YELLOW Elküldve: 2009-10-21 12:19 Társalgó
Neo78 írta: Sziasztok, az elsõ index-égõt hogyan tudom kicserélni, ki kell vennem az egész lámpát?
YELLOW Elküldve: 2009-10-21 12:19 Társalgó
Neo78 írta: Sziasztok, az elsõ index-égõt hogyan tudom kicserélni, ki kell vennem az egész lámpát?
YELLOW Elküldve: 2009-10-21 11:16 Társalgó
Hori írta:YELLOW írta: de akkor gondolom ez csak úgy kivitelezhetõ, hogy a lengõkar benne van nem? másképp ha belesütik a blokkba, akkor hogy rakod bele? a másik, hogy egy pár millimétert kell, hogy tudkon mozogni a lengõkar vége a blokkban...várom a fejleményt azértHori írta:
én ugy fogok sütettni bele /igaz nem ithon hanem ausztriában/ ngyon jó nem müanyag hanem gumi és olyan keménységüre sütik amilyenre akarod
Vettem vaterán lengökart szilentekkel nagyxon komoly 10000ft-ért azokat belerakom arra az 1 hétre amig odakint megcsinálják a lengökaromat meg a szilentet a végén. kicsit keményebbre vetetem az egészetde hidd el jó lesz csináltattam kint többször
YELLOW Elküldve: 2009-10-21 09:34 Társalgó
Hori írta:
én ugy fogok sütettni bele /igaz nem ithon hanem ausztriában/ ngyon jó nem müanyag hanem gumi és olyan keménységüre sütik amilyenre akarod
YELLOW Elküldve: 2009-10-20 22:35 Hogyan lehet nullázni ,a szervíz Km számlálót?
Tyetyi írta:szigiimi írta: Sziasztok. Tudja valaki hogy E36-on hogy kell nullázni az inspekciót?
Nem nagy dolog, itt egy link :
http://www.unofficialbmw.com/e...ights.html
YELLOW Elküldve: 2009-10-20 22:31 Érdekes dolog az ac-pumpával. (képek a hibáról)
puhlviki írta: Üdv Márkatársak!
Nekem is hasonló problámam van,azzal fûszerezve hogy elsõ indítás csak kis gázfröccsel sikerül!Anélkül csak tekeri!Aztán az elsõ kilométeren erõtlen és szaggat!Utána összeszedi magát és semmi gondd!Következõ indítás már pöcc-röff![]()
Ha nektek megoldódik a probléma mindenképp írjátok meg,mert kezdem úgy érezni mint egy "Öreg járgány ami szivatóval indúl"![]()
Köszi
YELLOW Elküldve: 2009-10-20 21:13 Üzemanyag fogyasztás
gyugyo68 írta:
Arról tényleg le maradtam,de nem baj,leszel még elsõ.Bár sztem mindegy,csak segítsünk egymásnak,de ha csak csevegünk barátian az is jó.Minden hozzászólásból lehet vmi okosságot kiszürni.Nemkell mellre szívni,szerintem õk sem rosszindulatból mondják amit
YELLOW Elküldve: 2009-10-20 20:38 Üzemanyag fogyasztás
gyugyo68 írta: Már csak kettõHúzzál bele!
YELLOW Elküldve: 2009-10-20 20:10 Üzemanyag fogyasztás
BarG írta:
Az országban tényleg csak egyetlen MÛKÖDÕ finomító van, Battán. Az átkosban mûködött még a Leninvárosi Tiszai Finomító is, de tizensok éve már le van állítva - mármint az ásványolaj desztilláló rész, mert pl az MTBE gyártás még megy. (Talán volt még egy Komáromban, vagy Kanizsán? nem tudom) Az Olefin üzemek vegyipari benzinbõl, gázolajból, propánból, butánból legfõképpen etilént és propilént - ezek mûanyagipari alapanyagok, - meg egy rakás féle ikerterméket állít elõ, amik közt van üzemanyagba való keverõ komponens is.
