YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2010-05-27 22:25 Kilincs

próbáld neg előbb azt, hogy bent vagy a kocsiba, bezárod magad, és hogy vezetőoldali belső kilinccsel feljön-e a pöcök, ill. második húzásra nyílik-e.

utána ezt próbáld meg, de szó szerint:

E46 kulcs betanítás:

a helyes módszer:

kulcs be -> gyújtás ráad -> kulcs ki -> bal elsõ ajtó kinyit, majd visszazár -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust --->>> majd elõvesz másik kulcs -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust

így mind a két kulcs megfelelõen fog mûködni

YELLOW Elküldve: 2010-05-27 22:02 Kilincs

InsectKiller írta: Sziasztok!
Remélem jó helyre írok, nem akartam újat nyitni ezért.
SZóval most az előbb történt 1 fura dolog. Nyitom az ajtót és az anyósülés felőli olyan furát csinált, hogy csak félig jött fel a "pöcök". Aztán visszazár és nyit minden ok.
De azután miután be lett zárva, nem nyit. Szóval minden kinyílik minden világít csak az anyós felőli oldal ajtó marad zárva. Pedig még azt is hallom, hogy dolgozik a rendszer.
Ha bent ülök és megnyomom az ajtózár gombot a vészvillogó mellől, akkor nem csinál semmit.
Érdekes, nem tudom mi lehet. Csak úgy bírom kinyitni, hogy beszállok és meghúzom 1x a nyitó fület.
Ha valaki találkozott már ilyennel, vagy tudja, hogy mi ilyenkor a teendő, kérem írjon!
Köszönöm!


az ajtónyitási gondokba egyszer már írtam, hogy 1x előfordult ugyanez az eset. azóta semmi, így nem tudom mi lehet a megoldás. de ez olyan volt mintha mechanikai szorulás lenne... bár azóta többször előfordult, hogy nem akart nyílni, pedig a rendszer akkor is dolgozott, csak a pöcök és a zár nem. ilyenkor ha nem nyílt, akkor beindítottam az autót, és vagy magától, vagy pár sec járás után már működött a belső nyitóról.
itt jegyezném, meg, hogy oké, hogy a pöcök teljesen eltünika kárpitba, így nem lehet ráfogni, viszont elég az ablakot lefeszíteni, egy résnyire, és a központi nyitó elérhető, ami ugye nyomásra nyit.

YELLOW Elküldve: 2010-05-26 21:08 Belsõ

MavericK írta: Nos a kiszereles megtortent, elaztattam en is mindent, ugy csorgott a szivacsbol, bar nem tudom meg honnan jon, most egy darabig megyek karpit nelkul, es ha lesz eso, akkor meglatom hol csorog. A masik meg elektromos dolog, mikor az ulest kiszedtem lattam, hogy az alatta futo kabeleket az elozo tulaj babralta, szoval majd azt is meg kell nezessem, vagy a legzsak, vagy biztonsagi ov vagy nem tudom mi lehet ott az atkotes, no de ez mar mas tema.


valszeg az ülésfoglaltság jelző lesz, biztos sérült a nagy érzékelő lap az ülésben és jelzett a légzsák neki, aztán meg lett machinálva.

YELLOW Elküldve: 2010-05-26 12:54 lámpa

Tiba írta:
YELLOW írta: ha esetleg trafó kellene:

állítólag kompatibilis


A gyári lámpában külön van a gyújtó, és a trafó. Ez csak a gyújtó, és még drága is....


én nem vágom csak láttam téma volt, meg aztán jött ez a hírdetés. akkor sorry!

