YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2011-10-09 23:11 Társalgó

Bero írta:
YELLOW írta:
Bero írta:
Zolee írta:
Bero írta:
P.ü-be írd már meg milyen hangcuccod van


Nem titok, semmi extra: Business Professinal Alpine CD53 gyári fejegység, Rainbow komponens szett elöl és Rainbow koax hátul. Sokkal jobb, mint a Sokol, de ha igazán jó hangot szeretnék, le kellene cserélnem a fejet (pedig Businessben a CD53 a legjobb) pl. egy ilyenre, viszont a gyári kinézethez ragaszkodom, már megint a vmit vmiért


És,ha belecsapnál egy jó erősítőt? Akkor maradna a gyári kinézet


hiába rak be jó erősítőt, ha a fejből a jel már xarul jön ki. nagyon sok minden a fejegységen múlik. az erősítő már cak azért kell, hogy nagyobb hangfalakat, nagyobb teljesítményt hajtson meg. egy torz jelet erősíteni badarság. annyit lehet, hogya fejet megbontani, és alkatrészeket cserélni. számolgatni, jobb minőségű alkatrészek. de ehhez elektro kell kőkeményen.



És szerinted az adott gyári BMW alpine fej nagyon rossz minőségű jeleket küldene az erősítőbe?


nekem Alpine gyári van, nincs vele különösebb problémám. egy két hangszóró berezonál, oszt cső. rádió tisztán szépen, hangosan szól, CD már nem annyira, igaz mp3 van audióba írva. én amúgysem vagyok az a hifi őrült, megelégszem azzal, ami van. ha minőséget akarnék, akkor vissza kellene menni a csöves erősítők korszakába

YELLOW Elküldve: 2011-10-09 22:54 Társalgó

Bero írta:
Zolee írta:
Bero írta:
P.ü-be írd már meg milyen hangcuccod van


Nem titok, semmi extra: Business Professinal Alpine CD53 gyári fejegység, Rainbow komponens szett elöl és Rainbow koax hátul. Sokkal jobb, mint a Sokol, de ha igazán jó hangot szeretnék, le kellene cserélnem a fejet (pedig Businessben a CD53 a legjobb) pl. egy ilyenre, viszont a gyári kinézethez ragaszkodom, már megint a vmit vmiért


És,ha belecsapnál egy jó erősítőt? Akkor maradna a gyári kinézet


hiába rak be jó erősítőt, ha a fejből a jel már xarul jön ki. nagyon sok minden a fejegységen múlik. az erősítő már cak azért kell, hogy nagyobb hangfalakat, nagyobb teljesítményt hajtson meg. egy torz jelet erősíteni badarság. annyit lehet, hogya fejet megbontani, és alkatrészeket cserélni. számolgatni, jobb minőségű alkatrészek. de ehhez elektro kell kőkeményen.

YELLOW Elküldve: 2011-10-09 21:54 Motorolaj

anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Azért ezt a 15W ne nagyon hangoztasd mert ezt még a BMW manual is tiltja
-15 fokba meg 5 perc múlva lenne kenése a motornak


meg BMW-be szintetikus kell, nem félszintetikus...



Az már mindegy,ha a 15W olaj -18 fokba olyan lesz mint a szirup


arra akartam célozni, hogy a 15w az már nem szintetikus, legjobb esetben is félszintetikus, ami marhára nem jó még 50 fokban sem....

YELLOW Elküldve: 2011-10-09 21:44 Motorolaj

anubisz írta: Azért ezt a 15W ne nagyon hangoztasd mert ezt még a BMW manual is tiltja
-15 fokba meg 5 perc múlva lenne kenése a motornak


meg BMW-be szintetikus kell, nem félszintetikus...

YELLOW Elküldve: 2011-10-09 20:06 Karbonozás

nah ezek tetszenek, bár a csík miatt lehet nem tudják, úgy csinálni, hogy jól álljon... a világos amit linkeltél azért jó mert illik a váltógombhoz.

