Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2009-02-12 13:45 Xenonlámpa

nah de én ugyanazt a foglalatot akarom használni, tehán lámpa marad...

neked nem csinál olyat hogy bekapcsolás után az egyik nem gyújt be? és mindig másképp? mármint hol az egyik hol a másik nem jó?

neked milyen xenon-od van? típus ár? színhõmérséklet?

YELLOW Elküldve: 2009-02-12 13:13 Xenonlámpa

köhöm...

szóval az érdekelne, a z E46 facelift-nek milyen a BUS rendszere?

Xenon-t akarok, de halottam olyat, hogy opelnál mivel az CAN BUS-os, oda az 55W-os izzók kellenek, ami nem CAN oda meg a 35W

YELLOW Elküldve: 2009-02-11 22:10 lámpa

nem azt mondom, hogy 3 alkalom után tönkre megy, de biztos rövidíti az élettartamot

YELLOW Elküldve: 2009-02-11 22:02 lámpa

az még rosszabb szerintem... a trafó amúgy is elég sérülékeny érzékeny, mert sokszor megy tönkre, a trafó nem szereti a fesz ingadozást, és a kapcsolgatást... fõleg bekapcsolásnál, amikor gyújt... egy biztos nem tesznek jót ezek az autónak... én ha indítok szinte mindent leveszek, max a szellõztetõ venti megy legkisebb fordulaton...

YELLOW Elküldve: 2009-02-11 21:52 lámpa

ugye amikor indítasz akkor az önindító nagy áramot vesz fel, és miutáûn beindul és a terhelés megszûnik akkor van egy impulzus, lásd mikor megy a rádió, vagy épp engeded le az ablakot, vagy éppen a lámpa indítás közben elhalványul, az ablak lelassul, és a rádió behalkul...stb... tudom ott biztosíték, de nah... én így gondolom

Robinson írta:
YELLOW írta: úgy lehet hagyni, hiszen automatikusan lekapcsol, de én se használom, hiszen szinte mindig kell világítani... még azt se figyeltem meg, milyen szürkületben kapcsol be....

bár én azt mondom, hogy automatában azért lehet gáz hagyni, mert a gyújtás után felkapcsol, majd amikor indítasz, akkor lehet tönkreteheti az izzókat...


Miért tenné tönkre az izzókat?

YELLOW Elküldve: 2009-02-11 21:28 lámpa

úgy lehet hagyni, hiszen automatikusan lekapcsol, de én se használom, hiszen szinte mindig kell világítani... még azt se figyeltem meg, milyen szürkületben kapcsol be....

bár én azt mondom, hogy automatában azért lehet gáz hagyni, mert a gyújtás után felkapcsol, majd amikor indítasz, akkor lehet tönkreteheti az izzókat...

YELLOW Elküldve: 2009-02-10 13:13 Kipufogó

szerintem felesleges a 60-as... sokkal rosszabb lesz a hangja 50-estõl nem kell nagyobb

YELLOW Elküldve: 2009-02-09 12:27 Eladó 4 db 8x17-es peremes felni gumival

akkor én várom a képeket... ha ide tudsz linkelni az jó lenne, az emilem szaraxik mostanában

YELLOW Elküldve: 2009-02-07 16:15 Kipufogó

Ha valakit érdekel, van 4 hengeres bömihez SUPERSPRINT rendszer...
leömlõ+katalizátor+középdob helyett egy csõ+hátsó dob dupla DTM véggel... jah a srác akié volt eladta a kocsit, de mindent levett róla, amit utólag tett rá, így azokat árulja

egy hónapot volt használva, én érdeklõdtem iránta, de nekem nem jó a leömlõ, és anélkül nem adja el... elvileg 80ezer az irányár...

Hirdetõ: norbigumi

Tel: 30-8520985

E-mail: norbigumi@citromail.hu



Ár
nagyon olcsón!



Ezekhez az autó-típusokhoz
BMW



Adatok
Supersprint kipuffogó rendszer leömlõtöl a hátsó dobig,e46 318-320 4 heng.
ugyan ehhez ültetõ szett 40-40 es,betétszûrõ.
6 hengereshez is ültetõszett

http://www.supersprint.com/ISP000bmwE461.asp



YELLOW Elküldve: 2009-02-06 14:24 Féklámpa

én olyat vettem észre, hogy lehet a barátnõd/feleséged csak finoman fékez... a fékpedál, kb 1-2 centis lenyomásig nekem se világít, de mégis fékezi az autót... lehet te jobban letaposod, míg kedvesed nem... olyanról hallottam, hogy némelyik pulzál erõs fékezésnél, de az lehet pont az ABS miatt van... asszem az enyém is ilyen

YELLOW Elküldve: 2009-02-05 15:11 hatso labmoso

és az ajtóban lévõ fólia hiba miatt ázik be a lábtér???

YELLOW Elküldve: 2009-02-05 14:52 hatso labmoso

de mi ez a fólia? és hogy tudom ellenõrizni? mit kell hozzá szétszedni?

YELLOW Elküldve: 2009-02-05 14:13 Hitel, gazdasági válság miatt kialakult helyzet

nagyon nem akarok ebbe belemenni, de az a baj, hogy már nincs gazdaságunk... minden amink volt eladtuk... a külföldi befektet kis pénzt majd kiemel nagyot, tehát triplán szívunk... a másik nagy baj, hogy sz@rul állunk, de jó magyar szokás szerint rázzuk a rongyot, és költekezünk... felelõtlen, pazarló életet élünk... én közepes helyzetben vagyok, de mégis megnézem mindig, mit mennyiért veszek, és sokat vacilálok rajta... ez van

YELLOW Elküldve: 2009-02-05 14:09 hatso labmoso

nekem is szokott vizes lenne, hátul, de néha elõl is...
én már azt hittem, hogy alulrõl jön be valahonnan, sõt nekem az is fura, hogy a lábtér kárpit alatt valami puhább anyag van, mintha alatta nem is lenne lemez olyan az érzet... gondolom hangtompító szerepe van...
a hátsó vizesedésnek én arra gondoltam anno, hogy az elsõ ülés alatt a légbeömlõbõl jön ki a kondenzvíz, ami a klíma használat után lecsapódik a csõbe, majd az folyik ki.... de én minden klíma használat után, sima meleg levegõvel, vagy kinti levegõvel átfújatom a rendszert, hogy újraindulásnál ne legyen állottszag... amúgy is ritkánn használom a klímát, szóval ez nem lehet ok... engem is érdekel a dolog, mert én is nagy esõk után veszem észre, igaz nem sok esõt lát az autó... bár néha volt akkor is nyírkos érzetem a lábtérnél, amikor 2 hétig kánikula, esõ sehol... nem tudom mi lehet a bibi

YELLOW Elküldve: 2009-02-05 10:01 Hitel, gazdasági válság miatt kialakult helyzet

igen ezen én is gondolkodtam... ilyet nem fogunk tapasztalni, de kivi lennék rá