Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2009-10-19 20:30 Kormany problema

nekem keresztfater is T2-rõl megelõzte a hátsó kerék... mondjjuk az ad kopogó hangot, legalábbis így mondta anno...

hancurozo írta:
gampetibor írta:
YELLOW írta: centír, vagy

selejtes gumi, esetleg menet közben megszakadt egy szál... kerékcsavar mindenhol jól meg van húzva?

gampetibor írta: Sziasztok!

Felrakattam a téligumikat /zsír újak/, volt futómûállitás is. Amint a pályára értem azt tapasztaltam hogy 90 km/óra felett remegni kezd a kormány és minnél gyorsabban megyek annál erõsebben remeg!!
Tud valaki segíteni mi lehet a baj?!


Centírre én is gondoltam kerékcsavart meg megnézem jó ötlet!
A gumi teljesen új most vettem annak csak nincs baja!
új gumi : semmit nem jelent.
de YELLOW-nak igaza van a csavarokat nézd meg! kereket is hagytak már el ebben a kicsi országban /igaz valamikor mult évben/

YELLOW Elküldve: 2009-10-19 20:26 Kormany problema

ez is jó gondolat, bár ha mind az 5 csavar benne van, attól jó, csak éppen a teher a csavarokon van, és nem a gyûrûn

Christine írta:
gampetibor írta: Sziasztok!

Felrakattam a téligumikat /zsír újak/, volt futómûállitás is. Amint a pályára értem azt tapasztaltam hogy 90 km/óra felett remegni kezd a kormány és minnél gyorsabban megyek annál erõsebben remeg!!
Tud valaki segíteni mi lehet a baj?!


Másik felnivel lett esetleg felrakatva a téli gumi? Nekünk pont ugyanezt csinálta anno, csak kb. 100-as tempótól és a tehermentesítõ gyûrû mindent megoldott.

YELLOW Elküldve: 2009-10-19 20:24 Kormany problema

hallottam én már, sõt láttam is gyárilag szálszakadt gumit...

felnicsavar: E46-nál 130 Nm-rel kell meghúzni +-10 Nm, egy szutyukin kb 50-60 Nm azt kell tudni, hogy nekem egyszer meghúzták 130-al, és még kézzel nagyon könnyen ment utána... érdekes azéé...

illetve lehet a futó állításnál nem húztak meg egy csavart

gampetibor írta:
YELLOW írta: centír, vagy selejtes gumi, esetleg menet közben megszakadt egy szál... kerékcsavar mindenhol jól meg van húzva?

gampetibor írta: Sziasztok!

Felrakattam a téligumikat /zsír újak/, volt futómûállitás is. Amint a pályára értem azt tapasztaltam hogy 90 km/óra felett remegni kezd a kormány és minnél gyorsabban megyek annál erõsebben remeg!!
Tud valaki segíteni mi lehet a baj?!


Centírre én is gondoltam kerékcsavart meg megnézem jó ötlet!
A gumi teljesen új most vettem annak csak nincs baja!

YELLOW Elküldve: 2009-10-19 20:10 Kormany problema

centír, vagy selejtes gumi, esetleg menet közben megszakadt egy szál... kerékcsavar mindenhol jól meg van húzva?

gampetibor írta: Sziasztok!

Felrakattam a téligumikat /zsír újak/, volt futómûállitás is. Amint a pályára értem azt tapasztaltam hogy 90 km/óra felett remegni kezd a kormány és minnél gyorsabban megyek annál erõsebben remeg!!
Tud valaki segíteni mi lehet a baj?!

YELLOW Elküldve: 2009-10-19 20:02 Társalgó

szerintem nem, ez így eredeti, az E36 M3 felnije ha minden igaz... és bármíly hihetetlen az osztója 5x120

Robinson írta: http://www.bmw3er.hu/modules.p...id_ads=137

ez a tipusú felni nem csak 18" létezik eredetiben?

YELLOW Elküldve: 2009-10-19 19:33 Üzemanyag fogyasztás

igazad van, én tudtam rosszul! sajnos a régi világ már megszûnt, én még abban éltem

hil írta:
YELLOW írta: akkor nem tudom az Olefin mit csinál... jópár mérõmûszert kalibráltam neki... de BarG is ott ténykedik, majd biztos mond valamit...

hil írta:
YELLOW írta: ehhez annyit tudok hozzáfûzni, hogy:
mivel itt élek az ország olajfinomítója mellett (az egyik), így elmondhatom, a legtöbb helyre MOL-os anyagot visznek. mióta megvan az autóm én csakis kizárólag a Shell-nél tankolok.


