Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2018-04-15 13:59 Biztonsági öv visszahúzása

John írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!

Van egy olyan problémám, hogy mindkét első oldalon alig akarja visszahúzni az övet, néha egyáltalán nem húzza vissza, kézzel kell visszalökdösni. Mindig mondanom kell annak aki először száll be mellém, hogy vigyázzon az ajtónál, kiszálláskor nehogy oda csukja az ajtóval. Lehet ezt orvosolni szerelgetés nélkül, vagy cserélni kell valamit?


hát meg lehet tisztítani. enyhe szappanos vízzel át lehet törölni, majd száraz mikroszálassal áttörölni. és kihúzva meg kell szárítani. az a legjobb ha magától szárad ki.

Köszi én is,és mivel tartom meg hogy ne csússzon vissza amíg szárad?


többet ésszel, mint ész nélkül. (idézet volt oszifőtől általánosból)
hát becsatolod, majd kitámasztod valamivel, az üléshez képest kifeszíted, vagy a kormányhoz kikötözöd.
azt kihagytam hogy ott is célszerű áttörölni, ahol az öv megy vissza, amin surlódik.
az erős anyagokat mindenképp kerülni kell tisztításkor, hogy az öv ne sérüljön.
ja meg nedves ruhával is át kell törölni többször, a szappanos után.
bocsi csak reggel jöttem haza melóból, aztán... már darabosan írtam

YELLOW Elküldve: 2018-04-15 13:34 E46 karosszéria, lámpák, indexek

Bitu79 írta:
Cím: Pécs, Feketerigó u. 18, 7630
Telefonszám: (20) 994 2244
Nekem ő készítette a BMW üléshuzatomat gyári anyagból.Komplett üléskárpit újrahúzást is elvállal,hisz ezzel foglalkozik.


mennyiért is csinálta a huzatot? mindig elfelejtem. már tényleg rá kellene mennem, mert bár nem megyek sokat, de sok ki/be szállásom van.
gondolom mivel már csinált ilyet tudja a méreteket. mert azért nem utaznék le

YELLOW Elküldve: 2018-04-15 06:41 E46 karosszéria, lámpák, indexek

b_imi írta: Lassan elérkezünk a küszöb és sárvédőív cseréhez. Az alkatrészek megvannak, a profi lakatosok is Majd csinálok képeket a régészeti feltárásról. Csere érett a két fényszóró búra, első indexek, a szélvédő + vízvető, de ha jó kedvem lesz kap még két új vesét is. Aztán jöhet a fényezés és várhatóan május közepére ismét BMW-hez méltó állapotban lesz. Ha valaki tud olyan kárpitost, aki rendelkezik BMW szövettel, ossza meg velem az infót. Sajnos a jobb első ülés már nem a régi
Ez a mostani állapot, ennél csak jobb lehet A felnik ideiglenesek, a Styling 292 szett már alakul.


mutass már képeket, hogy hol rozsdás, hogy ennyire dolgozni kell rajta. hát nem igazán látszik semmi gond rajta.
az előbbi képen talán az első sárvédőn látom, de lehet csak a fény szórakozik. km-ben hol jársz?

YELLOW Elküldve: 2018-04-15 06:38 Biztonsági öv visszahúzása

Adriano98 írta: Sziasztok!

Van egy olyan problémám, hogy mindkét első oldalon alig akarja visszahúzni az övet, néha egyáltalán nem húzza vissza, kézzel kell visszalökdösni. Mindig mondanom kell annak aki először száll be mellém, hogy vigyázzon az ajtónál, kiszálláskor nehogy oda csukja az ajtóval. Lehet ezt orvosolni szerelgetés nélkül, vagy cserélni kell valamit?


hát meg lehet tisztítani. enyhe szappanos vízzel át lehet törölni, majd száraz mikroszálassal áttörölni. és kihúzva meg kell szárítani. az a legjobb ha magától szárad ki.

