Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2018-04-05 13:13 Mi lehet a baj?

pot írta:
YELLOW írta:
abkapos74 írta:
YELLOW írta:
pot írta:
abkapos74 írta:
pot írta: Sziasztok olyan kérdésem lenne ,hogy 2 hete, beáztam a jobb első ajtónál. Azóta ég a DSC lámpám, és a kézifék lámpa sárgán egyszerre, és nem alszik el ha benyomom a DSC gobot akkor sem . Azóta kiszáradt és mégsem alszik el egyik lámpa sem. Szegyem ki az ülést és szőnyget hátha ott van valami. Válaszokat előre is köszi.


ne szedjél ki semmit, elment a kományszöged


A kormányszög jeladó? És ,hogy orvosolható?


ha szerencséd van elég csak megfelelő eszközzel, programmal kalibrálni a DSC-t.


így van, lap top rádug és egy hozzáértő kb. 5 perc alatt beállítja. Egyre figyelj most , hogy semmiféle biztonsági elektronikád nem működik.


az ABS-nek mennie kell.


ABS szerintem az jo nem világit a lámpája. Egyszer volt már ilyen kiszedtem egyesével a biztositékokat és megjavult. De az a baj , hogy ha megjavul a hiba , álló helyzetben ugyan ugy világit a DSC kézifék lámpa. El kell indulni az autóval legaláb 10 métert, valami sipol egyet , és akkor alszik el a lámpa . Szerintem akkor gondolkodik a computer. Nekem igy volt egyszer amikor megjavult.


jah én most nézem, hogy beáztál... én mindenképp megnézném, hogy amikor a hibát jelzi, akkor mit ír be a vezérlőbe, mi a kínja. sokat segítene.
kormányszög akkor mehet el, ha nagyon más kerekek kerülnek fel, vagy valaki állítgat futóművet. ha ezek nem voltak, és a hiba korábban nem volt jelen, akkor biztos a beázáshoz van köze. lehet oxidos a biztosíték foglalat a beázástól.
találgatni kár, egy rendes BMW spec diaggal kell ráolvasni milyen hibát ír, aztán onnan elindulni, mint találgatni.

YELLOW Elküldve: 2018-04-05 12:38 Társalgó

Bitu79 írta: Jövök én akkor persze.Csak majd szervezzük meg rendesen.Ha lesz még érdeklődő,annál jobb.


továbbra is azt mondom ne éld bele magad. hát haverommal nem tudunk összehozni egy találkát. már rég nem az a társaság van itt, aki talikra jár, minitalikra meg főleg nem.
az a világ elmúlt, sajnos az a helyzet. a társaság felhígult mindenhol, több a nem fanatikus, csak kényszerből, hibák miatt író user. de egy fórum ilyen.
én már nem gondolkozom talikban, pedig egy időben gondolkoztam nagyban is. már kicsiben sem érdemes.

YELLOW Elküldve: 2018-04-05 11:28 BMWfanatics.hu matrica

Bitu79 írta: Powerfanatics-os logó bezzeg van...Nekem bmwfanatics-os kellene...15 000-ért tuti nem csináltatok.Yellow esetleg ha tudsz légyszi kérdezz rá Robinsonnál erre a dologra,hogy vektoros logót tud e átküldeni,esetleg postázni csomitartóra valót.Köszi.


esélytelen. én más miatt akartam kérni. mármint csak a képet.
amúgy a fűtőszál belül van, ezt meg kintre szokás ragasztani. egy hátsó szélvédő sötétítés parásabb.

YELLOW Elküldve: 2018-04-05 08:40 Társalgó

Bitu79 írta: Idén amúgy tényleg kellene valami találkozófélét szervezni.Aki eljönne,az írjon abba a topikba.Én ugye már többször felvetettem a kérdést.Na offolom magam,vár a Bömbi a garázsba.Majd jelentkezem késöbb. Én utazom is amúgy,ha kell.