YELLOW Elküldve: 2011-10-09 20:02 Karbonozás

anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
hil írta:

Nekem gyönyörűen lejött az a gumis festék. Át akartam fújni, de olyan szép felülete volt (a festék alatt), hogy picit megpolíroztam és visszaraktam úgy. A festést egyébként is pót megoldásnak tartottam volna, mert a nyitónál előbb-utóbb úgyis megkopott volna, mint ahogyan történt az az eredeti állapotában. (ezért akartam festeni, de így jobb lett)



hil bádzsi!

Te mivel szetted le?



Neked is mállik?


nem málik. de amikor megvettem a hátsón volt egy kis téma, már a fekete látszik. illetve asszony megkarmolta. valamint műszerfaltörlővel nem tudom, hogy de karcos lett
akkor olyan mintha a váltó körül puhább lenne, kicsit ragadós. na meg ugye ott is karcos. már rég meg akarom csinálni, de nem tom melyik módszerrel. gondolkoztam már fólián, de nem bízok benne, hogy szép lesz. a festésnél attól félek a lámpamodulnál nagyon pici a rés, és ha megfujják pont oda gyűlik az anyag és felrakásnál lepattanna. igazából a VTN lenne jó, de abból nincs natúr alu szín.


Ez nem natúr alu?


most nézem... régen kb 2 éve nem volt ennyi választék. van több ami tetszik.

YELLOW Elküldve: 2011-10-09 19:54 Karbonozás

anubisz írta:
YELLOW írta:
hil írta:

Nekem gyönyörűen lejött az a gumis festék. Át akartam fújni, de olyan szép felülete volt (a festék alatt), hogy picit megpolíroztam és visszaraktam úgy. A festést egyébként is pót megoldásnak tartottam volna, mert a nyitónál előbb-utóbb úgyis megkopott volna, mint ahogyan történt az az eredeti állapotában. (ezért akartam festeni, de így jobb lett)



hil bádzsi!

Te mivel szetted le?



Neked is mállik?


nem málik. de amikor megvettem a hátsón volt egy kis téma, már a fekete látszik. illetve asszony megkarmolta. valamint műszerfaltörlővel nem tudom, hogy de karcos lett
akkor olyan mintha a váltó körül puhább lenne, kicsit ragadós. na meg ugye ott is karcos. már rég meg akarom csinálni, de nem tom melyik módszerrel. gondolkoztam már fólián, de nem bízok benne, hogy szép lesz. a festésnél attól félek a lámpamodulnál nagyon pici a rés, és ha megfujják pont oda gyűlik az anyag és felrakásnál lepattanna. igazából a VTN lenne jó, de abból nincs natúr alu szín.

YELLOW Elküldve: 2011-10-09 19:38 Karbonozás

hil írta:

Nekem gyönyörűen lejött az a gumis festék. Át akartam fújni, de olyan szép felülete volt (a festék alatt), hogy picit megpolíroztam és visszaraktam úgy. A festést egyébként is pót megoldásnak tartottam volna, mert a nyitónál előbb-utóbb úgyis megkopott volna, mint ahogyan történt az az eredeti állapotában. (ezért akartam festeni, de így jobb lett)



hil bádzsi!

Te mivel szetted le?

YELLOW Elküldve: 2011-10-09 19:33 Egyenetlen alapjárat

troooger írta:
anubisz írta:
troooger írta:
bmw320d4 írta:
troooger írta: Sziasztok,
Az egyenetlen alapjárathoz lehet köze a benzinszűrőnek? Bocs, ha hülye a kérdés...


Nem vsz.


Köszi!


Csak kíváncsiságból,melegen is csinálja? vagy csak reggel,hidegen?


Melegen is. :S felmegy 1200ig. ha gázra lépek vissza áll, majd újra kezdi...:S


ha melegen is csinálja, akkor húzd már le a légtömegmérő csatiját. kb 85%-ra mondom, hogy akkor megszűnik, azaz a légtömegmérődre tippelek. főleg ha torpan, és az hidegen melegen egyaránt.