YELLOW Elküldve: 2018-04-13 10:44 M43TU motor

John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Arpad írta:
konkolyd írta:
Dinnye11 írta:
Dinnye11 írta:
Dinnye11 írta: Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem ,nemrég lettem tulaja egy 98-as e46 318i-nak (M43), a probléma az lenne ,hogy alapjárat ingadozik, néha hidegen és melegen is ha kiveszem menet közben sebességből üresbe, lemegy az alapjárat, 5-600 közé, mintha le akarna fulladni és torpan is az autó gyorsításnál, gépre már volt rádugva, nem írt ki semmi hibát,kartelgázszűrőt, légtömegmérőt cseréltem,vákumcsöveket megnéztem féktisztitóval befujtam, nem pörgött fel.
Inditásnál is van egy fura hang , a kaszni és a kuplung is rázkódik.mi lehet a gond?
Lendkerék probléma okozhat ilyet ?

Válaszotokat előre is köszönöm!


Kicseréltem a kartelgáz csövet és a szűrőt is,torpanás, alapjárat ingadozás és leesés , még mindig megvan, de már ritkábban és nem rázkódik az autó.
Még szívhat farsot valahol, vagy vigyem el ujra diagra? Előzőnél sem irt ki hibakódot.


hali! ha valaki még ilyen problémával küzd, akkor mindnképp bmw specifikus diag!!!
Főtengely jeladó csere megoldotta a hibát!


Nekem pont ugyanez volt a hiba, de már eladtam az autót így nem kell foglalkoznom vele. De azért így utólag is jó tudni hogy mi lehetett a baja. Nálam se írt hibát a diag (autocom)



Nálam hasonló volt a helyzet. Tömítéseket cseréltek. Utána javult a helyzet, de az alapjárat ingadozás nem szűnt meg. A vége hengerfej felújítás lett. Azóta mint a cövek...


"Főtengely jeladó" Vagyis nem ami a vezérműtengelynél van hanem van a lendkeréknél is mint a Tds-nél vagy csak fent a vezérműtengelynél van összesen 1?


a főtengely jeladó az főtengely jeladó. lendkeréknél.
a vez.teng. jeladó meg fent van a vez. tengelynél. ez ilyen egyszerű.
mindkettő van.

Oks,a melegen nem indulást melyik okozza leginkább?


az inkább gyertya probléma nekem. de bármelyik is okozhatja, ha jeladó.

YELLOW Elküldve: 2018-04-13 07:44 M43TU motor

John írta:
Arpad írta:
konkolyd írta:
Dinnye11 írta:
Dinnye11 írta:
Dinnye11 írta: Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem ,nemrég lettem tulaja egy 98-as e46 318i-nak (M43), a probléma az lenne ,hogy alapjárat ingadozik, néha hidegen és melegen is ha kiveszem menet közben sebességből üresbe, lemegy az alapjárat, 5-600 közé, mintha le akarna fulladni és torpan is az autó gyorsításnál, gépre már volt rádugva, nem írt ki semmi hibát,kartelgázszűrőt, légtömegmérőt cseréltem,vákumcsöveket megnéztem féktisztitóval befujtam, nem pörgött fel.
Inditásnál is van egy fura hang , a kaszni és a kuplung is rázkódik.mi lehet a gond?
Lendkerék probléma okozhat ilyet ?

Válaszotokat előre is köszönöm!


Kicseréltem a kartelgáz csövet és a szűrőt is,torpanás, alapjárat ingadozás és leesés , még mindig megvan, de már ritkábban és nem rázkódik az autó.
Még szívhat farsot valahol, vagy vigyem el ujra diagra? Előzőnél sem irt ki hibakódot.


hali! ha valaki még ilyen problémával küzd, akkor mindnképp bmw specifikus diag!!!
Főtengely jeladó csere megoldotta a hibát!


Nekem pont ugyanez volt a hiba, de már eladtam az autót így nem kell foglalkoznom vele. De azért így utólag is jó tudni hogy mi lehetett a baja. Nálam se írt hibát a diag (autocom)



Nálam hasonló volt a helyzet. Tömítéseket cseréltek. Utána javult a helyzet, de az alapjárat ingadozás nem szűnt meg. A vége hengerfej felújítás lett. Azóta mint a cövek...


"Főtengely jeladó" Vagyis nem ami a vezérműtengelynél van hanem van a lendkeréknél is mint a Tds-nél vagy csak fent a vezérműtengelynél van összesen 1?


a főtengely jeladó az főtengely jeladó. lendkeréknél.
a vez.teng. jeladó meg fent van a vez. tengelynél. ez ilyen egyszerű.
mindkettő van.

