Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2017-12-29 11:34 Fûtés - Klíma

Keoma írta: Helló! Köszönöm a választ. Két napja meg már fűt ha kell, ha nem akár 17 fokra állitva is. Ezt szintén a süni okozza?
Köszönöm!


szerintem nem. úgy tudom a süni csak a ventillátorért felelős. azon keresztül történik a fordulatának szabályzása.
ez a fűt nem fűt téma inkább fűtéscsap probléma.

YELLOW Elküldve: 2017-12-27 20:26 Társalgó

mickeystone írta:
YELLOW írta:
mickeystone írta: Sziasztok! Nemrèg vettem egy E39 2.8 IA-t (199. Két kèrdèsem lenne: a kipörgèsgàtló làmpa vilàgít, ABS működik,ez vmi jeladó, vagy esetleg van ötletetek. Màsik kérdés, hogy akku cserénél kell valamit tanítattni az autóval, vagy csak be az új, és lehet haladni.

Köszi!


biztiket nézd át. nem hiszem, hogy jeladó, de mindenképp hibakódolvasás kellene, rendes BMW-hez való diaggal.
ha szerencséd van a rádió nem fog kódot kérni akksi csere után. idő meg ilyenek kinullázódnak.


Köszi! Mindenkèpp megnèzetem. Akku okozhat hibàs üzeneteket? Sajna màra kifeküdt...


rossz feszültség szintek okozhatnak, de nem feltétlen az akksira gyanakodnék, hanem bárhol lehet éppen kontakt hiba. mivel menet közben sem jobb, így nem hinném, hogy akksi.

YELLOW Elküldve: 2017-12-27 19:00 Motor hibajel(sarga)

sndrs írta: Üdv!

E90, 2007, 318i (95kw) járművem az alábbi fórumon olvasható jelenségeket produkálja (váratlanul, egy indításkor jött elő).
http://www.bmwforums.info/bmw-...ode-3.html
Lassú menet, nem húz, remeg, alacsony rpm. 50km után, kb. 15 perces parkolást követően indításnál jött elő.

Miután sokat keresgéltem, több helyen is olvastam, hogy ez elég gyakori probléma, de konkrét megoldást nem sikerült találnom. Elméletileg a Valvetronic motor nem működik megfelelően, vagy nem érintkezik. Holnap napközben megpróbálom megkeresni, hogy hol is van ez és akkor a csatlakozót is leszedem és megnézem, viszont ahogy olvastam ez nem oldotta meg a problémát.

Az első hibát ma tapasztaltam, mikor 50km után kb. 15 percre leállítottam, majd mikor indítottam egyből jött a motorhiba jelzés (félig telt sárga ikon).
Miután leraktam kb. 5-6 órára, a hibajelzés maradt, de nem tapasztaltam a csökkentett performancet, viszont ismét 50km és 10 perc szünet után előjött ugyan az (beremeg, alig megy).

Szerintetek tényleg VVT motor probléma lehet? Hol találok hozzá ilyen alkatrészt?

(Kiolvasott hibakódok: P1050, P1062)

Üdv,


melyik motor van benne neked?
meg nem univerzális diaggal kellene olvasni feltétlen. + nézni kellene élő adatokat
ez nem feltétlen VVT hiba.
ha az a motor amire gondolok, akkor van egy rail cső, aminek méri a nyomását egy szenzor. vagy a szenzor rossz, vagy a rail csőben valami miatt nem jó a nyomás. dugult üzemanyagszűrő, gyenge benzinpumpa. mivel bemelegedés után van, így pumpa lehet, vagy szenzor.
továbbá nem megfelelő levegő mennyiség is okozhatja.
ezt így neten keresztül nem mondja meg konkrétan szerintem senki.

