YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2018-10-17 20:36 Képek feltöltése CSAK 1024x768-as méretben, vagy kisebben!

YELLOW írta: Képeket csak 1024x768 méretben lehetséges feltölteni, hogy normálisan jelenjen meg.
Régen az oldal magának alakította át a képeket ilyen méretben, nem számított milyen méretben kerül feltöltésre. "Szerver változás" miatt ez a funkció nem működik. Így az 1024x768 méretnél nagyobb képek rosszul jelennek meg. Hirdetésben és a galériában is.
Mehet a 16:9-es képarány is, csak a kép 1024 képpontól ne legyen szélesebb.
Megértést köszi!

YELLOW Elküldve: 2018-10-17 20:35 légzsák lámpa világít

SzaboAndras írta:
YELLOW írta:
SzaboAndras írta:
YELLOW írta:
SzaboAndras írta:
YELLOW írta:
SzaboAndras írta: Sziasztok!

Van egy e46 330-am amit a Hungaroringre vettem versenyezni.
Most kivettem belőle a jobb első ülést és ezáltal kikerült az ülésfoglaltság érzékelő is (súlycsökkentés érdekében, van vagy 30-40 kiló, megnéztem 4 villanymotor van benne).
Az a kérdésem, hogy ennek okán vissza fogja-e az elektronika venni a motorteljesítményt?
Kipróbálni nem tudom, ki van vonva forgalomból. Viszont így beindítva a műszerfalon nem jelez hibát.
Válaszokat előre is nagyon szépen köszönöm.


fura, hogy nem jelez. vagy már korábban ki lett programozva a figyelés.
teljesítményt ez nem vesz vissza. más miatt lesz gyenge



ÉS mi miatt lesz gyenge?


hát annak kb. jó pár száz oka lehet.
magát a DSC-t kikapcsolod fullosan mikor pályán mész vele? mert ha igen, és akkor is csinálja, akkor motorikusan van valami, üzemanyag rendszer, stb.
ha viszont aktív a DSC, akkor lehet egy rossz kalibráció és visszafog a motoron. azt viszont teljesen sík, vízszintes talajon kell kalibrálni.
illetve élőadatokat kellene nézni diagon, hogy a motor mit produkál. hátha látni valamit.


Egy kicsit félreértettük egymást, én csak kérdeztem, hogy lehet-e emiatt teljesítményvesztés, mert nem tudom tesztelni menet közben.
Köszi a választ. Ezek szerint az sem okozhat a későbbiekben teljesítményproblémát, hogy az övfeszítő is kikerült, tehát annak a vezetéke is le van húzva?


tudomásom szerint ezek nem befolyásolják a motorteljesítményt. értem miért gondolod, hogy esetleg lehetne hozzá köze, de ha nem jó valami aktív vagy passzív biztonsági eszköz, akkor jobb ha el sem indul az autó. (Pl van olyan márka, aminek ha ki van égve a bal oldali helyzetjelző lámpája, nem indul be a motor, hiába jó minden más.)


Ez jó hír. Mellesleg próbáltam profilképet beállítani, de csak nagy feketeséget mutat.
Bekötöttem azért azt a kis fekete dobozkát amihez az ülésfoglaltság érzékelő csatlakozna, de az övfeszítőt már nem szeretném betenni.


más topic-ot kell olvasni! 1024x768 a max kép méret amit fel lehet tölteni. ha 16:9-es a képarány, akkor se legyen szélesebb a kép, mint 1024 pixel. sajnos BUG, de nem képes kijavítani senki...

YELLOW Elküldve: 2018-10-17 18:10 légzsák lámpa világít

SzaboAndras írta:
YELLOW írta:
SzaboAndras írta:
YELLOW írta:
SzaboAndras írta: Sziasztok!

