Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2009-06-03 22:19 Nagyon sürgõs!!! Nem indul...

az üresjáratot úgy értettem, hogy az akksin nem volt fogyasztó, az elektronikában ezt így nevezik... amikor az elsõ hibát írtam vagyis elõször, akkor a legrosszabbra gondoltam... aztán levittem a mûszerem, és rámértem akkor mértem 12,02 V-ot... aztán amikor rátöltöttem, utána üresen 12,85 V volt benne, az autó kicsit tétován de beindult, majd mikor bemelegedett kicsit járattam nagyobb fordulaton...
egyébként a generátor alapjáraton is tölt

biztos, hogy az akksi volt... ugyanis írtam, hogy megjrattam a ventit gyújtáson, és valószínû az szívta le az akksit, mint ahogy más is írta, hogy õ is járt így... szerintem az akksival nem lesz bajom, igaz a autóval egyidõs, de egy hosszú táv után ismét jó lesz, ha nem akkor veszek újat... most télen is -25 fokban pöcc röff indult úgy, hogy egy egész 12 órás éjszakás mûszakot kint volt

YELLOW Elküldve: 2009-06-03 12:27 Társalgó

nah jó de pontosan kb. mit tartalmazna?

YELLOW Elküldve: 2009-06-03 10:37 Társalgó

én anno sok embernek csináltam, de most nem értem milyen névjegyre gondoltok...

YELLOW Elküldve: 2009-06-03 08:46 FELHÍVÁS!! RENDSZÁMTÁBLA KERET!

Steve.....

nem érdekel semmi, mivel kb a 2. voltam, aki eljuttatta az összeget és postás, ezért jó lenne ha az enyémet csomagolnád és adnád fel elõször na csak vicceltem

de még két hetet, hogy bírjak ki?

YELLOW Elküldve: 2009-06-03 08:43 Nagyon sürgõs!!! Nem indul...

ahogy porszívóztam a kocsit bele térdeltem hátra az ülésbe, így elõször az jutott eszembe, hogy a benzinpumpa kábele --> ülés feltép kábelek mozgatása, de nem...

aztán azt hittem, hogy lehet volt egy rejtett kapcsoló amit eddig sosem talltam meg, mert most még ott is törölgettem, ahol eddig nem, és ugye rejtett kapcsolóval az AC-t szokták blokkolni...

de szerencsére jó volt a segítség... most már legalább tudni fogom, ha nem indul, csak berreg, és felkapcsol az elsõ lámpa, akkor az akksi a ludas... gondolom azért kapcsolt fel, máskor nem szokott, max ha automatán van, de ahhoz még világos volt szerintem, de amúgyse volt bekapcsolva...

bár az elõrejelzések miatt lõttek a kirándulásnak, de legalább tudtam ALUDNI, hogy nincs baj...

YELLOW Elküldve: 2009-06-03 08:27 Üzemanyag fogyasztás

trükk?

hát használd a motorféket lassításak... települések elõtt már jó idõvel menj motorfékkel... én már egy 100 méterre elõtte ilyen 65 körül gurulok, ilyonkor szeretnek lealázni a suzukisok
szóval én így nyomom, és a féket is kímélem

YELLOW Elküldve: 2009-06-02 21:37 Nagyon sürgõs!!! Nem indul...

csak tavaly, amikor a légkondit tisztítottam, úgy emlékeztem, hogy simán járattam ott is a ventit, de közbe rájöttem, hogy a légkondinak is mennie kellett, tehát ment a motor... valószínû a venti szívta le, hogy szívja ki

YELLOW Elküldve: 2009-06-02 21:02 Nagyon sürgõs!!! Nem indul...

köszönöm mindenkinek a segítséget...

az akksi volt a ludas, 15 perc töltés után 8A-rel, már be is indult...
hírtelen gondolkozni se tudtam, mi lehet, rögtön a legrosszabra gondoltam...

mégegyszer kössz

YELLOW Elküldve: 2009-06-02 20:31 Nagyon sürgõs!!! Nem indul...

nem világított, mindig kikapcsolom a belsõ világítást, a zene se szólt...
egy kicsit járattam a ventit, mert büdi szagot fújt... de mondom attól szerintem az üzemanyag szivattyú hangját kellene hallanom nem?

most rá tetetm a töltõre

jah 12,02 V-ot mérek... üresjáratban... ez szerintem is kevés... de az akksin a fisszajelzõ még elvileg nem mutat gatyát... télen sem volt vele gond

YELLOW Elküldve: 2009-06-02 20:10 Nagyon sürgõs!!! Nem indul...

jah indításnál amikor próbálok indítani, felkapcsolódik a lámpa is... de miért nem értem...

még gyári akksi van benne, de lehet most lett elege... de olyan hülye kattogást ad, és ha szar az akksi mármint megy minden elektroniai szar, akkor sem indítja el a szivattyút?

a biztoket a kesztyûtartóban megnéztem, jó mind

YELLOW Elküldve: 2009-06-02 19:43 Nagyon sürgõs!!! Nem indul...

Hali, ha kaptam rá választ utána be lehet zárni...

NAGYON SÜRGÕS!

kiálltam a kocsival beindult meg mindent, kitakarítottam belülrõl, semmi nem folyt sehova... 1 óra múlva indítanám, és nem indul, csak kattogó hangot ad... de gyújtásnál mintha nem hallanám a benzinpumpa hangját sem... de mondom elõtte meg jó volt, semmi elõjel nem volt... gyorsan kelelne tipp holnap utaznék!

YELLOW Elküldve: 2009-06-01 19:36 képek

kár, hogy egy kukkot nem értek belõle

YELLOW Elküldve: 2009-06-01 18:47 XENON utólag

próbáltad a motortérben a lámpát tekerni kézzel? azzal is lehet manuálisan lejejbb vinni

YELLOW Elküldve: 2009-06-01 18:32 XENON utólag

sajnos más ötletem nincs... én ezért nem is kínlódok inkább utólagos Xenon-nal... amúgyse nagyon használom este az autót...

de mondom amit leírtál az dettó az a jelenség volt, mint haveromnak, ezért írtam azt amit... én sajnos amúgy nem tudtam, hogy CAN-BUS-os-e az E46 vagy sem mert anno én is kérdeztem de választ nem kaptam rá, most legalább tudom...

hát talán meg kell nézni a trafókat... de olyat is hallottam itt valakitõl, hogy utólagos xenonnál, új kapcsoló modul kellett neki

YELLOW Elküldve: 2009-06-01 17:29 XENON utólag

õõõ vajon hány Wattos az izzó?

egyik ismerõsöm járt így a C vectrával... neki és CAN-BUS-os és 55 W-ost vett is dettó ugyanezt csinálta, mint a tiéd... majd amikor kicserélte 35 Wattosra a hiba megszûnt és köszönik szépen azóta is jól megvannak... lehet felcseréltem a Wattokat, de azt hiszem a kisebbikkel volt jó... jah azóta a szett már egy Volvo S60-ban van és ott is jól szuperál