YELLOW Elküldve: 2018-04-11 08:04 E46 karosszéria, lámpák, indexek

Bitu79 írta:
Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: Szerintem hagyd gyári kinézetűn a kocsit.Attól mert kap egy M-packet-et,még nem lesz M-es...A kipufogó is marhaság szerintem.Az is úgy jó,ahogy a gyárból kijött.De arra költöd a pénzed,amire akarod.Én anno tudtam mit veszek,és utólag m-esíteni a kocsit elég "gagyinak" tűnne szerintem.Hiába tuningolod,az akkor is csak 316 fog maradni.Én biztos,hogy gyári kinézetet tökéletesíteném csupán.Vidd el felpolíroztatni,és javíttasd ki az apróbb hibákat rajta.Szerintem az többet ér,mint a fenntebb írt dolgok,amiket én hülyeségnek tartok.Szerk.:Az Angel Eye is bután néz ki szerintem E46-on,mivel gyárilag ezekbe nem volt...Amúgy a Compact karosszéria nekem bejön.Semmi gáz vele.

de ezt csak azért mondod, mert te így csinálod. az M-pack gyárilag sem arról szól, hogy akkor M-s autód lesz. hanem egy sportosabb kinézetet kap. ilyen a legtöbb autónál van.
nem is a magyarok miatt lett kitalálva, hogy áll pack-kal akarnának menőzni, hanem nem mindenki igényelte az erősebb motort, de szerette volna, ha kicsit jobban néz ki.
sajnos nem egyformán látjuk ezeket, nem írhatja senki, hogy ez vagy az a jó, csak max szerinte, az ő véleménye alapján. úgyis a tulaj dönt.

Egyelőre hagyom úgy, ahogy van, kívül-belül cserélek pár elhasználódott alkatrészt, azt annyi lesz a "tuning".


Ugye jó szokásomhoz híven szerkesztettem a mondókámat tegnap hajnalban:"Ha átalakítod az elejét ahogy írtad,az szerintem az ízléstelenség netovábbja." Főleg arra gondoltam,ha valaki sedanosítja,vagy coupe-sítja a compact-ot...Az utólagos M-esítés még talán elmegy,de nehéz úgy összelegózni a dolgokat,mintha full gyári lenne.


nem teljesen értek egyet. szerintem az a compact, ami át lett alakítva, egész jól sikerült. nekem tetszik. főleg, hogy meglepetést tud okozni. egy FL-es elsővel még jobb lenne, de akkor több munka lett volna az indexek miatt a sárvédő idommal. na meg a Compact FL előtti dizájnból építkezik inkább. de nekem már gyárilag tetszik a compact. pont olyan érthetetlen számomra, mint ahogy a Z4 sem tetszett, aztán élőben, vezetve, áhh nagyon szerelmetes vagyok bele.

YELLOW Elküldve: 2018-04-11 08:00 izzók / izzókészlet

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!
Tudja valaki esetleg, hogy első indexbe szabályos-e a LED-es izzó? Vagy ami "E" jellel rendelkezik csak az? Már több weboldalon is kerestem, de érdemes választ nem találtam.

nem szabályos. mert nem úgy van kialakítva a lámpatest. hanem izzós égőhöz.


Polírozd kicsit meg a lámpák,indexek búráit.Ég és föld lesz a különbség.És olcsóbban kijön,mint a ledes utángyártott cuccok...Nézd meg az én kocsim.Ilyen szép a lámpa este.A hátsón eléggé látszik... BMW E46 éjszaka


he de most nem ez volt a kérdés tudjuk neked az egész autó naponta 2x át van polírozva
sehol nem írta, hogy azért akar LED-es fényforrást rakni bele, mert be van mattulva. feltehetően "divatolni" akar, vagy újabb, modernebb külső miatt szeretett volna LED-et alkalmazni. de ezektől nem lesz újabb egy korszerűbb az autó. az AE karika is elég búcsús, főleg a színes. az ilyen "tuningok" lehet gyerekeknek tetszenek már amelyik kilát a tablet mögül, de egy normál embernek inkább búcsúsak ezek az "olcsó" tuning módosítások.
ültetés + szép felni = tökéletesen kinéző BMW. még M-pack sem kell. de ha már valaki a gyári stock lökös le akarja cserélni inkább M-pack vagy AC lökösre scerélje, mint valami gagyinak kinéző tuning lökösre. én melóban LED-ekkel foglalkozom, LED-es világítással. már herótom van tőlük jó egy új autóba, aminek olyan a lámpa kialakítása jól tud kinézni, de ne tudjátok meg azok kialakítása milyen bonyolult, ezért nem lehet csak úgy át LED-esíteni egy halogén izzós lámpatestet.