Van egy e46 330-am amit a Hungaroringre vettem versenyezni.
Most kivettem belőle a jobb első ülést és ezáltal kikerült az ülésfoglaltság érzékelő is (súlycsökkentés érdekében, van vagy 30-40 kiló, megnéztem 4 villanymotor van benne).
Az a kérdésem, hogy ennek okán vissza fogja-e az elektronika venni a motorteljesítményt?
Kipróbálni nem tudom, ki van vonva forgalomból. Viszont így beindítva a műszerfalon nem jelez hibát.
Válaszokat előre is nagyon szépen köszönöm.


fura, hogy nem jelez. vagy már korábban ki lett programozva a figyelés.
teljesítményt ez nem vesz vissza. más miatt lesz gyenge



ÉS mi miatt lesz gyenge?


hát annak kb. jó pár száz oka lehet.
magát a DSC-t kikapcsolod fullosan mikor pályán mész vele? mert ha igen, és akkor is csinálja, akkor motorikusan van valami, üzemanyag rendszer, stb.
ha viszont aktív a DSC, akkor lehet egy rossz kalibráció és visszafog a motoron. azt viszont teljesen sík, vízszintes talajon kell kalibrálni.
illetve élőadatokat kellene nézni diagon, hogy a motor mit produkál. hátha látni valamit.


Egy kicsit félreértettük egymást, én csak kérdeztem, hogy lehet-e emiatt teljesítményvesztés, mert nem tudom tesztelni menet közben.
Köszi a választ. Ezek szerint az sem okozhat a későbbiekben teljesítményproblémát, hogy az övfeszítő is kikerült, tehát annak a vezetéke is le van húzva?


tudomásom szerint ezek nem befolyásolják a motorteljesítményt. értem miért gondolod, hogy esetleg lehetne hozzá köze, de ha nem jó valami aktív vagy passzív biztonsági eszköz, akkor jobb ha el sem indul az autó. (Pl van olyan márka, aminek ha ki van égve a bal oldali helyzetjelző lámpája, nem indul be a motor, hiába jó minden más.)

YELLOW Elküldve: 2018-10-16 08:57 légzsák lámpa világít

SzaboAndras írta:
YELLOW írta:
SzaboAndras írta: Sziasztok!

Van egy e46 330-am amit a Hungaroringre vettem versenyezni.
Most kivettem belőle a jobb első ülést és ezáltal kikerült az ülésfoglaltság érzékelő is (súlycsökkentés érdekében, van vagy 30-40 kiló, megnéztem 4 villanymotor van benne).
Az a kérdésem, hogy ennek okán vissza fogja-e az elektronika venni a motorteljesítményt?
Kipróbálni nem tudom, ki van vonva forgalomból. Viszont így beindítva a műszerfalon nem jelez hibát.
Válaszokat előre is nagyon szépen köszönöm.


fura, hogy nem jelez. vagy már korábban ki lett programozva a figyelés.
teljesítményt ez nem vesz vissza. más miatt lesz gyenge



ÉS mi miatt lesz gyenge?


hát annak kb. jó pár száz oka lehet.
magát a DSC-t kikapcsolod fullosan mikor pályán mész vele? mert ha igen, és akkor is csinálja, akkor motorikusan van valami, üzemanyag rendszer, stb.
ha viszont aktív a DSC, akkor lehet egy rossz kalibráció és visszafog a motoron. azt viszont teljesen sík, vízszintes talajon kell kalibrálni.
illetve élőadatokat kellene nézni diagon, hogy a motor mit produkál. hátha látni valamit.

YELLOW Elküldve: 2018-10-15 22:15 légzsák lámpa világít

SzaboAndras írta: Sziasztok!

