YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2010-09-18 12:43 Business rádió kérdés

eddig 2x fordult elő, amit észre is vettem, hogy indítás után a rádión eltűnik az idő. világítás van idő nincs. ha bekapcsolom a rádiót majd ki, akkor ezekután van idő. igazából annyira nem zavar, gondolom nagy hiba sem lehetm ha előjön... korábban kb 1-1,5 éve csinálta. igazából semmi rendeellenest nem vettem észre így nem tudom mihez kötni a hibát.

esetleg ötlet csak kíváncsiságból?

YELLOW Elküldve: 2010-09-17 19:46 elektronikai ember

hil írta:
seta írta:
hil írta: Sziasztok! Nincs valakinek fényképe a szétszerelt műszer egységről, amin látható az (idő)óra beállítója? Sajna nekem megadta magát a beállító, mekk kell javítanom.
előre is:köszi


Szia! Feltettem a galériámba pár képet róla. A képeket a led-ek miatt csináltam, de egész jól látszanak rajta a gombok is. Remélem hasznosnak találod


Köszönöm szépen a segitséget, Kempelennek a képeket. Megjavítottam: 14-kor kezdtem, az első szitkokat a gyártóra 18 órakor tettem meg, 19-re már ezt az írást csinálom. A baj az volt, hogy a mikro kapcsolók elhaltak, és az előző tulaj a kapcsolók rossz kontaktját erővel próbálta ellensúlyozni, miáltal letört a műanyag pöcök, ami a kapcsolót nyomkodja. Ez nem az a pöcök ami a nyomógombon van, hanem a műszeregység belsejében található. Ilyen primitív megoldás kinek juthatott az eszébe??? Ezt több nekifutással sikerült megoldanom: először pillanat ragasztó, bár tudtam és megtapasztaltam korábban, hogy az a kezemen kívűl semmit nem ragaszt, most ez ismételten megerősítést nyert. Utána, mikor már kellőképpen ragacsos voltam, elkezdtem vékony berilium-bronz lemezből legyártani a letört műanyag darabot (2 db kellett). De mivel ott mérni nem lehetett, ezért próbálgatás útján alakult ki a végleges forma, közben elfogyott a brbz lemezem és még nem volt egy jó darab sem. Folytattam a dolgot vékony horganyzott lemezből. Nyolc próbálkozás után elkészült az első darab, ami jó is lett (az egyik kapcsolóhoz). A másik pont a tükörképe ennek, az már gyorsan ment.
Viszont: a szétszedés előtt néztem YuoTube videót a műszeregység szétszedéséről a Crómkarikák kapcsán, az biztos út a napi Km és a 12/24 órás pucuka letöréséhez.(összerakás során nekem is sikerült az egyiket leamortizálnom) Szóval, úgy kell szétszedi és összerakni, hogy előtte le kell húzni a nyomógomb kiálló vastag részét, ezután a maradék pöckök bent maradnak a nyák lapon és így nem törik semmi. A fent emlíített gombok kiálló nyúlványai ugyanis az alsó lámpasor takaró lemezei alá mennek be, tehát az le is törheti azokat, szerencsével persze nem.Csináltam képeket, majd írok leírást is a gyógyításról, hátha valakinek segítségére lehet



nah látod én leírtam, hogy törtem el, erre megcsinálod ugyanezt... legalább elolvastad vóna

YELLOW Elküldve: 2010-09-17 15:22 Társalgó

kempelen írta: "A tőkések a munkásosztályt egyre több és több drága áru, épület, és technika megvásárlására fogják buzdítani.
Ezzel együtt arra ösztönözve őket, hogy egyre több drága hitelt vegyenek fel mindaddig, amíg a hitelek visszafi-
zethetetlenekké válnak. A bedőlt hitelek csődbe juttatják a bankokat, amelyek emiatt államosítva lesznek, és
mindez végeredményben a kommunizmus megszületéséhez vezet."
Karl Marx, 1867


Na akkor félig végre megvolnánk. Ki meri folytatni?



