YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2011-11-02 19:21 Felni csere

adee9 írta: Sziasztok!

Leírná valaki, aki ért hozzá, hogy a 205 széles gumi milyen szélességű felnikre megy fel?
pl. 7j, 7.5j ....szóval érdekelne az összes, ami ide tartozik


hát 9j-re is van aki felrakja de az optimális a 7j-7,5j.

YELLOW Elküldve: 2011-11-01 15:45 Üzemanyag fogyasztás

hancurozo írta:
YELLOW írta: nem kell megmagyarázni a fizikát. pont ezt írtam korábban. de a 7 liter 200-nál akkor is baromság, főleg egy 4 hengeres dízelnél. hiába állandó mozgást végzel, ha 200-nál nagyobb a légellenállás, mint 180-nál. több erő kell, több erőhöz több anyag. az úgy evett 9-10litert, mint az állat.
azt sem kell mondani, hogy a nagyobb köbcenti miatt, hogy meglegyen a sűrítési arány adott sebességen több anyag kell az adott tárfogatba, mint egy kisebbnél. viszont nem erölködik annyira a nagyobb moci, mint a kisebb. ha karakterisztikákat kellene rajzolni, elég grand canyon-os lenne a dolog.


Ezt megmagyaráznád? Nem értem. És ezt sem.


nincs kedvem. bocs! max rosszul fogalmaztam, nem baj én értem.

YELLOW Elküldve: 2011-11-01 14:58 Üzemanyag fogyasztás

anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:

Én használtam új 520D 200-nál egyenesben, NO emelkedő 7 litert mutatott a nullázott BC.
Enyém 130 nál mutat 9 litert.


azt viszont nem hiszem el. azért mindennek van egy határa. a korrekciós tényező igencsak rosszul van belőve. sőt 250-nél már termeli az üzemanyagot nem? 5-ös kasztni, 4 hengeres motor... sokkal többete rőlködik, többet éget és kevesebbet fogyaszt 200-nál...
mondjatok már még ilyen jó vicceket



jó,hát most nem vitatkozom,az hogy 200 nál ennyit mutat,tempómattal,mikor lendületbe van a kocsi,mi abba a nagy dolog,amint emelkedő,vagy csak picit gázra lépsz,egyből ugrik a francba.Látom ritkán vezetsz gyorsan.Egyenesben csak addig zabál,amíg gyorsítasz fel arra a sebességre,azért utána már nem fog 14 litert enni,mert 160,vagy 200 -al mész.
De egye fene,mondjuk,hogy csalt 1 litert,akkor is csak 8, mégsem 12 mint sokan gondolnák a sebességből kifolyólag.Ma felveszem az enyémet,kíváncsi vagyok 160- ál menyit mutat nullázott BC vel.Csak nálam még bele kel számolni a 4 kereket,meg az automatát.


nem kell megmagyarázni a fizikát. pont ezt írtam korábban. de a 7 liter 200-nál akkor is baromság, főleg egy 4 hengeres dízelnél. hiába állandó mozgást végzel, ha 200-nál nagyobb a légellenállás, mint 180-nál. több erő kell, több erőhöz több anyag. az úgy evett 9-10litert, mint az állat.
azt sem kell mondani, hogy a nagyobb köbcenti miatt, hogy meglegyen a sűrítési arány adott sebességen több anyag kell az adott tárfogatba, mint egy kisebbnél. viszont nem erölködik annyira a nagyobb moci, mint a kisebb. ha karakterisztikákat kellene rajzolni, elég grand canyon-os lenne a dolog.

YELLOW Elküldve: 2011-11-01 14:33 Üzemanyag fogyasztás

si3rrabravo írta:
YELLOW írta:
húú nekem a matekóra kimaradt... (sajnos megyei és országos versenyekre jártam, én hülye)


valakinek csak ki kellett osztani a ceruzákat meg az tesztlapokat a versenyzők között


bár ezt a feladatot is félve osztották rám... megmondták mindenkinek 1-et, de hát én addig sem tudtam számolni. aztán eccer beégettem egy tanárnénit, amikor is azt mondta, hogy mindenkinek oszt "kockás lapot". én meg illedelmesen kijavítottam, hogy az négyzetrácsos, és azon belül is franciahálós. talán 10-12 körül vótam. később hülyültem meg

