Tano írta:
YELLOW írta:
köszi Tano! nagy vagy 
szerk.: mondjuk nekem fura, mert nem tűnik ilyen egyenletesnek. kíváncsi lennék mit mérnének most az enyémen. mert én hasonlót érzek, mint amit VTEC-es motorosok, csak jóval alacsonyabb fordulaton. de akkor ezek szerint ez másképp szabályozza össze a dolgokat.
Szívesen.
A gyári görbék azért mások mint a valós érzet, mivel azokat teljesen máshogy mérik.
mert nekem olyan 2000-2500 között és olyan 3500 környékén érezni jobban, hogy megindul.
arra számítottam, hogy lesznek ott törések, hirtelen emelkedők.
ezek biztos főtengelyen mért értékek.
jó lenne egy ismerős, akinek van jó padja

az is érdekes, hogy az N42B18 és B20 szinte ugyanaz a motor, mégis másabb a karakterisztika. B18-nak nem teljesítmény csúcsa van, hanem van egy szakasza, a B20-nak nincs. az rögtön letörik. szóval szerintem a B18 esetén azon az állandó teljesítmény maximum szakaszon valami szabályzás van vagy lehet.
mentünk már egymás után B20-akkal, de M52TUB20-szal is, és nem voltak semmivel sem jobbak.