Van egy e46 330-am amit a Hungaroringre vettem versenyezni.
Most kivettem belőle a jobb első ülést és ezáltal kikerült az ülésfoglaltság érzékelő is (súlycsökkentés érdekében, van vagy 30-40 kiló, megnéztem 4 villanymotor van benne).
Az a kérdésem, hogy ennek okán vissza fogja-e az elektronika venni a motorteljesítményt?
Kipróbálni nem tudom, ki van vonva forgalomból. Viszont így beindítva a műszerfalon nem jelez hibát.
Válaszokat előre is nagyon szépen köszönöm.


fura, hogy nem jelez. vagy már korábban ki lett programozva a figyelés.
teljesítményt ez nem vesz vissza. más miatt lesz gyenge

YELLOW Elküldve: 2018-10-15 22:12 xenon próbléma.

milo- írta: Sziasztok! Fényszóró magasság állitó folyamatosan mozog le fel ha beinditom az autót, a szembejovok pedig villognak ,tehát biztos nem állitja be normálisan. Mit tudnék neki csinálni?


lengőkarokon lévő szenzort néz meg. gyanítom a kis kar, ami a szenzort és a lengőkart köti össze, le lehet lazulva. és a rázkódástól fityeg a kar, és állítgat. vagy kontaktos valamelyik motorja, rosszabb esetben vezérlő gond.

YELLOW Elküldve: 2018-10-11 09:13 Futómû és hibái

Jani69 írta:
YELLOW írta:
tomekk07 írta: Sziasztok!

Új tag vagyok, egy nemrég vásárolt E46 320cd- vel, sokadik bmw-m.
egy olyan kérdésem lenne, hogy ez az autó meglepően sokat jelez vissza a kormányon keresztül az úthibákról, egyenetlenségekről!
a futómű és a fékek rendbe lettek téve.
szerintetetek a kerékméretnek lehet ehhez köze?
jelenleg 18 colos alufelnik vannak rajta, elől 225/45, hátul 255/40, most a /40 ben nem vagyok teljesen biztos.
szóval ha télire lecserélem 17-colosra a felniket, az segít rajta, vagy ennek semmi köze sincs ehhez...

Válaszotok előre is köszönöm szépen!

Üdv,
Tamás


semmi változás nem lesz. nem a kerékátmérővel van a gond, hanem, széles a gumi is. nekem hasonló szettem van 17-esben, annyi, hogy hátul 245 széles. a téli után pár alkalommal rendesen fáj a karom. nem vészesen, de megérzi. télen a 195/65 R15 sokkal jobb. neked ilyen méret nem megy fel ugyan. még ez is ad visszajelzést bőven, nem lesz franciásan érzéketlen az autó.
szóval 16-os 205/55 R16 gumikkal jobb választás lehet neked. de volt aki már erre is panaszkodott. ha gyári ET-jű felnire megy, elvileg nem lesz gond vele.


Szia!
Tévedés,hogy nincs változás ha télire 17"-re cseréled,mert nekem a téli gumi elől 225/45 17 ,hátul 235/45 17 (kínai) amivel komfortosabb és jobban vezethető vele az autó. Nekem a nyári 18"-as és ráadásul defekttűrő 225/40 18" és 255/35 18". Finoman kifejezve borzalmas!!! Az enyémre 17" a legkisebb ami felmegy...


amit ő szeretne érezni az nem az. nálad annyi a különbség, hogy az egyik merev oldalfalú defekttűrő, a másik meg kínai puha. abban igazad van, hogy komfortosabb mert nem úgy ráz. de a gumi szélessége miatt, ugyanúgy képes rángatni a kezedben a kormányt. minél szélesebb a gumi, annál nagyobb felületen fekszik fel az úton, annál jobban viszik a nyomvályúk, és útlejtések. és a kitudja milyen ET-ről nem is beszélünk, mert az homály egyelőre. mert ha megnöveli a nyomtávot, akkor még rosszabb.
neked az a 225/45 és 235/45 nem is annyira váltóméret, sőt kinézetben sem dobhat túl sokat, semmi értelme. de ti tudjátok. én a helyébe gyári 16-os felnire váltanék télen, hozzá való 205-ös gumikra.

YELLOW Elküldve: 2018-10-10 14:35 Futómû és hibái

tomekk07 írta: Sziasztok!