YELLOW Elküldve: 2011-10-08 21:15 Társalgó

kabec írta:
YELLOW írta:
kabec írta:
YELLOW írta:

jó most nem vágok eret, vágom a szitut a mai elfajzott világban... volt itt is 1-2 igengyönyörű E30, majd sírva fakadtam mikor drift-elni próbáltak vele...
viszont nekem az furcsa, hogy enniy ferde izlésű ember van, hogy egy szolid, de formás autó nem érdekli... mindig többet akarnak, az a jó, ami tele van aggatva... amúgy vennem kellene egy E30-at, igazából E24 kellene mondjuk ha jobban belegondolok 5 db E46 volt: 1 kombi tsabko-é, egy kabriós, egy sedan fekete (valahonnan ismerős az is), 1 másik dedan a kollégámé, nah és az enyém. ja meg az útszélén is állt egy. E36, E30 volt sok.


Az "egy sedan fekete (valahonnan ismerős az is)" én voltam szerintem ...


és tényleg... de nem ugrott be én meg elvoltam magamnak... de úgylátszik engem sem ismert ott meg senki

szerk.: valszeg a YELLOW-os pólómat kellett volna felvennem. amúgy nem sok embert láttam a Te autód mellett sem, meg mintha L-es rendszám lett volna rajta... (vagy az egy kombi volt?)


Igen, jóformán elmentünk megebédeltünk az étteremben, felvonultunk és jöttünk is haza... annyira micsinálni nem volt. Amúgy "L" es rendszámom van, volt egy kombin is L-es ő is velünk jött Debrecenből. Ő Tsabko kolléga...


jóvanna, asszem reggel írtam, biztos nem láttam rendesen
tsabko-t vágom

YELLOW Elküldve: 2011-10-08 21:02 Kasza mester 0670-5799225

alf írta:
Hori írta:
alf írta: szia érdeklödni szeretnék! nekem egy 320i 2.2 bmw van ötös váltoval. ehez keresek diferenciálmüvet. esetleg van nálatok?


Szia

van hozzá difink



és meg tudnád nekem mondani hogy körülbelül menyibe kerülne?


tutti nem a diffiddel elsz baj. a diffi tartó hátsó szilent lesz a ludas. menj alá az autónak és a diffit nyomogasd felfelé, közben figyeld a szilentet. ha a diffi egy kicsit is külön mozdul fel, azaz amikor nyomod nem követi a kengyel/bölcső, vagy diffi/futóműtartó, akkor az lesz baj. a diffi búgni szokott leginkább ha baja van...

YELLOW Elküldve: 2011-10-08 19:30 Társalgó

jons írta:
YELLOW írta:
hát kiváncsi vok most már na mesélj mit is akarok én ... LOL

Ne lolozzál kispofa
Detektort szeretnél minden bizonnyal. De ha tévedtem akkor lehet rossz oldalra lapoztam.


nagyon tévedtél. mivel szabályosan közlekedem így nincs szükségem ilyenre. más miatt gondolom, hogy lehet nem törvényes, de csak akkor működne ha én akarom.

YELLOW Elküldve: 2011-10-08 05:12 Társalgó

kabec írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
hil írta:
Lehet, hogy maradi vagyok, de szerintem a gyári állapot az igazi! Néztem a bogácsi talis képeket, ott azért láttam egyet-mást, és eltűnödtem, hogy mennyi islésficamos ember van, aki ilyet tett az autójával és aki megszavazta neki a fő díjat. Kasza Mester is tudott díjat nyerni a gyári állapotú autójával.....


hát igen a bogácsi tali. teljesen őszintén mondom. kicsit fájt, hogy szinte oda se jöttek az autómhoz. a két hostes csaj kérdezte nem akarok nevezni? mondom minek? a kutya se kíváncsi rá, meg nagyon a kategóriába sem fér bele egyikbe se. pedig szerintük szép. mondom szerintem is szép, de nem lehet versenyt nyerni vele. egyetértek veled hil, de tényleg vicces volt, hogy azokat nézték meg jobban, amin sok minden volt változtatva. hát én abból nem kérek inkább mindenki kerülje el, addig sem lesz összekarcolva. hiába sok pénzt öltek egy-két autóba, mindegyikben volt igénytelen dolog, ami tipikus F&F majmolás. de hát ez kell a népnek, meg az új Flour


Szegény Yellow, én oda mentem volna 90 be még az E30-asom is megcsókolták


jó most nem vágok eret, vágom a szitut a mai elfajzott világban... volt itt is 1-2 igengyönyörű E30, majd sírva fakadtam mikor drift-elni próbáltak vele...
viszont nekem az furcsa, hogy enniy ferde izlésű ember van, hogy egy szolid, de formás autó nem érdekli... mindig többet akarnak, az a jó, ami tele van aggatva... amúgy vennem kellene egy E30-at, igazából E24 kellene mondjuk ha jobban belegondolok 5 db E46 volt: 1 kombi tsabko-é, egy kabriós, egy sedan fekete (valahonnan ismerős az is), 1 másik dedan a kollégámé, nah és az enyém. ja meg az útszélén is állt egy. E36, E30 volt sok.


