YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2010-11-24 19:09 Társalgó

Tyetyi írta:
YELLOW írta: ilyet honnan lehetne szerezni? bevallom korábban egy M-esen sem láttam, vagyis nem ilyet.



E46-ra cikkszám : 31 31 2 229 458 és kb 2000Ft
Ilyen az E36 M3-on is volt , motorsport felirattal de már nem rendelhető.



és ki tud ilyet beszerezni? gondolom facelift-re is jó...?

YELLOW Elküldve: 2010-11-23 20:57 Társalgó

ilyet honnan lehetne szerezni? bevallom korábban egy M-esen sem láttam, vagyis nem ilyet.

YELLOW Elküldve: 2010-11-23 16:07 Autóvásárlás

woodstock írta: http://www.hasznaltauto.hu/aut...ra-3627931

Na ez is a kiszemeltek között van csak ez nekem nagyon messze van győrtől-egerbe...
érdekelne h valaki nézte-e már ezt a kocsit vagy valami mert ha igen akkor mondhatna tapasztalatokat a srác akié a gép telefonba korrektnek tűnt de az csak egy dolog... plusz fotókat nem tud küldeni mert külföldön tartózkodik anyukájára meg nem szeretném bízni a dolgot szívesen megnézném de nem egyszerű rávenni magam a távolság miatt meg hát kocsit szerezni sem egyszerű...pedig teccős


jah én is úgy emlékszem kb 1 éve láttam először a hírdetést. akkor is ugyanez a story volt, hogy külföldön van...stb.
akik megnézték, ha jól emlékszem arról meséltek, hogy újra van fújva az egész autó. legalábbos így rémlik, de mindenkinek tetszett, főleg a felszereltsége miatt.

YELLOW Elküldve: 2010-11-22 22:04 Felni csere

hil írta:
YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:

erről írhatnál, szívesen elolvasnám az álláspontod részletességeit.
én is dilemmázok, de mérnökök ide vagy oda, azt tudni kell manapság, úgy kell nekik tervezni, hogy a szervizeket is kihasználják a vásárlók. ergó lehet szándékosan puhább anyag, hogy cserélni kelljen. de kontraként ott van, hogy a ha kemény, akor más alkatrészek mennek tönkre. valahogy az aranyközép utat kellene megtalálni.



Aszongyák, hogy 2000-ig bírtak tartós autókat gyártani.



engem az érdekelne, hogy a szilent-ről mit hallottál és mi a véleményed róla?



Ezek után itt már nincs semmiről véleményem, illetve ami van, azt megtartom magamnak. Nem fogok itt vitázni senkivel sem.



akkor írd le nekem légyszíves priviben! köszi!

YELLOW Elküldve: 2010-11-22 20:40 Felni csere

hil írta:
YELLOW írta:

erről írhatnál, szívesen elolvasnám az álláspontod részletességeit.
én is dilemmázok, de mérnökök ide vagy oda, azt tudni kell manapság, úgy kell nekik tervezni, hogy a szervizeket is kihasználják a vásárlók. ergó lehet szándékosan puhább anyag, hogy cserélni kelljen. de kontraként ott van, hogy a ha kemény, akor más alkatrészek mennek tönkre. valahogy az aranyközép utat kellene megtalálni.



Aszongyák, hogy 2000-ig bírtak tartós autókat gyártani.



engem az érdekelne, hogy a szilent-ről mit hallottál és mi a véleményed róla?

YELLOW Elküldve: 2010-11-22 20:27 Felni csere

hil írta:

Vajjon a BMW "hülye" tervezői miért alkalmaztak itt (rugalmas)szilentet, ahelyett, hogy hogy simán befogták volna mereven (ami soha nem megy tönkre) lengőkar végét???
Szerintem pont az ilyen apróságoktól legendásan jó a Bimmerek futóműve. Egyébként én is gondolkoztam ezeken a "szilenteken", de elmondták (na nem a forgalmazó), hogy miért az van és nem más, innen már számomra egyszerű volt belátni, hogy mit kell beletennem...



erről írhatnál, szívesen elolvasnám az álláspontod részletességeit.
én is dilemmázok, de mérnökök ide vagy oda, azt tudni kell manapság, úgy kell nekik tervezni, hogy a szervizeket is kihasználják a vásárlók. ergó lehet szándékosan puhább anyag, hogy cserélni kelljen. de kontraként ott van, hogy a ha kemény, akor más alkatrészek mennek tönkre. valahogy az aranyközép utat kellene megtalálni.

YELLOW Elküldve: 2010-11-22 20:09 Felni csere

Burns írta:
hancurozo írta:
Szabad tudni hol vetted, és mibe fájt?


Még 17.500.- volt, most már drágább (19.316.-). A többi meg ingyen mert a régi szilent házába raktam be


macerás volt belerakni? kellett prés hozzá?

YELLOW Elküldve: 2010-11-22 19:20 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

SirToma írta:
YELLOW írta:
SirToma írta: Sziasztok.

Nem sikerült a leírás alapján törölnöm az inspekciót.
Esetleg valaki tudna segíteni egy gyors törlésben?
Inpa nevű progihoz hol tudok kábelt szerezni?Tudtok jó forrást?


pedig marha egyszerű!

benyomod és nyomvatartod a napi számláló nullázó gombot (bal oldali), elfordítid a kulcsot 1-es állásba. közben nyomvatartod. bejön majd az inspekció, ha röviden nyomod, akkor átvált a fékfolyadék intervallumra, kettő között röviden nyomva tudsz váltogatni. ha az inspekción vagy, akkor újra meg kell nyomni hosszan, majd kiírja, hogy reset, ekkor kiengeded a gombot, majd újra lenyomod és nyomva tartod addig, amíg az END felirat meg nem jelenik, az új hátralévő km-rel, ami 25 vagy 22ezer km lesz.



