Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2009-10-10 20:37 Társalgó

Kedves hil!

a propeller ugyanúgy helyes, mivel szinonímák, és ugyanazt jelenti, abban az értelemben, hogy mirõl is van szó (ezt kicsit jól megaztmondtam), mindegy mindenhol propellernek említik, így én emelett maradok, mellesleg szerintem a propeller gyorsabban pörögve, kisebb lapátokkal éri el azt mint, mondjuk egy légcsavar, vagy hajócsavar, nagyobb lapátokkal lassabban pörögve

hil írta:
YELLOW írta: mondjuk az eredeti kérdés nem az volt, hanem, hogy fehér alapon kék, vagy kék alapon fehér???

az egyértelmû, hogy propeller, hiszen 1928 elõtt repülõgépeket gyártottak, és motorkerékpárokat...

http://hu.wikipedia.org/wiki/BMW

az valószínû, hogy a színek a bajor címerbõl valóak...


Kedves Yellow!
Légyszíves értsd már meg: a Repülõgépnek nem propellerje, hanem légcsavarja van, amit bizony kell tisztelni!!!!!
Az a pilcsit hûti és ha repülés közben megáll, akkor nagyon melege lesz....D
hil

YELLOW Elküldve: 2009-10-10 20:11 képek

YELLOW Elküldve: 2009-10-10 19:52 Akkumulátor

ha beleolvasol az ajtónyitási gondok topicba, akkor elírtam a tapasztalatom... nekem is valami gríz volt, az ajtóval már idegességemben nem tudtam mit tenni, az autó beindult, próbáltam belsõ nyitó/záróval nyitni, de nem akarta (korábban mûködött járó autónál), sõt valamikor magától egy 5 méter után nyílt, aztán állóhelyben nyomtam neki gázt egy 10 sec-ig, aztán gombnyomásra nyílt rögtön... án leírtam az említett topicba, szerintem van hozzá köze, hiába nem kell hozzá, akkora amper...

Neo78 írta: Yellow, vazze, ma nekem is szarakodott a központi záram. Nem tudtam kinyitni az ajtót, csak kulcssal, viszont bentrõl sem tudtam kinyitni a többi ajtót. Aztán mentem egy pár km-t és újra mûködött minden. Feltöltöttem az aksit, úgy néz ki most jó. Ennek az akkumulátor izének tényleg köze van a centrálhoz, viszont az a fura, hogy a motor attól függetlenül probléma nélkül startol. Fura...

YELLOW Elküldve: 2009-10-10 19:25 Társalgó

mondjuk az eredeti kérdés nem az volt, hanem, hogy fehér alapon kék, vagy kék alapon fehér???

az egyértelmû, hogy propeller, hiszen 1928 elõtt repülõgépeket gyártottak, és motorkerékpárokat...

http://hu.wikipedia.org/wiki/BMW

az valószínû, hogy a színek a bajor címerbõl valóak...

YELLOW Elküldve: 2009-10-09 22:13 Akkumulátor

lehet savazni, ha van mérõmûszered, egyik kollégám, nagy vegyész, azt mondta, õ izlelésre megmondja nekem hány % (ugye alapból 38% asszem) elmebeteg, de rendes srác...
kb azé volt elég annyi töltés neki, mivel nem volt lemerülve teljesen, másikrészt, a töltõ beállt az 1,5 A-es értékre... az elején is csak 4 A-rral töltötte, aztán onnan ment le, anynira nem volt gatya, sajnos úgy nem akartam tovább töltõn hagyni, hogy nem vagyok otthon, jobb ha felügyelet alatt van, másnap meg kellett az autó, ugye amikor indítóztam össze vissza...
mindenképp veszek akksit nyugi, a válság dolog csak mondás, mindere használom persze szeretek spórolni, és a legjobb vételt kifogni

hil írta:
YELLOW írta: szóval jut eszembe...

az akksiban 2-3 cella teteje kilátszott, feltöltöttem deszt vízzel, a savat mellõztem... majd 5 órán keresztül töltöttem 2-3 A-rel, aztán másnap újabb 5 órát 1,5-2 A-rel, és azóta mondhatni "tökéletes"...

