Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2009-10-21 12:19 Társalgó

nem! csak felnyitod a mocitetõt, aztán az indexet felülrõl fogja egy csavar/mûanyag rögzítõ (most nem tudom melyik van a faceliftnél és melyik a réginél) azt kicsavarod és elõre kicsúszik az index...

Neo78 írta: Sziasztok, az elsõ index-égõt hogyan tudom kicserélni, ki kell vennem az egész lámpát?

YELLOW Elküldve: 2009-10-21 11:16 Társalgó

és mi pénzbe kerül? kb meddig bírja? vajon máshova is tudnak szilentet csinálni?

Hori írta:
YELLOW írta: de akkor gondolom ez csak úgy kivitelezhetõ, hogy a lengõkar benne van nem? másképp ha belesütik a blokkba, akkor hogy rakod bele? a másik, hogy egy pár millimétert kell, hogy tudkon mozogni a lengõkar vége a blokkban...várom a fejleményt azért

Hori írta:


én ugy fogok sütettni bele /igaz nem ithon hanem ausztriában/ ngyon jó nem müanyag hanem gumi és olyan keménységüre sütik amilyenre akarod


Vettem vaterán lengökart szilentekkel nagyxon komoly 10000ft-ért azokat belerakom arra az 1 hétre amig odakint megcsinálják a lengökaromat meg a szilentet a végén. kicsit keményebbre vetetem az egészet de hidd el jó lesz csináltattam kint többször

YELLOW Elküldve: 2009-10-21 09:34 Társalgó

de akkor gondolom ez csak úgy kivitelezhetõ, hogy a lengõkar benne van nem? másképp ha belesütik a blokkba, akkor hogy rakod bele? a másik, hogy egy pár millimétert kell, hogy tudkon mozogni a lengõkar vége a blokkban...várom a fejleményt azért

Hori írta:


én ugy fogok sütettni bele /igaz nem ithon hanem ausztriában/ ngyon jó nem müanyag hanem gumi és olyan keménységüre sütik amilyenre akarod

YELLOW Elküldve: 2009-10-20 22:35 Hogyan lehet nullázni ,a szervíz Km számlálót?

akkor jól emlékeztem, de nem akartam leírni, nehogy rosszul mondjak valamit...

Tyetyi írta:
szigiimi írta: Sziasztok. Tudja valaki hogy E36-on hogy kell nullázni az inspekciót?

Nem nagy dolog, itt egy link :
http://www.unofficialbmw.com/e...ights.html

YELLOW Elküldve: 2009-10-20 22:31 Érdekes dolog az ac-pumpával. (képek a hibáról)

nem lehet, hogy a Vanos-od vacakol?

puhlviki írta: Üdv Márkatársak!

Nekem is hasonló problámam van,azzal fûszerezve hogy elsõ indítás csak kis gázfröccsel sikerül!Anélkül csak tekeri!Aztán az elsõ kilométeren erõtlen és szaggat!Utána összeszedi magát és semmi gondd!Következõ indítás már pöcc-röff
Ha nektek megoldódik a probléma mindenképp írjátok meg,mert kezdem úgy érezni mint egy "Öreg járgány ami szivatóval indúl"

Köszi

YELLOW Elküldve: 2009-10-20 21:13 Üzemanyag fogyasztás

de más is állt már közel, mégis nekem mondják...nah mindegy, már nem érdekel...
amint látod lehet mondok hülyeséget, de segíteni akarok én, amit tudok, hallok elmondom, ha rosszul tudok valamit legalább kijavítanak, és mint belátom, elismerem tévedtem... így tanul az ember, egymás tapasztalataiból

gyugyo68 írta:

Arról tényleg le maradtam,de nem baj,leszel még elsõ.Bár sztem mindegy,csak segítsünk egymásnak,de ha csak csevegünk barátian az is jó.Minden hozzászólásból lehet vmi okosságot kiszürni.Nemkell mellre szívni,szerintem õk sem rosszindulatból mondják amit