ezt egy hete kaptam a csopvezemtől

YELLOW Elküldve: 2010-09-17 07:42 elektronikai ember

kempelen írta:
YELLOW írta:
ha az van mint nekem, akkor letört a pöcök. én szétszereléskor törtem el, de megragasztottam, bár nem volt egyszerű, mert kb 2mm-es hosszú kb 1mm átmérőjű pöcök tört le... a napi számláló nullázójánál is



Mert azzal a drága kis kacsóddal izomból tépted, amikor órát kellett állítani. Nem mondták hogy nem letörni kell, hanem csak finoman elfordítani...







nem nem... amikor raktam be az alukarikákat, akkor történt... raktam össze (és mivel nem tudtam, hogy az állító végéről lejön az a gumó, és eleve nem jól szedtem szét... a skála fóliát beraktam, aztán ahogy raktam rá a plexis részt, akkor éreztem, hogy akad valami, csak azt hittem ilyen, de a fóliában akadt a két pöcök, amit sikeresen letörtem...

YELLOW Elküldve: 2010-09-16 21:56 elektronikai ember

hil írta: Sziasztok! Nincs valakinek fényképe a szétszerelt műszer egységről, amin látható az (idő)óra beállítója? Sajna nekem megadta magát a beállító, mekk kell javítanom.
előre is:köszi


ha az van mint nekem, akkor letört a pöcök. én szétszereléskor törtem el, de megragasztottam, bár nem volt egyszerű, mert kb 2mm-es hosszú kb 1mm átmérőjű pöcök tört le... a napi számláló nullázójánál is

YELLOW Elküldve: 2010-09-16 20:09 Bmw-s vegyes videók

YELLOW Elküldve: 2010-09-16 19:38 BMW E46 M3 Coupe eladó (CSL kerekekkel)

bmwszabi írta:
Robinson papától nehogy kikapj majd, hogy egy apróhirdetésnek új topikot (vagy mit) nyitottál



minden hírdetésnek van saját fóruma, de csak akkor jelenik meg, ha írnak hozzá


YELLOW Elküldve: 2010-09-16 10:01 Autóvásárlás

Pomk írta: Üdv mindenkinek!

Új vagyok itt is, és a BMW-t kedvelők között. Bár magamat egyenlőre csak a megkedvelők közé sorolnám...
Szóval kinéztem két BMW-t:
1. BMW 318d 2005_4
2. BMW 318d 2004_4

Kicsit furának tartom, hogy a km nincs beírva. :S
Kérlek írjátok meg véleményeteket az autókról. Esetleg ha tudtok jobbat ajánlani ebben az árkategóriában, szívesen meghallgatom.

Még egy kérdés:
A gyári BMW magnót ki lehet cserélni nem gyárira?


Köszi,
Pomk


az első linken szereplő autóban 176ezer km van, ez látszik az egyik képen, de a kormány túl jó állapotban van. vagy túl sokat autópályázott, vagy cserélték. nekem 80 ezer van benne de a bal oldala rohamosan kopik mióta nálam van (tenyeres forgatás) ilyen anyag. mondjuk én sokat használom városban.

nekem túl olcsónak tűnik, azért ezek még annyira nem öreg autók... szerintem

YELLOW Elküldve: 2010-09-16 09:41 IV. BMW Baráti Találkozó Bogács 2010.09.11

lepke írta:

Helo
Ahogy látom jó páran összejöttek
Gratulálok a szervezőknek

Ez kinek a kocsija ?????



