YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2011-05-08 22:55 Segítsetek!

Bero írta:
YELLOW írta:
kabec írta:
YELLOW írta:
kabec írta: Sziasztok! Szükségem lenne egy oan diagramra vagy mire amin a faceliftes hátsó M-packettes lökös látható tartozékaival együtt! Valaki segítsen pls! Előre is köszi!


http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=17


Köszönöm Yellow a gyorsaságot! Jövök egy sörrel!


velem jól jársz, nem iszom alkoholt



Akkor csak más tudatmódosító szert


nah elég az OFF-ból! a tudatom semmilyen szertől nem módosult, nem élek semmivel... így születtem

YELLOW Elküldve: 2011-05-08 22:54 Üzemanyag fogyasztás

ervin35 írta: sziasztok. elvileg 63 literes az e46 320d tankja. tankolás előtt vilgáított a sárga lámpa megnéztem a bc-t 9,8 liter volt benne.kiakasztottam a pisztolyt kattanásig ment a gázolaj bele.54.48. ha ezt össze adom az 64.28 liter. a bc mért csak 57 litert mutat?


a kúton is átvághatnak... amúgy sok esetben nem jelzi a 8 liter tartalékot a BC. ha hozzáadod, akkor ott vagy elvileg a sárga felvillanástól a "tartalék" megy

YELLOW Elküldve: 2011-05-08 22:51 Segítsetek!

kabec írta:
YELLOW írta:
kabec írta: Sziasztok! Szükségem lenne egy oan diagramra vagy mire amin a faceliftes hátsó M-packettes lökös látható tartozékaival együtt! Valaki segítsen pls! Előre is köszi!


http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=17


Köszönöm Yellow a gyorsaságot! Jövök egy sörrel!


velem jól jársz, nem iszom alkoholt

YELLOW Elküldve: 2011-05-08 22:13 Segítsetek!

kabec írta: Sziasztok! Szükségem lenne egy oan diagramra vagy mire amin a faceliftes hátsó M-packettes lökös látható tartozékaival együtt! Valaki segítsen pls! Előre is köszi!


http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=17

YELLOW Elküldve: 2011-05-08 21:54 Autóvásárlás

Jim86 írta:
YELLOW írta:
Jim86 írta: Üdv a klubtagoknak!
Jövő héten e46 vadászatra indulok, első kiszemeltem a korábban belinkelt 318i lenne.
A fórumot olvasgatva sokszor láttam emlegetve a Ricsi nevezetű budapesti BMW szervizest.
Szerintetek érdemes lenne egy szerelővel is átnézetni az autót a helyszínen, vagy elég lenne elvinni egy márkaszervizbe és kiolvastatni vele a komputériát?
Vagy esetleg mindkettő javasolt?!



furcsa, hogy nincs a belsőről kép...


Igen, én is furcsállom. Kedden kiderül mit rejt a szép külső!


lehet nagyot fogsz csalódni... képen sok minden szebben néz ki.
volt itt valaki, aki megnézett 3 autót. volt amire azt mondta full gáz volt belülről, pedig a képek nem arról árulkodtak, sőt majdnem, hogy azt mondtam, hogy mintha új lenne.

egy jó tanács. mielőtt emgnézed mosasd le az autót. mond meg csak tiszta állapotban vagy hajlandó megnézni. ugyanis a koszos, poros fekete sok mindent el tud rejteni... ez jótanács. nem mellesleg szeretik alkalmazni a "nepperek" ezt a trükköt.

YELLOW Elküldve: 2011-05-08 21:39 Autóvásárlás

Jim86 írta: Üdv a klubtagoknak!
Jövő héten e46 vadászatra indulok, első kiszemeltem a korábban belinkelt 318i lenne.
A fórumot olvasgatva sokszor láttam emlegetve a Ricsi nevezetű budapesti BMW szervizest.
Szerintetek érdemes lenne egy szerelővel is átnézetni az autót a helyszínen, vagy elég lenne elvinni egy márkaszervizbe és kiolvastatni vele a komputériát?
Vagy esetleg mindkettő javasolt?!



furcsa, hogy nincs a belsőről kép...

YELLOW Elküldve: 2011-05-08 20:21 Segítsetek!

