YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2010-09-30 14:16 Autóvásárlás

Palika71 írta: Sziasztok!

Jelenleg nem BMW-m van, de szinte biztos, hogy tavaszra megvehetnék egy 2001-2002-es évjáratú M3-at. Ez az autó összerántja a gyomromat a megjelenése óta a mai napig, és testi-lelki vágyódást érzek iránta (remélem érthető okokból).

Van itt egy: http://www.hasznaltauto.hu/aut...ot-4112741
itt meg a másik véglet árban: http://www.hasznaltauto.hu/aut...al-4106190
Az a különbség, hogy ameddig az elsőt meg tudnám valahogy venni, addig a másodikat nem nagyon, ám az tűnik jobb vételnek.
Van ezeknek a gépeknek olyan típus-hibája, vagy rossz tulajdonsága ami miatt felejtős?
Vagy technikai okokból kifolyólag meg lehet venni az olcsóbbikat is?

Garázsban tartanám, napi 2x4km -t (tehát kevés üzem meleg km.) mennék vele biztosan (meló) + ami majd a szerelem miatt beletevődik.
Van egy 2 meg 5 éves fiam is (+nejem ), és velük is eljárogatnánk erre-arra, az autó maximális tudását messze nem kihasználva.
Alkalmasak ezek hétköznapi használatra?
Vagy csak száguldozni jók?
Köszönök szépen minden véleményT


hát családos embernek lehet nem épp a legjobb választás, de ez a Ti döntésetek. Az a baj, hogy típushiba az, ami a tulajokat illeti. mennyire viselte gondját. Magyarországon, egy M3-as vétele nem ugyanaz, mint németben pl. Itt azért veszik meg, hogy jampizzanak vele, illetve kitekerjék a torkát. ráadásul a legtöbbet kintről hozzák be, ami nem lenne rossz, ha nem úgy jönnének vele haza, mint ahogy szoktak. persze kivételek vannak. szerintem magyar paripát nem találsz olyat, aminek ne lenne valami kis defektje. vagy oylan tulaja volt aki nem ismerte a határokat, és néha oda-oda vágta, amit nem feltétlen veszel észre. mivel a többi típushoz képest azért kevés van az országban, így tipikus típushibát szerintem nehét említeni.

az első amit linkeltél a fekete, arról korábban azt hiszem már volt szó. az ára nem véletlen annyi. ha jót akarsz annak meg is kérik az árát.
ha mindenképp M3 kell, akkor próbálj magad kimenni külföldre és magad hozd be, az a legbiztosabb. kint tanult, orvos emberek veszik előszeretettel, nálunk meg vajdák, hírtelen meggazdagodott szülők gyerekeinek veszik, és gondolhatod, hogy van használva...

ráadásul a hírdetések szövege 70%-ban kamu, mint amikor 750i, hölgy tulajjal adnak meg stb hülyeségek. egy biztos alaposan körül kell nézned, mert egy M3-nál már másképp vannak az alkatrész árak is.

sok sikert hozzá!

YELLOW Elküldve: 2010-09-30 14:04 lámpa

Adiii írta:
bmw320d4 írta:
bmw320d4 írta:
Szerintem a csomagtér átvezetőben tört el a vezeték, azért nem világít.




A csomagtér átvezetőben sincs eltörve semmi sem. Nem tudom hol lehet a probléma.
A köd zárófény továbbra sem működik.


a lámpa csatlakozókat jól megnézted? vezeték (hüvelyestől) nincs kihúzódva belőle, esetleg kiszakadva?
amúgy a hátsó ködlámpának tutti nincs külön reléje? vagy esetleg ugyanaz mint az elsőnek, csak más érintkezőn vannak?

YELLOW Elküldve: 2010-09-30 10:59 Társalgó

bmw320 írta:
lacaca írta: Bezzeg az indokolatlan lassan hajtókat szóba sem hozzák a t. "rend őrei" .pedig szerintem igazán potenciális veszélyforrás!


Mit szóltok az új divathoz amit suzuki és tália tulajok kezdtek el alkalmazni!
Az utóbbi pár hónapban vettem észre ha egy 50-60-nal szottyogót megelőzök mondjuk 100-120-al villog rám hogy mit képzelek magamról hogy merészelek így menni! Hát nehezen bírom ki hogy ne álljak meg és csapjam szét a kis k....göt!



nálam fordítva szokott lenni... szottyogok 60-70-el, mert anynira jó minőségű az út, hogy sajnálom az autót, és levillognak a fent említett autósok

YELLOW Elküldve: 2010-09-29 21:04 Segítsetek!

jrtom írta: Szeva!