Új tag vagyok, egy nemrég vásárolt E46 320cd- vel, sokadik bmw-m.
egy olyan kérdésem lenne, hogy ez az autó meglepően sokat jelez vissza a kormányon keresztül az úthibákról, egyenetlenségekről!
a futómű és a fékek rendbe lettek téve.
szerintetetek a kerékméretnek lehet ehhez köze?
jelenleg 18 colos alufelnik vannak rajta, elől 225/45, hátul 255/40, most a /40 ben nem vagyok teljesen biztos.
szóval ha télire lecserélem 17-colosra a felniket, az segít rajta, vagy ennek semmi köze sincs ehhez...

Válaszotok előre is köszönöm szépen!

Üdv,
Tamás


semmi változás nem lesz. nem a kerékátmérővel van a gond, hanem, széles a gumi is. nekem hasonló szettem van 17-esben, annyi, hogy hátul 245 széles. a téli után pár alkalommal rendesen fáj a karom. nem vészesen, de megérzi. télen a 195/65 R15 sokkal jobb. neked ilyen méret nem megy fel ugyan. még ez is ad visszajelzést bőven, nem lesz franciásan érzéketlen az autó.
szóval 16-os 205/55 R16 gumikkal jobb választás lehet neked. de volt aki már erre is panaszkodott. ha gyári ET-jű felnire megy, elvileg nem lesz gond vele.

YELLOW Elküldve: 2018-10-09 16:23 xenon próbléma.

GeriN írta: Sziasztok!
Gyárilag halogén világítás volt a kocsimban, most kapott helyette gyári (bontott) bixenon lámpákat, mosóval szintezővel. A gondom az hogy a xenon tompítottként működik de ha a távolságit ráadom akkor a xenon nem kapcsol csak a halogén rásegítő. Van egy csati a lámpán amiből lóg a vezeték és nincs bekötve. Feltételezem hogy azt kellene bekötni de nem vágom hogy hova kell. Van közöttetek valaki aki ért az elektronikához, azon belül is a xenon bekötéséhez vagy tudtok valakit ajánlani Pest megyében? Előre is köszönöm!


vezérlő (LCM) is lett hozzá? vagy át lett programozva, mert némelyiket át lehet.
a bekötés passz, de a távolsági xenon-nak sem látom értelmét.

YELLOW Elküldve: 2018-10-07 21:41 E46 Szélvédő alatti müanyag

Bal1 írta: Üdv.
Levélrácsból csak gyárit érdemes venni vagy van olcsóbb jó minőségű alternatíva?

Köszi!


csak gyári

YELLOW Elküldve: 2018-10-07 05:30 világításmodul programozása

Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Üdv!

E46 Compactba nemrég cseréltem hátsó lámpákat. A gyárihoz képest annyi az eltérés, hogy hátul mindegyik oldal van a lámpában tolatásjelző és ködfényszóró. De mivel a gyárinál bal oldalt volt a ködzárfény, jobb oldalt meg a tolatólámpa, hiába csatlakoztattam ugynahhoz a kábelhez a lámpákat, baloldalt kiadott a műszerfalon valami hibát. Valakinek lenne valami ötlete, hogy mit csináljak vele? Esetleg újra kellene programozni egy szerelőnek?:


azért dob ki hibát, mert a ködfénynél egy bi-lux izzó van, azaz dupla szálas. és azt várja a rendszer. főleg ha az nincs kötve sehova, mert mindkettő tolató, akkor pláne gond. ha pedig van kötve egy másik ködlámpára, akkor annak olyan értékűnek kell lennie, mint a gyárinak. vagy terhelés kell bele, vagy kikapcsolni róla a hideg/meleg tesztet. vagy ha nincs ködlámpa, akkor azt is ki lehet programozni.