YELLOW Elküldve: 2010-05-26 12:44 lámpa

ha esetleg trafó kellene:

állítólag kompatibilis

YELLOW Elküldve: 2010-05-26 12:34 BMW E46, 1895ccm-es soros 4hengeres motorom okos tuningolásához keresek szerelőt!

cox írta:
ficsmix írta: Hozzáértő szerelőt keresek!
Egy 2000'-es évjáratú, 316i, E46, soros4-es 1895ccm-es motoromból szeretnék, némi többletet elővarázsolni. Ehhez keresek szakembert, vagy olyasvalakit, aki tudja, hogy mit lehet ebből kihozni. Sok okos dolgot találtam itt, de nem tudom kihez forduljak. Még talán turbo is szóba jöhet. Minden okos ötlet érdekel. Ha tudtok nekem segíteni, vagy tudtok valakit ajánlani, azt is megköszönném. Bács-Kiskun előnyben. Köszi
Sze.Azon vagyok,hogy eggy e46,316i,77kw-os,m43,194e1-motorkodos,vasra kompresszort mutsek be,a kitt ami beepitesre kerul tartalmazza a szivo csonkot,ami lehet,hogy talal,ha nem,kis alakitasokkal ra alakithato;kompresszort,ami illeszkeik a szivocsonkra;injektor hidat,nagyobb injektorokkal;spanoloval es a hozza valo laposszijjal es pakolasokkal.Ez kb.60 loerot presel ki a szekerbol,amit meg lehet vaditani coolerrel,soros leomlovel,tovabba sportkatalizatorral,gazgyorsitoval es egy oval tipusu sportdobbal,ami tokeletesen koveti a hatso lokosod ivet.A lendkerek konnyitessel,a hengerfej csatornainak a nagyitasaval a motorod nyomatekosabb lessz,a teljes puf rendszertol hamarabb kiporog a motorod es mar nyomhatod is neki,csak birjal megallni.Ha sikerul a kompresszort raraknom,akkor majd villogok rola,hogy milyen,remelem par honap alatt megoldom.



ezt a gázgyorsítós ökörséget jó lenne elfelejteni, ez a 17 éves taknyos "tuning" gyerekeknek való carstylingra, hogy beírhassan +adatot még, de a valóságban semmi értelme. ha megnézel belülről egy "gázgyorsító" patront, akkor egyértelmű, hogy nem gyorsít semmit, azok a fülek, amik benne vannak, maximum torlaszok, és hangban jelent változást, de hogy az nem gyorsít semmit, az biztos!!! egy üres 55-ös vagy 60-as cső többet ér

YELLOW Elküldve: 2010-05-25 18:38 alufelni

K_Gergo írta:
Prof írta: Ha javsolhatom akkor nézz szét a német E-bay en 230-400 Euroért mennek hibátlan állapotban jo gumival.

egy találat van rá, ennél szebbet is találtam itthon, igaz nem olcsó...120 a felni, + 28 a gumi, de a hátsók már nagyon a végüket járják, és a felnik belseje elég ocswmány...



az ocsmány belsejű felniről az a véleményem, hogy ráment a fékfolyadék és nem lett letörölve, az marta szét a fényezést.

YELLOW Elküldve: 2010-05-25 16:16 alufelni

K_Gergo írta:
InsectKiller írta: Szia! Nekem gyárilag ilyennel van szerelve a 30Ci-m és mondhatom elég jól áll neki.
A hátsó felni kicsit talán bent van a kasztni alatt, de 1 kis pogi megold6ja a dolgot.
Én szerintem alaposan nézz szét felni ügyben. Akit én ajánlani tudok, az Zolitds aki az oldal tagja és neki van ilyenje, gyáriba. Itt tudod őt elérni az alufelnik menüpontban van a kérdéses dolog, elérhetősége pedig az oldalon!
Remélem tudtam segíteni!

Üdv,

szia,

zolival már levelezgetek, pont az ő egyik felnije tűnik replikának...


az az is... ott van benne, hogy MADE IN ITALY

YELLOW Elküldve: 2010-05-25 13:17 Társalgó

Woockie írta:
YELLOW írta: attól függ a kis navin mit tudtál állítani... mert fogyasztási meg hasonló értékek a BC gomb nyomásával a műszereknél fogja kijelezni, de ha ilyen kontraszt, meg stb beállítás, az lényegtelen, mert azzal csak a fejegységet állítottad.

Annyit tennek meg hozza, h a Yellow altal emlitett BC gomb az index karon van, amennyiben nincs, utolag lehet beletenni, egy kar kell hozza, meg felkodolni. Paran itt csinaltattak/csinaltak mar ilyent, gondolom tudnak arat is mondani.

