Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2017-09-10 22:05 Autóvásárlás

rezso írta:
Lehetségs, hogy a szalon eladott tesztautoját totálkárból építették vissza, és ezért volt a szélvédőcsere?


szélvédőt egy rossz kő is betörhet úgy, hogy cserélni kell. a szélvédőcsere nem egyenlő azzal, hogy valami TK-s. amikor én ragasztattam újra volt ott egy pár hetes totoja, és keresztbe volt repedve a szélvédő egy kavicstól.

YELLOW Elküldve: 2017-09-10 22:03 Autóvásárlás

b_imi írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
rezso írta:
YELLOW írta:
rezso írta:
YELLOW írta:
rezso írta: Egy F20-as tesztautót vettem meg a szalonból.
A szélvédő alján, az ablaktörlő közelében egy üres téglalap van, nem látható az alvázszám, mint más autók esetében.
Ez azt jelenti, hogy légzsák már nincs benne?


mi köze ennek a légzsákhoz?
próbáld meg UV fénnyel megvilágítani.


Olyasmit hallottam, hogy amikor eldurran az utasoldali légzsák, az égett kosz összepiszkolja, és a javítás után már nem lesz ott az alvázszám.
UV fénnyel sem látszik ott semmit. Akkor miért van ott a téglalap?


én még ilyet nem hallottam. de várjál már, annak a bal oldalon kell lennie. ha neked jobb oldalon van, akkor vagy angol kocsiból való bontott üveg van bent, vagy maga az autó van átépítve. legalábbis E46-nál a bal oldalon van.


Bal oldalt van, a kormányos oldalon. Gondolom odaáig is elér a robbanás.


Szélvédő cserénél le szokták festeni.


de miért festik le?

Ha kéred lefestik. Így legalább nem látszik az alvázszám kívülről.


én azt tudom, hogy nekem sem látszik. Pilkington BMW szélvédőm van, de biztos volt ragasztva korábban, elég csúnyán és rosszul, mert tavaly újra kellett ragasztatnom, alig fogta ragasztó. amúgy nem fútt be a szél, meg semmi, csak a vágó oylan könynen futott végig, meg az üvegen kb 20cm-en maradt csak rajta darab. valószínű rossz volt az aktivátor.
én azt hallottam, hogy ott akkor UV-re látható csak. még nem próbáltam őszintén. bár lehet, nem emlékszem már, szerintem műszakin nézték az elsőn, mintha ott látták volna.
de tényleg nem értem a lefestésnek mi értelme van.

YELLOW Elküldve: 2017-09-10 20:41 Autóvásárlás

b_imi írta:
rezso írta:
YELLOW írta:
rezso írta:
YELLOW írta:
rezso írta: Egy F20-as tesztautót vettem meg a szalonból.
A szélvédő alján, az ablaktörlő közelében egy üres téglalap van, nem látható az alvázszám, mint más autók esetében.
Ez azt jelenti, hogy légzsák már nincs benne?


mi köze ennek a légzsákhoz?
próbáld meg UV fénnyel megvilágítani.


Olyasmit hallottam, hogy amikor eldurran az utasoldali légzsák, az égett kosz összepiszkolja, és a javítás után már nem lesz ott az alvázszám.
UV fénnyel sem látszik ott semmit. Akkor miért van ott a téglalap?


én még ilyet nem hallottam. de várjál már, annak a bal oldalon kell lennie. ha neked jobb oldalon van, akkor vagy angol kocsiból való bontott üveg van bent, vagy maga az autó van átépítve. legalábbis E46-nál a bal oldalon van.


Bal oldalt van, a kormányos oldalon. Gondolom odaáig is elér a robbanás.


Szélvédő cserénél le szokták festeni.


de miért festik le?

YELLOW Elküldve: 2017-09-10 19:08 Autóvásárlás

rezso írta:
YELLOW írta:
rezso írta: Egy F20-as tesztautót vettem meg a szalonból.
A szélvédő alján, az ablaktörlő közelében egy üres téglalap van, nem látható az alvázszám, mint más autók esetében.
Ez azt jelenti, hogy légzsák már nincs benne?


mi köze ennek a légzsákhoz?
próbáld meg UV fénnyel megvilágítani.