E38-as?
Hibaüzenetet jelez a kocsi?
Nézzétek meg a reléjét.

YELLOW írta: olyan kérdésem lenne, hogy ismerős 750i-jében az állítható keménységű futómű, állandó jelleggel kemény. Diag-gal ki lehet mutatni ha rossz valami? maga a szenzor is lehet hibás?
már volt valahol szervízben, de 2 hét alatt semmit nem tudtak vele csinálni, csak álltak felette... mint aki még nem látott olyat. nem tudom hol volt a gép...

köszi a segítséget.




jah igen E38-as!
szerintem azokat már megnézte. hibaüzenetről nem tudok.

YELLOW Elküldve: 2010-09-29 17:37 karbantartás

Robinson írta: Elnézést kérek, a mai nap "kicsit" akadozik az oldal, mivel egy-két apróbb módosítás történik a háttérben. Ez még kb olyan hajnali egyig-kettőig elhúzódhat, addig előfordulhat többször egy-egy beakadás.


már pont kérni akartalak, hogy ha valami machinálsz az oldallal, akkor legalább jelezd
mondjuk sejtettem...
csak nem valami újdonság van készülőben megint?

YELLOW Elküldve: 2010-09-29 16:52 Segítsetek!

olyan kérdésem lenne, hogy ismerős 750i-jében az állítható keménységű futómű, állandó jelleggel kemény. Diag-gal ki lehet mutatni ha rossz valami? maga a szenzor is lehet hibás?
már volt valahol szervízben, de 2 hét alatt semmit nem tudtak vele csinálni, csak álltak felette... mint aki még nem látott olyat. nem tudom hol volt a gép...

köszi a segítséget.

YELLOW Elküldve: 2010-09-29 13:43 Társalgó

Woockie írta:
Tano írta: Lakott területen belül más, mert ott a több sávos utakon a párhuzamos közlekedés szabályai szerint kell menni, lakott területen kívül lép életbe a jobbra tartás ezeken az utakon.

No es mik ezek a szabalyok? Nem vmi olyasmi, h ha nem telitett a sav, tarts jobbra? Iirc a parhuzamos kozlekedes akkor lep eletbe, ha nincs hely egy savban, akkor lehet menni a tobbiben is.


na gépelhetem újra, mert bexart az oldal

szóval! én egyszerűen, pl autópályán vagy városokban, ahol pl dugó van, nem engedném, hogy a belső sávban valaki is tartózkodjon. hogy miért? carstyling-on a balesetes topic-ban volt néhány belső felvételes videó mentőautókból. se a leállósávban vagy szervízsáv nevezzük bárhogy nem tudott elmenni, volt aki alig akarta elengedni. szerencsétlen mentősnek úgy kellett a dzsindzsásba kerülgetve menni. arra meg nem gondnak a barmok, hogy esetleg az ő hozzátartozójukhoz siet a mentő. szóval a belső sávokat ilyen szempontból érdemes szabadon hagyni...

YELLOW Elküldve: 2010-09-29 11:14 Stabilizátor pálca "Kutyacsont"

Adiii írta: Sziasztok!

Ha csak kanyarodásnál illetve komolyabb elindulásnál hallok kopogást főleg a hátsó futóműtől akkor is sanszos, hogy a stabpálca rossz? Kisebb döccenőnél nagyobbnál sem hallom a kopogást.


ez amit leírsz, kb olyan mint elsőkerekes autóknál a rossz féltengely. mondjuk ott az asszimetrikus féltengelyhossz, és a kormányzott kerék meghajtása miatt fordul elő.

én mégis azt javaslom mássz be alá, nézd meg a 4 gumiharangot a féltengelyen, nincs-e elmozdulva vagy kilyukadva. a gömbcsuklók adhatnak ki ilyen hangot.
illetve ami sanszos lehet az a Hardy-tárcsa.