én nem tudom járok-e valaha is arra gyere te erre. legalább beérsz kilóméterben. azt hiszem 113ezernél járok. vagyis majdnem 114ezer.
mondjuk a téligumival most megdöntöttem a tavalyi 560km-t. a mostani szezonban 1098km-t sikerült megtenni.
valahogy március 17-én tankoltam idén először. és negyedig volt a tank. előtte meg karácsony körül azt hiszem.
na meg nekem ilyen koszos volt

YELLOW Elküldve: 2018-04-05 08:28 Mi lehet a baj?

abkapos74 írta:
YELLOW írta:
pot írta:
abkapos74 írta:
pot írta: Sziasztok olyan kérdésem lenne ,hogy 2 hete, beáztam a jobb első ajtónál. Azóta ég a DSC lámpám, és a kézifék lámpa sárgán egyszerre, és nem alszik el ha benyomom a DSC gobot akkor sem . Azóta kiszáradt és mégsem alszik el egyik lámpa sem. Szegyem ki az ülést és szőnyget hátha ott van valami. Válaszokat előre is köszi.


ne szedjél ki semmit, elment a kományszöged


A kormányszög jeladó? És ,hogy orvosolható?


ha szerencséd van elég csak megfelelő eszközzel, programmal kalibrálni a DSC-t.


így van, lap top rádug és egy hozzáértő kb. 5 perc alatt beállítja. Egyre figyelj most , hogy semmiféle biztonsági elektronikád nem működik.


az ABS-nek mennie kell.

YELLOW Elküldve: 2018-04-05 06:37 Mi lehet a baj?

pot írta:
abkapos74 írta:
pot írta: Sziasztok olyan kérdésem lenne ,hogy 2 hete, beáztam a jobb első ajtónál. Azóta ég a DSC lámpám, és a kézifék lámpa sárgán egyszerre, és nem alszik el ha benyomom a DSC gobot akkor sem . Azóta kiszáradt és mégsem alszik el egyik lámpa sem. Szegyem ki az ülést és szőnyget hátha ott van valami. Válaszokat előre is köszi.


ne szedjél ki semmit, elment a kományszöged


A kormányszög jeladó? És ,hogy orvosolható?


ha szerencséd van elég csak megfelelő eszközzel, programmal kalibrálni a DSC-t.

YELLOW Elküldve: 2018-04-05 06:36 Társalgó

Bitu79 írta: Ma volt olajcsere,és fékolaj csere.Ezenkívül a hosszbordás szíj,és kettő darab görgő lett cserélve,amik kissé hangosabbak voltak megpörgetve.A szíj amúgy szép állapotban volt,de jobb a békesség,így az autó kapott újat.Az olajleeresztő csavarra mondta a szerelő,hogy jól meg volt tépve,alig tudta betekerni a helyére...Szerencsére sikerült.Olajfolyást sem találtam a kocsi alatt pár óra múlva.Annyi a kérdésem,ha esetleg metszeni kell új menetet az sima ügy lesz?A másik szerelő azt mondta,hogy ennél nem nagyon lehet,mert dupla vastag ott az anyag,ahol a leeresztő csavar van...Gondolom már volt másnál is,hogy menetet kellett metszeni,mert tönkretették a menetet.Ezért nem akarok új tálcát venni,ha esetleg holnap olajat találok majd a betonon a kocsi alatt.Ugye elég rossz helyen van,gondolom azt több óra kiszedni.Bocs,ha nagyon bugyuta a kérdés,de inkább előre felkészülök az eshetőségre,ha esetleg olajfolyást találok holnap a verda alatt.


az olaj leeresztő csavar az olyan. néha könnyű tekerni, néha nem. pedig ősszel cseréltem, azt hiszem a az elején és a végén könnyebb tekerni a csavart, mint a köztes részen.
én kérdeztem az autószerelő rokont, mert nála csináltam, és a korábbi 2-4 évre már totál nem emlékeztem, hogy ez normális? azt mondta igen. neki is BMW-je van. szóval én betekertem bátran. érzetre olyan mintha félre kapott volna.
állítólag amúgy fel lehet vágni nagyobb menetre, autósboltban vannak is nagyobb csavarok direkt ilyen miatt, ha gond lenne.