Bocs Yellow, rosszul tudod: az országban csak egy finomító van, a Dufi:
Tiszaújvárosban csak : tankautó töltõ, vasúti töltõ és gáz (büdösítõ) van. Jól tudom, mert az ottani üzemhez kollégám havonta jár, (én meg ritkábban) most kérdeztem meg tõle.
hil


Tiszaújvárosban a MOL-nál csak elosztó van az ottaniak szerint, meg ott keverik a gázba a büdösítõ anyagot. Ha õk hazudtak, akkor most én is!
Sárvár elég közel van Austriához, mégis, a Shell kúton Slovnaft kocsiból töltötték a tüzelõ anyagot a tartályba. Véleményem szerint, mint korábban írtam, szemfényvesztés az az adalékolásról elõadott mese és nem életszerû, hogy nálunk valamelyik kúthoz (ha csak nem a határ közelérõl beszélünk) Ausztriából vinnék a tüanyagot. Én a magam részérõl a kagylós kutat kerülöm....

Yellow! Érdeklõdnék, hogyan értelmezed azt, hogy a
95-ös benzinre méretezett motor a 100-as benzinnel jobban megy??? Tudod mit jelent az üza oktánszáma, vagy ne is bonyolódjunk bele a kompressziótûrés fogalmába??
hil

YELLOW Elküldve: 2009-10-19 12:37 meg akar halni a bmw :|

neked még nem jött elõ bezzeg keresztfater OFF autója... majd szét esik, de sosincs vele baj... munkahelyen pont este beszélgettünk róla, hogy a dízelekkel több a baj, és ha ott fizetni kell, akkor az viszi a pénzt, akik benyás mellett döntöttek, szinte mind ezt mondta... persze elismerve a dízel nyomatékosságát és takarékosságát... egyik autószerelõ ismerõs, csak anynit mondott, nincs jobb egy szívódízel Merszédesz motornál nem megy, de legalább gond sincs vele, és igazi tanyasi feelinget ad, mintha szántani mennél

Robinson írta:
YELLOW írta: ha benézel más topic-okba, akkor olvashatod, hogy sok hasonló panasz van a dízelesek körében, így a hideg beköszöntével...

pl a 4 fok alatt gyenge motor topic... stb.

barnella írta: Sziasztok

2000 evj. 320d 136 lovacskas autom van. olyan tunetei vannak ami eddig elkepzelhetetlen volt szamomra. Eleg gyakran elofordult meg nyaron is hogy izzitani kellett es ugy indult, de telen nem volt kulonosebb gond, izzitas utan indult hideg motorral, meleg motorral meg sokaig kerette magat. Akkumulator csere is megvolt, es izzitogyertyak is lettek cserelve. most a legujabb problema hogy BORZASZTO NEHEZEN INDUL, es 1-es 2-es valtofokozatban alig van ereje, gyakorlatilag vw poloval is legyorsulnak, de bozonyos fordulatszam folott es 3-as fokozatt folott minden ok, ezen kivul olyan lett a hangja mint egy Zetor traktornak. gyanakszom hogy lehet porlaszto gond is, ha valaki tud segiteni kerem tegyetek meg

udv


Hát azért az itt leírtakat én még sosem tapasztaltam, pedig azért láttunk már elég komoly hidegeket...

YELLOW Elküldve: 2009-10-19 12:31 meg akar halni a bmw :|

ha benézel más topic-okba, akkor olvashatod, hogy sok hasonló panasz van a dízelesek körében, így a hideg beköszöntével...

pl a 4 fok alatt gyenge motor topic... stb.

http://www.bmw3er.hu/modules.p...1524#43430

barnella írta: Sziasztok

2000 evj. 320d 136 lovacskas autom van. olyan tunetei vannak ami eddig elkepzelhetetlen volt szamomra. Eleg gyakran elofordult meg nyaron is hogy izzitani kellett es ugy indult, de telen nem volt kulonosebb gond, izzitas utan indult hideg motorral, meleg motorral meg sokaig kerette magat. Akkumulator csere is megvolt, es izzitogyertyak is lettek cserelve. most a legujabb problema hogy BORZASZTO NEHEZEN INDUL, es 1-es 2-es valtofokozatban alig van ereje, gyakorlatilag vw poloval is legyorsulnak, de bozonyos fordulatszam folott es 3-as fokozatt folott minden ok, ezen kivul olyan lett a hangja mint egy Zetor traktornak. gyanakszom hogy lehet porlaszto gond is, ha valaki tud segiteni kerem tegyetek meg

udv

YELLOW Elküldve: 2009-10-19 06:54 karbantartás

akkor az én meglátásom:

akinek van a tulajdonában BMW klub tagsági kártya, az alapból megkapta a max csillagot és a klubtag tisztet, kommentszámtól függetlenül... viszont akinek nincs kártyája, az a kommentszámok alapján van besorolva, de csak akkor jelenik meg a klubtag felirat, ha lesz kártyája...

vsop14 írta: bocs, hogy ide írok, nem akartam ezért a kérdésért új topicot nyitni.
csak annyi lenne a kérdésem, hogy a rangokat mi alapján kapja az ember? nem mintha izgatna, hogy nekem most milyen rangom van, csak nem értem a logikáját.
mert pl a megrögzött bmw-snek, meg a klubtagnak is 5-5 emblémája van. és pl én is klubtag vagyok ~280 hozzászólással, meg Hori is ~1100-zal, de Petike, meg megrögzött ~870el.
most akkor hogy mûködik ez?
(felreertes ne essek, nem szur szemet, hogy xy ilyen meg olyan ranggal rendelkezik es en meg miert nem, csak egy kerdes, mert nem ertem, hogy hogy mukodik )
kösziiiiiiiiiii