biztos megbotránkozik valaki, de válság van
remélem nem kakil be alattam, egy darabig


Ilyen esetben savat nem is szabad beletölteni! Azt csak úgy lehet cserélni, hogy teljesen feltöltöd az akkut , kiöntöd a savat, majd az elõírt töménységût betöltöd. Régen ezzel sokan és sokat játszottak, mára ez már idejétmúlt módszer, erdménye bizonytalan. Régen még át is mosták a cellákat, hogy a lerakódott iszapot kimossák belõle, ami a cellazárlat egyik lehetséges forrása. Az megszakított töltés nem hiszem, hogy jó megoldás volt. Ráadásul a névleges kapacitás max 10%-val illik tölteni. Az alultöltés is káros az akkumukátornak. Te ezzel a módszerrel beletöltöttél kb 25Aó-nyi energiát, ami meg mire elég??? Gazdasági válság ide/oda, a rossz akku bármikor cserbenhagyhat, akár egyik óráról a másikra is, gondolj bele, jön a tél a maga hidegével.
hil

YELLOW Elküldve: 2009-10-09 21:50 Társalgó

fehéren kék

bár ha abból indulunk ki, hogy ugye egy propeller van szimbolizálva, akkor ugye a repülõ repül, tehát a háttér kék (ég), és akkor a propi fehér, és akkor kék alapon fehér... várom a jó megoldást

InsectKiller írta: Azt tudjátok-e hogy a BMW embléma kék alapon fehér, vagy fehér alapon kék?!

YELLOW Elküldve: 2009-10-09 21:49 Akkumulátor

nekem elég volt egyenlõre annyi, hogy 10 indítást kibírt, hogy közbe 5-6száz métereket mentem városban... enynit sosem indítok egyébként, a hideget meg úgy fogom kipróbálni, ha repkednek a mínuszok, akkor kinthagyom az autót, és reggel indítok, ha kibírja, akkor még egy évet kihúz, amúgyis garázsban áll, ahol nincs mínusz, meg hidegben ritkán áll huzamosabb ideig

kempelen írta:
YELLOW írta: szóval jut eszembe...

az akksiban 2-3 cella teteje kilátszott, feltöltöttem deszt vízzel, a savat mellõztem... majd 5 órán keresztül töltöttem 2-3 A-rel, aztán másnap újabb 5 órát 1,5-2 A-rel, és azóta mondhatni "tökéletes"...

biztos megbotránkozik valaki, de válság van
remélem nem kakil be alattam, egy darabig


Nem botránkozunk meg.

Te fog megbotránkozni, mikor egyik pillanatban jó lesz, a másik indításkor pedig már csak katt katt.

Sajnos az akku már csak ilyen és most pont rossz idõk jönnek az akkumulátorokra.....

YELLOW Elküldve: 2009-10-09 20:46 Chip tuning

jó lesz?

BarG írta:
Petike írta:
BarG írta:
Eapa írta: Nem szabad elfelejteni, hogy a tuning ott kezdõdik, hogy a lehetõ legnagyobb motorral szeret autót kell megvenni és akkor nincs kecmec!


E92(?)-be láttunk már V10-es mocit befaragva. Már én is törtem a fejem egy E46-ba pl 4.0 - 4.4 V8 beépítésen. Csak sajna én nem tudom megcsinálni, keresni kellene valakit - mondjuk sokszor látni driftautó eladós hirdetést V8-cal, tehát vannak akik meg tudják oldani. De mennyi pííííz?


...itt a gyári megoldás :

http://suchen.mobile.de/fahrze...geNumber=2

http://suchen.mobile.de/fahrze...geNumber=1

petike



Nyálcsorgatós emotikon nincs???!!!

YELLOW Elküldve: 2009-10-09 20:40 Akkumulátor

szóval jut eszembe...

az akksiban 2-3 cella teteje kilátszott, feltöltöttem deszt vízzel, a savat mellõztem... majd 5 órán keresztül töltöttem 2-3 A-rel, aztán másnap újabb 5 órát 1,5-2 A-rel, és azóta mondhatni "tökéletes"...

biztos megbotránkozik valaki, de válság van
remélem nem kakil be alattam, egy darabig

YELLOW Elküldve: 2009-10-09 20:37 Balesetek BMW-vel...