YELLOW Elküldve: 2017-12-27 08:08 Társalgó

mickeystone írta: Sziasztok! Nemrèg vettem egy E39 2.8 IA-t (199. Két kèrdèsem lenne: a kipörgèsgàtló làmpa vilàgít, ABS működik,ez vmi jeladó, vagy esetleg van ötletetek. Màsik kérdés, hogy akku cserénél kell valamit tanítattni az autóval, vagy csak be az új, és lehet haladni.

Köszi!


biztiket nézd át. nem hiszem, hogy jeladó, de mindenképp hibakódolvasás kellene, rendes BMW-hez való diaggal.
ha szerencséd van a rádió nem fog kódot kérni akksi csere után. idő meg ilyenek kinullázódnak.

YELLOW Elküldve: 2017-12-26 11:52 Külsõhömérséklet kiirás

Lorand írta:
YELLOW írta:
Lorand írta: Sziasztok.
Olyan gondom van, hogy kicserélten a külsöhömérséklet szenzort de az auto még mindig -40 és -20 fok között irkál össze-vissza mindent. A csatlakozo is meglett tisztitva.
Esetleg valakinek ötlet, hogy merre keressem tovább a hibát?
Elöre is köszi


akkor valahol a vezetékben máshol lesz a hiba...


Akkor nem marad más mint végig követnem a kábelt gondolom. Az mennyire "szopos"?


azt nem tudom, sosem követtem még végig.
először javaslom húzd le a csatit a szenzorról és mérjél rajta zárlatot. ha az érintkezőket nézed, akkor ha összesípolnak, akkor valahol zárlat van.
aztán mérj rajta feszültséget, ugyanígy. ha ott van gyújtáson a 12V, akkor jó. ha nincs, akkor el van szakadva valahol.

YELLOW Elküldve: 2017-12-26 11:30 Külsõhömérséklet kiirás

Lorand írta: Sziasztok.
Olyan gondom van, hogy kicserélten a külsöhömérséklet szenzort de az auto még mindig -40 és -20 fok között irkál össze-vissza mindent. A csatlakozo is meglett tisztitva.
Esetleg valakinek ötlet, hogy merre keressem tovább a hibát?
Elöre is köszi


akkor valahol a vezetékben máshol lesz a hiba...

YELLOW Elküldve: 2017-12-26 09:56 Ablaktörlõ

Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!

Van egy olyan probléma az első ablaktörlőmnél (a hátsó valószínűleg programozva ki van kapcsolva), hogy ritkán előjön egy olyan szokása, hogy eltérően működik a megszokottól.

Szóval ilyenkor a használati utasításban lévő ábra alapján:
0 - kikapcsolt állapot
1 - szakaszos törlés
2 - szakaszos törlés
3 - folyamatos törlés

és a gyors folyamatos ilyenkor nincs, helyette 2 szakaszos.
Még én sem tudom, hogy mikor vagy mitől jön elő, de kb. 100 használatból egyszer csinálja ezt.
De olyan is van, hogy ha használom az ablakmosót, legtöbbször nem, de néha magától töröl hármat. Gondolom itt is valami rossz programozás van a háttérben, vagy van esetleg más ötletetek is?


képet nem így linkelünk, ki akartam javítani, de törölted a feltöltést. mindegy pont láttam mikor feltetted, szinte tudtam mi lesz a kérdés.

az ablaktörlőn van egy tekerő gomb.
- ha van esőszenzor, akkor az a szerepe, hogy annak érzékenységét állítja. ez csak 1-es állásban működik, tehát akkor aktív az esőszenzor, amennyiben van. itt lehet az, hogy nem adott időközönként töröl. hanem ahogy érzékel.
- ha nincs esőszenzor, akkor az a tekerő a szakaszos törlés idejét állítja, tehát változtathatod a törlések között mennyi idő legyen. ez szintén csak 1-es állásban van.


Szia!

