönném, ha Valaki segítene ebben.

Tuti, hogy az olaj hőmérsékletét méri?





Hali,

Össze van vágva a video!


???????



0:23-nál és 0:40-nél ki van vágva a vidóból. Nyilván azért, hogy ne azt kelljen bámulni 10 percig, hogy nem történik semmi


No comment.. hil ritkán szokott youtubozni az már látszik


Ezt észre vettem, csak az eredeti kérdésre nem kaptam választ: kihúzatás és váltás során hogyan változhat ilyen gyorsan és főleg ennyit a motorolaj hőmérséklete???
Valóban, nem szoktam "yutubozni"


csak ennél az utólagos megoldásnál működik olyan furcsán. ahogy néztem az M3-asét, akkor váltott, amikor a mutató találkozott a meginduló LED sorral.
alaphelyzet hideg motor. 4000-től 8000-ig világítanak a LED-ek. magyarán 4000 felé ne pörgesd. ahogy melegszik a motor, úgy tűnnek el a fények, jelezvén, hogy egyre jobban nyomhatod neki. az ideális olajhőfoknál csak az uccsó két piros világít. ilyenkor jön a dolog másik funkciója! ilyenkor a LED-ek azt mutatják, hol célszerű elváltani. ahogy figyeltem, mindig ott, amikor találkozik a mutatóval. a piros részbe érve leszabályoz.

YELLOW Elküldve: 2011-11-10 17:32 Féktárcsa és fékbetét

Csacsa12 írta: Sziasztok!

Viszonylag régi olvasója, de új hozzászólója vagyok a fórumnak.

Segítséget kérek tőletek, bízva a tapasztalatokban és tudásban, ami talán több és jobb mint amit eddig leltem, láttam.
E46 Tuoring jobb hátsó féktárcsát szeretném levenni, de sajnos annyira rá van gyógyulva, hogy nem tudtam, tudom levenni (rögzítő csavart levettem). A kerék levétele sem megy könnyen, némi kézi feszegetést igényel.
Ha valakinek ismerős a jelenség és tud megoldást adni a levételre, megköszönöm előre is.
Kocogtatni, ütögetni, gyengén melegíteni próbáltam, sajnos eredmény nélkül.

Kösz előre is, Csacsa12


gumikalapáccsal le kell ütni, esetleg óvatosan végig lehet kocogtatni. össze van gyógyulva.

YELLOW Elküldve: 2011-11-10 14:53 Műszerfal kijelzés

jajj várjáá csak! dereng valami.
úgy van, amikor hideg a motor, akkor ég az összes, azt mutatva, hogy addig célszerű pörgetni a motort. ahogymelegszik a motor/olaj, úgy tünnek el a narancs LED-ek, mutatván, hogy egyre feljebb lehet pörgetni a gépet.
aztán amikor már bemelegedett, amikor a mutató és a szembe futó LED találkozik, akkor célszerű elváltani.

jól gondolom?

YELLOW Elküldve: 2011-11-10 14:41 Műszerfal kijelzés

Robinson írta:
anubisz írta:
Yellow írta:
anubisz írta:
Nem látod? a víz már meleg a mutató szerint,de az olaj még nem. A víz látszik a mutató jelzi,az olajat viszont semmi,csak az M3 ba. Kis M3 as filing.
Írtam E-mailt nekik,kíváncsi vagyok kapok e választ.


lehet én vagyok vak, de hol mutatja az olajhőfokot?
az egyik linken úgy volt, hogy a vízhőfok helyén olajoskanna piktogram volt...



A kis színes kockák ahogy tűnnek el,úgy melegszik az olaj. amikor már csak a 2 marad akkor van üzemi hőfokon.


Továbbá ami téged idegesít, hogy visszafelé világít, az a váltást jelzi, hogy ideje lenne mán' fordulatszám alapján. Biztos láttál már ilyet. Ha élőben nem is, akkor pc-s játékokban vagy valami. Nekem nagyon begyere a cucc, régóta vadászok ilyet Főleg azért tetszik, mert gyári fíling megmarad, nem valami csillivilli cumó. Mondjuk m3-szürke hátlappal mégjobb lenne.



igen azt gondoltam, hogy váltás, de nekem úgy rémlik mintha M3-nál a mutató irányában menne ez a jelzés, nem vele szemben. mingyá meg is lesem.


szerk.: meg sem kell lesni van link.

(amúgy csak tapasztalom úgy, hogy amikor üzenetírásra megyek és töltődik ez afelület, akkor belassul és szaggat?)

YELLOW Elküldve: 2011-11-10 14:33 Műszerfal kijelzés

anubisz írta:
YELLOW írta: nekem már így videón keresztül idegesítő, hogy a mutató mozgásával ellentétes irányban villanak ki a LED-ek. legalább lekövetné és amúgy ebben mi a jó? meg, hogy az olajhőfokot látom a vízhőfok helyett?


Nem látod? a víz már meleg a mutató szerint,de az olaj még nem. A víz látszik a mutató jelzi,az olajat viszont semmi,csak az M3 ba. Kis M3 as filing.
Írtam E-mailt nekik,kíváncsi vagyok kapok e választ.


lehet én vagyok vak, de hol mutatja az olajhőfokot?
az egyik linken úgy volt, hogy a vízhőfok helyén olajoskanna piktogram volt...

YELLOW Elküldve: 2011-11-10 14:23 Műszerfal kijelzés

nekem már így videón keresztül idegesítő, hogy a mutató mozgásával ellentétes irányban villanak ki a LED-ek. legalább lekövetné és amúgy ebben mi a jó? meg, hogy az olajhőfokot látom a vízhőfok helyett?

YELLOW Elküldve: 2011-11-10 13:05 M-packet

3-4 mm miért zavar? a gyári illesztések is vannak akkorák
kép alapján meg inkább 1-2 centinek mondanám a jelölt részt. de olyan mintha hullámos lenne a lökös teteje... vagy csak optikai csalódás?