
YELLOW Elküldve: 2010-11-23 16:07 Autóvásárlás
woodstock írta: http://www.hasznaltauto.hu/aut...ra-3627931
Na ez is a kiszemeltek között van csak ez nekem nagyon messze van győrtől-egerbe...
érdekelne h valaki nézte-e már ezt a kocsit vagy valami mert ha igen akkor mondhatna tapasztalatokat a srác akié a gép telefonba korrektnek tűnt de az csak egy dolog... plusz fotókat nem tud küldeni mert külföldön tartózkodik anyukájára meg nem szeretném bízni a dolgotszívesen megnézném de nem egyszerű rávenni magam a távolság miatt meg hát kocsit szerezni sem egyszerű...pedig teccős
YELLOW Elküldve: 2010-11-22 22:04 Felni csere
hil írta:YELLOW írta:hil írta:YELLOW írta:
erről írhatnál, szívesen elolvasnám az álláspontod részletességeit.
én is dilemmázok, de mérnökök ide vagy oda, azt tudni kell manapság, úgy kell nekik tervezni, hogy a szervizeket is kihasználják a vásárlók. ergó lehet szándékosan puhább anyag, hogy cserélni kelljen. de kontraként ott van, hogy a ha kemény, akor más alkatrészek mennek tönkre. valahogy az aranyközép utat kellene megtalálni.
Aszongyák, hogy 2000-ig bírtak tartós autókat gyártani.
engem az érdekelne, hogy a szilent-ről mit hallottál és mi a véleményed róla?
Ezek után itt már nincs semmiről véleményem, illetve ami van, azt megtartom magamnak. Nem fogok itt vitázni senkivel sem.
YELLOW Elküldve: 2010-11-22 20:40 Felni csere
hil írta:YELLOW írta:
erről írhatnál, szívesen elolvasnám az álláspontod részletességeit.
én is dilemmázok, de mérnökök ide vagy oda, azt tudni kell manapság, úgy kell nekik tervezni, hogy a szervizeket is kihasználják a vásárlók. ergó lehet szándékosan puhább anyag, hogy cserélni kelljen. de kontraként ott van, hogy a ha kemény, akor más alkatrészek mennek tönkre. valahogy az aranyközép utat kellene megtalálni.
Aszongyák, hogy 2000-ig bírtak tartós autókat gyártani.
YELLOW Elküldve: 2010-11-22 20:27 Felni csere
hil írta:
Vajjon a BMW "hülye" tervezői miért alkalmaztak itt (rugalmas)szilentet, ahelyett, hogy hogy simán befogták volna mereven (ami soha nem megy tönkre) lengőkar végét???
Szerintem pont az ilyen apróságoktól legendásan jó a Bimmerek futóműve. Egyébként én is gondolkoztam ezeken a "szilenteken", de elmondták (na nem a forgalmazó), hogy miért az van és nem más, innen már számomra egyszerű volt belátni, hogy mit kell beletennem...
YELLOW Elküldve: 2010-11-22 20:09 Felni csere
Burns írta:hancurozo írta:
Szabad tudni hol vetted, és mibe fájt?
Még 17.500.- volt, most már drágább (19.316.-). A többi meg ingyen mert a régi szilent házába raktam be![]()
YELLOW Elküldve: 2010-11-22 19:20 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
SirToma írta:YELLOW írta:SirToma írta: Sziasztok.
Nem sikerült a leírás alapján törölnöm az inspekciót.
Esetleg valaki tudna segíteni egy gyors törlésben?
Inpa nevű progihoz hol tudok kábelt szerezni?Tudtok jó forrást?
pedig marha egyszerű!
benyomod és nyomvatartod a napi számláló nullázó gombot (bal oldali), elfordítid a kulcsot 1-es állásba. közben nyomvatartod. bejön majd az inspekció, ha röviden nyomod, akkor átvált a fékfolyadék intervallumra, kettő között röviden nyomva tudsz váltogatni. ha az inspekción vagy, akkor újra meg kell nyomni hosszan, majd kiírja, hogy reset, ekkor kiengeded a gombot, majd újra lenyomod és nyomva tartod addig, amíg az END felirat meg nem jelenik, az új hátralévő km-rel, ami 25 vagy 22ezer km lesz.
Na, ma nekifutottam még1x.sikerült, kinullázta, hátravan 22.000 km
a fék az a kis óra jeles bizbasz? 3.1 1 -et ír, jobb fent meg valami szám betű kombó, az mi a csöcs???? valami 51
YELLOW Elküldve: 2010-11-22 15:33 Felni csere
troooger írta: Köszi a válaszokat!
SirToma, megnéztem a hirdetésed, és mellékesen ilyen felnit keresek, vagy is ilyen az egyik terv...a sok másik mellett![]()
Elgondolkoztató, hogy lehet elég lenne a 17"-es kerék is....Már anyagilag is....![]()
YELLOW Elküldve: 2010-11-22 11:14 Fûtõszál
Tom22 írta: sziasztok! Hiába kapcsolom be a hátsó ablakfűtésem nem működik,a visszajelző működik..
merre induljak?Hasznos infó?
YELLOW Elküldve: 2010-11-22 11:11 Üzemanyag fogyasztás
EstokSzabi írta: Lenne egy kérdésem, de nem is tudom, hogy igazán, hogy fogalmazzam meg.
Szóval meddig megy el az autó miután kigyullan a sárga lámpa az üzemanyagszintjelzőnél? A BC által kiírt KM-t meddig lehet levinni? Ha eléri a 0-át megáll az autó vagy hogy viselkedik? Utána simán öntök kannából és egyszerűen megy tovább?
Előre is köszönöm a válaszokat!
Szép napot!
YELLOW Elküldve: 2010-11-21 11:24 Társalgó
stabil írta: Sziasztok!
Még kezdő BMW lennék.De kellene némi infó.Örököltem egy 318tds semmi gondom nincs vele.De az olajteknő aljában van egy 3 vezetékes valami ami le van szakadva az mi??És mikor van ezekben az olajcsere km?
YELLOW Elküldve: 2010-11-21 06:35 lámpa
hil írta:YELLOW írta: [
sőt még nagyon sok mindent gyárt. csak ugye ki mire esküszik és mire van pénze. nekünk volt egy tréningünl egynagy koponyával, asszem az ELTE-n tanít is, illetve a Rohde&Schwarz-nak ilyen nagy emberkéje, tesztel meg minden, hitelesít...stb.
Elég nagyon eltértünk a topik címtől, de tudom, hogy a R&S gyártott és gyárt nagyon sok műszert, stb-t, de inkább nagyfrekis tartományban, (Polyscope Swob xx SMLU,SMS,ZRZ,SU,URV) mérő antennák, többet javítottam is, nem voltam elragadtatva tőlük. Szkópokról nem tudtam, legalábbis ez nem volt igazán területük. A HP műszerek sokkal jobbak voltak. Azért a magyar ember sem teljesen hülye mellettük. Jó régen a diósdi AntHung állomásra akartak venni R&S kerseztlogper antennát 100MHz-1GHz sávra, aranyárban adták volna. Megterveztem.HTV legyártotta, ma is látható ott és jobb lett mint a R&S által gyártott
YELLOW Elküldve: 2010-11-20 16:40 lámpa
hil írta:YELLOW írta:
Milyen szkópokat használtok? Fluke? Tektronix?
Tektronix, Rohde&Schwarz (ebből CMU200 is van sok). Fluke-ból inkább csak tápegység, vagy RLC mérőt.