üdv zoli



itt találhatsz róla többet, vagy itt ezen oldalon is fent van

Ricco

YELLOW Elküldve: 2010-09-14 19:11 Vicces :)

Egy nem túl példás életű férfiú megy át a vasúti átjáróban, amikor véletlenül beszorul a lába a sínek közé.
Elkezdi rángatni, de semmi eredmény.
Aztán zajt hall, és meglátja a közeledő vonatot!
- Istenem, segíts, és abbahagyom az ivást! - kiáltja.
Az eredmény semmi.
- Istenem, segíts, és leszokom a dohányzásról!
Ugyanaz. A vonat elkezd dudálni.
- Istenem, ha segítesz, leszokom az ivásról, a dohányzásról, és a feleségemet sem csalom meg többet!
Ekkor hirtelen lazul a szorítás, emberünk lába kiszabadul és az utolsó pillanatban elugrik a vonat elől.
Leporolja magát, az ég felé néz és így szól:
- Köszönöm Istenem, de megoldottam egyedül!

YELLOW Elküldve: 2010-09-12 22:27 Autóvásárlás

kempelen írta:
YELLOW írta:

nekem a sárga index is fura, itt fehérnek kellene lennie, mert 2003 vége felé jött vissza a sárga ha jól sejtem... és megint haver volt autójával jövök 200ezer feletti futás után a bőrbelső olyan mint a patyolat, nem úgy néz ki mint ezé


Az mondjuk nem igazán érdekes, mert ha nem rendelted bele a fehéret, akkor a 330 is sárgával jött ki. Tehát nem volt széria egyikben sem...

Látod a kazi is Reverse, nem Business, tehát abszolút alap. (bár ezt bármikor kicserélhette)





lehet igazad van, de én úgy tudom, hogy amikor facelift jött 2001.09-től, akkor fehérre váltottak, majd amikor jött a facelift faceliftje, akkor vissza, de ez 2003 vége 2004 eleje, itt valóban lehetett kérni fehérrel... én így hallottam

YELLOW Elküldve: 2010-09-12 22:20 IV. BMW Baráti Találkozó Bogács 2010.09.11

hil megtalálta!

két ismerőst láttam Ricco és Puhlvitya, ha jól sejtem, na meg persze Szabi

2010 Bogács képek

YELLOW Elküldve: 2010-09-12 22:07 Autóvásárlás

kempelen írta:
Robinson írta: Megnyugodtál?


Jah már meg egy kicsit....

A mai nap után már ezt is elhiszem:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...et-4112426





nekem a sárga index is fura, itt fehérnek kellene lennie, mert 2003 vége felé jött vissza a sárga ha jól sejtem... és megint haver volt autójával jövök 200ezer feletti futás után a bőrbelső olyan mint a patyolat, nem úgy néz ki mint ezé

YELLOW Elküldve: 2010-09-12 20:35 Remeg az autó

kempelen írta:
YELLOW írta:

váltót vagy mást le kell bontani hozzá? olajteknő mint emelési pont jó ötlet? illetve hány darab ilyen bak van és merre felé? sejtem hol keressem, csak kérdezem.


Váltót nem kell piszkálni. Olajteknő nem túl szerencsés, mert öntvény és szerintem nem szeretné ha rátennéd a motor súllyát...

A motor hosszban van bent, a blokk két oldalán lesz. Valószínűleg a 316i-nél is le kell venni az alulapot az első futómű között. Úgy férsz hozzá alulról...

Neked kellene Yellow? Várj megnézem....




egyenlőre nem kell, csak érdeklődtem. ha véletlen van valami, ne akkor kelljen kapkodni, csak most jutott eszembe, hogy már meg akartam kérdezni, sőt lehet már kérdeztem is...

de kössz a segítséget!

YELLOW Elküldve: 2010-09-12 20:13 Remeg az autó

kempelen írta:
YELLOW írta: csak érdeklődés szinten!

motortartó bakot, mennyire macerás cserélni? menynire kell és mit megbontani? a motort meg kell hozzá emelni?

köcce!


Nem túl macerás.
Motort meg kell emelni, mert anélkül nem megy. Ráadásul ha a motor meg van emelve, akkor majd még a meglazított bakot is kissé felfelé kell emelni, hogy lejöjjön a helyéről...



váltót vagy mást le kell bontani hozzá? olajteknő mint emelési pont jó ötlet? illetve hány darab ilyen bak van és merre felé? sejtem hol keressem, csak kérdezem.