Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2009-01-03 17:17 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

engem az is érdekelne, mert hallottam egy E36-os kollégától, hogy a sima helyzetjelzõ izzót ki kell venni, hogy ne jelezzen hobaüzit, az ellenállásérték miatt... de mégis egy sima halogénes lámpánál, hol érdemes elvezetni a vezetéket? és hova érdemes csatlakoztatni?

YELLOW Elküldve: 2009-01-03 13:51 Autóvásárlás

ami még érdekes az UNIX-os programom 1.6-ba az M43B16 (ami 105 lovas 8 szelep) és az N45B16A (ami 115 lovas 16 szelep) motort hozza fel

de találtam egy ilyet a lényeg látszik, bár én 155 Nm-re emlékszem:

N40B16
115hp @ 6000rpm, 150Nm @ 4100rpm, Συμπίεση 10,25:1

Ν45Β16
115hp @ 6000rpm, 150Nm @ 4300rpm, Συμπίεση 10,2:1

TotalCar-ról:

3 (E46) 316i 1.8-as motor (N46B1
A német piacra készült 316i
Modell

316i 1.8-as motor (N46B1
Szöveges ítélet

A 316i csak addig jelentett 1596cm3 henger?rtartalmat amíg a Wallis hozta be az autókat (ezekben az autókban az N40B16 motor volt Valvetronic szelepvezéslés nélkül.) A BMW Magyarország Kft. megalakulása (2004.05.03) után a 316i modellek 1796cm3 henger?rtartalm? 175Nm maximális nyomatékú Valvetronic szelepvezérlés? motorral kerültek be az országba. (Tehát ugyanazzal a motorral ami a német piacon is 316i autókban van.)

Ezzel a motorral az autó lényegesen jobban gyorsul, és a fogyasztása is jobb a Valvetronic-nak köszönhet?en.

Ez az autó már meglepetést tud okozni az 1.6-os Suzukisoknak, akik le akarják nyomni a 316-ost...

A facelift el?tt a német piacon a 316-os ban 1.9-es(77kW) motor volt, de az új motor lényegesen er?sebb és kevesebbet fogyaszt a kisebb henger?rtartalom ellenére.

a két motor közötti különbség, ami látszik az a BMW feliratos szelepfedél burkolat:

1.8


1.6




Zolee írta:
YELLOW írta: Zolee! azt ne felejtsd el a Te autód oké, hogy 115 lovas, de nem 175 Nm...

Szia YELLOW,
Háát h õszinte legyek sejtettem, de nem tudtam! Tudsz vlmi megbízható infókkal szolgáló táblázatot, url-t? És akkor mennyi a 175?
Köszi

YELLOW Elküldve: 2009-01-03 13:33 Autóvásárlás

amiket látsz hírdetve chip tuningot, ugye úgy van írva, hogy 316i, 116 LE, 175 Nm... ez igaz csak ezek a cégek azokat a motorokat említik, amivel németbe jöttek ki, és a németbe és külföldön, az alapmotor az 1796 cm3-is, az 1596 cm3 az általában keleti régióba készült, így az autó majdnem 1,5 misisvel olcsóbb volt, és volt rá kereslet... ezek a chipes cégek hiába írják, hogy egyedi szoftverek, saját régi motoros emberei csinálják... ez hülyeség... ugyanis mindegyik cég érdekes módon ugyanakkora teljesítmény növekedést határoz meg... hogy miért? mert az új program mind külföldrõl szakavatott cégektõl van, és ugye náluk annyira nem ismert az 1.6 és nem is foglalkoznak vele annyit... lehet rá chipet írni, a tiédre is, de a táblázatokba azt ritkán tüntetik fel


Zolee írta:
YELLOW írta: Zolee! azt ne felejtsd el a Te autód oké, hogy 115 lovas, de nem 175 Nm...

Szia YELLOW,
Háát h õszinte legyek sejtettem, de nem tudtam! Tudsz vlmi megbízható infókkal szolgáló táblázatot, url-t? És akkor mennyi a 175?
Köszi

YELLOW Elküldve: 2009-01-03 06:39 Autóvásárlás

Zolee! azt ne felejtsd el a Te autód oké, hogy 115 lovas, de nem 175 Nm...


Zolee írta:
Oldboy írta: ....nehogy megchippeljetek már egy szívó benzinest!....

Annó nekem is ezt mondták. Kitalálta ezt a BMW igény és pénztárca függvényébe, 316i - 330i - M3, lehet választani.