Olyasmit hallottam, hogy amikor eldurran az utasoldali légzsák, az égett kosz összepiszkolja, és a javítás után már nem lesz ott az alvázszám.
UV fénnyel sem látszik ott semmit. Akkor miért van ott a téglalap?


én még ilyet nem hallottam. de várjál már, annak a bal oldalon kell lennie. ha neked jobb oldalon van, akkor vagy angol kocsiból való bontott üveg van bent, vagy maga az autó van átépítve. legalábbis E46-nál a bal oldalon van.

YELLOW Elküldve: 2017-09-10 12:55 Futómû és hibái

Skyhawk írta:
YELLOW írta:
Skyhawk írta: Sziasztok!
Segítsetek!Van egy 2004-es e83-asom,2,0D.Amikor -terhelés nélkül- alacsony sebességnél gurulok az autóval,a hátsó futóműtől erős kattanások,csattanások hallhatók.Teljesen ütemtelenül,és olyan,mintha a kocsi aljának "odavágnának" alulról.Már a hátsó futóművet,bölcsőt levettem.Bölcsőszilentek,difiszilentek,lengőkar első szilentjei cserélve.Kardánkeresztek kicserélve,kardán felfüggesztővel,hardyval együtt kicentírozva.Bölcső felfüggesztéseknél a karosszéria teljesen ép,repedések nincsenek.4X4 hajtásban hiba nincs,állítómotor fogaskerekét cseréltem(bár a réginek sem volt baja)Tippek? Javaslatok? Segítsetek! Köszi!


gátló és annak teteje, torony környéke?


Hátsó puffereket cseréltem ,torony gumicsapágyak rendben voltak...


akkor esetleg hátsó lengőkaron lévő lemez zöröghet, vagy nem tudom. ha terhelésre meg nincs hangja, akkor is azt mondanám lehet a gátló egyik irányba nem csillapít. esetleg minden elemet átnézni, ami rögzítve van, hővédő betétek, kipuff tartó, stb. nekem más ötletem nem nagyon van. elég sok mindent megcsináltattál rajta.

YELLOW Elküldve: 2017-09-10 12:52 Autóvásárlás

rezso írta: Egy F20-as tesztautót vettem meg a szalonból.
A szélvédő alján, az ablaktörlő közelében egy üres téglalap van, nem látható az alvázszám, mint más autók esetében.
Ez azt jelenti, hogy légzsák már nincs benne?


mi köze ennek a légzsákhoz?
próbáld meg UV fénnyel megvilágítani.

YELLOW Elküldve: 2017-09-10 09:40 Futómû és hibái

Skyhawk írta: Sziasztok!
Segítsetek!Van egy 2004-es e83-asom,2,0D.Amikor -terhelés nélkül- alacsony sebességnél gurulok az autóval,a hátsó futóműtől erős kattanások,csattanások hallhatók.Teljesen ütemtelenül,és olyan,mintha a kocsi aljának "odavágnának" alulról.Már a hátsó futóművet,bölcsőt levettem.Bölcsőszilentek,difiszilentek,lengőkar első szilentjei cserélve.Kardánkeresztek kicserélve,kardán felfüggesztővel,hardyval együtt kicentírozva.Bölcső felfüggesztéseknél a karosszéria teljesen ép,repedések nincsenek.4X4 hajtásban hiba nincs,állítómotor fogaskerekét cseréltem(bár a réginek sem volt baja)Tippek? Javaslatok? Segítsetek! Köszi!


gátló és annak teteje, torony környéke?