YELLOW Elküldve: 2018-04-03 12:20 Autóvásárlás

csabigyerek26 írta:
YELLOW írta:
csabigyerek26 írta:
YELLOW írta:
Jani69 írta:
csabigyerek26 írta: Sziasztok!

Új vagyok itt az oldalon, tanácsot szeretnék kérni tőletek.
Első autó vásárlása előtt állok, a rokoni/baráti körben több BMW is van, és be kell valljam, megfertőztek vele
Nagyjából 1,2 millió pénzt tudnék rá szánni, kicsivel többet is ha feltétlenül szükséges. Benzinest szeretnék, mivel ahogy számolgattam, nagyjából kb évi max 15 ezer kilométert mennék vele, úgy gondolom ezért nem éri meg dízelt venni. Ezen belül a hathengeres kétliteresre gondoltam.
A dilemma viszont a következő: E36 vagy E46?
Formavilágra ez a kettő tetszik nagyon, az ötösök valahogy nem.
Fogyasztás, hibalehetőségek, alkatrész ellátottság, szervizek hozzáértése, vezetési élmény, fenntarthatóság, szóval minden érdekel amit fel tudnátok hozni valamelyik típus mellet vagy ellen.
Előre is köszönöm!


Szia! Sok tapasztalatom nincs,de én az E46-ot választanám,abból is a Facelift-est. Hallottam és olvastam is róla,hogy a Facelift elóttinek ki szokott szakadni a hátsó futóműve.Egy barátom már hegesztett ilyet,mert el volt repedve. A hathengeres motorok fenntartása nem sokkal több a négyeseknél a komolyabb tudás ellenére és szerintem megbízhatóbbak!Alkatrész van bőven új és bontott is. Találsz cikkeket,videókat a Youtube-is,vagy Totalcar Népítéletben.


annyi pénzből inkább ne akarjon, vagy legyen még egy 500ezer a zsebben


Yellow! Ezt ki tudnád nekem fejteni bővebben kérlek?


én szerintem normális állapotú, költségmentes E46-ot, főleg FaceLift-eset 1,2-ért nem lehet venni. azok leve 2.2-es motorosak. E36-ot lehet találni, de azok mind kasznizva lehetnek már. de lassan E46-ok is. az FL előttieknél tényleg jellemzőbb a futómű kiszakadás is. illetve elég koros autók már ezek, a legtöbb 4 tulajon már túl van vagy akár többön is. én már most nem nagyon vennék E46-ot sem, ha most kellene. vagy ha vennék nagyon a zsebbe kellene nyúlni. mert a jó állapotúak drágábbak, sőt állítólag most kezdenek bedrágulni is, most érték el azt a kort, hogy a jó állapotúak kezdenek érni is valamit.


Értem. Akkor még gyüjtögetek és nézelődök. Vagy adjam kicsit alább az igényeket és keressek 1.6 vagy 1.8 motorral?


olyat vegyél amilyet szeretnél. ilyen idős korban már nem a motoron fog múlni az ára. 11 éve, mikor én vettem a 2.2-es sor6 már 1,5 millával drágább volt, mint a sor4. tehát nekem részben azért anyagi megfontolása is volt, de nekem elég a sor4 is. nekem BMW volt a vágyam, igaz nem első autónak akartam.
ha sor6-ra vágysz, akkor vegyél olyat. már a motorizáltság nem sokat dob, sőt a dízelek még olcsóbbak is, nem úgy mint mikor 3-4 évesek voltak ezek az autók. ha tartod magad, akkor sajnos az állapotban kell lentebb adnod az igényeket. vagy külföldön kell nézelődni. én ezeket tudom javasolni, de a döntés a tiéd.

YELLOW Elküldve: 2018-04-03 09:57 Autóvásárlás

csabigyerek26 írta:
YELLOW írta:
Jani69 írta:
csabigyerek26 írta: Sziasztok!