YELLOW Elküldve: 2018-04-10 20:32 izzók / izzókészlet

Adriano98 írta: Sziasztok!

Tudja valaki esetleg, hogy első indexbe szabályos-e a LED-es izzó? Vagy ami "E" jellel rendelkezik csak az? Már több weboldalon is kerestem, de érdemes választ nem találtam.


nem szabályos. mert nem úgy van kialakítva a lámpatest. hanem izzós égőhöz.

YELLOW Elküldve: 2018-04-10 20:30 Rohadás

vgyr994 írta: Sziasztok!
Az elmúlt napokban az vettem észre, hogy az autóm vezetőoldali ajtajának az alsó pereme elkezdett rozsdásodni. Voltam vele szervizben, ott azt mondták, ez nem menthető, csak gányolni lehet "a műszaki vizsgára szépítgetni hogy majd átmenjen", vagy ajtócsere. Az autót meg szeretném csináltatni, hogy szép is legyen, jó is legyen, majd később, ha lesz másik, akkor elraknám "simogatós autónak". Nyilván akkor kelleni fog egy ajtócsere, de ezt most még nem akarom. Szerintetek is csak gányolni lehet, vagy meg lehet szépen csináltatni, minőségi munkával, hogy tudjam még használni kb. 4 évig anélkül, hogy újra előjönne a probléma? Bocsi, hogy a képet csak így tudtam felrakni, megpróbáltam ide, a galériámba, de sajnos csak fekete hátteret töltött fel, a képet nem.

http://www.kepfeltoltes.eu/vie...G_8609.jpg
http://www.kepfeltoltes.eu/vie...G_8611.jpg

Előre is köszönöm a segítségeteket.


talán menne a képfeltöltés, ha gyakrabban vagy részletesebben is olvasnád a fórumot. több mint 2ezren olvasták azt a topic-ot, csak sajnos nem azok, akiknek kellene
a második kép így sem sikerült
azért nem húznak meg műszakin. már ami a képen van. bár csak az elsőt láttam.

YELLOW Elküldve: 2018-04-09 05:22 E46 karosszéria, lámpák, indexek

Bitu79 írta: Szerintem hagyd gyári kinézetűn a kocsit.Attól mert kap egy M-packet-et,még nem lesz M-es...A kipufogó is marhaság szerintem.Az is úgy jó,ahogy a gyárból kijött.De arra költöd a pénzed,amire akarod.Én anno tudtam mit veszek,és utólag m-esíteni a kocsit elég "gagyinak" tűnne szerintem.Hiába tuningolod,az akkor is csak 316 fog maradni.Én biztos,hogy gyári kinézetet tökéletesíteném csupán.Vidd el felpolíroztatni,és javíttasd ki az apróbb hibákat rajta.Szerintem az többet ér,mint a fenntebb írt dolgok,amiket én hülyeségnek tartok.Szerk.:Az Angel Eye is bután néz ki szerintem E46-on,mivel gyárilag ezekbe nem volt...Amúgy a Compact karosszéria nekem bejön.Semmi gáz vele.


de ezt csak azért mondod, mert te így csinálod. az M-pack gyárilag sem arról szól, hogy akkor M-s autód lesz. hanem egy sportosabb kinézetet kap. ilyen a legtöbb autónál van.
nem is a magyarok miatt lett kitalálva, hogy áll pack-kal akarnának menőzni, hanem nem mindenki igényelte az erősebb motort, de szerette volna, ha kicsit jobban néz ki.
sajnos nem egyformán látjuk ezeket, nem írhatja senki, hogy ez vagy az a jó, csak max szerinte, az ő véleménye alapján. úgyis a tulaj dönt.