hát nálam őszintén az a gond, hogy a jobb oldalon tökéletesen műdödik a tolatófény, csak a bal oldalt nem reagál semmire a ködzárfény kapcsolója, (szóval egy-egy arányban meg van osztva gyárilag a ködfényszóró tolatásjelzővel) plusz az említett hibajelzést dobja fel, hogy a bal hátsóval valami nincs rendbe. Esetleg, ha szerzek 2 plusz foglalatot izzóval, akkor lehetséges-e azt beprogramozni, hogy mindegyik oldalon legyen tolatófény, plusz ködzárfény? :/


őszintén szólva elvesztettem a fonalat. most akkor hogy van?
kép a lámpáidról?
gyárilag balon van a köd, jobbon a tolató. neked ezzel szemben?


Gyárilag úgy van ahogy mondod, de a tuning lámpákon mindegyik oldalon van mindegyiknek hely.
http://www.bmwfanatics.hu/gale...733858.jpg
http://www.bmwfanatics.hu/gale...517255.jpg
Talán így átláthatóbb...


így sem értem mert azt írod, hogy mindkét oldalon van tolatólámpa és ködzárfény. ennek ellenére a képen nincs ködlámpa, és csak jobb oldalon van tolató.
vagy át lett már alakítva a tuninglámpa?
nekem furcsa, hogy ködlámpa nincs benne. mert az kell hátra. műszakin bukó. legalább egy darab kell, vagy középen, vagy bal kormányos autónál bal szélen világítva.
ha nem nézem a leírásodat csak a képet, akkor az üres fehér búra alá egy piros 55W-os izzót tennék, és oda próbálnám bekötni a ködöt. vagy oda is a tolatót kötném be, átkábelezve, és a két alsó pirosba, a ködöt.
ha képen lévő állapot van, az azért van, mert jelenleg nem érzékeli a ködöt. ugyanis nincs. viszont lehet ha mindent dupláznál, ahogy a második esetben írtam, akkor azt is jelezné, de az programozható lenne szerintem, bár én sem tudom pontosan mit kellene állítani. ugye a compact picit másabb, mint a sedan.
láttam már ilyen lámpát másnak is, de sosem panaszkodott még vele senki, vagy csak lesz*rják.
ha pedig átalakítottátok a tuning lámpát, akkor azzal beszélj aki átkábelezte. mert egyelőre a kép és amit írtál legelsőnek, az nincs szinkronban.

YELLOW Elküldve: 2018-10-06 22:24 világításmodul programozása

Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Üdv!

E46 Compactba nemrég cseréltem hátsó lámpákat. A gyárihoz képest annyi az eltérés, hogy hátul mindegyik oldal van a lámpában tolatásjelző és ködfényszóró. De mivel a gyárinál bal oldalt volt a ködzárfény, jobb oldalt meg a tolatólámpa, hiába csatlakoztattam ugynahhoz a kábelhez a lámpákat, baloldalt kiadott a műszerfalon valami hibát. Valakinek lenne valami ötlete, hogy mit csináljak vele? Esetleg újra kellene programozni egy szerelőnek?:


azért dob ki hibát, mert a ködfénynél egy bi-lux izzó van, azaz dupla szálas. és azt várja a rendszer. főleg ha az nincs kötve sehova, mert mindkettő tolató, akkor pláne gond. ha pedig van kötve egy másik ködlámpára, akkor annak olyan értékűnek kell lennie, mint a gyárinak. vagy terhelés kell bele, vagy kikapcsolni róla a hideg/meleg tesztet. vagy ha nincs ködlámpa, akkor azt is ki lehet programozni.


hát nálam őszintén az a gond, hogy a jobb oldalon tökéletesen műdödik a tolatófény, csak a bal oldalt nem reagál semmire a ködzárfény kapcsolója, (szóval egy-egy arányban meg van osztva gyárilag a ködfényszóró tolatásjelzővel) plusz az említett hibajelzést dobja fel, hogy a bal hátsóval valami nincs rendbe. Esetleg, ha szerzek 2 plusz foglalatot izzóval, akkor lehetséges-e azt beprogramozni, hogy mindegyik oldalon legyen tolatófény, plusz ködzárfény? :/


őszintén szólva elvesztettem a fonalat. most akkor hogy van?
kép a lámpáidról?
gyárilag balon van a köd, jobbon a tolató. neked ezzel szemben?