Új vagyok itt az oldalon, tanácsot szeretnék kérni tőletek.
Első autó vásárlása előtt állok, a rokoni/baráti körben több BMW is van, és be kell valljam, megfertőztek vele
Nagyjából 1,2 millió pénzt tudnék rá szánni, kicsivel többet is ha feltétlenül szükséges. Benzinest szeretnék, mivel ahogy számolgattam, nagyjából kb évi max 15 ezer kilométert mennék vele, úgy gondolom ezért nem éri meg dízelt venni. Ezen belül a hathengeres kétliteresre gondoltam.
A dilemma viszont a következő: E36 vagy E46?
Formavilágra ez a kettő tetszik nagyon, az ötösök valahogy nem.
Fogyasztás, hibalehetőségek, alkatrész ellátottság, szervizek hozzáértése, vezetési élmény, fenntarthatóság, szóval minden érdekel amit fel tudnátok hozni valamelyik típus mellet vagy ellen.
Előre is köszönöm!


Szia! Sok tapasztalatom nincs,de én az E46-ot választanám,abból is a Facelift-est. Hallottam és olvastam is róla,hogy a Facelift elóttinek ki szokott szakadni a hátsó futóműve.Egy barátom már hegesztett ilyet,mert el volt repedve. A hathengeres motorok fenntartása nem sokkal több a négyeseknél a komolyabb tudás ellenére és szerintem megbízhatóbbak!Alkatrész van bőven új és bontott is. Találsz cikkeket,videókat a Youtube-is,vagy Totalcar Népítéletben.


annyi pénzből inkább ne akarjon, vagy legyen még egy 500ezer a zsebben


Yellow! Ezt ki tudnád nekem fejteni bővebben kérlek?


én szerintem normális állapotú, költségmentes E46-ot, főleg FaceLift-eset 1,2-ért nem lehet venni. azok leve 2.2-es motorosak. E36-ot lehet találni, de azok mind kasznizva lehetnek már. de lassan E46-ok is. az FL előttieknél tényleg jellemzőbb a futómű kiszakadás is. illetve elég koros autók már ezek, a legtöbb 4 tulajon már túl van vagy akár többön is. én már most nem nagyon vennék E46-ot sem, ha most kellene. vagy ha vennék nagyon a zsebbe kellene nyúlni. mert a jó állapotúak drágábbak, sőt állítólag most kezdenek bedrágulni is, most érték el azt a kort, hogy a jó állapotúak kezdenek érni is valamit.

YELLOW Elküldve: 2018-04-02 19:35 Mi lehet a baj?

pejko írta:
YELLOW írta:
pejko írta: Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni. A típus: 318i e46.
A probléma a következő. Első indításkor nem jellemző, de rövid szakasz megtétele után, indítást követően a fordulatszámom elkezd ingadozni 500 - 1000 között. Rosszabb esetben ezt követően le is áll, volt már rá példa, hogy menet közben 70-80 as tempónál egyszerűen leállt. Ilyen esetben újra indításkor gázadásra visszahörög az autó, és leáll. Ingadozó fordulatszám esetén benzin szagú sűrű fehér füst hagyja el a kipufogót. Kiszámíthatatlan , hogy mikor csinálja, volt rá példa hogy 2 km után. De van úgy hogy hetekig nem csinálja. Válaszotokat, segítségeteket, ötleteiteket köszönöm szépen. Csak a BMW


hát rá kéne olvasni a hibakódra. főtengely, vezérműtengely jeladók lennének a fő tippjeim.


Olvasás meg volt. Nem dobott ki semmit. 2 különböző helyen nézettem meg, egyiknél sem dobott ki semmit.


és a két különböző hely az mi volt? mivel lett olvasva? ha ilyen univerzális olcsó vacakkal, akkor nem csoda ha nincs hiba.

YELLOW Elküldve: 2018-04-02 18:12 Első ablaktörlő

Bitu79 írta: Megosztom tapasztalataim ablaktörlőkkel kapcsolatosan.Kipróbáltam a Bosch Aerotwin ablaktörlőjét.Egy kalap sz*r.3-4 évig hallgattam a "nyekergését".Néha olyanokat is csinált a bal oldali,hogy pattogott a szélvédőn...
Ezt megelégelve pár hete vettem A BOSCH 394S-t.Ez szintén gyári.De ez ugye a hagyományos kialakítású.Ehhez vissza kellett tenni azt a kis műanyagot ugye,ami a lapátot "vezeti".A hajlékony ablaktörlőnél azt ki kellett venni.Most nagyon jól töröl,és semmi elpattogás.Az az AEROTWIN egy szégyen...