YELLOW Elküldve: 2009-10-18 17:05 XENON utólag

pont errõl beszéltem, amít leírtál... és jó hogy valaki foglalkozik ezzel, több ilyen ember kellene... sajnos én is meglepõdve tapasztaltam, mûszakin, hogy xar volt az egész lámpám, pedig csak izzót cseréltem... eleve magasabbra világított (bár sosem villogtak rám) és a fényt baxottul szórta... lejebb állították, de a szpráson nem tudtak, sajnos ilyen ha az ember közepes minõségû, nagyobb fényerõt és látótávolságú izzót vásárol...

hancurozo írta:
lehet, de nem mindenki teheti meg hogy gyári xenonos lámpát vegyen. én az utólagosat sem vettem volna meg, de így vettem az autót és mivel az elõzõ tulajnak faxocska volt a jele az óvodába és csak begányolta /kidobni meg sajnáltam/ így én foglalkoztam vele és megpróbáltam mindent, hogy ne mutogassanak rám /ránk/ (megint 1 b..-i bmw tulaj aki vakít)[/quote]

YELLOW Elküldve: 2009-10-18 16:58 XENON utólag

és pont ez a baj, hogy senki nem foglalkozik vele, és ezért szidják a xenon-os autósokat, fõleg azokat, amikben nem gyári, mert az ember szemét kiégíti, anynira jól beépítették... õk könnyen vannak nem õket vakítja... bármit be lehet rakni utólagosan, de erre én mondom, hogy sufni, mert ez még zavaró is a többi közlekedõ számára, és balesetveszélyes...

Hori írta: szerintem lassan tul van lihegve a téma
szerintetek azok közül akik utolagos xenont raknak bele hányan foglalkoznak ezekkel a dolgokkal? aki ennyire preciz akar lenni vegyen gyári xenon lámpát

YELLOW Elküldve: 2009-10-18 16:42 XENON utólag

akkor próbáld ki! biztos van ismerõsöd, akinek van ilyen lámpa beállító cucca, olyan "irásvetítõs" állítasd be vele... cserélj izzót... és nézd meg mennyit változott a kép... és nem a cserétõl állítódik el, hanem az izzók gyártása során fellépõ tûrések miatt.... persze neked minden erõs, amit írok szal... de hát nekem az 5x120 volt az tõled

Robinson írta:
YELLOW írta:
eleve minden izzócsere után lámpát kell állítani, ugynais az üveg a fémlapra nem 90 fokos szöget zár be, és így máshogy világít minden izzóval...


Ezt azért erõsnek tartom

YELLOW Elküldve: 2009-10-18 15:40 Bemelegedés

én azt nem tudom, hogy méé van, hogy egész nyáron szinte egyszer sem hallottam a ventim menni, most ahogy hûvösebb lett az idõ, akkor meg hallom, amikor megállok a kapu elõtt, és az autót nem is hajtom... nyáron megha hajtottam, akkor se... a vízhõfok totál rendben van... námétem...

YELLOW Elküldve: 2009-10-18 15:32 XENON utólag

hát én is úgy tudom, hogy elvileg alapból kell hozzá távtartó, bár jó drágán adják azt is... talán az autohifidiszkontba is lehet venni, de ahogyan írtad is minden izzó más, mert vannak mm eltérések, így a legjobb ötlet legyártatni... én bonamit anyagból csináltattam volna...

eleve minden izzócsere után lámpát kell állítani, ugynais az üveg a fémlapra nem 90 fokos szöget zár be, és így máshogy világít minden izzóval...

hancurozo írta:
ute107 írta:
hancurozo írta: ...... és addig hézagoltam míg az izzószál és a xenon izzó gázgömbje egy vonalba került. nem vakít és látok vele rendesen.


Hogyan "hézagoltad"????
a bal oldaliba kellett 2mm-es karika az izzó és a lámpa közé a felfekvési ponthoz a jobb oldalra 3mm /gondolom gyártáshiba/ 3mm mûanyaglapom volt itthon, a 2mm régi nyák lapból vágtam ki /vezetõ rész eltávolítás után/ de ez változhat attól függ milyen gyártmányú az izzód. a haver off autójába lévõ xenon fél centivel közelebb van a foglalathoz és 3mm-rel vastagabb /az enyémbe be sem lehetne rakni mert nem tudod beállítani.

YELLOW Elküldve: 2009-10-17 16:42 Extra gyors találkozó!

már sorry, de legalább átkopiztad volna igazad van OFF lett de ha törlöd áttehetted volna...

Robinson írta: légyszi az optikai tuning témában legyen folytatva ez a beszélgetés! Nem véltelenül lettek törölve a hozzászólások