YELLOW Elküldve: 2018-04-08 20:11 E46 karosszéria, lámpák, indexek

Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!

Néha azon gondolkozom, hogy át-e lehetne alakítani az E46 Compactot előről dupla fényszóróra, mint ami a másik 4 karosszéria változatnál van. Néha kicsit csúnyának és "kitaszítottnak" érzem az E46 Compactomat a szétválasztott tompított és távolsági fényszórók miatt, igaz, élőben elég sportosnak tűnik, de gondolkozok azon is, hogy esetleg átalakítanám az elejét. Tudom, ez nagy munka lenne (motorháztető, sárvédő, fényszóró, lökhárító), de talán olcsóbb, mint ha egy másikat vennék, másrészt szívesen szerelem (amit kell) a kocsimat. Egyszer láttam egy filmet, amiben bemutatták az E46-osok gyártását, ott a sok Sedan között fel-fel bukkant néha egy Compact is. Ebből gondolom, hogy szerkezetileg egyforma lehet a többi E46-al, és stimmelne más karosszéria elem az eredeti helyére, fel menne másik fényszóró a mostani helyett. : :

Szerintetek ezt lehetséges lenne véghez vinni, vagy csak az lehet, hogy mindenképp próbáljam meg elfogadni így, ahogy van addig, amíg nem veszek új kocsit?


én már láttam olyat, ami át volt alakítva. és magyar volt. E46 facelift előtti coupe lámpák és sárvédők. ha jól emlékszem.
amúgy nekem sem tetszettek a compact-ok, de már most egyre jobban nem zavarnak, ahogy kinéznek, sőt...
szerk.: sőt a gyári sárvédők maradnak,csak a lámpa és a lökös cserélődik FL előtti coupe-ra.


Én úgy láttam, a sárvédőt is cserélni kellene. A Compactnál magasabbra fel ér a lökhárító. Eddig sajnos egy ilyen videót sem láttam neten. Meg talán azzal meg lehet úszni a motorháztető cseréjét, hogy a két fényszóró közé be lógó részt leszedni.


igazad van. mondjuk aki csinálta ő lehet lemezt pótolt bele és maradt az eredeti. már nem emlékszem, régen volt. gondoltam, hogy megveszem asszonynak. de az erősebb autó lett volna, az meg hogy nézett volna már ki
itt láthatod ( Click )alul a képeken. itt a sárvédőbe benne van a compact domborítás, ami nincs benne a coupe-ba, tehát a sárvédő maradt. valahogy megoldotta.


Bár igazad volt, azért én is szeretem a Compactot, csak ennél a karosszériaváltozatnál erősen korlátozott a tuningolás is, se fényszóró, se lökhárító. Lehet, hogy még is csak lemondok az átalakításáról, ha találok rá valami sportosabb cuccot.


figyi egy 10 éve engem, is vonzott ez a tuningláz. de bell látni, hogy egy BMW bővel elég már egy szolíd ültetés, amivel műszakira is be tudsz állni a padra, egy szép felni (nagyon max 18-as) és kész. Esetleg egy kis szép kipuff vég, vagy valami szolid hangú dob. mondom nekem nem igazán tetszettek a compact-ok. most meg megnézem őket mindig. és legalább az E46 compact, nem olyan mint az E36 compact. itt a technika ugyanaz, mint a többi E46 alatt.

YELLOW Elküldve: 2018-04-08 18:40 E46 karosszéria, lámpák, indexek

Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!

Néha azon gondolkozom, hogy át-e lehetne alakítani az E46 Compactot előről dupla fényszóróra, mint ami a másik 4 karosszéria változatnál van. Néha kicsit csúnyának és "kitaszítottnak" érzem az E46 Compactomat a szétválasztott tompított és távolsági fényszórók miatt, igaz, élőben elég sportosnak tűnik, de gondolkozok azon is, hogy esetleg átalakítanám az elejét. Tudom, ez nagy munka lenne (motorháztető, sárvédő, fényszóró, lökhárító), de talán olcsóbb, mint ha egy másikat vennék, másrészt szívesen szerelem (amit kell) a kocsimat. Egyszer láttam egy filmet, amiben bemutatták az E46-osok gyártását, ott a sok Sedan között fel-fel bukkant néha egy Compact is. Ebből gondolom, hogy szerkezetileg egyforma lehet a többi E46-al, és stimmelne más karosszéria elem az eredeti helyére, fel menne másik fényszóró a mostani helyett. : :

Szerintetek ezt lehetséges lenne véghez vinni, vagy csak az lehet, hogy mindenképp próbáljam meg elfogadni így, ahogy van addig, amíg nem veszek új kocsit?


