YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2011-08-26 09:51 Ültetés

Alesi írta:
YELLOW írta:
Alesi írta: Konkrétan látott E46-ban is, és szerinte nem nézett ki jól, mivel elöl-hátul ugyanannyit csüccsentett, nem volt ék alak.


nekem erről az a véleményem, hogy E36-nál még jól nézett ki az ék alak, de E46-nál nem. én azt mondom elől/hátul differencia 10mm. ez kis ék



Nyílván, én csak azt mondtam, amit nekem is mondtak.
Az viszont problémás lehet a gyári telóknak, ha nem 40mm-t ültet, hanem többet.

Sárbogárdon, ahol a szüleim laknak, van egy fekete E46, ami elöl porba ül, hátul meg sztem gyári rugók vannak. Ék alak, de rettentő furán néz ki, legkisebb mértékben sem mondanám szépnek . Meg arra is kíváncsi lennék, kanyarokban hogy viselkedik egy ilyen...



na tankoltál az autóba? amúgy ha méred a szintet, próbálj olyan felületre állni, ami nem lejt sehova... engem is tréfált már meg ilyen, azt hittem el van törve a rugóm illetve szerintem ne a sárvédőhöz nézd hanem pl a hátsó kerék előtt az emelőbakkhoz, vagy ott valamelyik ponthoz.

YELLOW Elküldve: 2011-08-26 09:31 Ültetés

Alesi írta: Konkrétan látott E46-ban is, és szerinte nem nézett ki jól, mivel elöl-hátul ugyanannyit csüccsentett, nem volt ék alak.


nekem erről az a véleményem, hogy E36-nál még jól nézett ki az ék alak, de E46-nál nem. én azt mondom elől/hátul differencia 10mm. ez kis ék

YELLOW Elküldve: 2011-08-26 07:10 Ültetés

Robinson írta: Ezekhez mit szóltok?

TA-Tecnix 40/30 komplett
A TA-Technix-ről azt hallottam, hogy egész jó kis cuccokat csinálnak. Van fórumtárs is, aki ezt használja és nagyon meg van vele elégedve. Viszont gyanúsan olcsó, ahhoz képest, hogy van hozzá lengéscsillapító is.

Weitec 40/30 rugók
Weitec-et nem ismerem, hallottam már a nevét.

KW 40/30 rugók
KW-ről megoszlanak a vélemények, valakitől nagyon jókat hallok róla, valaki meg azt mondja gáz, én meg nem tudom

Ezen felül érdemes csillapítókkal együtt venni a szettet, vagy nincs túl nagy szerepük? Hozzáértők is vitatkoznak ezen, valaki azt mondja van értelme, valaki azt mondja elég a rugókat cserélni.


személy szerint ha ezek közül kellene választani, akkor a Weitec-et választanám. valamelyik prémium márka leányvállalata (Koni vagy Bilstein).

egy dolgot kell tudni kb. ami kompletten gátlóval rugóval szett, az kb egymáshoz van pászítva. a gátló épp olyan agresszív mozgású, gyors mint amilyen kemény a rugó.
ha úgy veszed gyárilag, hpgy csak rugót, ahhoz mindegy milyen gátlót használsz. főleg ilyen mértékű ültetésnél. itt attól függ mire van szükséged.

TA: hamar elpuhul, persze 2-3 évet kibír/hat, különösebb tervezés nincs mögötte ültet rugózik oszt kész betéve nem is fekszik fel olyan szépen, haver a TA szettből a rugókat kivette, csak a gátló maradt, és Weitec rugót tett be, nem véletlenül.

én nem vagyok KW párti az olyan fosvágenes márka.

tudom úgysem számít a véleményem, de ahogy írtam az elején én a Weitec-et választanám. pont tegnap kérdezte privátba egy kolléga, kb majdnem ugyanezt. ő Koni-n is gondolkozott, ha nem szmít a pénz, akkor midnenképp Koni, vagy H&R.

YELLOW Elküldve: 2011-08-25 19:47 Autóvásárlás

ati80 írta: sziasztok!