Ha mar szoba kerult a bc, a nagy navi kijelzojen ket fogyasztasmero van. A ketto ha egyszerre nullazom sincs szinkronban egymassal, ez hogyan lehet? Melyik mit mer?


az egyik az az én úgy tudom, mint a mutatós analóg, azaz hogy adott állapotban ha tartanád , mennyit fogyasztana 100 km-en, a másik pedig az átlag 100 km-re vetítve. az átlag az több km múlva áll majd be, az első pár km-en akár 20 litereket is mutathat.
lehet nem így van, én így tudom.

YELLOW Elküldve: 2010-05-25 12:51 Társalgó

Tom_Sawyer írta: Üdv Mindenkinek!

Bocs, előre is, nem akarom offolni a topikot, de eddig nem találtam választ a kérdésemre.

Gyárilag kisnavis business (ráadásul kazettás) rádió van beépítve, ami az általam nem használt navin kívül, a fedélzeti számítógép beállításához is kell. Ha én ezt ki szeretném cserélni egy nem gyári hifire, akkor hogyan fogom tudni kezelni a kocsi beállításait és a fedélzeti számítógépet. Nem hinném, hogy a menürendszer ugyanúgy megjelenne a beépített hifi kijelzőjén... Szerintetek?

Előre is köszi a válaszokat!


attól függ a kis navin mit tudtál állítani... mert fogyasztási meg hasonló értékek a BC gomb nyomásával a műszereknél fogja kijelezni, de ha ilyen kontraszt, meg stb beállítás, az lényegtelen, mert azzal csak a fejegységet állítottad.

YELLOW Elküldve: 2010-05-24 20:10 Társalgó

SoundkeY írta: Votl mar szo a jovo evi KGFB-rol ?

Fasza, 150 loval epp 1 kategoriat ugrunk ( asszem hori mar szajkozta )

http://www.vezess.hu/biztosita...tas/24392/

Biztosításikategória-határok, szgk.
Jelenleg : 2011. 01. 01-től
1. kategória 850 cm3-ig (37 kW-ig (50 LE)

2. kategória 851-1150 cm3 (38-50 kW (52-68 LE)

3. kategória 1151-1500 cm3 (51-70 kW (69-95 LE)

4. kategória 1501-2000 cm3 (71-100 kW (96-136 LE)

5. kategória 2001-3000 cm3 (101-180 kW (137-245 LE)

6. kategória 3000 cm3 felett (180 kW felett (245 LE-től)




én maradok ugyanabban. ami érdekes és olvastam, hogy külföldön 85kW felett van új sáv, nem véletlen, hogy az enyém papír szerint pont 85kW, mint az 1.6-os változat. nem véletlen érzem erősebbnek, mint anno a 105lovas passat-ok, amik valójában 130-136 lovasak voltak...

YELLOW Elküldve: 2010-05-23 15:38 Egyedi BMW E46 320dA 4 ajtós eladó! (1274531042705)

Hori írta:
nem tom honnan veszed az infókat, telefonon beszéltem vele szóba nem került a benzin 330cd e92


jah igaz a 3ezres téma rémlett, de a hajtóanyagba nem voltam biztos, ezért is írtam, hogy "talán"

YELLOW Elküldve: 2010-05-23 14:57 Egyedi BMW E46 320dA 4 ajtós eladó! (1274531042705)

Hori írta:
Hori írta:
bimmerteam_hu írta:
Hori írta:
Lacci írta:
bimmerteam_hu írta:
Hori írta: Ha csak gyári állapotban viszik el akkor pár dologra vevő lennék


ha csak úgy viszik el, akkor elég sokminden eladó lesz


Ha csak tuning mivoltában viszik el, akkor lehet engem érdekelnének a gyári M-es dolgok pl




lényegében az üres kasznin meg a mocin kívül már el is adtál mindent



úgy látom van itt mindenre vevő már csak az autót kéne elsózni. A gyári cucc rajongói szorgalmazzák a tuning állapotban eladást, a másik tábor meg szerezzen nekem vevőt széria állapotra