YELLOW Elküldve: 2011-11-01 14:08 Üzemanyag fogyasztás

si3rrabravo írta:
YELLOW írta: de még oylat mond, hogy "még nem volt ideje beállni". jah persze mint ami 5 litert fgyaszt 180-nál


én azt hiszem nem írtam sehol, hogy ez innen már csak lejjebb megy, egyszerűen másfél perc volt a történet, ha itt emelkedő van, akkor az feljebb megy ha lejtő akkor meg lejjebb kúszik ilyen rövid idő alatt, ez hosszútávú következtetésekhez kevés

az idővel arányosan ugyanakkora tempónál azok a tized egységnyi ugrások egyre ritkábban fognak vándorolni, majd végül beállnak valahol, de ha sokat nézed a sajátodon akkor lehet összeáll majd a kép

általános iskola, matekóra


húú nekem a matekóra kimaradt... (sajnos megyei és országos versenyekre jártam, én hülye)

YELLOW Elküldve: 2011-11-01 14:06 Multikormány beszerelése utólag...

atb írta: hali mkinek!
multikormány csere megvolt (kb. 1-2 óra), minden müxik és tuti
ja, elvileg M52-es motor, és csak egy vezetéket kellett berakni a mocivezérlő csatiba, tempomat mintha gyári lenne



mert már elektonyos a gázod.

YELLOW Elküldve: 2011-11-01 12:47 Üzemanyag fogyasztás

anubisz írta:

Én használtam új 520D 200-nál egyenesben, NO emelkedő 7 litert mutatott a nullázott BC.
Enyém 130 nál mutat 9 litert.


azt viszont nem hiszem el. azért mindennek van egy határa. a korrekciós tényező igencsak rosszul van belőve. sőt 250-nél már termeli az üzemanyagot nem? 5-ös kasztni, 4 hengeres motor... sokkal többete rőlködik, többet éget és kevesebbet fogyaszt 200-nál...
mondjatok már még ilyen jó vicceket

YELLOW Elküldve: 2011-11-01 12:21 Üzemanyag fogyasztás

hancurozo írta:
YELLOW írta: ezzel még igazából csaltál is. ugyanis menetközben nulláztad. az autó gyorsításoknál fogyasztja a legtöbbet. ez így kb ugyanaz, mintha a mutatós műszerrel a pillanatnyi fogyit mutatnád,csak digitálisan. mondjuk még így is jó érték, de azt nem emséled be, hogy ettől lentebb menne



Azért kíváncsi lennék a tied mit mutatna hasonló körümények között.


én nem is azzal hancegtem, de még oylat mond, hogy "még nem volt ideje beállni". jah persze mint ami 5 litert fgyaszt 180-nál
én nem tom az enyém mennyi, mert ritkán megyek ennyivel, de olyan 12-13-14 litert lehet mutatna.

YELLOW Elküldve: 2011-11-01 11:01 Üzemanyag fogyasztás

[quote="si3rrabravo"]Felvettem egy újabb videót, tempomat 180, nullazva a fogyasztásmérő. Habár szerintem az idő kevés volt, hogy fixen beálljon.


YouTube videó

ezzel még igazából csaltál is. ugyanis menetközben nulláztad. az autó gyorsításoknál fogyasztja a legtöbbet. ez így kb ugyanaz, mintha a mutatós műszerrel a pillanatnyi fogyit mutatnád,csak digitálisan. mondjuk még így is jó érték, de azt nem emséled be, hogy ettől lentebb menne

YELLOW Elküldve: 2011-10-31 20:38 Levegő hőmérséklet érzékelő

hancurozo írta:
YELLOW írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta: a külső levegőt méri, de nem a motornak. hanem neked odabentre. gondold el turbós autónál mi értelme lenne ennek?


A turbós autónál is a turbó elött van a légtömegmérő és a levegő hőmérője.


akkor mi értelme van intercooler-nek? ugye az azért kell, hogy hűtse a levegőt, de akkor meg fontos lenne azt is mérni... nem?



Az intercooler azért kell, mert a turbóban a kipufogó csigájának közelsége, és a sűrítés miatt felmelegszik a levegő.


ezt én vágom. de ezt a levegőt nem kellene mérni? mert érted megméri azt amit kintről szív be, de a turbo miatt (hiába a cooler) melegebb levegő kerül be, mint amit mondjuk -10 fokban mér. érti mire gondolok?

