Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2009-12-18 19:11 Féktárcsa és fékbetét

mit-mit.... fogja a csávóka, iszt ahogy teszi fel az agyra alá kerül valami... de inkább a fékpofával baxák el... amikor leszedik a féknyerget... közben egy fogóval a dugattyút benyomják és ha sérül a tömítés, akkor bemegy a dzsuva, majd a munkahenger berág, beszorul, mondjuk attól is rázhat...

egyébként azt a monológot nem konkrétan a fékre írtam, hanem minden alkatrészre, amit sokkal jobban el tudnak cseszni beszerelésnél

hil írta:
YELLOW írta: régi is új BMW szervizes mondás: "mindenbõl csak gyárit szabad venni"
arról viszont nem beszélnek, hogy magukon keresztül dupla annyi, illetve az eredetit, ha xarul rakják be, akkor sokra nem megyek

Eapa írta: Régi BMW-s mondás, hogy féktárcsából és kipufogóból csak gyárit szabad venni.



Szia Yellow! Mit lehet elhibázni egy féktárcsa berakásnál, hogy az hamarosan behullámosodjon???
hil

YELLOW Elküldve: 2009-12-18 15:46 feltortek :(

komolyan mondom ide kéne betenni, mert egyenként szálingózik mindenki

gyugyo68 írta: Sziasztok!


Szeretnék 1 példányra én is jelentkezni.Elõre is köszönöm

YELLOW Elküldve: 2009-12-18 11:56 feltortek :(

hát mindenkit nem gyõzök visszanézni, már 10-12 embernek elküldtem

MitoGabor írta: Én nem kaptam semmit !

YELLOW Elküldve: 2009-12-18 11:35 Féktárcsa és fékbetét

az a gáz, hogy tulajdonképpen 50-50% az igazság... igazából nagy vészfékezésnél vetemedhet a tárcsa, DE nem fog eltörni meg ilyenek, azaz megóvhatja az életed... nagyon sok balesetes autó féktárcsáján szemmel látható hullámosodás van... az a baj, hogy anynira felmelegszenek a tárcsák, hogy eldeformálódnak... éppen ezért érdemesebb pohább fékbetétet használni, eleve jobban fog, és inkább megy tönkre... persze gyártási hiba mindig elõfordulhat... jó persze az életünkkkel játszanak, de ha röntgen itán is minden rendben, mást nem tudnak tenni...


Szemy írta:
Eapa írta: Régi BMW-s mondás, hogy féktárcsából és kipufogóból csak gyárit szabad venni.


Nemet kollegam E39-es paripajan a BMW markaszervizben csereltette az elsö-hatso tarcsakat es beteteket mindösszesen 1200 euroert! 2 honap mulva az autopalyan fekeznie kellett meglehetösen intenziven 220km/h-rol 100 km/h-ra. A gyari BMW tarcsa ugy felhullamosodott, hogy rögtön cserere szorult. Visszament az adott markaszervizhez ahol azt a kommentart kapta, hogy a tarcsa elvegezte a feladatat, nem lett baleset, es persze ki kell ismet cserelni! Jo, mi?

Erdekes informacio meg, hogy az esztergalyos kollegaval valo beszelgetesem soran kiderült, hogy több gyari fektarcsat szabalyoz fel hullamosodas miatt, mint utangyartottat. Na, ez is meglepett!

YELLOW Elküldve: 2009-12-18 09:33 feltortek :(

ugyanmáá... tegnap nem értem rá, weboldal készítésben voltam, kellett vizsgára asszonnak, aztán... kellett a segítségem, de elküldtem még pár embernek

gampetibor írta:
YELLOW írta: nincs tele a levelezõ fiókod?

Eapa írta: Én is kértem, el is küldték, de nem jött meg. Hol a hiba?


Köszönöm YELLOW!!

YELLOW Elküldve: 2009-12-18 09:21 feltortek :(

nincs tele a levelezõ fiókod?

Eapa írta: Én is kértem, el is küldték, de nem jött meg. Hol a hiba?

YELLOW Elküldve: 2009-12-18 09:04 Féktárcsa és fékbetét

régi is új BMW szervizes mondás: "mindenbõl csak gyárit szabad venni"
arról viszont nem beszélnek, hogy magukon keresztül dupla annyi, illetve az eredetit, ha xarul rakják be, akkor sokra nem megyek

Eapa írta: Régi BMW-s mondás, hogy féktárcsából és kipufogóból csak gyárit szabad venni.

YELLOW Elküldve: 2009-12-17 09:43 Társalgó

ezeket nem tudjuk berakni ide ikon-nak?