YELLOW Elküldve: 2009-10-20 20:38 Üzemanyag fogyasztás

sajnos nem voltál jelen, de ma már vezettem 3-4-el is
örülök, hogy így szurkoltok, csak ne érezném azt amit... elég szomorú, hogy egyesek hallgatnak másra, és azt hiszik amit hisznek, ha más állna a helyemen nem lenne ez... szánalmas, vegye magára az aki úgy érzi neki szól, ha van valami akkor is hozzászólok, ha 20ezerrel elõl lennék... nem értem néha az embereket
jah azé meg nem fogok nem írni, hogy ne baxogassanak emiatt... ez van

gyugyo68 írta: Már csak kettõ Húzzál bele!

YELLOW Elküldve: 2009-10-20 20:10 Üzemanyag fogyasztás

ezt mondtam én si az üzemanyagról, az alap az MOL-os mindenhol, csak az extrásak vannak saját országból...

BarG írta:

Az országban tényleg csak egyetlen MÛKÖDÕ finomító van, Battán. Az átkosban mûködött még a Leninvárosi Tiszai Finomító is, de tizensok éve már le van állítva - mármint az ásványolaj desztilláló rész, mert pl az MTBE gyártás még megy. (Talán volt még egy Komáromban, vagy Kanizsán? nem tudom) Az Olefin üzemek vegyipari benzinbõl, gázolajból, propánból, butánból legfõképpen etilént és propilént - ezek mûanyagipari alapanyagok, - meg egy rakás féle ikerterméket állít elõ, amik közt van üzemanyagba való keverõ komponens is.

Tudtommal minden kút normál üzemanyagát a MOL adja - a Slovnaft is MOL tulajdon, nem meglepõ, hogy itt-ott ilyen kocsik is feltûnnek. Viszont a Shell V Power és az OMV prémium üzemanyagok ismereteim szerint német ill. osztrák származásúak.

YELLOW Elküldve: 2009-10-20 18:10 Társalgó

az a baj vannak aki csinálnak maszekba, de az inkább mûanyag és anank van némi rugalmassága, ami már szerintem nagyon kevés... és többet árt mint használ... hallottam régebben ilyen csapágya megoldásról, hogy versenysportban használják... nekem Febi bilstein van most benne, de hát az se túl jó szerintem, mintha direkt úgy csinálnák, hogy muszáj legyen venned

hancurozo írta: köszönöm. már azt hittem ez csak nekem tünt fel. /kicsit sportosabb, merevebb jobb lenne/

YELLOW Elküldve: 2009-10-20 17:24 Kormany problema

még mindig jobb, mint mikor leesik az elsõ kiadósabb hó, aztán mindenki kapkod, hogy bemenjen a gumishoz, közben rommá törik magukat a nagy sietségben, ráadásul általában teltház szokott lenni

gampetibor írta:

Nekem nem korai asszem mert vidékre járok dolgozni hajnalban indulok és olyankor a hõmérséklet vastagon hét fok alatt van. Nálunk egyébként két hete nem volt több a napi csúcshõmérséklet 8 foknál. Úgygondolom ilyen körülmények között már abszolút indokolt a téligumi! Vagy nem?

YELLOW Elküldve: 2009-10-20 17:22 Társalgó

pontosan mit jelent, hogy dolgoztok rajta? szabad tudni valamit?
mert én érzem, hogy koppan valami, vagy talpas vagy a szilnt lesz, pedig nem mondtak rá semmit...

Burns írta:
YELLOW írta: akkor lesz legközelebb mûszaki...
idén nézték, és a jobb elsõ 40% alatti volt, ami akár lehet gumi és felni miatt illetve a szilentblokk miatt... mondjuk a nyomás is több volt a kerékben, én nem veszek észre változást, ha felmegy a téli kerék elviszem megmérettetem, hogy így milyen... tehát legkésõbb ha télivel si rosszat mutat, és minden más alkatrész jó, akkor csere lesz... mondjuk a két évvel ezelõtti szilentre most nem mondtak semmit, de akkor újonnan lógósnak találta kicsit szal lehet a szilent lesz a ludas, mert azzal az oldalival volt baj...