én már láttam olyat, ami át volt alakítva. és magyar volt. E46 facelift előtti coupe lámpák és sárvédők. ha jól emlékszem.
amúgy nekem sem tetszettek a compact-ok, de már most egyre jobban nem zavarnak, ahogy kinéznek, sőt...
szerk.: sőt a gyári sárvédők maradnak,csak a lámpa és a lökös cserélődik FL előtti coupe-ra.


Én úgy láttam, a sárvédőt is cserélni kellene. A Compactnál magasabbra fel ér a lökhárító. Eddig sajnos egy ilyen videót sem láttam neten. Meg talán azzal meg lehet úszni a motorháztető cseréjét, hogy a két fényszóró közé be lógó részt leszedni.


igazad van. mondjuk aki csinálta ő lehet lemezt pótolt bele és maradt az eredeti. már nem emlékszem, régen volt. gondoltam, hogy megveszem asszonynak. de az erősebb autó lett volna, az meg hogy nézett volna már ki
itt láthatod ( Click )alul a képeken. itt a sárvédőbe benne van a compact domborítás, ami nincs benne a coupe-ba, tehát a sárvédő maradt. valahogy megoldotta.

YELLOW Elküldve: 2018-04-08 05:21 E46 karosszéria, lámpák, indexek

Adriano98 írta: Sziasztok!

Néha azon gondolkozom, hogy át-e lehetne alakítani az E46 Compactot előről dupla fényszóróra, mint ami a másik 4 karosszéria változatnál van. Néha kicsit csúnyának és "kitaszítottnak" érzem az E46 Compactomat a szétválasztott tompított és távolsági fényszórók miatt, igaz, élőben elég sportosnak tűnik, de gondolkozok azon is, hogy esetleg átalakítanám az elejét. Tudom, ez nagy munka lenne (motorháztető, sárvédő, fényszóró, lökhárító), de talán olcsóbb, mint ha egy másikat vennék, másrészt szívesen szerelem (amit kell) a kocsimat. Egyszer láttam egy filmet, amiben bemutatták az E46-osok gyártását, ott a sok Sedan között fel-fel bukkant néha egy Compact is. Ebből gondolom, hogy szerkezetileg egyforma lehet a többi E46-al, és stimmelne más karosszéria elem az eredeti helyére, fel menne másik fényszóró a mostani helyett. : :

Szerintetek ezt lehetséges lenne véghez vinni, vagy csak az lehet, hogy mindenképp próbáljam meg elfogadni így, ahogy van addig, amíg nem veszek új kocsit?


én már láttam olyat, ami át volt alakítva. és magyar volt. E46 facelift előtti coupe lámpák és sárvédők. ha jól emlékszem.
amúgy nekem sem tetszettek a compact-ok, de már most egyre jobban nem zavarnak, ahogy kinéznek, sőt...
szerk.: sőt a gyári sárvédők maradnak,csak a lámpa és a lökös cserélődik FL előtti coupe-ra.

YELLOW Elküldve: 2018-04-07 18:37 Most vettem BMW-t

peti9577 írta: Sziasztok! Nem régen vettem egy bmw 316i e46 ot. És gyertyát akarok cserélni! Melyik gyertya lenne ami megbízható? Motorkód: n46b18a Köszi a segitséget


NGK BKR6EQUP
én ezt ajánlom. én is ezt használom.
arra készülj fel, ha túl régi már a gyújtótrafó, akkor az új gyertya lehet kinyírja valamelyiket. nekem az egyik már rosszalkodott annak idején, majd gyertyacsere után 150km-rel ki is nyírta a rosszalkodó trafót végleg.
vettem 4 új Beru trafót és az NGK gyertyákkal már 30ezret lementem gond nélkül.