Nincs esőszenzor a kocsiban. Igen, ezt én is tudom, csak ezt az (1-es) funkciót néha, nagyon ritkán beteszi a folyamatos törlés (2-es) helyére is, szóval két állásban tudom ilyenkor a szakaszosat állítgatni.
Tehát ez van alapból E46-ban:
0 - kikapcsolva
1 - szakaszok (görgővel tudom álltani a törlések közötti időtartamot)
2 - folyamatos törlés
3 - gyors folyamatos törlés

És néha nálam átrakja ebbe:
0 - kikapcsolva
1 - szakaszok (görgővel tudom álltani a törlések közötti időtartamot)
2 - szakaszok (görgővel tudom álltani a törlések közötti időtartamot)
3 - folyamatos törlés

Igen a képet levettem, mert hát gondoltam anélkül is le tudom írni


igen értelek már. hát amit mondtam annó is. kb biztos, hogy GM-et cseréltek benne. így valami sedan, vagy coupe-ét kapta meg + lehetséges esőszenzorosét. mivel a GM-ben az van, hogy esőszenzor, és közben nem érzékeli, emiatt működhet szerintem rosszul.

YELLOW Elküldve: 2017-12-25 22:26 Ablaktörlõ

Adriano98 írta: Sziasztok!

Van egy olyan probléma az első ablaktörlőmnél (a hátsó valószínűleg programozva ki van kapcsolva), hogy ritkán előjön egy olyan szokása, hogy eltérően működik a megszokottól.

Szóval ilyenkor a használati utasításban lévő ábra alapján:
0 - kikapcsolt állapot
1 - szakaszos törlés
2 - szakaszos törlés
3 - folyamatos törlés

és a gyors folyamatos ilyenkor nincs, helyette 2 szakaszos.
Még én sem tudom, hogy mikor vagy mitől jön elő, de kb. 100 használatból egyszer csinálja ezt.
De olyan is van, hogy ha használom az ablakmosót, legtöbbször nem, de néha magától töröl hármat. Gondolom itt is valami rossz programozás van a háttérben, vagy van esetleg más ötletetek is?


képet nem így linkelünk, ki akartam javítani, de törölted a feltöltést. mindegy pont láttam mikor feltetted, szinte tudtam mi lesz a kérdés.

az ablaktörlőn van egy tekerő gomb.
- ha van esőszenzor, akkor az a szerepe, hogy annak érzékenységét állítja. ez csak 1-es állásban működik, tehát akkor aktív az esőszenzor, amennyiben van. itt lehet az, hogy nem adott időközönként töröl. hanem ahogy érzékel.
- ha nincs esőszenzor, akkor az a tekerő a szakaszos törlés idejét állítja, tehát változtathatod a törlések között mennyi idő legyen. ez szintén csak 1-es állásban van.

YELLOW Elküldve: 2017-12-24 22:35 Társalgó

Tano írta:
YELLOW írta: köszi Tano! nagy vagy

szerk.: mondjuk nekem fura, mert nem tűnik ilyen egyenletesnek. kíváncsi lennék mit mérnének most az enyémen. mert én hasonlót érzek, mint amit VTEC-es motorosok, csak jóval alacsonyabb fordulaton. de akkor ezek szerint ez másképp szabályozza össze a dolgokat.


Szívesen.
A gyári görbék azért mások mint a valós érzet, mivel azokat teljesen máshogy mérik.


mert nekem olyan 2000-2500 között és olyan 3500 környékén érezni jobban, hogy megindul.
arra számítottam, hogy lesznek ott törések, hirtelen emelkedők.
ezek biztos főtengelyen mért értékek.
jó lenne egy ismerős, akinek van jó padja
az is érdekes, hogy az N42B18 és B20 szinte ugyanaz a motor, mégis másabb a karakterisztika. B18-nak nem teljesítmény csúcsa van, hanem van egy szakasza, a B20-nak nincs. az rögtön letörik. szóval szerintem a B18 esetén azon az állandó teljesítmény maximum szakaszon valami szabályzás van vagy lehet.
mentünk már egymás után B20-akkal, de M52TUB20-szal is, és nem voltak semmivel sem jobbak.