Bero írta: Hali! Sportlégszűrő és direkt szűrő közt mi a különbség? Ti mit ajánlotok? Vagy maradjak a ''simánál''? Nincs chiptuning,box se,gyári minden a motortérben! Köszi


a direktszűrő egy rakás f.s! a sport légszűrő már jobb, de mivel egy minőségi 15-20-45ezer ft így nem sokan engedhetik meg maguknak.
maradj a gyárinál, mert önmagában úgysem ér semmit, nincs változás a teljesítményben, viszont a légtömegmérőt és a motort könnyebb kinyírni.

YELLOW Elküldve: 2011-05-08 14:14 Tempomat - utólag?

Bero írta:
YELLOW írta:
Bero írta: Sziasztok! Úgy látom nagy káoszt teremt itt a multikormány beszerelése miatt. Én állítottam,hogy nem minden E46-ba 1.6ba lehet rakni tempomatot,mégpedig azért mondtam ezt,mert nekem is a mobilgumis úr mondta ezt amikor meglátta gépemet élőben! Utánanéztem és elvileg tempomatot csak dízelbe és EML benzinmotor esetén lehet beépíteni! Na most én nem tudom,hogy az én gépem EML vagy sima? Hogy tudom ezt megnézni? Így akkor az enyémbe nem is lehet tempomatot rakni utólag vagy csak máshogy kell? Köszi!



ha bowdenes a gázod, akkor bonyolultabb, egy külön egység kell bele. mr pedig neked gyanúsan bowdenes. és ezért nem raktak 1.6-ba, hisz nem autópályázásra szánta ezeket a gyár. de minden megoldható.



mr ? Amúgy hogy nézzem meg,hogy bowdenes-e a gázom ?


a légtömegmérő után keresd meg a pillangószelepet. ha ott látsz bowdent, akkor egyértelmű. ha nyomkodod a gázt, akkor az a pillangó szelepet működteti. a motor szívóhatása szívja be a levegőt, ezt méri a légtümegmérő, és ehhez számol a computer, ami majd vezérli az injektorokat, hogy mennyi anyagot kell adni.

YELLOW Elküldve: 2011-05-08 09:05 Tempomat - utólag?

Bero írta: Sziasztok! Úgy látom nagy káoszt teremt itt a multikormány beszerelése miatt. Én állítottam,hogy nem minden E46-ba 1.6ba lehet rakni tempomatot,mégpedig azért mondtam ezt,mert nekem is a mobilgumis úr mondta ezt amikor meglátta gépemet élőben! Utánanéztem és elvileg tempomatot csak dízelbe és EML benzinmotor esetén lehet beépíteni! Na most én nem tudom,hogy az én gépem EML vagy sima? Hogy tudom ezt megnézni? Így akkor az enyémbe nem is lehet tempomatot rakni utólag vagy csak máshogy kell? Köszi!



ha bowdenes a gázod, akkor bonyolultabb, egy külön egység kell bele. mr pedig neked gyanúsan bowdenes. és ezért nem raktak 1.6-ba, hisz nem autópályázásra szánta ezeket a gyár. de minden megoldható.

YELLOW Elküldve: 2011-05-05 18:59 légzsák lámpa világít

atidesign írta:
Bero írta:
Zolee írta:
Bero írta: Hali! Valaki csinált már ilyen diódás megoldást légzsák lámpa világítása ellen? Én megcsináltam ezt a megoldást,de még mindig világít! Vagy ki kell ütni a hibakódot géppel ? Köszi


Hali! Ki kell ütni!


Köszöntem


szerintem nem kell kitöröltetni, mert ha az ellenállást megkapja aktívnak látja és nem jelez.
lehet nem jó irányba raktad be, vagy nem jó helyre, vagy más a hiba...


ellenállásnak nincs iránya, nem polarizált alkatrész. viszont a diódát lehet fordítva kötötte be.

YELLOW Elküldve: 2011-05-04 12:03 Rugócsere

bencus3 írta: Igen én is gondoltam rá hogy ujjat veszek végül is csak 24000 körül mát lehet kapni...
Lehet hogy az lesz.
Köszi



szerintem ne vegyél gyárit, inkább valami ültetőset, ha nem akarsz ültetni, akkor is vannak olyanok, amik picit keményebbek, vagy M-tech-es rugót. a gyári ugyanúgy el fog törni.

