YELLOW Elküldve: 2009-11-13 15:49 Társalgó

Hori írta: Aki alaposan figyeli az új 5ös videóját az tisztán halja az M-es verzió lefujószelepét![]()
http://www.a5.hu/cikkek/74/37051.shtml
YELLOW Elküldve: 2009-11-13 15:49 Társalgó
Hori írta: Aki alaposan figyeli az új 5ös videóját az tisztán halja az M-es verzió lefujószelepét![]()
http://www.a5.hu/cikkek/74/37051.shtml
YELLOW Elküldve: 2009-11-13 15:46 Társalgó
YELLOW írta: most voltam bent a Generali-nál, egy 10 perce, és nem tudtam lejjebb vinni 36ezer az éves... mondta a nõci, hogy a KÖBE-nél van éves díj, ahogyan írtátok is, majd megkérdezem milyen mértékû ez a tagsági díj. Egy nagyon jó ismerõsöm, meg az Uniqa-nál van, még õt is felkeresem, de a számíttatásook alapján, ott nekem elég húzós lenne, írtam is korábban, hogy inkább az idõsebb korosztály jár jól... a nõcike is azzal kezdte milyen fiatalka vagyok, hát a 25 év anynira már nem az... még van idõm, körbe járok, dálután Uniqa-zni megyek![]()
meg a KÖBE-re azt mondta majd úgy járok mint a MÁV-osok... az kis biztosító, lehet van benne valami, végülis a 36 ezret nem sokallom
YELLOW Elküldve: 2009-11-13 14:13 alufelni
Tyetyi írta:bmw320 írta: Az ötlet jó kösz mindenkinek de az a problémám hogy Pirelli defektmentes gumikkal vettem a felnit és pont az egyik gagyi szelep meg szakadt így kb 2 napig 0.1 Bar-al mentem nem egyszer 200-al Wazze! így gondoltam hogy hosszú fémszelep és veszek rá ilyen kupakokat:
http://209.85.129.132/search?q...=firefox-a
de nem tudom hogy ez is milyen lehet?? nyomásellenõrzõ kellene lehet de az meg elég húzós nem?
Ha nem akarsz rejtett szelepet venni, akkor rakj bele sima szerelhetõt, és vegyél hozzá egy merev szelephosszabbítót. Azt nyomásellenõrzésnél rá tudod tekerni a szelepre. Az olcsó rejtett szelepekrõl meg csak annyit hogy 3 garnitúrát törtem szét meghúzás közben, mert olyan sz*r anyaga van. Amit én veszek ide a szervízbe - 4.100 a nagyker ára - de még egy sem ment szét.
YELLOW Elküldve: 2009-11-13 12:46 Társalgó
Lacko320d írta:YELLOW írta: most voltam bent a Generali-nál, egy 10 perce, és nem tudtam lejjebb vinni 36ezer az éves... mondta a nõci, hogy a KÖBE-nél van éves díj, ahogyan írtátok is, majd megkérdezem milyen mértékû ez a tagsági díj. Egy nagyon jó ismerõsöm, meg az Uniqa-nál van, még õt is felkeresem, de a számíttatásook alapján, ott nekem elég húzós lenne, írtam is korábban, hogy inkább az idõsebb korosztály jár jól... a nõcike is azzal kezdte milyen fiatalka vagyok, hát a 25 év anynira már nem az... még van idõm, körbe járok, dálután Uniqa-zni megyek![]()
meg a KÖBE-re azt mondta majd úgy járok mint a MÁV-osok... az kis biztosító, lehet van benne valami, végülis a 36 ezret nem sokallom
Most megsértõdtem, szóval azt mondod, hogy én öreg vagyok!
YELLOW Elküldve: 2009-11-13 12:15 alufelni
Tiba írta: A rejtett szelep nem jó? Abba a belecsavarható rész, elég hosszú.
YELLOW Elküldve: 2009-11-13 12:09 Társalgó
YELLOW Elküldve: 2009-11-12 21:58 Társalgó
YELLOW Elküldve: 2009-11-12 18:29 LED-es hátsólámpa
ToMiRRo írta: Betették ma a ledes lámpámat hátra. Egy apró gondom van, hogy pár km megtétele után kigyulladt a visszajelzõ lámpa, de csak a bal oldali miatt szól. Jobb oldalival semmi baja. Mit lehet csinálni szerintetek?
YELLOW Elküldve: 2009-11-12 07:05 Társalgó
kempelen írta:YELLOW írta: nem kell ide újrakötöm funkció! bemész lemondod, majd 3 nap múlva visszamész, és megkötöd![]()
Bemegyek én asszem, mert neten és telefonon csak pizzát lehet rendesen rendelni, néha még azt sem.
De mi van akkor ha én idõközben elindítottam a cserét a netrisk-en keresztül és mondjuk mégis meg tudok egyezni a jelenlegi biztosítómmal? Le lehet mondani a cserét a netrisk-nél? Azaz a cserefolyamat leállítását?
Bugyuta kérdésnek tûnhet, de még nem volt ilyen esetem...