Az "egy sedan fekete (valahonnan ismerős az is)" én voltam szerintem ...


és tényleg... de nem ugrott be én meg elvoltam magamnak... de úgylátszik engem sem ismert ott meg senki

szerk.: valszeg a YELLOW-os pólómat kellett volna felvennem. amúgy nem sok embert láttam a Te autód mellett sem, meg mintha L-es rendszám lett volna rajta... (vagy az egy kombi volt?)

YELLOW Elküldve: 2011-10-07 22:41 alufelni

anubisz írta: Azt szeretném kérdezni,hogy tavaszra felújítom a felnimet,mert nagyon ramaty már a festés rajta.
Úgy gondoltam ide viszem,mivel itt csontra le tudják fújni a régit róla,egy helyen van minden.
http://www.porfesto.hu/index.p...t&id=6
Feketére szeretném, matt feketére. Gondoltam nem lakkoztatom utána ( színterezés ) mert akkor fényes lesz,mint a fekete lakkcipő.
Bírni fogja a szinter ha nincs védőlakkréteg rajta? Nem muszáj belakkozni?
Matt feketét szeretnék,nem ilyen giccses fénylő feketét.
Ha nincs védőréteg rajta,nem fog beleégni már 2 hónap múlva a fékpor? Mi a francot csináljak? Valakik csak fújattak már felnit,hogy van tapasztalat.
Vagy van olyan lakk ami nem fénylik?
Nem fognak el lágyulni a 180 Fokos kemencébe? Csak nem,ha csinálják.


van olyan, hogy matt lakk. én hallottam olyan fényezőt, aki szerint a szinter jobb, míg mások szerint a sima fújás, a megfelelő hőfokon. egy biztos a szinter egyenletesebb, nem folyik meg.
én azt mondom jobb a fényes felület, könnyebb takarítani. és a zsírok nem oylan csúnyák rajta, mint a matton.

YELLOW Elküldve: 2011-10-07 22:09 Társalgó

InsectKiller írta:
YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:

pedig pont most gondolkozok 2 homasitás terméken. az egyik egy szilikonos lehúzó, a másikat nem mondom, mert titok és lehet a törvény bünteti. de nem blokkoló!


Jó az a szilikonos lehúzó? Kinek van tapasztalata ezzel? Nekem is van, de félek, hogy összekarcolja a fényezést, ezért mivel megrögzött maradi vagyok, talán maradok az igazi szarvasbőrnél. Igaz, ez sokkal munkásabb.



használják autókozmetikások is... nekem tavaly, aszonták 6-8ezer egy ilyen lehzó
múltkor a LIDL-ben voltak jófélék de akkor nem vettem én hüle

szerk.: nekem így is 2 óra egy autómosás, és tulajdonképpen nem értem hogy megy el az idő??? de ezért utálok mosni autót... más lerendezi 30 perc alatt, én sem csinálom másképp, de mégis 2 óra.... így nekem sokat ér egy lehúzó (bár postával már sok )


Nekem is rengeteg idő. Ha külső belső takarítást csinálok, akkor fél nap...
De 1 külső mosás is télleg 2óra minimum. Nem értem miért, de a lehúzó nagy segítség mindenképp. Én 1600-ért vettem! Lehet, h vmi gagyi? Bár nem értem mit tud többet a 8ezres? Azt már fogni sem kell?


pont arra céloztam, hogy ami a srácnál volt, az pont ugyanaz mint az 1200-1800 Ft-os kinézetre is. vagy csak kamuzott, nehogy vegyek magamnak, vagy őt baxták át