YELLOW Elküldve: 2010-09-18 12:43 Business rádió kérdés
esetleg ötlet csak kíváncsiságból?
YELLOW Elküldve: 2010-09-18 12:43 Business rádió kérdés
YELLOW Elküldve: 2010-09-17 19:46 elektronikai ember
hil írta:seta írta:hil írta: Sziasztok! Nincs valakinek fényképe a szétszerelt műszer egységről, amin látható az (idő)óra beállítója? Sajna nekem megadta magát a beállító, mekk kell javítanom.
előre is:köszi
Szia! Feltettem a galériámba pár képet róla. A képeket a led-ek miatt csináltam, de egész jól látszanak rajta a gombok is. Remélem hasznosnak találod
Köszönöm szépen a segitséget, Kempelennek a képeket. Megjavítottam: 14-kor kezdtem, az első szitkokat a gyártóra 18 órakor tettem meg, 19-re már ezt az írást csinálom. A baj az volt, hogy a mikro kapcsolók elhaltak, és az előző tulaj a kapcsolók rossz kontaktját erővel próbálta ellensúlyozni, miáltal letört a műanyag pöcök, ami a kapcsolót nyomkodja. Ez nem az a pöcök ami a nyomógombon van, hanem a műszeregység belsejében található. Ilyen primitív megoldás kinek juthatott az eszébe??? Ezt több nekifutással sikerült megoldanom: először pillanat ragasztó, bár tudtam és megtapasztaltam korábban, hogy az a kezemen kívűl semmit nem ragaszt, most ez ismételten megerősítést nyert. Utána, mikor már kellőképpen ragacsos voltam, elkezdtem vékony berilium-bronz lemezből legyártani a letört műanyag darabot (2 db kellett). De mivel ott mérni nem lehetett, ezért próbálgatás útján alakult ki a végleges forma, közben elfogyott a brbz lemezem és még nem volt egy jó darab sem. Folytattam a dolgot vékony horganyzott lemezből. Nyolc próbálkozás után elkészült az első darab, ami jó is lett (az egyik kapcsolóhoz). A másik pont a tükörképe ennek, az már gyorsan ment.
Viszont: a szétszedés előtt néztem YuoTube videót a műszeregység szétszedéséről a Crómkarikák kapcsán, az biztos út a napi Km és a 12/24 órás pucuka letöréséhez.(összerakás során nekem is sikerült az egyiket leamortizálnom)Szóval, úgy kell szétszedi és összerakni, hogy előtte le kell húzni a nyomógomb kiálló vastag részét, ezután a maradék pöckök bent maradnak a nyák lapon és így nem törik semmi. A fent emlíített gombok kiálló nyúlványai ugyanis az alsó lámpasor takaró lemezei alá mennek be, tehát az le is törheti azokat, szerencsével persze nem.Csináltam képeket, majd írok leírást is a gyógyításról, hátha valakinek segítségére lehet
![]()
YELLOW Elküldve: 2010-09-17 15:22 Társalgó
kempelen írta: "A tőkések a munkásosztályt egyre több és több drága áru, épület, és technika megvásárlására fogják buzdítani.
Ezzel együtt arra ösztönözve őket, hogy egyre több drága hitelt vegyenek fel mindaddig, amíg a hitelek visszafi-
zethetetlenekké válnak. A bedőlt hitelek csődbe juttatják a bankokat, amelyek emiatt államosítva lesznek, és
mindez végeredményben a kommunizmus megszületéséhez vezet."
Karl Marx, 1867
Na akkor félig végre megvolnánk. Ki meri folytatni?