YELLOW Elküldve: 2017-09-09 22:37 Futómû és hibái

b_imi írta:
YELLOW írta:
Jani69 írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
Jani69 írta: Sziasztok! A jó magyar utaknak hála szétment a jobb első lengőkar hátsó szilentje. (Ezt jól megfogalmaztam!) Az a kérdésem milyen szilentet vegyek bele ami legalább gyári minőségű? Köszönöm! :


Ha nem akarod sűrűn cserélni, akkor purszilentet vegyél. Kicsit keményebb lesz a futómű, de cserébe sokkal többet bír és jobb lesz a nyomvályús úton is.


én nem vettem észre, hogy keményebb lenne valami tőle (pedig sokan írják), lehet gyári futóműnél érezhető. sőt a nyomvályút sem viseli jobban. kereszt hibákon más a hang, amikor átmész rajta.
de én is a poliuretánt javaslom.


Köszi szépen! A további kérdésem csak az,hogy hol és mennyiért lehet venni?


én szerintem a gyári powerflex málik. több embertől is hallottam. neked van közelben valaki nyíregyházán, aki gyárt poliuretán szilentet.
ha gondolod privátban megadom az elérhetőségét.


Nekem már több mint 7 éve az van és nem málik.


nekem 4 éve van bent, jó a km nem sok (~20ezer max) de kb fele annyiba került.
én úgy voltam vele, hogy annyiba került akkor, mint valami kedvezményezett márkásabb, sima, mondom kipróbálom, ha annyit kibír, akkor sem vesztettem semmit.

YELLOW Elküldve: 2017-09-09 20:45 Futómû és hibái

Jani69 írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
Jani69 írta: Sziasztok! A jó magyar utaknak hála szétment a jobb első lengőkar hátsó szilentje. (Ezt jól megfogalmaztam!) Az a kérdésem milyen szilentet vegyek bele ami legalább gyári minőségű? Köszönöm! :


Ha nem akarod sűrűn cserélni, akkor purszilentet vegyél. Kicsit keményebb lesz a futómű, de cserébe sokkal többet bír és jobb lesz a nyomvályús úton is.


én nem vettem észre, hogy keményebb lenne valami tőle (pedig sokan írják), lehet gyári futóműnél érezhető. sőt a nyomvályút sem viseli jobban. kereszt hibákon más a hang, amikor átmész rajta.
de én is a poliuretánt javaslom.


Köszi szépen! A további kérdésem csak az,hogy hol és mennyiért lehet venni?


én szerintem a gyári powerflex málik. több embertől is hallottam. neked van közelben valaki nyíregyházán, aki gyárt poliuretán szilentet.
ha gondolod privátban megadom az elérhetőségét.

YELLOW Elküldve: 2017-09-09 19:37 Futómû és hibái

b_imi írta:
Jani69 írta: Sziasztok! A jó magyar utaknak hála szétment a jobb első lengőkar hátsó szilentje. (Ezt jól megfogalmaztam!) Az a kérdésem milyen szilentet vegyek bele ami legalább gyári minőségű? Köszönöm! :


Ha nem akarod sűrűn cserélni, akkor purszilentet vegyél. Kicsit keményebb lesz a futómű, de cserébe sokkal többet bír és jobb lesz a nyomvályús úton is.


én nem vettem észre, hogy keményebb lenne valami tőle (pedig sokan írják), lehet gyári futóműnél érezhető. sőt a nyomvályút sem viseli jobban. kereszt hibákon más a hang, amikor átmész rajta.
de én is a poliuretánt javaslom.

YELLOW Elküldve: 2017-09-09 12:30 Akkumulátor

rece65 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta: Sziasztok!

Halódik az akksim,kb. 5-6 éves lehet,nem én vettem.
Milyet ajánlanátok?
Elég keveset megyek vele,havi 1-2 alkalommal párszáz km.-t.(van céges azt használom)


kb mindegy. a lényeg, hogy ehhez már kell egy jó töltő, amit néha rádobsz.
bár ha havi 2x mész vele, mondjuk 2 hetente, de azok hosszú távok, akkor úgy oké, de télre érdemes valami töltő. ha garázsos az autó akkor pláne.
nekem a MonBat vált be, de már nagyon nehéz a Premium-ot kapni belőle. TAB van, ami lengyel és elég jó ár/érték arányú. a többi nagy márkát meg tudod. lényeg ilyen hipermarketes akksikat kerülni kell, főleg a Bosch S3 Silver-t. ilyen gagyi olasz akksikat nem szabad venni.