Burns írta:
Mert 2011-ben fog tönkre menni?

Nekem olyan árat mondtak a gyári gátlók javítására, hogy inkább veszek újat, legalább tudom, hogy amíg nálam van a gép, addig kibírja.
Kérdezte a faszi, hogy M-es gátlók, mert azok sokkal drágábbak...


Na igen, az a fránya szilent... de már dolgozunk a megoldáson

YELLOW Elküldve: 2009-10-20 17:19 Kormany problema

nah akkor ez is meg van... valamennyit változik úgyis, de 10 g-ig nem nagyon venni észre, én pl most a télit se fogom centíroztatni, mikor le lett véve is jó volt, álló helyben csak nem ment tönkre, sõt tavasszal az alut se fogom, mert sokat nem mentem vele, ha meg leszedik a ragasztott súly, nem tisztítják meg rendesen, úgy megcsúnya

gampetibor írta: Sziasztok!

Ma reggel megnéztem a kerekeket és azt tapasztaltam, hogy a jobb elsõ kerékre felrakott ólomsúly körbe körbe forog az acélfelni szélén. Munka után visszamentem a gumishoz mutattam neki mi a helyzet. Újra centírozta a kereket. Az volt a furcsa, hogy az bal elsõn kívül megint volt mit állítani az összes keréken bár csak pár gramm eltérés volt. Szerintem ez elég gáz. Hazafelé kipróbáltam egy egyenesben nem remegett száznál. Egy biztos többet ide nem hozom a kocsit mert nem figyelnek oda eléggé az biztos! De végre nem ráz újra lehet tépni a pályán!

YELLOW Elküldve: 2009-10-20 17:13 Kormany problema



Tyetyi írta:
Vagy ahogy egy-két ügyfelem mondja : balancérozás

YELLOW Elküldve: 2009-10-20 17:07 Társalgó

akkor lesz legközelebb mûszaki...
idén nézték, és a jobb elsõ 40% alatti volt, ami akár lehet gumi és felni miatt illetve a szilentblokk miatt... mondjuk a nyomás is több volt a kerékben, én nem veszek észre változást, ha felmegy a téli kerék elviszem megmérettetem, hogy így milyen... tehát legkésõbb ha télivel si rosszat mutat, és minden más alkatrész jó, akkor csere lesz... mondjuk a két évvel ezelõtti szilentre most nem mondtak semmit, de akkor újonnan lógósnak találta kicsit szal lehet a szilent lesz a ludas, mert azzal az oldalival volt baj...

Burns írta:
Mert 2011-ben fog tönkre menni?

Nekem olyan árat mondtak a gyári gátlók javítására, hogy inkább veszek újat, legalább tudom, hogy amíg nálam van a gép, addig kibírja.
Kérdezte a faszi, hogy M-es gátlók, mert azok sokkal drágábbak...

YELLOW Elküldve: 2009-10-20 16:47 Kormany problema

a hejesirásrol beszélhetnénk
szakmai kérdés ide vagy oda, ez alapvetõ egy autótulaj számára, fõleg úgy ha rajong az autójáért...
mivel a köznyelvben a centírt használják jobban így ugyanúgy elfogadott, és rajtad kívül szerintem senkit nem zavar ha úgy írja/ejti...
nem okoskodásról szól ez tudod jól de akkor centerezés és így már helyes

Robinson írta: [

szerk: ja és amúgy az, hogy kinek milyen autója van, szerintem nem befolyásolja, hogy tudja-e mit jelent az 5x120, mivel szakmai kérdés, míg a helyesírás szerény véleményem szerint, az álatalános iskolai alapképzés része, így aztán megint sikerült okosnak lenned