YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2010-12-26 06:57 Üzemanyag fogyasztás

vsop14 írta:
YELLOW írta:
Hori írta:
YELLOW írta:
Hori írta:
YELLOW írta:
bomos535 írta: 2004es 320d most a nagy minuszok alatt 8.5l fogyasztasra volt kepes. Elozo gepem 320d 2001es beerte 7.2vel holott az meg adagolos volt meg sok kilometeres. Mindaketto manualis es indulasnal 30C ig helyben jaratom.


pont az a baj, hogy 30 fokig egy helyben járatod... beindítás után szinte rögtön el kell vele indulni, persze nem terhelve, csak minimálisan, azaz 1500 körül elváltogatni. alapjáraton főleg, amíg hideg a motor sokkal többet fogyaszt, mintha mennél vele...




az alapjáraton ketyegő motor 2-3,5l/h-t képes elnyelni a tankból



hát nekem ez fura. nem fogok vitázni, de én keveslem, persze biztos igazad van.





egy terhelés nélkül alapjáraton ketyegő motor mitől kéne hogy többet egyen??



csak furcsa, hogy a "szakemberek" azt mondják, hogy ha 1 percnél tovább egyhelyben jár a motor, akkor érdemes leállítani, pl olyan vasúti átjárónál, ahol nagy lassú tehervonatok mennek.
azt még érteném is, hogy a károsanyag kibocsátás miatt érdemes, de beindításnál sokkal több keletkezik szerintem.



akkor a start-stop rendszerek a Te logikád szerint még több károsanyagot bocsátanak ki, holott azért is találták ki, h a károsanyag emissziót és a fogyasztást csökkentsék (nem kötözködés)


persze, hogy nem kötözködés, de ez nem az én meglátásom, hanem írtam, hogy a szakemberek mondják ezt. az egyik azt mondja azért kell leállítani, mert alapjáraton rosszabb a fogyasztás meg a káros kibocsátás, a másik meg azt, hogy indításnál sokkal több. azaz a kettő ellentmond egyásnak. (mobilos szempntból nem telefonálás közben fogyaszt a legtöbbet a teló, hanem a hívás felépítésekor, mikoris keresi az állomást)

én személy szerint a start/stop funkciót baromságnak tartom. gondolom az önindító nem bír többet. városi használatban 20ezer után kuka. szerintem meg kellene állni a fejlesztésben, most kell STOP-ot mondani. én nem akarok autóra nem hasonlító hájtek xarokat.

YELLOW Elküldve: 2010-12-25 22:22 Venillátor saját életet kezdett élni!!! Segítség!!

zzole írta:
YELLOW írta:
zzole írta: Sziasztok, egy 1000 km-es táv utolsó 100 km-én egyszer csak elkezdett a digitklímás ventillátor maximális fordulatszámmal fújni. Leállítani csak úgy tudom, hogy a szabályozót teljesen 0-ra leveszem, amúgy a szabályozóra nem reagál, csak mikor kikapcsolom. Érdekesség viszont, hogy a hőmérsékletet és a befújás helyét (ablak, láb, fej) szabályozza. Sőt mint ahogy kell, amíg hideg a motor nem fúj, viszont utána maxon és úgy is marad. Ha valakinek van valami ötlete kérem ossza meg velem!
Eddig nagyon elégedett voltam, semmi gondom nem volt az autómmal E39 520i. 2003-as kb 80000 km-el.

Üdv mindenkinek, ja és Boldog Karácsonyt!


1. előbb szét kellett volna nézned, van sok ilyen topic, ami ezzel a hibával foglalkozik (VAN KERESŐ)

2. a sünivel lesz gond. venti szabályzó végfoka.



Hát nem gondoltam volna hogy ilyen gyorsan választ kapok. Az igazat megvallva fogalmam sincs mi az a süni. Először van BMW-m eddig egy öreg mercedesem volt, azon majdnem mindent meg tudtam javítani, de ez... még hozzá sem mertem eddig nyúlni a motorháztetőhöz. Ezt a sünis problémát hogy kell orvosolni?


cserélni kell!!! kb ehhez hasonló:

YELLOW Elküldve: 2010-12-25 21:40 Venillátor saját életet kezdett élni!!! Segítség!!

zzole írta: Sziasztok, egy 1000 km-es táv utolsó 100 km-én egyszer csak elkezdett a digitklímás ventillátor maximális fordulatszámmal fújni. Leállítani csak úgy tudom, hogy a szabályozót teljesen 0-ra leveszem, amúgy a szabályozóra nem reagál, csak mikor kikapcsolom. Érdekesség viszont, hogy a hőmérsékletet és a befújás helyét (ablak, láb, fej) szabályozza. Sőt mint ahogy kell, amíg hideg a motor nem fúj, viszont utána maxon és úgy is marad. Ha valakinek van valami ötlete kérem ossza meg velem!
Eddig nagyon elégedett voltam, semmi gondom nem volt az autómmal E39 520i. 2003-as kb 80000 km-el.