Még annyi hogy garázsos,és nyáron egyszer kellett feltöltenem mert már eléggé lassan tekert,de még indított.
Télen elég lehet az is hogy mielőtt indulok előtte nap feltöltöm vagy ez már így is úgy megdöglik?Pontos tipust árral tudnál mondani vagy menjek a boltba?

Töltőm egy régi OROSZ van(márkáját nem tudom) de azt mondta egy hozzá értő ember hogy nehogy lecseréljem a mostani újakra mert ez sokkal jobb!:d
6 és 12V-ot tud és 2 Amperenként lehet rajta állítani hogy mennyivel töltsön és én mindig a legalacsonyabb 2 ampert választom...


rosszul tanácsolták. nekünk is van régi orosz, de semmire nem jó. ezekhez az akksihoz már nem való. amin lesz a lidülben töltő, arra kell rámenni. mindenképp olyan jó, ami processzoros, tehát programozott töltőről van szó.
én azt mondom ha két hetente jársz az autóval, akkor közepén kellene tölteni, nem előtte.
én azt mondom minden márkából a premium-okat kell keresni, vagy amin rajta van a +20-30% power, vagy ahogy szokták írni. amiket én említettem, ahonnan én veszem, direkt akksikkal foglalkozó kis cég, ott 16-18ezer körül vannak a 60-65Ah-ak. ettől olcsóbban gyagi olaszok vannak, amik jó ha 1-2 évet kibírnak. én rövidtávokat megyek, sok indítás, mégis 6 évet bírnak. apámnak és nekem is.

65Ah elég vagy vegyek nagyobbat?(habár ha méretben is nagyobb akkor be sem fér a helyére)Kb 20.000-et szánnék én is rá..


neked dízeled van, kell a 90Ah-s. azt 20 alatt nem úszod meg. olyan méretet vegyél, ami most van benne.

YELLOW Elküldve: 2017-09-09 12:00 Helyzetjelzõ gond!!

Gabesz1701 írta:
YELLOW írta:
Gabesz1701 írta: Sziasztok!
Nem akartam új topic-ot nyitni és ez tűnt a legjobban hasonlónak.
A lényeg, hogy helyzetjelzőt cseréltem, E90 (sedan) 2007-es facelift előttiben.
A bal hátsó-belsőt, vagyis ami a csomagtérajtón van.
De ügyesen eltörtem az izzó foglalat fülét, így most nem tudom visszatenni.
Szóval keresek bal hátsó belső izzó foglalatot....ha nincs más akkor veszek újonnan, csak feleslegesnek tartom drágán megvenni hátha esetleg valaki bont ilyet.
A gyári cikkszáma elvileg ez: 63217183841
Itt egy kép róla:
https://c1552172.ssl.cf0.rackc...3_x800.jpg

Előre is köszi!


apróhirdetések felül (adok-veszek)
és ez esetben FB BMW-s csoportokat ajánlom.


FB csoportokban sajnos nem lett eredmény, megpróbálom az apróhirdetéseket
Köszi


jó csoportba kell írni. mert sokat bontanak már E90-et is. esetleg az "erőfanatiksz" oldalon a bontósok között érdemes még szétnézni (alkatrészek menüpont alatt vannak azt hiszem)

YELLOW Elküldve: 2017-09-09 11:31 Helyzetjelzõ gond!!