YELLOW Elküldve: 2018-10-06 22:12 világításmodul programozása

Adriano98 írta: Üdv!

E46 Compactba nemrég cseréltem hátsó lámpákat. A gyárihoz képest annyi az eltérés, hogy hátul mindegyik oldal van a lámpában tolatásjelző és ködfényszóró. De mivel a gyárinál bal oldalt volt a ködzárfény, jobb oldalt meg a tolatólámpa, hiába csatlakoztattam ugynahhoz a kábelhez a lámpákat, baloldalt kiadott a műszerfalon valami hibát. Valakinek lenne valami ötlete, hogy mit csináljak vele? Esetleg újra kellene programozni egy szerelőnek?:


azért dob ki hibát, mert a ködfénynél egy bi-lux izzó van, azaz dupla szálas. és azt várja a rendszer. főleg ha az nincs kötve sehova, mert mindkettő tolató, akkor pláne gond. ha pedig van kötve egy másik ködlámpára, akkor annak olyan értékűnek kell lennie, mint a gyárinak. vagy terhelés kell bele, vagy kikapcsolni róla a hideg/meleg tesztet. vagy ha nincs ködlámpa, akkor azt is ki lehet programozni.

YELLOW Elküldve: 2018-10-04 21:21 radio probléma

Asciitable írta:
YELLOW írta:
Asciitable írta:
Asciitable írta:
YELLOW írta:
Asciitable írta:
YELLOW írta:
Asciitable írta:
YELLOW írta:
Asciitable írta: Sziasztok!
Már a 3. rádió van a kocsiban de mindnél az a bajom, hogy a kijelzőt nem lehet látni olyan halvány. Másik autóban tökéletesen működnek. Esetleg valakinek valami tipp merre keressem a hibát? ISO átalakítóm van a kocsiban, nem szét vágott kábelek.


fura lesz a válasz, de szerintem a lámpamodullal van gond. ugyanis azon van egy fényérzékelő, ami a műszerfal és a rádió, klíma fényerejét is állítja automatikusan. klíma, műszarfal fényerő jó?
olyan mintha a lámpamodulon lévő szenzor sötétet érzékelne, ezért leveszi a fényerőt.
nem lett ott letakarva valamivel?
tompított ikon felett van középen a szenzor.


A műszerfal és a klíma világítása külső fényre sötétedik, illetve világosodik, gondolom jól működik. De holnap meg próbálom valahogy le takarítani vagy meg világítani valamivel hátha azzal lesz a gond. Köszönöm a tippet.


egyébként volt már hasonló téma az oldalon. valami olyan is dereng, hogy lehet a rádiót egyedül nem is szabályozza vagy a klímát. na holnap megnézem neked én is az enyém, hogy működik.
viszont ha a többit állítja, akkor a szenzor jó. akkor valami LIN-s kommunikáció lehet rossz, kontakt hiba.


Ma kicsit korábban kellett indulnom, ezért észre tudtam venni, hogy amikor sötétben indulok kb 15 percig rendesen világít meg mutat mindent aztán fokozatosan kezdi elveszteni a képet.


megnéztem, állít mindent, de a klímáét nem annyira. arra tudok gondolni, hogy az már elég meredek szögben áll, nem zavarja a szemet. mondjuk pont hogy nem annyira erősít rajta, ha világítok a szenzorba. de állítja, csak kisebb mértékben.
visszatérve a tiédre ez a 15 perc fura. mert ugye a rádió kikapcsol, ha nincs gyújtás kb. 15 perc után. szóval lehet valami tápolási hiba lesz.


