YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2011-10-19 09:11 Valaki segítsen

szeda írta:
YELLOW írta:
szeda írta: Sziasztok,


150 lovas 320D-nél kéne hogy hibakódom legyen ha nem jó az izzítógyertyáim?
Amióta reggelente ilyen hideg van elég szarul indul a gép.Megnézettem és egy izzítóm sem működik!
update a kipufogóhűtő problémához: lekötöttem, ledugóztam a vízcsöveket, kistermosztátot leszedtem.A jelenség annyi hogy nehezebben melegszik be.Működik rendesen minden.novemberi fizuig most már így marad.


ha nem működik egy izzítód sem, akkor hogy indul be?



hát a tavaszi 450.000 forinttól amit a motorra költöttem
Tegnap -2-ben úgy indult hogy kb 5 másodpercig tekerte mire elindult.Mondjuk az aksim sem az a paksi atomerőmű.



próbáld meg úgy, hogy tovább tartod gyújtáson., magyarán később indítasz.
vagy fogod és télen nem használod

YELLOW Elküldve: 2011-10-19 08:44 Valaki segítsen

szeda írta: Sziasztok,


150 lovas 320D-nél kéne hogy hibakódom legyen ha nem jó az izzítógyertyáim?
Amióta reggelente ilyen hideg van elég szarul indul a gép.Megnézettem és egy izzítóm sem működik!
update a kipufogóhűtő problémához: lekötöttem, ledugóztam a vízcsöveket, kistermosztátot leszedtem.A jelenség annyi hogy nehezebben melegszik be.Működik rendesen minden.novemberi fizuig most már így marad.


ha nem működik egy izzítód sem, akkor hogy indul be?

YELLOW Elküldve: 2011-10-18 20:31 Olajzabálás

beel írta: E 46 2002 316 i
Kb 3000 km alatt 1 liter olajat megevett 10W 40 Bp olaj volt benne.
Ez természetes????


hát ez érdekes... én 0w-30-at használok, 10-15ezrenként cserélek, és ez idő alatt észrevehetetlen az olajfogyasztás. ráadásul hivatalosan 4,25 liter menne bele, de már 2x is csak 4 litert raktam, mégis a max jelzésnél volt. cserekor szintén, max 1 mm-rel volt lentebb a szint.

vagy nagyon sok km van benne, eleve gyanús, hogy 10w-40 oaljat raktak bele, mikor egyáltalán nem is kellene. gyanús a szelepszárszimering. esetleg a főtengelynél nézz szét olajos-e.

YELLOW Elküldve: 2011-10-18 17:59 Társalgó

amikor pihenős vagyok szinte alig pörög a fórum. amikor melózom alig győzök visszaolvasni. majd kirakok már egy műszakbeosztást, hogy mikor vagyok itthon, és akkor társalogjunk

YELLOW Elküldve: 2011-10-18 07:37 Műszaki vizsga

anubisz írta:
Bero írta:
YELLOW írta: most már nem sokan vállalják be, aki korábban vállalta, már az sem, elég csúnyán megüthetik a bokájuk. szerintemm vedd a fóliát. nekem 2007-ben meg kellett tenni, pedig akkor még ennyire nem volt gáz. pedig olyan helyre vittem, ahol mehetett volna, de mégse. aki műszakikból él, az nem kockáztat. főleg, hogy fotózni kell az autót.


Hát azért én még próbálkozok


Egy idő után a vélt haszon,már kárrá fog válni,mert a sok futkosás benzin,többe fog kerülni,mint egy gyors újrafóliázás,főleg hogy nekem az egész kocsit 30 ezerért rakták körbe,ebből menyi lehet a két első ablak? 10 ezer? lehet annyi sem,az meg fél tank benzin.


ha 10ezerből félig tankolod az autót, akkor szólj hol van ez a hely ott vagyok

YELLOW Elküldve: 2011-10-17 22:09 Olajzabálás

BarG írta:
YELLOW írta:
BarG írta:

Sajnos a történetnek van folytatása.
A turbó ki lett cserélve egy szakember által ellenőrzött és jónak talált példányra. Jártam vele, nem erőszakosan, egy árnyalatnyi olajfogyással, olyan 1 dl/1000 km-rel. Aztán ma volt egy erőltetettebb menetem, erre megint volt egy olajfelkapásom, nagy füstöléssel öngyorsításba kezdett a gép. Fék, erre megszűnt a füstölés és mentem tovább gond nélkül. Otthon olajszint ellenőrzés, fél liter elment belőle. És biztosan nem az intercoolerben megült olajat kapta fel, mert most már ott tartok, hogy minden nap megnézem az olajszintet, és tegnap még mind megvolt a karterban, a helyén.