YELLOW Elküldve: 2010-09-17 07:42 elektronikai ember
kempelen írta:YELLOW írta:
ha az van mint nekem, akkor letört a pöcök. én szétszereléskor törtem el, de megragasztottam, bár nem volt egyszerű, mert kb 2mm-es hosszú kb 1mm átmérőjű pöcök tört le... a napi számláló nullázójánál is
Mert azzal a drága kis kacsóddal izomból tépted, amikor órát kellett állítani. Nem mondták hogy nem letörni kell, hanem csak finoman elfordítani...![]()
YELLOW Elküldve: 2010-09-16 21:56 elektronikai ember
hil írta: Sziasztok! Nincs valakinek fényképe a szétszerelt műszer egységről, amin látható az (idő)óra beállítója? Sajna nekem megadta magát a beállító, mekk kell javítanom.
előre is:köszi
YELLOW Elküldve: 2010-09-16 20:09 Bmw-s vegyes videók
YELLOW Elküldve: 2010-09-16 19:38 BMW E46 M3 Coupe eladó (CSL kerekekkel)
bmwszabi írta:
Robinson papától nehogy kikapj majd, hogy egy apróhirdetésnek új topikot (vagy mit) nyitottál
YELLOW Elküldve: 2010-09-16 10:01 Autóvásárlás
Pomk írta: Üdv mindenkinek!
Új vagyok itt is, és a BMW-t kedvelők között. Bár magamat egyenlőre csak a megkedvelők közé sorolnám...
Szóval kinéztem két BMW-t:
1. BMW 318d 2005_4
2. BMW 318d 2004_4
Kicsit furának tartom, hogy a km nincs beírva. :S
Kérlek írjátok meg véleményeteket az autókról. Esetleg ha tudtok jobbat ajánlani ebben az árkategóriában, szívesen meghallgatom.
Még egy kérdés:
A gyári BMW magnót ki lehet cserélni nem gyárira?
Köszi,
Pomk
YELLOW Elküldve: 2010-09-16 09:41 IV. BMW Baráti Találkozó Bogács 2010.09.11
lepke írta:
Helo
Ahogy látom jó páran összejöttek
Gratulálok a szervezőknek
Ez kinek a kocsija ?????
üdv zoli
YELLOW Elküldve: 2010-09-14 19:11 Vicces :)
YELLOW Elküldve: 2010-09-12 22:27 Autóvásárlás
kempelen írta:YELLOW írta:
nekem a sárga index is fura, itt fehérnek kellene lennie, mert 2003 vége felé jött vissza a sárga ha jól sejtem... és megint haver volt autójával jövök 200ezer feletti futás után a bőrbelső olyan mint a patyolat, nem úgy néz ki mint ezé
Az mondjuk nem igazán érdekes, mert ha nem rendelted bele a fehéret, akkor a 330 is sárgával jött ki. Tehát nem volt széria egyikben sem...
Látod a kazi is Reverse, nem Business, tehát abszolút alap. (bár ezt bármikor kicserélhette)
YELLOW Elküldve: 2010-09-12 22:20 IV. BMW Baráti Találkozó Bogács 2010.09.11
YELLOW Elküldve: 2010-09-12 22:07 Autóvásárlás
kempelen írta:Robinson írta: Megnyugodtál?
Jah már meg egy kicsit....
A mai nap után már ezt is elhiszem:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...et-4112426
YELLOW Elküldve: 2010-09-12 20:35 Remeg az autó
kempelen írta:YELLOW írta:
váltót vagy mást le kell bontani hozzá? olajteknő mint emelési pont jó ötlet? illetve hány darab ilyen bak van és merre felé? sejtem hol keressem, csak kérdezem.
Váltót nem kell piszkálni. Olajteknő nem túl szerencsés, mert öntvény és szerintem nem szeretné ha rátennéd a motor súllyát...
A motor hosszban van bent, a blokk két oldalán lesz. Valószínűleg a 316i-nél is le kell venni az alulapot az első futómű között. Úgy férsz hozzá alulról...
Neked kellene Yellow? Várj megnézem....
YELLOW Elküldve: 2010-09-12 20:13 Remeg az autó
kempelen írta:YELLOW írta: csak érdeklődés szinten!
motortartó bakot, mennyire macerás cserélni? menynire kell és mit megbontani? a motort meg kell hozzá emelni?
köcce!
Nem túl macerás.
Motort meg kell emelni, mert anélkül nem megy. Ráadásul ha a motor meg van emelve, akkor majd még a meglazított bakot is kissé felfelé kell emelni, hogy lejöjjön a helyéről...