Elképzelhető, hogy meleg hatására megy el? Mikor teljesen eléri a beállított 21 fokot utána megy el teljesen szinte. Ha vissza hűl a kocsi megint jobban látni.



Meg lett a probléma, ki cseréltem a rádiót folyadék kristályosról, és tökéletesen működik. Nekem itthon csak azok voltak. Ugy néz ki nincs az enyém ki belül e velük. Köszönöm a segítségeket.


ezt most nem teljesen értem.


Én se igazán. Valami olyasmit magyarázott a szaki, hogy a fény érzékelő állít valamit a feszültségen, ezért halványult be. Bele tett egy LCD kijelzős rádiót és egy óra elteltével is tökéletesen mutat mindent. Valami fűtő testet vagy mit mondott nem igazán értek az elektronikához ezért nézd el ha hülyeséget írok. De ami lényeges számomra, hogy végre egy zavaró tényezővel kevesebb.


én azt nem értem végül mi lett cserélve? mert azt mondtad több fejegységet is próbáltál. de a jelenség ugyanaz volt. de most azt írtad, hogy kicserélted folyadékkristályosról. mire cserélted ki? vagy ezt a részét nem értem.

YELLOW Elküldve: 2018-10-04 19:34 radio probléma

Asciitable írta:
Asciitable írta:
YELLOW írta:
Asciitable írta:
YELLOW írta:
Asciitable írta:
YELLOW írta:
Asciitable írta: Sziasztok!
Már a 3. rádió van a kocsiban de mindnél az a bajom, hogy a kijelzőt nem lehet látni olyan halvány. Másik autóban tökéletesen működnek. Esetleg valakinek valami tipp merre keressem a hibát? ISO átalakítóm van a kocsiban, nem szét vágott kábelek.


fura lesz a válasz, de szerintem a lámpamodullal van gond. ugyanis azon van egy fényérzékelő, ami a műszerfal és a rádió, klíma fényerejét is állítja automatikusan. klíma, műszarfal fényerő jó?
olyan mintha a lámpamodulon lévő szenzor sötétet érzékelne, ezért leveszi a fényerőt.
nem lett ott letakarva valamivel?
tompított ikon felett van középen a szenzor.


A műszerfal és a klíma világítása külső fényre sötétedik, illetve világosodik, gondolom jól működik. De holnap meg próbálom valahogy le takarítani vagy meg világítani valamivel hátha azzal lesz a gond. Köszönöm a tippet.


egyébként volt már hasonló téma az oldalon. valami olyan is dereng, hogy lehet a rádiót egyedül nem is szabályozza vagy a klímát. na holnap megnézem neked én is az enyém, hogy működik.
viszont ha a többit állítja, akkor a szenzor jó. akkor valami LIN-s kommunikáció lehet rossz, kontakt hiba.


Ma kicsit korábban kellett indulnom, ezért észre tudtam venni, hogy amikor sötétben indulok kb 15 percig rendesen világít meg mutat mindent aztán fokozatosan kezdi elveszteni a képet.


megnéztem, állít mindent, de a klímáét nem annyira. arra tudok gondolni, hogy az már elég meredek szögben áll, nem zavarja a szemet. mondjuk pont hogy nem annyira erősít rajta, ha világítok a szenzorba. de állítja, csak kisebb mértékben.
visszatérve a tiédre ez a 15 perc fura. mert ugye a rádió kikapcsol, ha nincs gyújtás kb. 15 perc után. szóval lehet valami tápolási hiba lesz.


Elképzelhető, hogy meleg hatására megy el? Mikor teljesen eléri a beállított 21 fokot utána megy el teljesen szinte. Ha vissza hűl a kocsi megint jobban látni.



Meg lett a probléma, ki cseréltem a rádiót folyadék kristályosról, és tökéletesen működik. Nekem itthon csak azok voltak. Ugy néz ki nincs az enyém ki belül e velük. Köszönöm a segítségeket.


ezt most nem teljesen értem.