Mi a fészkes nyavaja van ezzel a géppel? A turbócserénél olaj, olajszűrő, légszűrő, kartergázszellőző, kipuff leömlő is lett cserélve, mit kellett volna még cserélni? MOTORT????!!!

Most elmegyek pár napra melegebb tájakra (jeges kolléga úgyis oda kíván ) és ha senkinek sincs értékelhető ötlete (vagy nem osztja meg) mire hazajövök, akkor atomjaira szedetem ezt a szemetet. Amúgy mibe kerül egy vadiúj komplett 3d motor? Nem lehet igaz, hogy csak én szenvedek ilyen hülye hibától, senkinél se volt ilyen!



így van! motort kellett volna cserélni, a d helyett i-re
tudom nem vicces, de ahogy mesélted, elég jó tempókat szoktál autózni, így kitudja mi van vele... szelepszár szimering? gyűrűk. neked van benne kilaméter is.


Hát mivel használt autót eladni ma lehetetlen, már gondoltam arra, hogy ebbe beleapplikáltatok egy 4000-es V8-at, dolgozni járni meg veszek egy F30 2d-t, de közbejött egy fél ház vétel családtagnak chf kiváltásra, ezért a projekt tolódott néhány hónapot ....


ha meg van az F30, akkor ütközünk. az én részletem nem akarod rendezni? sajnos nem a ház a fedezet, így nem fizethetem ki.

YELLOW Elküldve: 2011-10-17 21:31 Olajzabálás

BarG írta:

Sajnos a történetnek van folytatása.
A turbó ki lett cserélve egy szakember által ellenőrzött és jónak talált példányra. Jártam vele, nem erőszakosan, egy árnyalatnyi olajfogyással, olyan 1 dl/1000 km-rel. Aztán ma volt egy erőltetettebb menetem, erre megint volt egy olajfelkapásom, nagy füstöléssel öngyorsításba kezdett a gép. Fék, erre megszűnt a füstölés és mentem tovább gond nélkül. Otthon olajszint ellenőrzés, fél liter elment belőle. És biztosan nem az intercoolerben megült olajat kapta fel, mert most már ott tartok, hogy minden nap megnézem az olajszintet, és tegnap még mind megvolt a karterban, a helyén.

Mi a fészkes nyavaja van ezzel a géppel? A turbócserénél olaj, olajszűrő, légszűrő, kartergázszellőző, kipuff leömlő is lett cserélve, mit kellett volna még cserélni? MOTORT????!!!

Most elmegyek pár napra melegebb tájakra (jeges kolléga úgyis oda kíván ) és ha senkinek sincs értékelhető ötlete (vagy nem osztja meg) mire hazajövök, akkor atomjaira szedetem ezt a szemetet. Amúgy mibe kerül egy vadiúj komplett 3d motor? Nem lehet igaz, hogy csak én szenvedek ilyen hülye hibától, senkinél se volt ilyen!



így van! motort kellett volna cserélni, a d helyett i-re
tudom nem vicces, de ahogy mesélted, elég jó tempókat szoktál autózni, így kitudja mi van vele... szelepszár szimering? gyűrűk. neked van benne kilaméter is.

YELLOW Elküldve: 2011-10-17 21:21 Valaki segítsen

anubisz írta:
YELLOW írta:
Bero írta: Hali! Multis kormánnyal volna kérdésem: Jons kolléga diagolt nekem Szolnokon ami nagyon fajin volt,mert mindent kimutatott az ő gépe amit csak lehet. Már csak egy miatt világít a légzsák lámpa: a multikormánynál ellenállást érzékel,tehát szakadás van. Mit tegyek ? Ugye én négy küllősról váltottam multis 3 ágúra. A légzsák vezérlőt,ha cseréltem attól írhat ki ilyen problémát? Vagy újrakódolni kell? Szakadást nem nagyon látok a légzsáknál,lehet hogy nem is jó a légzsákom? Köszi!


alapvetően rövidzár van, ha ellenállást mérsz, akkor a piropatron valszeg nem jó. vagy esetleg az egyindítós kormányod helyére duplaindítós került.



Vezető oldali légzsákot tuti csak Szakszervizben rakatnák be. az kel még,hogy elsüljön menet közben ( ütközés nélkül )


ettől én is féztem, de Miki gyújtás alatt szerelte be, szóval mondta nem kell parázni. azért kell akksiról lekötni, hogy ne vigyen be hibaüzit. mivel közben gépen volt az autó, így lényegtelen úgyis törölte. a nagyon nagy ellenállás szakadást jelent. valami ott nem müxik.