Na, ma nekifutottam még1x.sikerült, kinullázta, hátravan 22.000 km
a fék az a kis óra jeles bizbasz? 3.1 1 -et ír, jobb fent meg valami szám betű kombó, az mi a csöcs???? valami 51


valszeg 2011. 3. hóban kell majd cserélni

YELLOW Elküldve: 2010-11-22 15:33 Felni csere

troooger írta: Köszi a válaszokat!

SirToma, megnéztem a hirdetésed, és mellékesen ilyen felnit keresek, vagy is ilyen az egyik terv...a sok másik mellett

Elgondolkoztató, hogy lehet elég lenne a 17"-es kerék is....Már anyagilag is....



bőben elég. ha jó felnit választasz, még esztétikailag sem fog csorbát szenvedni a 18-ashoz képet. melelsleg 1.6-hoz nem is kell nagyobb. őlusz amiket elmondtak, azokkal egyetértek.

YELLOW Elküldve: 2010-11-22 11:14 Fûtõszál

Tom22 írta: sziasztok! Hiába kapcsolom be a hátsó ablakfűtésem nem működik,a visszajelző működik..
merre induljak?Hasznos infó?


előbb nézd meg a hátsó ablakot, hogy a fűtőszál nincs-e valahol megszakadva. sasolni kell rendesen. a szélét is körbe+minden csíkot. bár azt nem tudom, hogy a visszajelzés ezen keresztül megy-e??? mármint az átfolyó áram jelez-e vissza...

YELLOW Elküldve: 2010-11-22 11:11 Üzemanyag fogyasztás

EstokSzabi írta: Lenne egy kérdésem, de nem is tudom, hogy igazán, hogy fogalmazzam meg.

Szóval meddig megy el az autó miután kigyullan a sárga lámpa az üzemanyagszintjelzőnél? A BC által kiírt KM-t meddig lehet levinni? Ha eléri a 0-át megáll az autó vagy hogy viselkedik? Utána simán öntök kannából és egyszerűen megy tovább?

Előre is köszönöm a válaszokat!

Szép napot!


általában ha kigyullad a sárga, akkor ~8L van még a tankban. a hátralévő km nagyban változik, hogy mennyit fogyaszt, általában 100-130 km-nél villan be nekem, attól függ éppen városi használatban, vagyok-e vagy országútiban.
én azt javaslom ne játsz vele, hogy totál kinullázod. 2 ok miatt: levegős lesz a rendszer, a másik, hogy a szivattyúnak nem lesz hűtése és szépen leég. én amúgyse tartom jónak keves üzemanyaggal járatni az autót. ha villan akkor célszerű tankolni rá. persze ha van lehetőség rá.

mondjuk én régebben úgy tudtam van egy 8 literes tartalék, de ez a tartalák a sárga lámpás téma már.

YELLOW Elküldve: 2010-11-21 11:24 Társalgó

stabil írta: Sziasztok!
Még kezdő BMW lennék.De kellene némi infó.Örököltem egy 318tds semmi gondom nincs vele.De az olajteknő aljában van egy 3 vezetékes valami ami le van szakadva az mi??És mikor van ezekben az olajcsere km?


nem kell mindenhova beírnod, ha valaki tudja a választ és jelen lesz, majd válaszólni fog!!!

különben is "ajándék lónak ne nézd a fogát"

YELLOW Elküldve: 2010-11-21 06:38 Társalgó

lepke írta:
Helo Yellow
Mik történnek ebben a kis városban


Te meg el vagy tűnve!!!

YELLOW Elküldve: 2010-11-21 06:35 lámpa

hil írta:
YELLOW írta: [

sőt még nagyon sok mindent gyárt. csak ugye ki mire esküszik és mire van pénze. nekünk volt egy tréningünl egynagy koponyával, asszem az ELTE-n tanít is, illetve a Rohde&Schwarz-nak ilyen nagy emberkéje, tesztel meg minden, hitelesít...stb.



Elég nagyon eltértünk a topik címtől, de tudom, hogy a R&S gyártott és gyárt nagyon sok műszert, stb-t, de inkább nagyfrekis tartományban, (Polyscope Swob xx SMLU,SMS,ZRZ,SU,URV) mérő antennák, többet javítottam is, nem voltam elragadtatva tőlük. Szkópokról nem tudtam, legalábbis ez nem volt igazán területük. A HP műszerek sokkal jobbak voltak. Azért a magyar ember sem teljesen hülye mellettük. Jó régen a diósdi AntHung állomásra akartak venni R&S kerseztlogper antennát 100MHz-1GHz sávra, aranyárban adták volna. Megterveztem.HTV legyártotta, ma is látható ott és jobb lett mint a R&S által gyártott



jah az Agilent-et ki is hagytam. nem túl megbízható GSM és társai kalibrálásában. viszont a szkópjaik meg táp, multimétereik egész jók.

YELLOW Elküldve: 2010-11-20 16:40 lámpa

hil írta:
YELLOW írta:

Milyen szkópokat használtok? Fluke? Tektronix?


Tektronix, Rohde&Schwarz (ebből CMU200 is van sok). Fluke-ból inkább csak tápegység, vagy RLC mérőt.



Rondasvarc gyárt szkópot is??? Én csak a nagyfrekis műszereit ismertem.

[/quote]

sőt még nagyon sok mindent gyárt. csak ugye ki mire esküszik és mire van pénze. nekünk volt egy tréningünl egynagy koponyával, asszem az ELTE-n tanít is, illetve a Rohde&Schwarz-nak ilyen nagy emberkéje, tesztel meg minden, hitelesít...stb.