Épp most olvastam hogy az e90 320D Ac Schnitzert is eladta a srác tudod az ezüstöt akivel voltam expon kiállítani




1 hete rakta fel netre és már el is vitték


pedig az nagyon szép volt, kiváncsi leszek mit vesz helyette, ha jól tudom valami nagyobb benzineset akar. talán benőtt a feje lágya

YELLOW Elküldve: 2010-05-23 06:55 Egyenetlen alapjárat

Kristen76 írta: Hali

Nem tudom,hogy jó helyre írok-e,de a következő a problémám:

Beindítom az autót, már egyből az alapjáratom 500-900 között ingadozik.
Elindulok, megyek egy pár métert, megállok és leáll a motor.
Ezt addig játsza el amíg nem lesz üzemi hőfokon a víz.
Vagy olyat csinálok, hogy elindulok, majd kilököm üresbe, és amikor leáll utána újra indítom a motort.És ilyenkor még nincs üzemi hőfokon a víz, és utána nem áll le.
De most olyan szokást vet fel a vas, hogy a hűtővíz üzemi hőfok alatt van és hirtelen nyomom neki a gázt akkor megtorpan, szinte majdnem le is fullad.Ja és durrog is!!A víz üzemi hőfokánál nyomom neki hirtelen akkor már nem torpan meg, de nem is az igazi.

Iszonyú büdös ami kijön a kipufogóból, szinte olyan mintha két ütemű lenne a vas.
És a fogyasztás is több.Helyben 10l
országúton 8l


Nos ha esetleg valaki nem érti akkor megnyugtatom, én sem!!

De nagyon szívesen venném ha valaki tudna segíteni.


Már cseréltem:Lambda szondát
termosztátot
kilépő hűtőfolyadék jeladót
gyertyákat
levegőszűrőt

Esetleg még a légtömegmérőre gyanakszom.








a durrogás, meg a büdös elégetlen üzemanyag szag pedig nagyon gyertya gyanús, ha pedig volt gyertya cserélve akkor valamelyik trafó lesz. elvileg a diag kimutatja.

YELLOW Elküldve: 2010-05-23 06:51 Üzemanyag fogyasztás

vsop14 írta:
YELLOW írta:
JanoE46 írta: Elképedve olvasom néha ezeket a 20d fogyasztásokat...nekem is automata,de ha a 120km/h-t nem lépem át országúton,pályán,akkor alig megy 5liter fölé,140-160-as tempónál pályán 6.5-6.7 környékén eszik.Egy biztos,nálunk pl. a jet(vagyis már lukoil) egy kalap sz.r!A benzines 28-asom 2literrel többet evett belőle,15-ször leteszteltem...


nekem az ilyen kis kutakkal kapcsolatban nincs elég bizalmam, hogy merjek ott tankolni... pedig lehet nem rossz. illetve ha valami van az autóval a benzin miatt, a nagyobb cégek jobban perelhetők.


én sokat kipróbáltam és esküszöm többet eszik a nagy kutak üzemanyagaival. shell az +2-3(!!!!!) liter. így a shellbe abszolút elvesztettem a bizalmamat. egy cseppet nem tankolok bele shell benzinből
omv, vel is kicsit többre jött ki
MOL, avia (castrol), lukoil, agip az jó fogyasztásokat hozott. általában lukoilban vagy agipban tankolok, teljesen meg vagyok vele elégedve


korábban már írtam, hogy nekem Shell-nél a 95 V-power az egyetlen egy csalódásom, meg, hogy az ottani kutasok rendszeresen, mellétankolnak, dízelbe benzint pl. érdekes sztori, hogy kis szőke cicababa kiszáll 530d mondja, hogy tele, a kutas meg szépen 95-össel. utána meg jöttek egy bazi A8-al, valszeg éppen gyúrmából az izzadság foltokból ítélve, és kapásból azzal kezdték: "nah ki akar megdögleni?"

egyébként rövidtávokon városban lehet többet fogyaszt Shell-ből, de hosszútávon nagyon baráti a méréseim szerint.