Üdv mindenkinek, ja és Boldog Karácsonyt!


1. előbb szét kellett volna nézned, van sok ilyen topic, ami ezzel a hibával foglalkozik (VAN KERESŐ)

2. a sünivel lesz gond. venti szabályzó végfoka.

YELLOW Elküldve: 2010-12-25 21:38 meg akar halni a bmw :|

Zolee írta:
Titus írta: Sziasztok!
Nem dízeles dolog de a témába illik azt hiszem. Ma mentem az autópályán és egyszercsak megfulladt a motor olyan volt mintha elment volna a gyujtás vagy a benzin meg volt egy kis égett szag is. Aztán megálltam és próbáltam indítani de nem volt alapjárat se és alig akart pörögni le is állt. Vártam kicsit elindítottam és ment megint. Aztán még ezt kb 5ször eljátszotta akár nagyobb fordulaton akár kisebben meg városba is megállt még vagy 3szor. Csak azt akarom kérdezni találkozott-e már valaki ilyesmivel. Egy E30 320i-ről van szó.

Köszi a segítséget.


Sztem haldoklik az AC. Először hasonlókat produkált nekem is, aztán már be sem indult. Kicseréltük a pumpát és minden OK lett (benzines E46).


jaja AC.
de ha melegen kezdi el, akkor gyertya is lehet. ha hidegen mindig indít, majd bemelegedés után rosszakodik, akkor nem feltétlen AC. idővel úgyis kiadja magát.

YELLOW Elküldve: 2010-12-25 18:06 légzsák lámpa világít

atidesign írta:
Adiii írta: Sziasztok!

Nekem is világít a légzsák lámpám. Computerre tették és a hibát kiolvasva ülésfoglaltság jelzőt írt ki. Érdekessége az , hogy amikor a jobb első ülésen ül valaki és rázkódik az autó akkor egy időre elalszik majd újra világít a lámpa. Erre valakinek valami tipp?


Szeja sorstárs!

Nem nem érintkezési hiba!
Fujkálhatod amivel akarod akkor is szar lesz.
A hiba oka az ülés elfoglaltság érzékelő háló!
Épp a múlt héten cseréltem 22e pénz + fél 3-4 óra meló.
Ez akkor hibásodik meg ha túl sokat térdelsz ill. térdeltetsz az ülésen (nem vicc!)
Lehet orvosolni egy ellenállás beiktatásával is, de cserélhető is
Üdv.


attól még érintkezési hiba... csak épp nem érintkezik, mert szakadt
magyarán nem a csatlakozó érintkező a rossz

YELLOW Elküldve: 2010-12-25 10:29 Üzemanyag fogyasztás

Hori írta:
YELLOW írta:
Hori írta:
YELLOW írta:
bomos535 írta: 2004es 320d most a nagy minuszok alatt 8.5l fogyasztasra volt kepes. Elozo gepem 320d 2001es beerte 7.2vel holott az meg adagolos volt meg sok kilometeres. Mindaketto manualis es indulasnal 30C ig helyben jaratom.


pont az a baj, hogy 30 fokig egy helyben járatod... beindítás után szinte rögtön el kell vele indulni, persze nem terhelve, csak minimálisan, azaz 1500 körül elváltogatni. alapjáraton főleg, amíg hideg a motor sokkal többet fogyaszt, mintha mennél vele...




az alapjáraton ketyegő motor 2-3,5l/h-t képes elnyelni a tankból



hát nekem ez fura. nem fogok vitázni, de én keveslem, persze biztos igazad van.





egy terhelés nélkül alapjáraton ketyegő motor mitől kéne hogy többet egyen??



csak furcsa, hogy a "szakemberek" azt mondják, hogy ha 1 percnél tovább egyhelyben jár a motor, akkor érdemes leállítani, pl olyan vasúti átjárónál, ahol nagy lassú tehervonatok mennek.
azt még érteném is, hogy a károsanyag kibocsátás miatt érdemes, de beindításnál sokkal több keletkezik szerintem.