Tudtommal minden kút normál üzemanyagát a MOL adja - a Slovnaft is MOL tulajdon, nem meglepõ, hogy itt-ott ilyen kocsik is feltûnnek. Viszont a Shell V Power és az OMV prémium üzemanyagok ismereteim szerint német ill. osztrák származásúak.
YELLOW Elküldve: 2009-10-20 18:10 Társalgó
hancurozo írta: köszönöm. már azt hittem ez csak nekem tünt fel. /kicsit sportosabb, merevebb jobb lenne/
YELLOW Elküldve: 2009-10-20 17:24 Kormany problema
gampetibor írta:
Nekem nem korai asszem mert vidékre járok dolgozni hajnalban indulok és olyankor a hõmérséklet vastagon hét fok alatt van. Nálunk egyébként két hete nem volt több a napi csúcshõmérséklet 8 foknál. Úgygondolom ilyen körülmények között már abszolút indokolt a téligumi!Vagy nem?
YELLOW Elküldve: 2009-10-20 17:22 Társalgó
Burns írta:YELLOW írta: akkor lesz legközelebb mûszaki...
idén nézték, és a jobb elsõ 40% alatti volt, ami akár lehet gumi és felni miatt illetve a szilentblokk miatt... mondjuk a nyomás is több volt a kerékben, én nem veszek észre változást, ha felmegy a téli kerék elviszem megmérettetem, hogy így milyen... tehát legkésõbb ha télivel si rosszat mutat, és minden más alkatrész jó, akkor csere lesz... mondjuk a két évvel ezelõtti szilentre most nem mondtak semmit, de akkor újonnan lógósnak találta kicsitszal lehet a szilent lesz a ludas, mert azzal az oldalival volt baj...
Burns írta:
Mert 2011-ben fog tönkre menni?
Nekem olyan árat mondtak a gyári gátlók javítására, hogy inkább veszek újat, legalább tudom, hogy amíg nálam van a gép, addig kibírja.
Kérdezte a faszi, hogy M-es gátlók, mert azok sokkal drágábbak...
Na igen, az a fránya szilent... de már dolgozunk a megoldáson
YELLOW Elküldve: 2009-10-20 17:19 Kormany problema
gampetibor írta: Sziasztok!
Ma reggel megnéztem a kerekeket és azt tapasztaltam, hogy a jobb elsõ kerékre felrakott ólomsúly körbe körbe forog az acélfelni szélén. Munka után visszamentem a gumishoz mutattam neki mi a helyzet. Újra centírozta a kereket. Az volt a furcsa, hogy az bal elsõn kívül megint volt mit állítani az összes keréken bár csak pár gramm eltérés volt.Szerintem ez elég gáz. Hazafelé kipróbáltam egy egyenesben nem remegett száznál.
Egy biztos többet ide nem hozom a kocsit mert nem figyelnek oda eléggé az biztos! De végre nem ráz újra lehet tépni a pályán!
YELLOW Elküldve: 2009-10-20 17:13 Kormany problema
Tyetyi írta:
Vagy ahogy egy-két ügyfelem mondja : balancérozás
YELLOW Elküldve: 2009-10-20 17:07 Társalgó
Burns írta:
Mert 2011-ben fog tönkre menni?
Nekem olyan árat mondtak a gyári gátlók javítására, hogy inkább veszek újat, legalább tudom, hogy amíg nálam van a gép, addig kibírja.
Kérdezte a faszi, hogy M-es gátlók, mert azok sokkal drágábbak...
YELLOW Elküldve: 2009-10-20 16:47 Kormany problema
Robinson írta: [
szerk: ja és amúgy az, hogy kinek milyen autója van, szerintem nem befolyásolja, hogy tudja-e mit jelent az 5x120, mivel szakmai kérdés, míg a helyesírás szerény véleményem szerint, az álatalános iskolai alapképzés része, így aztán megint sikerült okosnak lenned