YELLOW Elküldve: 2011-10-31 19:56 Levegő hőmérséklet érzékelő

hancurozo írta:
YELLOW írta: a külső levegőt méri, de nem a motornak. hanem neked odabentre. gondold el turbós autónál mi értelme lenne ennek?


A turbós autónál is a turbó elött van a légtömegmérő és a levegő hőmérője.


akkor mi értelme van intercooler-nek? ugye az azért kell, hogy hűtse a levegőt, de akkor meg fontos lenne azt is mérni... nem?

YELLOW Elküldve: 2011-10-31 18:18 Levegő hőmérséklet érzékelő

Bero írta:
hil írta:
Bero írta:
YELLOW írta:
Kristen76 írta: Sziasztok

Mire való a levegő hőmérséklet érzékelő?Ha elromlik miből veszem észre?

Köszönöm



az a légtömegmérőbe van építve. mit érzékelsz? leginkább a fogyasztásod változhat.


ööö,az nem az első lökhárító van beépítve? Nekem amikor nem volt rádugva,akkor fixen -40 fokot mutatott. De lehet én értem félre a kérdést


Nem



De akkor az mi? Akkor az a külső levegőt méri nemde?


a külső levegőt méri, de nem a motornak. hanem neked odabentre. gondold el turbós autónál mi értelme lenne ennek?

YELLOW Elküldve: 2011-10-31 15:44 Levegő hőmérséklet érzékelő

Kristen76 írta: Sziasztok

Mire való a levegő hőmérséklet érzékelő?Ha elromlik miből veszem észre?

Köszönöm



az a légtömegmérőbe van építve. mit érzékelsz? leginkább a fogyasztásod változhat.

YELLOW Elküldve: 2011-10-30 21:56 Társalgó

Coyote írta: Kijöttünk az asszony családjához Gdyniába (Lengyelország). Kemény, de élvezetes 1100 km volt 2 nap alatt, Krakkón át.
Az autóval meg vagyok elégedve, 6,1 literes fogyasztást produkál. Ami kicsit zavar: a hőfokmérő akár 30 perc után is kb. 11 órán áll, csak későn kerül függőlegesbe. Fűtés rendben, 8-10 fok volt reggel kinn - ez normális a dízeleknél?

Eddig egész jól megúsztuk, 1100-ból 950km problémamentes volt. 950 körül durrdefektet kaptam 140-nél (itt 140 a határ 130 helyett). Gumi rommá ment mire megàlltam, így holnap megyek gumit venni valahova. Ha valakit érdekel a párja (80%os Dunlop Wintersport 205/55 R16) az szóljon.
Szerencsére a BMW szerszámokkal problémamentesen kb 15 perc alatt megoldottam a kerékcserét, és a mankókerékkel folytathattuk az utat.

Tanulságos eset:
Előtte belefutottam egy traffipaxba, 50 helyett 95-tel. Azt tudtam, hogy lefotózhatnak, gond nem lesz, mert nem foglalkoznak az adataim beszerzésével (de már készül az uniós adatbázis). Pont beszoptam, mert ezúttal viszont meg is állítottak. Mondták hogy mi van, és hogy 400 zloty lesz. Mondom akkor bankkártya, vagy csekk? Mert kápé nem volt nálunk, épp csak apró az autópályára. Azt mondják olyan nincs, törvény alapján kell nálunk lennie készpénznek. Mondom ilyesmit nem hallottam, de tökmindegy, mert akkor sincs nálam kápé. 15 perc baszogatás után (pedig kérdeztem is, hogy hol van bankomat) lezárták annyival, hogy "na húzzanak el innen, de lassabban"



YELLOW Elküldve: 2011-10-30 17:42 Adás-vételi szerződés

Kristen76 írta:
YELLOW írta:
Kristen76 írta: Sziasztok

Honnan lehet letölteni egy adás-vételi szerződést?Autót vennék és kellene egy.Kedden mennék de az okmányirodák ilyenkor zárva vannak.


GOOGLE!!!!!!!!!!



Azt tudom.De mindenhol csak "mintaszerű" példányok vannak feltéve.



http://www.proviti.hu/adasvete...oltes.html

annyira meg ne legyél már tufa, hogy a nem oda való részt kitöröld.... a tájékoztató jelegű feliratot törölni és kész.