YELLOW Elküldve: 2011-05-03 19:21 Ajtónyítási Gondok!

hil írta:
YELLOW írta:

újabb megfigyelés.
a korábbi csomi nyitás zárásnál, valóban azért volt, mert fínom zongorista ujjaimmal megnyomtam a csomi nyitó gombot

viszont mostanában csak kulccsal nyitom az autót manuálisan.
ugye ha előre fordítod, akkor nyílik. most én azt vettem észre, mintha nyitásra két fokozat lenne a kulcselfordításnál. kb mint az ablakemelő. szóval 1-es fokozat nyitásnál kb olyan 5percnyit fordítok, nyílik az összes ajtó, kivéve a vezetőoldali. ha tovább fordítom kb olyan 10 percnyire, akkor kinyitja a vezető odlalit is. ha rögtön 10 percnyire tekerem, akkor nyitja mind.
ezt valaki megtudná nézni, hogy neki hogy működik?


Szia Yellow! Nem lehet, hogy csak egyszerűen újra kéne programozni a GM-et? Mert: olyan funkció van benne, hogy nyitáskor csak a vez. ajtót nyissa, a többit ne. Nálad pont az van, hogy csak azt nem nyitja. (mikor nekem megbolondult a GM, akkor az első ablakok úgy működtek, mint a coupéban: ha nyitottam az ajtót, akkor lehúzta az ablakot ujjnyira. Ilyen programozási lehetőség a sedannál nincs, mégis ezt tette) A GM újra tanításával, az volt két éve tavassszal, többé nem bolondult meg. A zár szerkezetben 3 Hall van: egyik, ami nálam bajt okozott az arra van, hogy érzékelje az ajtó nyitást (effektive a kinyitást), amire bekapcsol a belső világítás, már ha úgy van programozva a GM. Meg még sok mást is csinál. A másik 2 Hall pedig azon a kallantyún van, ami a kulcsos zárásnál játszik, az figyeli, hogy milyen helyzetben van a hengerzár vége és csukja/nyitja az ajtót, tovább fordítva lehúzza, feltolja az ablakokat. Már nagyon régen volt az én bajságom, nem emlékszem minden részletre, de akkor sokat gondolkoztam rajta, akkor még nagyon képben voltam.
Én elsőként a GM-et programoznám újra, mert ez a legkevésbé munka igényes.



engem már az bosszant, hogy nem tudom, hogy kellene rendesen működnie. minden különös cselekvésbe be akarok magyarázni valamit, mert akár jó is lehetne
nem tudom maga a felprogramozás miből tart, hogy funkciókat kapcsolgatnak, vagy konkrétan felnyomnak egy adathalmazt... lehet Mikit meg kell majd keresnem, ha még szóba áll velem.
de eddig ez sem így működött, mintha mindent pont fordítva csinálna... hogy tud így meggajdulni a progija

YELLOW Elküldve: 2011-05-03 14:17 Ajtónyítási Gondok!

YELLOW írta:
YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:

jajj nem érted mire gondolok...
ha kulccsal manuálisan nyitom a zárat, akkor elvileg nincs köze a GM-hez... vagy van akkor is? hogy amikor nyitok, akkor a vez.oldali zárszerkezet küld vissza jelet a GM-nek és csak azután nyitja a többit?
mert most már kezdem nem érteni


Ha kulcsal nyitod, akkor is dolgozik a GM. Pontosan, ahogy írod! Nagyon el van bonyolítva.



nah így akkor már világos!!!

danke!


hil!!!

közben már megint nem világos
ugye azt beszéltük, hogy a GM küld egy jelet a vezető oldali ajtónak, nyílik, és ha kinyilt, akkor az küldi vissza a jelet és nyitja a többi ajtót.

na nekem mostanában azt kezdte el, hogy távirányítóval nyitok, és nyilik mind, kivéve a vezetőoldali. de akkor ez ellent mond a korábban felvázoltaknak.

jó lenne tudni, hogy konkrétan, mi mitől függ, hogy megy végbe a nyitási/zárási folyamat, milyen szenzor érzékelő, kapcsoló miért felelős.
már bosszantó, hogy minden variációt megcsinál a zár.
ráadásul ami furcsa, hogy VIn alapján utána néztek az autómnak, ás állítólag 2 évesen 19ezer km-nél volt benne cserélve aktuátor. neten keresve az ajtózár mechanikát hozza.

esetleg valami gondolat?