Hát nem tudom. Egy 170 LE feletti benzinesnél én is hülyeségnek tartom a tuningot. De pl. az 1.6-ból ki tudnak hozni 85kW-116LE-175Nm értékekbõl 91-124-190 értékeket. Nem egy óriási változás, de ennél a teljesítménynél minden + számít. Ennyi tartalék pedig - akármennyire is kitalálta azt a BMW - minden blokkan és autóban van. Szerintem.

YELLOW Elküldve: 2009-01-02 14:02 Fékolaj

a víz nem attól kerül bele.... hanem amikor fékezel akkor hõ termelõdik, mely pára formában lecsapódik... tehát akkor vizesedik jobban ha sokat fékezel és nincs ideje lehülni az olajnak... de ez függ az olaj minõségétõl...

YELLOW Elküldve: 2009-01-02 13:54 hûtõ

mostanában csináltak valamit a hûtéseddel? pl víz csere...stb... próbáld a fûtést bekapcsolni, jó melegre, hogy megy-e a meleg... ha megy akkor kapcsold ki, teljesen vedd le a hõfokot is, hogy másholva ne adjon le meleget... hajtsd meg a gépet, közben figyelve az értéket... a meghajtást olyan 10 km-en keresztül legalább... majd nézd meg a vastag csövet, ha akkor se meleg, akkor valami gáz van... esetleg levegõs a rendszer

YELLOW Elküldve: 2009-01-02 13:41 Fékolaj

ha fékolajat kell cserélni, akkor egy kis óra jelenik meg egy négyzetben az idõ vagy éppen az inspekció felett... 2 évente kell cserélni... ha viszont a fék, vagy kézifék, vagy ABS lámpa jelez akkor lehet fékolaj szint is, vagy a fékkopásjelzõ ikonja...

amúgy ha a kis óra van ott, akkor elõtte nézesd meg a fékolajat, hogy menynire vizes, ezt meg tudják mérni a legtöbb szervízben... ha még jó akkor kár cserélni, max ki kell csekkolni lenullázni az intervallum kijelzõt, amit magad is meg tudsz csinálni a titkos menüben, vagy valami BMW-s hozzáértõ

YELLOW Elküldve: 2009-01-02 12:55 Láncburkolat

Zolee!

kipróbáltad a mûanyag burkolat levételét? tudod a szûrõházba bevezetõ mûanyag vackeráj

YELLOW Elküldve: 2009-01-02 12:53 hûtõ

valszeg nem nyit ki a termosztát, gondolom a vastag csõre gondolsz... kétkörös a hûtés, és a nagy kör nem nyit ki... valszeg rossz a termosztát, így hidegben anynira nem vészes, de nyáron nagyon megjárhatod... egy pontos vízhõfokot kellene mérni, hogy mennyire meleg...

YELLOW Elküldve: 2009-01-02 10:23 Styling 136 16 " alufelni

kép? ár?

YELLOW Elküldve: 2009-01-01 20:01 Fogyasztás 320d

nem a 30d-vel van a gond... de ebbe nem megyek bele, hanem a 20d... de a legtöbb autónál ez van... mazda 6 2.0d, fosvágen 2.0PDTDI, csak a baj van ezekkel az új dízelekkel és érdekes mind a 2 lityis katban

YELLOW Elküldve: 2009-01-01 19:54 Fogyasztás 320d

amúgy látszik az országban is több a dízel.. ott a mazda 6 egy jó autó és mo-on a 80%-a dízel, és csak a baj van velük... sajnos minden autómárkánál a dízelekkel van a baj, fõleg a korszerû dízelekkel... bezzeg a régi szívók még most is mennek...

mellesleg cseszegesd azt aki kocsogozott, meg stb... én normálisan szóltam

YELLOW Elküldve: 2009-01-01 19:49 Fogyasztás 320d

érdemlegeset mondtam, mondtam, hogy nem vészes... sajnos olyan lesz ez az oldal lassan, hogy dízel és benzin külön... annyit bírtok problémázni

és ah nem dízelem van akkor hozzá sem szólhatok? én ha olyat kérdezek, ami benzines probléma, akkor leírom, hogy benzinesektõl várok választ, de ugyanúgy válaszol dízeles...akkor essek neki?

YELLOW Elküldve: 2009-01-01 15:25 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

beszerelésrõl videó: bár túl sokat nem látni

[url]
YouTube videó

YELLOW Elküldve: 2009-01-01 15:01 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

nem véletlen lesz minden LED-es... szerintem tartósabb, és ha olvastad, akkor láthatos ez a LED-es cucc 2010-tõl minden új autóra kötelezõ lesz nappali fénynek... már az Audi idõben elkezdte