Aerotwin Retrofit
BOSCH 394S


gyári hagyományos a lapát és csak gumit cserélek. eddig ebay-es gumi volt benne, most pedig ebay-es szilikon. csináltam videót, de van ami kimaradt, még nem volt kedvem megszerkeszteni. néha van hangja, egyenlőre nem látok összefüggést semmivel. nekem teljesen nem tetszenek ezek a aeroblade lapátok

YELLOW Elküldve: 2018-04-02 09:22 Műszerfal díszléc befogató (1279211078136)

rece65 írta: Hi!

A műszerfal díszléc felfogató patenteknek Ezek megfelelnek?

Ha nem akkor melyik lehet jó erről az oldalról?(vagy másik olcsóbb helyről?


valami ilyesmi.

YELLOW Elküldve: 2018-04-01 22:32 Autóvásárlás

Jani69 írta:
csabigyerek26 írta: Sziasztok!

Új vagyok itt az oldalon, tanácsot szeretnék kérni tőletek.
Első autó vásárlása előtt állok, a rokoni/baráti körben több BMW is van, és be kell valljam, megfertőztek vele
Nagyjából 1,2 millió pénzt tudnék rá szánni, kicsivel többet is ha feltétlenül szükséges. Benzinest szeretnék, mivel ahogy számolgattam, nagyjából kb évi max 15 ezer kilométert mennék vele, úgy gondolom ezért nem éri meg dízelt venni. Ezen belül a hathengeres kétliteresre gondoltam.
A dilemma viszont a következő: E36 vagy E46?
Formavilágra ez a kettő tetszik nagyon, az ötösök valahogy nem.
Fogyasztás, hibalehetőségek, alkatrész ellátottság, szervizek hozzáértése, vezetési élmény, fenntarthatóság, szóval minden érdekel amit fel tudnátok hozni valamelyik típus mellet vagy ellen.
Előre is köszönöm!


Szia! Sok tapasztalatom nincs,de én az E46-ot választanám,abból is a Facelift-est. Hallottam és olvastam is róla,hogy a Facelift elóttinek ki szokott szakadni a hátsó futóműve.Egy barátom már hegesztett ilyet,mert el volt repedve. A hathengeres motorok fenntartása nem sokkal több a négyeseknél a komolyabb tudás ellenére és szerintem megbízhatóbbak!Alkatrész van bőven új és bontott is. Találsz cikkeket,videókat a Youtube-is,vagy Totalcar Népítéletben.


annyi pénzből inkább ne akarjon, vagy legyen még egy 500ezer a zsebben

YELLOW Elküldve: 2018-04-01 22:09 Mi lehet a baj?

pejko írta: Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni. A típus: 318i e46.
A probléma a következő. Első indításkor nem jellemző, de rövid szakasz megtétele után, indítást követően a fordulatszámom elkezd ingadozni 500 - 1000 között. Rosszabb esetben ezt követően le is áll, volt már rá példa, hogy menet közben 70-80 as tempónál egyszerűen leállt. Ilyen esetben újra indításkor gázadásra visszahörög az autó, és leáll. Ingadozó fordulatszám esetén benzin szagú sűrű fehér füst hagyja el a kipufogót. Kiszámíthatatlan , hogy mikor csinálja, volt rá példa hogy 2 km után. De van úgy hogy hetekig nem csinálja. Válaszotokat, segítségeteket, ötleteiteket köszönöm szépen. Csak a BMW


hát rá kéne olvasni a hibakódra. főtengely, vezérműtengely jeladók lennének a fő tippjeim.

YELLOW Elküldve: 2018-04-01 12:55 Olajszint érzékelő szenzor

peti9577 írta:
Kb egy honapja kapott uj olajat szűrőkkel!


feltehetően az új olaj jó volt és kitisztította a olajszint érzékelő környékét és előjött a hibája. viszont ez jelentheti azt, hogy korábban nem túl jó olajok lehettek benne és/vagy nem időben lettek cserélve.