YELLOW Elküldve: 2011-10-17 21:17 Műszaki vizsga

most már nem sokan vállalják be, aki korábban vállalta, már az sem, elég csúnyán megüthetik a bokájuk. szerintemm vedd a fóliát. nekem 2007-ben meg kellett tenni, pedig akkor még ennyire nem volt gáz. pedig olyan helyre vittem, ahol mehetett volna, de mégse. aki műszakikból él, az nem kockáztat. főleg, hogy fotózni kell az autót.

YELLOW Elküldve: 2011-10-17 19:06 Valaki segítsen

Bero írta: Hali! Multis kormánnyal volna kérdésem: Jons kolléga diagolt nekem Szolnokon ami nagyon fajin volt,mert mindent kimutatott az ő gépe amit csak lehet. Már csak egy miatt világít a légzsák lámpa: a multikormánynál ellenállást érzékel,tehát szakadás van. Mit tegyek ? Ugye én négy küllősról váltottam multis 3 ágúra. A légzsák vezérlőt,ha cseréltem attól írhat ki ilyen problémát? Vagy újrakódolni kell? Szakadást nem nagyon látok a légzsáknál,lehet hogy nem is jó a légzsákom? Köszi!


alapvetően rövidzár van, ha ellenállást mérsz, akkor a piropatron valszeg nem jó. vagy esetleg az egyindítós kormányod helyére duplaindítós került.

YELLOW Elküldve: 2011-10-17 18:28 Felni csere

TheMan írta: Sziasztok,

Egy rövid kérdésem lenne.

Mi a felniben az "IS" szám?

Köszönöm szépen!
-Man-


szerintem az ugyanaz, mint az ET

YELLOW Elküldve: 2011-10-17 15:14 Valaki segítsen

szeda írta:
ute107 írta:
szeda írta: Sziasztok

320D-n tegnap előtt elszállt az EGR szelep alatt lévő téglatest alakú fém cuccban valami.belenyomja a hűtővizet a kipufogóba ahonnan hatalmas gőzzel távozik.
20km alatt egy liter vizet vesztek így el.Kérdésem az lenne hogy megoldható-e hogy a vízkörből egyszerűen lekötöm és ledugózom ezt a részt.Nekem az EGR egyébként is csak bosszúságot okozott.Kiirtanám a fenébe az egészet.A kocsi 2002 320D 150 lovas.


A "füstös" részét nem nehéz ledugózni, csak az általad írt téglatest előtt kell egy megfelelő lemezzel ledugózni. Max. lesz hibakód.
A vízrendszert is meg lehet hackelni, de kicsit macerásabb. Meg nem tudom ha ott nem lesz meg a vízkeringés, akkor akad-e valami baj.


Most egyenlőre csak a vízkört dugóztam le.Valószínűleg nem kevés víz van a kipufogórendszerben mert 20 perc járatás után alig lett kisebb a gőz de úgy néz ki ki fog tisztulni.Egyelőre meghagyom így víz nélkül.Meglátjuk mi történik.Ennek a téglatest alakú holminak mi a neve? Úgy néz ki mit egy kipufogódob.



ha az 1-esre gondolsz, akkor kipufogó hűtő, ha jól látom az EU4-es motorokon van rajta.

YELLOW Elküldve: 2011-10-16 17:09 Valaki segítsen

pneurob írta:
YELLOW írta:
pneurob írta:
dund1ka írta: Hello a segítségeteket szeretném kérni

Nem rég vettem egy e36 316i compactot és a hűtő ventilátora egyfolytában megy és így nem hagyja felmelegedni a motort :S mi lehet a baja? és mit kellene kicserélnem rajta?

A segítségeket előre is köszönöm

Anti


Valószínű, hogy egy új viszkó megoldja a problémádat.



viskó? szerintem neki elektromos ventije van. inkább a reléje égett össze.


Lehet, hogy igazad van, de nekem az ETK ezt adja ki: http://www.realoem.com/bmw/sho...mp;lang=de



lehet neked van igazad. valszeg elnéztem és E46-ra gondoltam az 1.9-es motorra.

YELLOW Elküldve: 2011-10-16 16:32 Valaki segítsen

pneurob írta:
dund1ka írta: Hello a segítségeteket szeretném kérni

Nem rég vettem egy e36 316i compactot és a hűtő ventilátora egyfolytában megy és így nem hagyja felmelegedni a motort :S mi lehet a baja? és mit kellene kicserélnem rajta?

A segítségeket előre is köszönöm

Anti


Valószínű, hogy egy új viszkó megoldja a problémádat.



viskó? szerintem neki elektromos ventije van. inkább a reléje égett össze.

YELLOW Elküldve: 2011-10-16 13:27 BMW e46-hoz és 330i M54B30 alkatrészek!

Hori írta:
túl sok részt láttatok a Végső állomásból


nagyon ezt akartam írni én is még reggel.

amúgy érdekelne E46 kemény tető!

vagyis haveromat. Faceliftes fekete kabriós a gépe.