Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2008-08-28 18:12 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)

milyen az a sima ATF?

de a diffivel mi a szart kezdjek.... ááá Tiba hol vagy? kérdezd már meg a szerelõd, hogy neked volt a diffin leeresztõ csavar? vagy hogy cserélte az olajat?

YELLOW Elküldve: 2008-08-28 17:52 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)

ááá szarban vagyok... nincs leeresztõ csavar a diffimben... viszont feltöltõ van... nem értem... max kiszívjuk belõle az olajat...
viszont váltóba mindenképp kell mert ereszti a leengedõ csavarnál...
plusz megnéztem a szervo tartályban is a min alatt van a szint

szal diffivel nem tudom mi legyen...

YELLOW Elküldve: 2008-08-28 16:19 újonc kérdései :)

peetie írta: Nekem azt mondták a váltóolajra, hogy ott nincs hõterhelés, ezért nem érdemes cserélni. De ez csak a kézi váltósra igaz!


nem a hõterhelés a lényeg mellesleg tutti van, csak nem nagy... a kenés a lényeg, mivel forgó alkatrészek vannak benne, ezért kell a kenés neki


jah mellesleg menj vele 10 kilómétert, állj alá és fogd meg a váltót... majd meglátod milyen hõ van ott

YELLOW Elküldve: 2008-08-28 16:16 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)

nah voltam szerelõnél, neki az autodata progi meg a könyv, azt hozza a kocsimhoz, hogy a váltóba 1,1 liter olaj kell, a diffibe 0,9 liter...

szerintem ha a váltóba 1 litert teszek és a diffibe is, nem hiszem hogy baj lenne, végülis a külföldi castrolos oldal is 1-1 litert ír... most megyek vissza megemljük és meglessük van-e rajta valami cimke, mert katalógus szerint a szinek jelentenek valamit...

YELLOW Elküldve: 2008-08-27 22:04 újonc kérdései :)

igen az elején kopnak,, csak úgye az olajban ott úszkálnak a fémrészek, és azok nem tesznek jót egy-két alkatrésznek

YELLOW Elküldve: 2008-08-27 21:29 újonc kérdései :)

inkább a futásteljesítmény a meghatározó... olyan 60-80 ezrenként érdemes cserélni, a szervóban meg 40 ezrenként...

YELLOW Elküldve: 2008-08-27 18:20 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)

nah már az olajvásárlás elõtt állok, de nem tudom pontosan miylen mennyiségek kellenek... a külföldi castrolos oldal a diffibe és a váltóba (man) is 1-1 litert ír, viszont van aki mást mond... viszont feleslegesen plussz egy litert nem akarok venni semmibõl... hol lehet pontos adatot találni errõl? BMW E46 316 1.8-as 85kW 2002.06 gyártás sürgõs lenne valami pontos válasz

YELLOW Elküldve: 2008-08-27 17:33 Féktárcsa és fékbetét

jah ezzel lógtam, a felszerelés után

YELLOW Elküldve: 2008-08-26 22:20 Ajtónyítási Gondok!

korábban nekem is a szokásos probléma volt már leírtam egy párszor... de a minap olyat csinált a garázsban, hogy le akartam zárni (amit korábban mindig letudtam) és csak a vezetõoldalit zárta le a többi ajtót nem, de ahogy bróbálkoztam, láttam, hogy félig lehúzza a pöcköket, vagy megmoccannak... nah ez mi lehet?

YELLOW Elküldve: 2008-08-26 19:55 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)

YELLOW Elküldve: 2008-08-25 22:07 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)

az mindegy mert nekem nincs közel
magamnak csinálnám, de akkor ezekszerint 1 liter elég... és akkor a castrol SAF-XJ 75W-140-et tetted bele... ezt a váltóba igaz? és a diffi? abban nem cserélted? változás lett valami a csere után? írj már bõvebben, mert engem érdekelne minden részlet

YELLOW Elküldve: 2008-08-25 21:46 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)

és a tömítõgyûrût honann rendelted? realoem-en nem láttam, hogy külön említené... hol csinálták?

Tiba írta: Na megvolt, igen kellett új tömítõ, de ez rézbõl van. Pont egy liter ment bele.

YELLOW Elküldve: 2008-08-25 21:31 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)

nah Tiba mi van az olajcserével??? írj már róla valamit, mert nekem is soron lenne, olvas egyet vissza, ott a kérdés...

YELLOW Elküldve: 2008-08-25 21:18 újonc kérdései :)

más autóknál úgy van, hogy amikor spriccelsz az ablakra, amikor magadfelé nyomod a kart, és spriccel, akkor indul a lámpamosó is... nekem nincs, de szerintem így mûködik itt is...

YELLOW Elküldve: 2008-08-24 20:47 kormány

figyelj én azt tudom mondani, hogy anno nekem is fura volt, én is azt hittem rossz, mert nehezebb volt mint más szervos autóknál, de ugye csináltam olyat, hogy menet közben motor leállít, és akkor éreztem a különbséget... persze lassú sebességgel... ha hol jó hol nem, akkor lehet a szervoszivattyú kezdi megadni magát

melelsleg azt nem vetetm észre eddig, hogy sebességfüggõs lenne-e a rásegítés... errõl tud valaki valamit?