YELLOW Elküldve: 2010-12-25 10:09 Üzemanyag fogyasztás

Hori írta:
YELLOW írta:
bomos535 írta: 2004es 320d most a nagy minuszok alatt 8.5l fogyasztasra volt kepes. Elozo gepem 320d 2001es beerte 7.2vel holott az meg adagolos volt meg sok kilometeres. Mindaketto manualis es indulasnal 30C ig helyben jaratom.


pont az a baj, hogy 30 fokig egy helyben járatod... beindítás után szinte rögtön el kell vele indulni, persze nem terhelve, csak minimálisan, azaz 1500 körül elváltogatni. alapjáraton főleg, amíg hideg a motor sokkal többet fogyaszt, mintha mennél vele...




az alapjáraton ketyegő motor 2-3,5l/h-t képes elnyelni a tankból



hát nekem ez fura. nem fogok vitázni, de én keveslem, persze biztos igazad van.

YELLOW Elküldve: 2010-12-25 09:59 Üzemanyag fogyasztás

Burns írta:
YELLOW írta:
gampetibor írta: Nekem is nagyobb a fogyasztásom így télen de gondolom ez normális mert nyáron mindig visszaesik. Amugy én is járatom egy helyben kicsit reggeli indítás előtt de csak amig a hőmérsékletmutató el nem indul. Hőmérséklettől függően ez 1-2 perc aztán start. Amugy meg már meguntam a fogyasztás rendszeres figyelgetését mert úgyis annyi amennyi!


inítás előtt, hogy járatod egy helyben?

amúgy értem mire gondolsz... én anynit járatom, amíg bezárom a garázsajtót+kaput...


De mi az az inítás?


olyan mint az indítás, csak "d" nélkül

YELLOW Elküldve: 2010-12-25 09:45 Üzemanyag fogyasztás

gampetibor írta: Nekem is nagyobb a fogyasztásom így télen de gondolom ez normális mert nyáron mindig visszaesik. Amugy én is járatom egy helyben kicsit reggeli indítás előtt de csak amig a hőmérsékletmutató el nem indul. Hőmérséklettől függően ez 1-2 perc aztán start. Amugy meg már meguntam a fogyasztás rendszeres figyelgetését mert úgyis annyi amennyi!


inítás előtt, hogy járatod egy helyben?

amúgy értem mire gondolsz... én anynit járatom, amíg bezárom a garázsajtót+kaput...

YELLOW Elküldve: 2010-12-25 09:21 Üzemanyag fogyasztás

bomos535 írta: 2004es 320d most a nagy minuszok alatt 8.5l fogyasztasra volt kepes. Elozo gepem 320d 2001es beerte 7.2vel holott az meg adagolos volt meg sok kilometeres. Mindaketto manualis es indulasnal 30C ig helyben jaratom.


pont az a baj, hogy 30 fokig egy helyben járatod... beindítás után szinte rögtön el kell vele indulni, persze nem terhelve, csak minimálisan, azaz 1500 körül elváltogatni. alapjáraton főleg, amíg hideg a motor sokkal többet fogyaszt, mintha mennél vele...

YELLOW Elküldve: 2010-12-24 11:27 Kipufogó

Qucsy írta:
YELLOW írta:
Qucsy írta:
YELLOW írta: az a baj ezekkel, hogy igérnek 10-20% +LE-t. ezt odarják a kipuff-hoz, patronhoz, dircsiszürcsihez...stb. csak épp senki nem olvassa el a lényeget, hogy ez a + % akkor lesz meg, ha a felsoroltak, mind le vannak cserélve, szóvak nem termékenként adódnak össze és a végén nem lesz (összeségében, a kiinduláshoz képest) +30% teljesítmény növekedés.
nekem a gyári szűrő van benne, de a hangja olyan, mintha dircsiszürcsi lenne rajta. és az elején nagyon jónak éreztem, pedig csak a hang miatt.


én nem azért rakattam a sportpufót,mert azt írták róla hogy ennyit és ennyit hoz..hanem azért mert a gyári kezdte megadni magát és muszáj volt cserélni és ez nem sokba különbözik a gyáritól..


nekem lett volna eladó hátsó dob



akkor még nem voltam BMWfanatics klubtag..sajna..de amúgy érdekelt volna..és meg van még??


hírdetések között van, ilyen címmel: E46 hátsó dob

YELLOW Elküldve: 2010-12-24 11:21 Kipufogó

Qucsy írta:
YELLOW írta: az a baj ezekkel, hogy igérnek 10-20% +LE-t. ezt odarják a kipuff-hoz, patronhoz, dircsiszürcsihez...stb. csak épp senki nem olvassa el a lényeget, hogy ez a + % akkor lesz meg, ha a felsoroltak, mind le vannak cserélve, szóvak nem termékenként adódnak össze és a végén nem lesz (összeségében, a kiinduláshoz képest) +30% teljesítmény növekedés.
nekem a gyári szűrő van benne, de a hangja olyan, mintha dircsiszürcsi lenne rajta. és az elején nagyon jónak éreztem, pedig csak a hang miatt.