YELLOW Elküldve: 2017-12-24 11:52 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

Sperafico írta: Sziasztok!
Adott egy gyári E46 320D 2003-as FL. Erre szeretnék új alufelnit.
Segitenétek hogy melyik fér be alá? Olyat szeretnék ami minél kintebb van 16"-ban, persze a szabályokon belül.
Ezeket a méreteket néztem:
7,5x16 et35
7x16 et34
7x16 et20

205/55-ös gumik mennének rá.
Köszönöm a segítséget!


mindegyik elfér.
viszont az ET20 esetén számolj arra, hogy a középfurata nagy lesz, tehát tehermentesítő gyűrű kell hozzá.

YELLOW Elküldve: 2017-12-24 06:40 Társalgó

Tano írta:
YELLOW írta: létezik olyan oldal, ahol az adott motorok ki vannak listázva és vannak hozzájuk tartozó teljesítmény/nyomaték mérési karakterisztikák? gyári is jó lenne.
kíváncsi lennék gyárilag mondjuk N42-es motornak milyen karakterisztikája van, ahogyan a dupla Vanos és a valvetronic összedolgozik.
már keresgettem, de eddig negatív, inkább nagyobb motorokról találtam, de azok sem gyári jelleggörbék.


ITT vannak teljesítménygörbék is.


köszi Tano! nagy vagy

szerk.: mondjuk nekem fura, mert nem tűnik ilyen egyenletesnek. kíváncsi lennék mit mérnének most az enyémen. mert én hasonlót érzek, mint amit VTEC-es motorosok, csak jóval alacsonyabb fordulaton. de akkor ezek szerint ez másképp szabályozza össze a dolgokat.

YELLOW Elküldve: 2017-12-23 17:02 Társalgó

létezik olyan oldal, ahol az adott motorok ki vannak listázva és vannak hozzájuk tartozó teljesítmény/nyomaték mérési karakterisztikák? gyári is jó lenne.
kíváncsi lennék gyárilag mondjuk N42-es motornak milyen karakterisztikája van, ahogyan a dupla Vanos és a valvetronic összedolgozik.
már keresgettem, de eddig negatív, inkább nagyobb motorokról találtam, de azok sem gyári jelleggörbék.

YELLOW Elküldve: 2017-12-23 15:13 Fûtés - Klíma

Jani69 írta: Sziasztok! Az enyémben is szórakozik néha a fűtőmotor. Milyen a gyári ellenállás (süni),vagy milyet vegyek bele? Köszönöm!


Hella. rövid, sűrű sünis a jó. gyárilag ritka, hosszú van.

YELLOW Elküldve: 2017-12-21 23:33 Fûtés - Klíma

Keoma írta: Szervusztok!
(E46 320i 2003)
Segítséget kérnék. A fűtés azt a problémát produkálja, hogy pulzálva fújja a levegőt, főleg erősebbre állításnál....elmúlt napokban egyre többször. Az is rendszerint előfordul mostanában, hogy hiába van a szélvédőre irányítva a fújás, azt elfelejtve, nem működik, bár a motor forog, működik, búg. Újraindítás után rendszerint rendbe jön egy darabig. Mi lehet a hiba? Mit kell cserélni?
Válaszokat előre is köszönöm!


a pulzáló levegő befújásért a ventillátor előtét ellenállás (süni) a felelős, azt kell cserélni.

YELLOW Elküldve: 2017-12-21 19:58 Képek feltöltése CSAK 1024x768-as méretben, vagy kisebben!

YELLOW írta: Képeket csak 1024x768 méretben lehetséges feltölteni, hogy normálisan jelenjen meg.
Régen az oldal magának alakította át a képeket ilyen méretben, nem számított milyen méretben kerül feltöltésre. "Szerver változás" miatt ez a funkció nem működik. Így az 1024x768 méretnél nagyobb képek rosszul jelennek meg. Hirdetésben és a galériában is.
Mehet a 16:9-es képarány is, csak a kép 1024 képpontól ne legyen szélesebb.
Megértést köszi!