YELLOW Elküldve: 2010-09-29 11:10 Társalgó

Tano írta:
YELLOW írta: a cikk elején írja a jobbratartásos dolgot... hát már uram bocsá, de miért menjek a szétjárt, kátyús szélső sávban, ami tele van kamionnal? én komolyan nem értem amúgy ezt a dolgot... elméletben ártem, de gyakorlatban, mondjuk egy valóban 2x4 sávos úton mi értelme akkor a belső sávoknak? ha feltételezzük, hogy mindenki betartja a megengedett sebességet, akkor mindenki a külsőben megy, vagy ha majd elhasználódik a külső, akkor marad még 3 lehetőség? ezt anno az oktatómnak is mondtam. meg menjek ki a külsőbe, aztán meg nem tudok majd a többi miatt bemenni a belsőbe ha balra kell majd mennem? oké a jobbratartás autópályán, de egy városban, vagy elővárosban? debrecen bevezető, vagy a hungárián tartsa be ott a jobbratartást az, akinek 4 anyja van


Lakott területen belül más, mert ott a több sávos utakon a párhuzamos közlekedés szabályai szerint kell menni, lakott területen kívül lép életbe a jobbra tartás ezeken az utakon.



én is így gondoltam, de a drága oktatóm 2003-ban más véleményen volt...

engem leginkább az zavar, hogy a rendőr mérlegel, ergó rendőre válogatja a dolgokat. az ilyet sosem szerettem. ha valami szabály, akkor vonatkozzon mindenkire egyformán. mondjuk én a szabályoknak megfelelően közlekedek, de hogy mondjuk az autó márka alapján függ, hogy mennyire büntetnek azért sok. meg megkérdeznek személyes dolgokat??? az oké, hogy aki családos és nem él túl jól, azt ne vágják meg anynira, ezt aláírom. de aki így van az nem is száguldozik, és óvatosan közlekedik, hogy ne menjen bele balesetbe és plussz költségekbe. aki meg ennek ellenére hülye, azt igenis vágják meg keményen, hátha benő a feje lágya. sorry én így gondolom.

YELLOW Elküldve: 2010-09-29 09:37 Társalgó

YELLOW írta:
Robinson írta:
YELLOW írta: A szabálytalankodó vagyona is befolyásolhatja a bírságoló rendőrt


Magyarázni lehet... akkor is pofára megy


ezt pont azért linkeltem, mert ugye itt mindannyiunknak BMW-je van, így a tulajokról az általánosítás is megvan. Elolvastam a cikket többször is. nem lepődtem meg mert régóta így megy. 2004-ben így büntettek meg csak 1000 Ft-ta (ezer), mert nem álltam meg egy olyan stop táblánál, ami 1 hete még ott sem volt, aszfaltra elsőbségadás kötelező volt festve, egy olyan kereszteződés egy kis városon belül, ahol nincs is forgalom, és teljesen jól belátható 50 méterre a kereszteződés előtt. mellesleg marha lassan mentem, csak azzal cumiztam meg, hogy a rendőrök pont akkor jöttek ki a kocsmából. persze elismertem, gondolom látták ott a család, meg egy kadettal voltunk, ezért kaptam csak 1000 Ft-os csekket. ez mind szép és, jó, mert hatott rám, annak ellenére, hogy nem nagy összeg volt, mert sokkal jobban megnézem a stop táblákat, az ágyamból is azt látom nem mintha előtte friss jogsival nem figyeltem volna oda.

csak érted, most BMW-vel... jó már 3x kimagyaráztam, de végülis igazam volt, gondolom nem a hülyébbik fajta rendőr volt.
a legnagyobb gond a fiatal rendőrökkel van. sok a túlkapás. mindenkit büntetgetnek meg beszólogatnak ok nélkül. kb azt hiszik magukról (tisztelet a kevés kivételnek), hogy orvosi diplomájuk van. de egy cigányövezetbe már nem mernek bemenni.



a cikk elején írja a jobbratartásos dolgot... hát már uram bocsá, de miért menjek a szétjárt, kátyús szélső sávban, ami tele van kamionnal? én komolyan nem értem amúgy ezt a dolgot... elméletben ártem, de gyakorlatban, mondjuk egy valóban 2x4 sávos úton mi értelme akkor a belső sávoknak? ha feltételezzük, hogy mindenki betartja a megengedett sebességet, akkor mindenki a külsőben megy, vagy ha majd elhasználódik a külső, akkor marad még 3 lehetőség? ezt anno az oktatómnak is mondtam. meg menjek ki a külsőbe, aztán meg nem tudok majd a többi miatt bemenni a belsőbe ha balra kell majd mennem? oké a jobbratartás autópályán, de egy városban, vagy elővárosban? debrecen bevezető, vagy a hungárián tartsa be ott a jobbratartást az, akinek 4 anyja van