újabb megfigyelés.
a korábbi csomi nyitás zárásnál, valóban azért volt, mert fínom zongorista ujjaimmal megnyomtam a csomi nyitó gombot

viszont mostanában csak kulccsal nyitom az autót manuálisan.
ugye ha előre fordítod, akkor nyílik. most én azt vettem észre, mintha nyitásra két fokozat lenne a kulcselfordításnál. kb mint az ablakemelő. szóval 1-es fokozat nyitásnál kb olyan 5percnyit fordítok, nyílik az összes ajtó, kivéve a vezetőoldali. ha tovább fordítom kb olyan 10 percnyire, akkor kinyitja a vezető odlalit is. ha rögtön 10 percnyire tekerem, akkor nyitja mind.
ezt valaki megtudná nézni, hogy neki hogy működik?

YELLOW Elküldve: 2011-05-03 08:51 Ajtónyítási Gondok!

ute107 írta:
YELLOW írta:
hil!!!

közben már megint nem világos
ugye azt beszéltük, hogy a GM küld egy jelet a vezető oldali ajtónak, nyílik, és ha kinyilt, akkor az küldi vissza a jelet és nyitja a többi ajtót.

na nekem mostanában azt kezdte el, hogy távirányítóval nyitok, és nyilik mind, kivéve a vezetőoldali. de akkor ez ellent mond a korábban felvázoltaknak.

jó lenne tudni, hogy konkrétan, mi mitől függ, hogy megy végbe a nyitási/zárási folyamat, milyen szenzor érzékelő, kapcsoló miért felelős.
már bosszantó, hogy minden variációt megcsinál a zár.
ráadásul ami furcsa, hogy VIn alapján utána néztek az autómnak, ás állítólag 2 évesen 19ezer km-nél volt benne cserélve aktuátor. neten keresve az ajtózár mechanikát hozza.

esetleg valami gondolat?


Yellow!

Szedd szét a vezető oldali ajtót...neked ott valami meg van szorulva a zárszerkezetben. Német és amerikai oldalakat olvasgatva, a GM akkor rossz, ha egyáltalán nem nyilik ki az autó, vagy csak a vezető oldali nyílik ki + a csomagtartó.

Mivel nálad a vezető oldali nem nyit...a többi meg igen, tuti, hogy az ajtódban van elsődlegesen a hiba. Igaz e mellett lehet hibás a GM-ed is. De előbbre jutsz ha szétkapod...



hát már mindenképp szét lesz szedve. mert ha manuélisan nyitom kulccsal, akkor meg sokszor csak a vezető oldali nyílik a többi nem
csak még két bringámat is helyre kéne pofozni, a kartergáz szűrőt kitakarítani, minden szűrőt cserélni. időm meg nincs mert álandóan ezen a tetves neten lógok

YELLOW Elküldve: 2011-05-02 22:22 Ajtónyítási Gondok!

YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:

jajj nem érted mire gondolok...
ha kulccsal manuálisan nyitom a zárat, akkor elvileg nincs köze a GM-hez... vagy van akkor is? hogy amikor nyitok, akkor a vez.oldali zárszerkezet küld vissza jelet a GM-nek és csak azután nyitja a többit?
mert most már kezdem nem érteni


Ha kulcsal nyitod, akkor is dolgozik a GM. Pontosan, ahogy írod! Nagyon el van bonyolítva.



nah így akkor már világos!!!

danke!


hil!!!

közben már megint nem világos
ugye azt beszéltük, hogy a GM küld egy jelet a vezető oldali ajtónak, nyílik, és ha kinyilt, akkor az küldi vissza a jelet és nyitja a többi ajtót.

na nekem mostanában azt kezdte el, hogy távirányítóval nyitok, és nyilik mind, kivéve a vezetőoldali. de akkor ez ellent mond a korábban felvázoltaknak.

jó lenne tudni, hogy konkrétan, mi mitől függ, hogy megy végbe a nyitási/zárási folyamat, milyen szenzor érzékelő, kapcsoló miért felelős.
már bosszantó, hogy minden variációt megcsinál a zár.
ráadásul ami furcsa, hogy VIn alapján utána néztek az autómnak, ás állítólag 2 évesen 19ezer km-nél volt benne cserélve aktuátor. neten keresve az ajtózár mechanikát hozza.

esetleg valami gondolat?