Na elfelejtettem a jobbos coupet, kösz mindenkinek aki lebeszélt róla, már ezért megérte ide jönnöm

Néztem a közelben kéztől egy ilyet:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...at-5039729

Segítsetek, idáig dízelt nézegettem, kb. 15e-t ha megyek egy évben, többségét nem városban, ez megeszi a fejem???
Az autó jónak tűnik, szervizkönyv stb. Szóval tetszik ő is!
Ja kb. 2050e-be hoznám el.



leírja, hogy teljesen koásmentes, de a km-t nem írja le. szerintem 2004-es de túl olcsó. ahogy nézem, most felfelé mennek az autó árak. valamiért szabadulni akar tőle. vagy hitel miatt, vagy más miatt. ha közel van nézd meg.

YELLOW Elküldve: 2011-08-25 19:42 Ültetés

Alesi írta: Sziasztok!

Eibach 30/20mm rugoim vannak, es most lemertem a sarvedo es fold kozotti tavolsagokat. Meglepoen tapasztaltam, hogy az auto jobb oldala 1 centivel alacsonyabb, mint a bal. Tudja valaki, hogy ez mitol lehet?


kitalálom! félig volt a tank.

YELLOW Elküldve: 2011-08-25 13:53 Segítsetek!

kecsu írta: Haliho!
Most akarok venni egy multikormányt:

és kicsit kevesellem is mert 140euro..légzsákkal együtt, remélem nem lesz vele gubanc.Nah szoval azt akarom kérdezni ha az autoban nem volt eddig multikormány és tempomat akkor mibe kerül egy tempomatot beszerelni ha lehetséges ez persze.


csak egy kábel kell és azt beszerelni. és működik is. kábel olyan 6-7ezer körül mozog, a szerelés meg kb egy 5000ezres vagy ki mennyiért vállalja.

YELLOW Elküldve: 2011-08-25 13:01 Segítsetek!

csatis1 írta: Egy kis segítség kellene: a multikormány világítására szeretném rákötni az M-es kormány M-logójának világítását. Melyik vezeték(ek)re kellene csatlakozni??? Két sör megelőlegezve:
Előre is köszi!


miután nekem is fel lett rakva a kormány, pont ez jutott eszembe. ezt gyárilag is megcsinálhatták volna. gondolom kell lyukat fúrni a matrica alá, vagy neki hely? nem is emlékszem...

YELLOW Elküldve: 2011-08-25 12:58 Autóvásárlás

ati80!!!

szerintem nézd meg ezt. az L-es rendszám esetleg gyanakvó lehet sok mindenre, de képek alapján korrektnek tűnik és árban is jó.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ar-5020937

YELLOW Elküldve: 2011-08-25 11:54 Ajtónyítási Gondok!

na hali!

végre jó hírrel szolgálhatok.
kicseréltem a két relét és végre működik minden faxán!

akinek gondja van a zárral és gépre rakja az autót, akkor azt hiszem az INPA kiírja ha zárlatos a relé. nekem kiírta.
most mikor szétszedtem, akkor jöttem rá, hogy tényleg a relé a ludas. ugyanis az utóbbi két hétben, a vezető oldali ajtón kívül nyílt mindegyik, azt amikor a kulcs elfordításával, vagy az ablakot leengedve a belső kilinccsel próbáltam nyitni nagyon nehezen ment. pont azért mert a relé belső érinkezői összezártak és a motor ellentartott neki.

a régi relét még nem boncoltam fel, de lehet nem is fogom.

YELLOW Elküldve: 2011-08-25 09:15 légzsák lámpa világít

tarkanyif írta: mi történt a témában? Semmi hozzászólás?
A két ellenállás hány w-os legyen?


0,25W-os bőven elég. nincs ott teljesítmény.

YELLOW Elküldve: 2011-08-24 10:29 au. váltó olaj

Kerozin írta: Nekem 175.000km van a kocsiba triptronikos a váltom sosem volt benne olaj cserélve. Most lett. Semmi baja, egyáltalán nem bonyolult a csere. Ha a szűrő is lejön, márpedig jöjjön le és kapjon újat, akkor kb. 5 - 5,5 L jön le. Új tömítés is kell ez alap ügye mondanom sem kell.
Mindenek előtt meg kell nézni a cimkét a váltón és olyan olajat rendelni bele. a BMW Wallist felejtsétek el ott 7500Ft egy liter olaj és kis utánajárás után megvettem literjét 3200Ft ért (lehet nem 60 ezerenként hanem 20 ezrenként lecserélem )
Én FEBI olajat ajánlok, szerintem jó márka nagyon! Egy szerelőt tudok ajánlani Dunaföldváron ő nagyon lelkiismeretes!



