Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2008-08-18 20:51 újonc kérdései :)

elvileg ugye minden év õszétõl mér a következõ modellév van... igaz nem minden esetben, én úgy tudom a 2002-es modelévesek, és éppen ezért láttam 2001 októberit is faceliftesbe... igaz a BMW-nél ez ritka, mert ugye el kellett adni a korábbiakat is... mivel nem tömeg autóról beszélünk, hogy "majd úgyis elfogy" címszóval

YELLOW Elküldve: 2008-08-18 20:39 újonc kérdései :)

így van... ezenkívül a hátsó lámpa is megváltozott, és az index is fehér lett... valamint úgy tudom, a futómûben is lettek apró változások, több alut használtak, és sportosabb lett a felfüggesztés, valamint a korábbi modelleken kiszakadó hátsó torony problémát is orvosolták

YELLOW Elküldve: 2008-08-17 11:44 újonc kérdései :)

a gumi szélessége is befolyásolja a kormányzás milyenségét, valamint az alunak más lehet az ET száma, és valószínûleg szélesebb maga a felni is, azaz lehet nagyobb lett a nyomtáv, ami szintén nehezíti a kormányzást...

YELLOW Elküldve: 2008-08-16 15:49 Hûtõ takarítása

a realoem-en nem sokat látok a képekbõl, az nem igazán segít... bár sejtem melyik lehet a két légtelenítõ... csak azt nem értem hogy megy addig el a víz? közben nem kell náha megjáratni? mert egyedül akarom ezt is kivitelezni...

YELLOW Elküldve: 2008-08-16 15:45 Váltó_

én csak azért fontolgatom a cserét, mert kicsit mintha, akadozna, vagyis kivülrõl elég hangosnak tûnik a váltás... lehet mind ilyen nem tudom, de nekem fura, és jó lenne inkább olajat cserélni benne... a diffinél is hasonló a helyzet? ott is megtudom magamnak oldani az olajcserét?

Tano írta: Szerintem legalább 100.000 km-enként érdemes cserélni. A váltó oldalán a betöltõ csavar mellett van egy matrica, amin rajta van a gyári olaj típusa (pl MTF-LT1) de lehet használni más típust is szerintem. Pl nemrég egy másik olajos topikban be lett linkeve a castrol oldala, hogy az mit ajánl. A szükséges mennyiség kb 1,5 liter, de a gyári olajat sajnos nem lehet ilyen kis kiszerelésben kapni.
Szakértelem a cseréhez nem nagyon kell, van egy leeresztõ csavar, meg egy feltöltõ és kész. Van egy szemléletes DIY itt.
Üdv!

YELLOW Elküldve: 2008-08-16 10:05 Váltó_

nekem 5-ös váltóm van... érdekelne, hogy mikor érdemes olajat cserélni benne, milyen olajat kell bele tenni, mennyi olajat kell bele tenni? és a cserét én magam is el tudom végezni? kell hozzá valami komoly szakértelem?

YELLOW Elküldve: 2008-08-16 10:02 Hûtõ takarítása

engem az érdekelne, hogy a hûtõvizet hol tudom leengedni, és mik a menetei, a munkafolyamatnak...

YELLOW Elküldve: 2008-08-15 14:34 újonc kérdései :)

érdekes nekem olyan színû de nekem fura az ajtókon és a váltókeretnél olyan mintha gumis lenne... nem tudom azon hogy állna meg a festék, de lehet nekem is festeni kellene... korábban azt mondták le kell csiszolni, aztán valami alapózó elõször rá, hogy megtapadjon a festék

YELLOW Elküldve: 2008-08-14 22:44 karbantartás

nálam tökéletes, viszont barátnõmnél szintén megfagyós, de neki nem jelez a NOD... nálam meg tökéletes ugyanazzal a böngészõvel, sõt nekem mindegyikkel megy

YELLOW Elküldve: 2008-08-11 07:53 újonc kérdései :)

jah dízelhez drágább valóban 6300-10000-ig

YELLOW Elküldve: 2008-08-10 17:48 újonc kérdései :)

olajszûrõ 2800-3500 Ft-ig
levegõszûrõ olyan 3000-6000 Ft-ig, de 3500 körül naon prímát lehet kapni
olaj pedig változó, függ, hogy melyik fajtát tették bele, mert ugye kaszrojból is van 1200 Ft/l, meg van 7000 Ft/l, de átlagot számolva amit legtöbb esetben beletesznek akkor 2800-3000 Ft/l ami kb 18000 Ft
plussz szakszervízben 7000 Ft a csere, kisebb helyeken 1000-3000 Ft

szal szerintem megérte, ha nem ócsó olajat tettek bele

YELLOW Elküldve: 2008-08-09 19:08 manuális váltó

én meg azt hallottam, hogy aki próbálkozott ilyennel, az nem javasolja... állításuk szerint azzal a jó amivel összeszerelték, nem véletlen mérnökök dolgoznak rajta... inkább cserélj más áttételû diffit, mert a váltókkal nem szokott gond lenni de a diffikkel igen... 318d? az amúgy se egy erõgép, egy hatos váltóval szerintem még úgy se lesz amúgy hatos váltók általában azzal különböznek, hogy rövidebbek az egyes fokozatok, de a végáttételben nem sok különbség lesz, viszont a fõtengelyt majd jól leterheled... én személy szerint nem javasolnám, de biztos vannak tõlem okosabbak, akik jobban értenek hozzá

YELLOW Elküldve: 2008-08-05 22:35 Üzemanyag fogyasztás

jah már látom javítottad, mert azt BURNS írta

Robinson írta:
YELLOW írta: mert ugye nyomasztó minden gázadfásnál a mutató kiakadás


Az biztos, hogy az nem valami bizalomgerjesztõ, viszont ez minden autónál így van. Indulásnál, gázadásnál huszoniksz a kezdõ érték. szvsz. Hogy ebbõl menny a valós...

Burns írta: Én mindíg tele tankolom


Jahát kérem szépen aki megteheti

YELLOW Elküldve: 2008-08-05 22:27 Üzemanyag fogyasztás

amúgy nekem is több szokott lenni átlagban, mert kb én is egy tankkal olyan 650-750 km-t szoktam elmenni, de most direkt kíváncsi voltam, hogy ha szabályosan közlekedem (nagyjából), akkor mit tud az autó...

legtöbbet városban megyek vele, úgy olyan 8 littyóval közlekedem max...
és úgye a kigyorsításoknak nem tudok ellenállni, meg a tekinteteknek

Robinson írta:
YELLOW írta: ez kérlek úgy volt


Akkor ezt most elkönyveltem, hogy tudsz vezetni, és egy felesleges deci sincs a lábadban, én meg összeszégyellem magam a max 6xx benzines km-emmel

YELLOW Elküldve: 2008-08-05 22:24 Üzemanyag fogyasztás

szerintem a BMW-krõl tévhitek vannak... az viszont tény, egy 2 littyóssal is lehet ugyananynival járni mint egy 1.6-ossal... az a baj ha nem lenne a mutatós mérõ, akkor nem csodálkoznának, nem lennének tévhitek az emberekben, mert ugye nyomasztó minden gázadfásnál a mutató kiakadás