YELLOW Elküldve: 2009-11-11 16:52 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)
bmw320 írta: Majd szétnézek akkor kösz az infót!
Az igénybevétel az nagy! Akkor azt veszem
YELLOW Elküldve: 2009-11-11 16:41 ATC Nova chiptuning és szerviz
bmw320d4 írta: Már miért ne férnék oda? Nem pillanatpákával dolgozok, vagy gázlángos csatornaforrasztóval, hanem tûhegyû wellerrel.
Egy TSOP56-ot 1-2 perc alatt feldobok pákával, csak egy kis flux kell hozzá.
Ugyanígy a TQFP is felmegy, de 2 perccel tovább tart.
BGA-hoz viszont tényleg kell a hõlég és a paszta.YELLOW írta: nah jó csak nem értem, hogy férsz oda pákával? amúgy felrakni is fel lehet, ettõl sokkal kisebb sûrûbb lábú csatikat pakolgatunk hõléggel, mondjuk néha nem árt egy kis kapton szalag, legalább nem olvad meg könnyen... elég kis alkatrészekkel dolgozunk mikroszkóp alatt, bár én nem konkrétan javító vagyok, de néhanapján unalomból jó.. bár emlékszem forrasztási tréningen, a sok kis sûrûkiosztású SOIC, QFP tokozású alkatrészeket mind pákával kellett felrakni, amit persze a valóságban mindig hõléggel teszünk, persze vigyázva nehogy hõsokk legyenbmw320d4 írta: Kiforrasztás hélõgfúvóval, vissza pedig pákával. Én így csinálom.YELLOW írta: kézzel? de nem pákával, hanem hõléggelha ezt érted kézi alatt
bmw320d4 írta: Ez csak egy szimpla PLCC32, nem nagy kaland forrasztani.
Ettõl sokkal sûrûbb lábkiosztású (TSOP) tokokat is be lehet forrasztani kézzel, úgy hogy észre se lehet vennei, hogy nem gyári.MenyusBMW írta:Tyetyi írta:YELLOW írta: nah ez kókány munka, és finoman fogalmaztam
bmw320d4 írta: Itt is van egy "Chiptuning a gyakorlatban":
Tavaly jött javításra, alig akart indulni, ha beindult, kormolt mint állat és nem bírt menni.
A hibatároló üres volt, viszont elõtte 2 hónappal chipelték meg Gyõrben.
Dróttal és ragsztópisztollyal javította meg az ember, miután nem csak a PAD-eket, de még 2centi fóliát is leégetett.
[URL=http://kep.ivpicture.hu/223308.jpg][/URL]
Atyaúristen! Az ilyennek sündisznót a seggébe....
Akkor az ATC mégis tud valamit?[/img]
YELLOW Elküldve: 2009-11-11 16:38 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)
bmw320 írta: Üdv!
Le szeretném cserélni én is a váltóba és a diffibe az olajat még mindig nem látok tisztán hogy akkor melyikbe is melyik való?? Esetleg ha valakinek maradt meg vevõ lennék rá!
YELLOW Elküldve: 2009-11-11 15:56 ATC Nova chiptuning és szerviz
bmw320d4 írta: Kiforrasztás hélõgfúvóval, vissza pedig pákával. Én így csinálom.YELLOW írta: kézzel? de nem pákával, hanem hõléggelha ezt érted kézi alatt
bmw320d4 írta: Ez csak egy szimpla PLCC32, nem nagy kaland forrasztani.
Ettõl sokkal sûrûbb lábkiosztású (TSOP) tokokat is be lehet forrasztani kézzel, úgy hogy észre se lehet vennei, hogy nem gyári.MenyusBMW írta:Tyetyi írta:YELLOW írta: nah ez kókány munka, és finoman fogalmaztam
bmw320d4 írta: Itt is van egy "Chiptuning a gyakorlatban":
Tavaly jött javításra, alig akart indulni, ha beindult, kormolt mint állat és nem bírt menni.
A hibatároló üres volt, viszont elõtte 2 hónappal chipelték meg Gyõrben.
Dróttal és ragsztópisztollyal javította meg az ember, miután nem csak a PAD-eket, de még 2centi fóliát is leégetett.
[URL=http://kep.ivpicture.hu/223308.jpg][/URL]
Atyaúristen! Az ilyennek sündisznót a seggébe....
Akkor az ATC mégis tud valamit?[/img]
YELLOW Elküldve: 2009-11-11 13:53 Társalgó
kempelen írta:Robin68 írta:
A rafkós biztosító már most kiküldte a januári csekkem hátha befizetem, máskor jó ha 2-3 héttel korábban jött meg.
Jaja, ahogy mondod. Éppen ma kaptammeg én is. Dehát sajnos már uniqua lesz belõle.
Értem én - és most yellow-nak mondom - hogy nekik az a jó ha új ügyfelet kapnak, de akkor miért nincs olyan lehetõség, mint például az allianznál, hogy "újrakötöm". Legalábbis ott a netrisken az aegonnál nincs, ha aegonos voltál ebben az évben is. Na mindegy is egyébként, ha ez így jó az aegonnak, akkor õ tudja...