Gabesz1701 írta: Sziasztok!
Nem akartam új topic-ot nyitni és ez tűnt a legjobban hasonlónak.
A lényeg, hogy helyzetjelzőt cseréltem, E90 (sedan) 2007-es facelift előttiben.
A bal hátsó-belsőt, vagyis ami a csomagtérajtón van.
De ügyesen eltörtem az izzó foglalat fülét, így most nem tudom visszatenni.
Szóval keresek bal hátsó belső izzó foglalatot....ha nincs más akkor veszek újonnan, csak feleslegesnek tartom drágán megvenni hátha esetleg valaki bont ilyet.
A gyári cikkszáma elvileg ez: 63217183841
Itt egy kép róla:
https://c1552172.ssl.cf0.rackc...3_x800.jpg

Előre is köszi!


apróhirdetések felül (adok-veszek)
és ez esetben FB BMW-s csoportokat ajánlom.

YELLOW Elküldve: 2017-09-09 11:28 Akkumulátor

rece65 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta: Sziasztok!

Halódik az akksim,kb. 5-6 éves lehet,nem én vettem.
Milyet ajánlanátok?
Elég keveset megyek vele,havi 1-2 alkalommal párszáz km.-t.(van céges azt használom)


kb mindegy. a lényeg, hogy ehhez már kell egy jó töltő, amit néha rádobsz.
bár ha havi 2x mész vele, mondjuk 2 hetente, de azok hosszú távok, akkor úgy oké, de télre érdemes valami töltő. ha garázsos az autó akkor pláne.
nekem a MonBat vált be, de már nagyon nehéz a Premium-ot kapni belőle. TAB van, ami lengyel és elég jó ár/érték arányú. a többi nagy márkát meg tudod. lényeg ilyen hipermarketes akksikat kerülni kell, főleg a Bosch S3 Silver-t. ilyen gagyi olasz akksikat nem szabad venni.

Még annyi hogy garázsos,és nyáron egyszer kellett feltöltenem mert már eléggé lassan tekert,de még indított.
Télen elég lehet az is hogy mielőtt indulok előtte nap feltöltöm vagy ez már így is úgy megdöglik?Pontos tipust árral tudnál mondani vagy menjek a boltba?

Töltőm egy régi OROSZ van(márkáját nem tudom) de azt mondta egy hozzá értő ember hogy nehogy lecseréljem a mostani újakra mert ez sokkal jobb!:d
6 és 12V-ot tud és 2 Amperenként lehet rajta állítani hogy mennyivel töltsön és én mindig a legalacsonyabb 2 ampert választom...


rosszul tanácsolták. nekünk is van régi orosz, de semmire nem jó. ezekhez az akksihoz már nem való. amin lesz a lidülben töltő, arra kell rámenni. mindenképp olyan jó, ami processzoros, tehát programozott töltőről van szó.
én azt mondom ha két hetente jársz az autóval, akkor közepén kellene tölteni, nem előtte.
én azt mondom minden márkából a premium-okat kell keresni, vagy amin rajta van a +20-30% power, vagy ahogy szokták írni. amiket én említettem, ahonnan én veszem, direkt akksikkal foglalkozó kis cég, ott 16-18ezer körül vannak a 60-65Ah-ak. ettől olcsóbban gyagi olaszok vannak, amik jó ha 1-2 évet kibírnak. én rövidtávokat megyek, sok indítás, mégis 6 évet bírnak. apámnak és nekem is.

YELLOW Elküldve: 2017-09-09 10:11 Akkumulátor

rece65 írta: Sziasztok!

Halódik az akksim,kb. 5-6 éves lehet,nem én vettem.
Milyet ajánlanátok?
Elég keveset megyek vele,havi 1-2 alkalommal párszáz km.-t.(van céges azt használom)


kb mindegy. a lényeg, hogy ehhez már kell egy jó töltő, amit néha rádobsz.
bár ha havi 2x mész vele, mondjuk 2 hetente, de azok hosszú távok, akkor úgy oké, de télre érdemes valami töltő. ha garázsos az autó akkor pláne.
nekem a MonBat vált be, de már nagyon nehéz a Premium-ot kapni belőle. TAB van, ami lengyel és elég jó ár/érték arányú. a többi nagy márkát meg tudod. lényeg ilyen hipermarketes akksikat kerülni kell, főleg a Bosch S3 Silver-t. ilyen gagyi olasz akksikat nem szabad venni.