YELLOW Elküldve: 2009-12-17 08:44 feltortek :(

én még nem teljesen fogtam fel, de lehet azért mert ennyire még nem bontottam szét...

Hori írta:
Marcica írta: Hori

Elküldtem neked is, de ha nincs ott luk, az már jó.



Köszönöm elolvastam
Lényegében hasonló az én megoldásom is. de teljesen jó. nem gondoltam volna hogy ennyire egyszerüen nyilik

YELLOW Elküldve: 2009-12-16 17:27 Vicces :)

Pálinka mértékegységek:

0,1 l - Demo
0,25 l - Trial version
0,5 l - Personal edition
0,7 l - Professional edition
1,0 l - Network edition
1,75 l - Enterprise edition
3 l - Small business edition
5 l - Corporate edition
Házi pálinka - Home edition
Sörhöz feles - Service pack
Reggeli feles - Recovery tool
Sör - Patch
Coca-cola, Fanta, 7-up. - Trojan viruses

YELLOW Elküldve: 2009-12-16 17:00 Mi lehet a baj?_

ez lehet car memory beállítás, nekem nem csinálja, viszont ha kézzel kapcsolom a hátsó szélvédõ fûtést, akkor egy idõ után magátol lekapcsol

Csum írta: sziasztok következõ lenne a kérdésem..
minden egyes 3C-fok alatti indításnál be kapcsol a hátsó szélvédõ fûtésem
miért van ez? mindig ki kell kapcsolnom és olyankor meg ráadásul egy kattanást hallok az anyos oldali hátsó ülésnél ennek így kell lennie???

YELLOW Elküldve: 2009-12-16 16:37 feltortek :(

ez idáig nem jött privi lehet megtartja magának a titkot

ricsimeister írta: én is kérném ha lehet. köszi.

YELLOW Elküldve: 2009-12-16 14:02 Rugócsere

hát nekem a nemkopás alapján jó a futómû, és mégis húzza, de minden autó, amiben eddig ültem és széles volt a gumi, azt húzta, ha új volt ha nem... sõt ha csak lejt az út, mondjuk az árok felé, már arra is jobban húz mint keskeny gumival...

ember84 írta: Sziasztok!
Ha minden jó a kocsin,be lehet úgy állíttatni a futómûvet,hogy 225/45 R17-el se húzzák a vályuk,ne sétáljon stb?

YELLOW Elküldve: 2009-12-16 12:49 Rugócsere

az én szerelõm, 5-7 ezer Ft, igaz olyan készülékkel mérik, amit a felni peremére tesznek, nekem ez csak acélnál megoldható... mondjuk nem viszem sehova, mert nekem 10ezer alatt semmit nem koptak a gumik, se félre se sehogy, ha xar lenne, akkor pár 100 alatt lemarja a szélét, úgy látszik aikor a rugókat betették, és a felniket (ami külföldön volt), akkor profi munkát csináltak...

Szemy írta: No, kivancsisag kedveert felhivtam a Wallis Duna-t a futomübeallitassal kapcsolatban. Nagysagrendileg 30.000Ft es olyan 2 ora munkaidö.

Szemy

YELLOW Elküldve: 2009-12-16 12:47 Féktárcsa és fékbetét

nekem elõl Power Disc van, lehet nekem is meg kellene nézni, de most le nem szedetem, mondom lehet nekem már bekopott, mert már nem ráz úgy, sõt vagy csak nem figyelek rá, vagy már nem ráz... viszont ami jó, és mindig is jó volt, hogy bármekkora sebességrõl fékeztem, intenzívebben, vagy lájtosan sosem húzott semerre sem, és szerencsére nem sípol, mint a szutyukik nagy része

Szemy írta: Amikor elkezdett razni en is a szilentblokkra gondoltam, mivel a tarcsak es a betetek (illetve a stabilizatorpalca is) augusztus vegen lettek cserelve. A fektarcsa hibajat elsö körben elvetettem, mivel arra gondoltam, hogy egy vadonatuj ATE tarcsa, amivel tenyleg nem is fekeztem nagyot (alig volt igenybevetele) tuti vili fix nem mehet tönkre. Autoszerelö baratommal megneztük, es a szilentblokkok sajnos teljesen tökeletes allapotban vannak. Maradt a fektarcsa, mint hibalehetöseg. Leszereltük öket, esztergalyos kollega megmerte az oldalüteset es sajnos 100µm volt. Ovatosan felszabalyozta a tarcsakat, tegnap visszaszereltük es most megint teljesen hibatlan a paripa. Valoszinüsithetö, hogy a hökezeles nem volt tökeletes a tarcsan, emiatt hullamosodott fel. Sajnos ez a jövöben is barmikor elöfordulhat.