YELLOW Elküldve: 2010-09-29 09:14 Társalgó

Robinson írta:
YELLOW írta: A szabálytalankodó vagyona is befolyásolhatja a bírságoló rendőrt


Magyarázni lehet... akkor is pofára megy


ezt pont azért linkeltem, mert ugye itt mindannyiunknak BMW-je van, így a tulajokról az általánosítás is megvan. Elolvastam a cikket többször is. nem lepődtem meg mert régóta így megy. 2004-ben így büntettek meg csak 1000 Ft-ta (ezer), mert nem álltam meg egy olyan stop táblánál, ami 1 hete még ott sem volt, aszfaltra elsőbségadás kötelező volt festve, egy olyan kereszteződés egy kis városon belül, ahol nincs is forgalom, és teljesen jól belátható 50 méterre a kereszteződés előtt. mellesleg marha lassan mentem, csak azzal cumiztam meg, hogy a rendőrök pont akkor jöttek ki a kocsmából. persze elismertem, gondolom látták ott a család, meg egy kadettal voltunk, ezért kaptam csak 1000 Ft-os csekket. ez mind szép és, jó, mert hatott rám, annak ellenére, hogy nem nagy összeg volt, mert sokkal jobban megnézem a stop táblákat, az ágyamból is azt látom nem mintha előtte friss jogsival nem figyeltem volna oda.

csak érted, most BMW-vel... jó már 3x kimagyaráztam, de végülis igazam volt, gondolom nem a hülyébbik fajta rendőr volt.
a legnagyobb gond a fiatal rendőrökkel van. sok a túlkapás. mindenkit büntetgetnek meg beszólogatnak ok nélkül. kb azt hiszik magukról (tisztelet a kevés kivételnek), hogy orvosi diplomájuk van. de egy cigányövezetbe már nem mernek bemenni.

YELLOW Elküldve: 2010-09-28 22:46 Társalgó

YELLOW Elküldve: 2010-09-28 20:42 Mûszerfal világítás

Robinson írta:
seta írta: Elötte

Utána

A kép sajnos nem adja vissza túl jól a színeket, pl az autó képe is ugyan olyan piros a valóságban mint a többi. A piktogrammok maradtak a régiek egyelőre. Gondolkodtam h legyenek-e fehérek de nemtom h hogy mutattak volna.


tehát most közel gyári színre hoztad... hogy volt neked ez olyan csúnya sárga?



az előtte képen kb olyan, mint ha nem lenne max-on a fényerő... au utána képen meg olyan, mint ami maxon van... én tutkó nem bojgattam vóna

YELLOW Elküldve: 2010-09-28 20:10 Autóvásárlás

BarG írta: Húúú, az nem semmi gép volt.
Az előző gépemet eladtam, a bömös még nem jött meg - egy ilyet kaptam , vagy 3 hétre használatra. Nem tudom, tizenhány éves volt, a fele ménes is elszökött, de minden!!! működött rajta. Csak nem ment.



és milyet vettél? mellesleg hol melózol most?

YELLOW Elküldve: 2010-09-28 12:31 (Segítsetek Légyszi!) Nem megy sokat fogyaszt!!!

LaciE36 írta: Sziasztok!Köszönöm szépen a tanácsot,de már megoldódott ez a probléma!Most értem haza voltam diagnosztikán és kiderült hogy az autó teljesen tökéletes!Csak egy volt a probléma hogy szar minőségű benzint tankoltam,ugyanis rendszeresen az AVIA kútra jártam és ez ki is derült,mert a szervizben mondták hogy a héten én vagyok a 3.-ik aki ezzel a problémával vitte az autóját!Ha ezzel valakinek is segítek ajánlom hogy kerülje az Aviát!Ma már jobb minőséget tankoltam + spurit tettem bele és láss csodát,szaggatja az aszfaltot!!! Köszönöm a javaslatot YELLOW!!!


jah az üzemanyag eszembe se jutott, pedig a Shell 95 V-Power-rel ugyanezt produkálta az enyém is. Viszont a V-Power Racing az jó. Én kutak tekintetében mindig Shell-nél tankolok, mióta megvan csak ott tankoltam. ilyen úgynevezett "noname" kutakra, amiknek 5 év alatt 3x-4x volt más tulaja én nem megyek.