anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
Én használtam új 520D 200-nál egyenesben, NO emelkedő 7 litert mutatott a nullázott BC.
Enyém 130 nál mutat 9 litert.
azt viszont nem hiszem el. azért mindennek van egy határa. a korrekciós tényező igencsak rosszul van belőve. sőt 250-nél már termeli az üzemanyagot nem? 5-ös kasztni, 4 hengeres motor... sokkal többete rőlködik, többet éget és kevesebbet fogyaszt 200-nál...
mondjatok már még ilyen jó vicceket 

jó,hát most nem vitatkozom,az hogy 200 nál ennyit mutat,tempómattal,mikor lendületbe van a kocsi,mi abba a nagy dolog,amint emelkedő,vagy csak picit gázra lépsz,egyből ugrik a francba.Látom ritkán vezetsz gyorsan.Egyenesben csak addig zabál,amíg gyorsítasz fel arra a sebességre,azért utána már nem fog 14 litert enni,mert 160,vagy 200 -al mész.
De egye fene,mondjuk,hogy csalt 1 litert,akkor is csak 8, mégsem 12 mint sokan gondolnák a sebességből kifolyólag.Ma felveszem az enyémet,kíváncsi vagyok 160- ál menyit mutat nullázott BC vel.Csak nálam még bele kel számolni a 4 kereket,meg az automatát.
nem kell megmagyarázni a fizikát. pont ezt írtam korábban. de a 7 liter 200-nál akkor is baromság, főleg egy 4 hengeres dízelnél. hiába állandó mozgást végzel, ha 200-nál nagyobb a légellenállás, mint 180-nál. több erő kell, több erőhöz több anyag. az úgy evett 9-10litert, mint az állat.
azt sem kell mondani, hogy a nagyobb köbcenti miatt, hogy meglegyen a sűrítési arány adott sebességen több anyag kell az adott tárfogatba, mint egy kisebbnél. viszont nem erölködik annyira a nagyobb moci, mint a kisebb. ha karakterisztikákat kellene rajzolni, elég grand canyon-os lenne a dolog.