Te is fiam...? már Te is az enyémre reagálsz csak?
most mûködik az ajtóm, és az akksi is magára talált...

ute107 írta:
YELLOW írta: nah de 1,2 misiért?

bmwszabi írta: Hát ez már a szétvágás elõtt is csúnyán nézhetett ki, 320Cd.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...cd-3280288


Yellow! Van akksija, lehet jó... meg szeritem az ajtajai is nyílnak!

YELLOW Elküldve: 2009-10-09 20:02 Balesetek BMW-vel...

nah de 1,2 misiért?

bmwszabi írta: Hát ez már a szétvágás elõtt is csúnyán nézhetett ki, 320Cd.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...cd-3280288

YELLOW Elküldve: 2009-10-09 15:21 képek

gondolom jobb a GPS vétel az elég idétlen rajta, bár elviselném...

Tiba írta: A cápauszony felett, mi az a szárny?

YELLOW Elküldve: 2009-10-09 11:12 lámpabúra sötétítés

egyik haver OFF autóján, is matt lett, és meg kell mondjam elég jól néz ki vele, bár sokan a lakkba kevert fekete festékre esküsznek... mondjuk a körömlakk lemosóval könnyen lejön, akkor lehet én is elkezdek kísérletezni... szerintem attól lehet matt, hogy változik a hõfok és hamar elpárolog belõle az oldószer... dolgoztam festékgyárba ezéé gondolom

daidka írta:
guesswho írta:
daidka írta: Ha nem nagy felület akkor sztem szedd le aztán újra.
na jó, de mitõl lesz jobb? mit b*sztam el?


Ez az amire én se tudtam rájönni. Az egyiket lefújtam, tök fasza, szép fényes elkezdem a másikat az elején jó aztán matt lett ahogy végigmentem rajta még egyszer. Nincs tippem.

YELLOW Elküldve: 2009-10-09 11:08 Chip tuning

mivel tegnap törölve lett egy megállapításom is, így lefirkantom újra:

szóval sokan mondják azt, hogy baromság a chip, ha nagyobb erõt akarsz, akkor vegyél nagyobb motorú/erõsebb autót (gyárilag), csak ugye mindent meg lehet szokni, így a sok is kevés lesz egy idõ után, tehát valahogy az ember mindig a chip mellett fog kikötni, végülis mielõtt szintet lépne olcsóbb megoldás, mintha nagyobb autót venne, szal ez ilyen érdekes körforgás.... aztán ahogy öregszünk, majd szépen visszafelé haladunk, míg oda jutunk, hogy azé fogunk nyavajogni, hogy nõvérke lassabban már a kocsival, szédülök

YELLOW Elküldve: 2009-10-09 00:20 Chip tuning

hát ezaz én is városban használom inkább, néha úgy érzem, valami bibis a kuplunggal, de máskor meg semmi, az a baj nem tudom pontosan milyen ha már rossz... keresztfaterom, aki autószerelõnek tanult, meg régen dolgozott benne, azt mondta, ha 5-ben padlózom és a fordulat felmegy, de nem úgy gyorsul, akkor csúszik, ergo rossz, ilyet nem tapasztalok, inkább az bosszant, hogy indulásnál mintha rántana, hírtelen kapcsolna össze, mondjuk az én stílusom eleve olyan, hogy nem szívesen csúsztatom a kuplongot

Robinson írta:
Hori írta:
Robinson írta: Kivételesen YE...
áh, nem írom le akkor sem, inkább megdöglök

Inkább így: Én is gondolkodom a kevlár dolgon, de elõtte jól körbejárom, hogy mi az elõnye, hátránya. Beszéltem már a chipes barátunkkal is, aki meghúzta a kocsimat, Õ azt mondta, hogy gyári kuplungnak bírnia kell, és igaza van szerintem, a 240e km azért elég sok. Fõleg ahogy hajtom a drágát



Majd holnap megbeszéljük
Neked más kategoria mert a lovak és a nyomaték miatt kicsit mások az igénybevételek


Nálad a legfontosabb tényezõ a 80-90% autopálya. Nálam fordítva van, 80-90% város. Jóval nagyobb a kuplung kihasználtsága sajnos