én nem azért rakattam a sportpufót,mert azt írták róla hogy ennyit és ennyit hoz..hanem azért mert a gyári kezdte megadni magát és muszáj volt cserélni és ez nem sokba különbözik a gyáritól..


nekem lett volna eladó hátsó dob

YELLOW Elküldve: 2010-12-24 11:03 Kipufogó

vsop14 írta:
YELLOW írta:
hil írta:
Qucsy írta:

én csak abban hiszek "Királyfim" amit látok vagy tapasztalok..és én is és mások is akik benne ültek tapasztalták..én nem azt mondtam hogy olyan mint egy 3,5-es turbós..


Akkor a Te autód is olyan lehet mint Yellow autója. Én személy szerint próbáltam, sokan mások is, itt a fórumon is megbeszéltük és a korábbi megállapítás jött le. Most nem kívánnék gázdinamikáról, stb egyetemi szintű fejtegetéseket indítani, de a lényeg az: Neked bejött, Neked jó és működik. Ez az egyedüli, ami fontos!
Amúgy Boldog Karácsonyt és Mindenkinek itt a Fórumon!!!



te miről beszél jóember?
há nekem nincs gyorsító patronom, sőt nem is lesz, mert pont azt ugattam, hogy baromság. szóval ősszekeversz valakivel. csak a lőfegyver huzagolásnál kezdtem el gondolkodni a dolgon, de ahhoz kisebb átmérő kell, hogy tudja gyorsítani a kiáramló gázt.
az én autóm az erős jóindulattól megy jobban!!!

ne kezdjük újra
amúgy mit hackeltél a szűrődön, hogy olyan hangja lett? (valamit mondtál régebben, h módosítottál rajta vmit)


a dolog úgy kezdődött, hogy amikor szűrőt cseréltem utána mentem egy kört, és a nagy műanyag izét (amin a BMW jel van), ami bevezeti a levegőt a légszűrőházbanem raktam vissza, és akkor hallottam olyan 2500-tól, hogy hatalmas szívóhangja van. majd visszaraktam és megszűnt a hang. ezután 1 évvel mentem hűtővizet cseréltetni és akkor úgy mentem oda, hogy már otthon levettem. ismét jó hang. ekkor kezdtem agyalgatni.
végül úgy oldottam meg, hogy a BMW jeles műanyag bent van (mégis csak esztétikusabb) és ez a műanyag és a szűrőház között van egy gumi harmónika szerű cucc, nah azt kivettem onnan. így azért tud beárímolni a kinti levegő is illetve szív a motortérből is egy keveset. a hang megvan, bizonyos tartományban dettó hathengeres a hangja.

a képen még bent van a gumiharmónika

YELLOW Elküldve: 2010-12-24 10:05 Kipufogó

az a baj ezekkel, hogy igérnek 10-20% +LE-t. ezt odarják a kipuff-hoz, patronhoz, dircsiszürcsihez...stb. csak épp senki nem olvassa el a lényeget, hogy ez a + % akkor lesz meg, ha a felsoroltak, mind le vannak cserélve, szóvak nem termékenként adódnak össze és a végén nem lesz (összeségében, a kiinduláshoz képest) +30% teljesítmény növekedés.
nekem a gyári szűrő van benne, de a hangja olyan, mintha dircsiszürcsi lenne rajta. és az elején nagyon jónak éreztem, pedig csak a hang miatt.

YELLOW Elküldve: 2010-12-24 09:44 Kipufogó

hil írta:
Qucsy írta:

én csak abban hiszek "Királyfim" amit látok vagy tapasztalok..és én is és mások is akik benne ültek tapasztalták..én nem azt mondtam hogy olyan mint egy 3,5-es turbós..


Akkor a Te autód is olyan lehet mint Yellow autója. Én személy szerint próbáltam, sokan mások is, itt a fórumon is megbeszéltük és a korábbi megállapítás jött le. Most nem kívánnék gázdinamikáról, stb egyetemi szintű fejtegetéseket indítani, de a lényeg az: Neked bejött, Neked jó és működik. Ez az egyedüli, ami fontos!
Amúgy Boldog Karácsonyt és Mindenkinek itt a Fórumon!!!



te miről beszél jóember?
há nekem nincs gyorsító patronom, sőt nem is lesz, mert pont azt ugattam, hogy baromság. szóval ősszekeversz valakivel. csak a lőfegyver huzagolásnál kezdtem el gondolkodni a dolgon, de ahhoz kisebb átmérő kell, hogy tudja gyorsítani a kiáramló gázt.
az én autóm az erős jóindulattól megy jobban!!!