a FEBI az milyen olaj?
nem is hallottam még iylen olajcégről
ez olyan, mintha Unix olajat veszel. én 1000% nem tenném bele

YELLOW Elküldve: 2011-08-22 22:59 Valaki segítsen

kecsu írta: Szép napot!
Most vettem egy Bmw 320D-t, és szeretném egy uj lámpával feldobni, csak sajnos nem tudom hogy ha megveszem stimmelni fog e bele. Az első lámpa a BMW E46 Coupé 03-06-ba tartozó világítás.
itt egy kép rólla:
http://www.soundandvision.hu/i...SWB11D.jpg

Ránézésre tök ugyan olyan az enyém eleje mint a coupénak csak félek nehogy ilyen pár milliméteren elcsússzon a dolog. Kérem aki tudja hogy stimmel e bele vagy sem, írjon egy választ.


hát menj el szemészhez!


ha sedan-od van, akkor tutti nem egyforma a lámpa. google-n keress rá a coupe-ra és a sedan-ra! a coupe egyben van az index-szel az első lámpa. persze azt nem mondom, hogy esetleg nem lehet beszerelni, de alúlra mindenképp kell keret a lámpa alá. de lehet mm eltérések vannak.


YELLOW Elküldve: 2011-08-22 20:45 Autóvásárlás

charlie írta: Hello,

épp autovásárlás előtt állok. ELső bmw.. Volt egy váltós, amit kipróbáltam, tetszett, de én mindenképpen automatát keresek.

2-t találtam a piacon, 320d Touring Aut. és 316i Touring Aut. családi autókat. MInd2 2004-es gyártmány.
Km-ben nagyjából megegyeztek, a 320nál 140e (2.5M Ft) illetve 316i 121e Km (2.2M Ft.)

Látszólag megegyeznek, kivéve az üzemanyag a difi...
Melyikkel jobb az automata?
MIre figyeljek a vásárláskor?
Mi a hibája a 2 tipusnak?

Illetve a 320d-s egy magánszemély, aki szintén beszámitja a jelenlegi járgányt. Állítása szerint MOn vásárolt személytől van, aki itthon is szervizelte, es mivel hatar közelében lakott, külföldön is. Kérésre elhozza az autót, szervizkönyvet, s elvisszük szerelőhöz is (környéken sajna nincs márkaszerviz). Jelenleg a garázsában áll.



Köszi mindenkinek!


ha mindenképp az automata kell, akkor a dízel. kis benzineshez nem való az autómata, azt tipikusan nőknek, tehetős anyuci kedvenc kislányainak találták ki. kis motor, automata váltó = női autó

szerk: benyásba 2,5 litertől van kis értelme az automatának, alatta semmi képp.

YELLOW Elküldve: 2011-08-21 20:10 Társalgó

balu305 írta: Sziasztok. Segítségre lenne szükségem. E36-os compactom van. Sima gyári fényszóró van benne (hb3-as)izzós. Ki cserélném gyári projektoros lámpára. Ez megoldható? köszi


az nem ködlámpákba való izzó? én úgy tom E36-ban H1-esek vannak. de akár tévedhetek is...

YELLOW Elküldve: 2011-08-21 19:14 Autóvásárlás

ati80 írta: Köszönöm a számot. Segített, hogy miket kérdezzek meg az átalakító embertől.
Megkérdeztem, egyelőre úgy néz ki rendben lehet az autó, de megy a márkaszervizbe is természetesen!
kösz mindenkinek aki segített a témában, ha bármi még eszetekbe jut ezzel kapcsolatban
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ci-5023072
mondjátok!


nekem csak az jut eszembe, hogy egy ennyire átépített autót én nem vennék. ha egyszer megbontják a gyárit, akkor ott úgyis zörögni fog valami. a másik dolog, hogy akié előtte volt ő is 1 évig használta itthon, meg mindenféle szöveg és még mindig nincs regadózva. az én véleményem az, hogy a történet sántít. valamiért nagyon ragaszkodsz ehhez az autóhoz. akkor pedig mindegy mit javaslunk, vagy mondunk.
én biztos kintre mennék venni, ha a közvetlen közelemben vagy ismerősnek nem volna eladó, amiről tudok szinte mindent.
hát Te tudod...