Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2017-08-01 16:37 Alufelni méretek

BMW1992 írta:
YELLOW írta:
BMW1992 írta: Hali!Olyan problémám van hogy vettem 17 alufelnit ET20 de e87 van és elől egy fél centit kilóg !!az már ugy nem megy!!Megköszöném a segítséget mert eladom akkor


most milyen segítséget kérsz, mikor kijelented, hogy kilóg? sőt ki kiáltod, hogy kilóg.
az ET20 nem E87-re való, valószínű a középfurat mérete sem jó. emellé számít az is milyen széles felniről beszélünk. vagy épp a felni pontos típusa, megnevezése is jó lenne.





ha eredeti a felni, akkor ez E60 felni. ugye az ET20 is erre utal, akkor még az középfurat lehet jó. elől szerintem elfér, de hátul necces. attól függ milyen gumival szeretnéd használni. de mindenképp rá kell próbálni, az a biztos.

YELLOW Elküldve: 2017-08-01 16:28 Alufelni méretek

BMW1992 írta: Hali!Olyan problémám van hogy vettem 17 alufelnit ET20 de e87 van és elől egy fél centit kilóg !!az már ugy nem megy!!Megköszöném a segítséget mert eladom akkor ha nem lesz jó!


most milyen segítséget kérsz, mikor kijelented, hogy kilóg? sőt ki kiáltod, hogy kilóg.
az ET20 nem E87-re való, valószínű a középfurat mérete sem jó. emellé számít az is milyen széles felniről beszélünk. vagy épp a felni pontos típusa, megnevezése is jó lenne.

YELLOW Elküldve: 2017-08-01 15:13 Hátsó ablakmosó spriccni javítás

OzzyOsbourne67 írta:
YELLOW írta:
OzzyOsbourne67 írta:
YELLOW írta:
OzzyOsbourne67 írta: Sziasztok!

Mivel nincs jogom új témát nyitni, de ilyen témát nem találtam, ez volt a legjobban hasonlító, amit találtam.
Remélem jó helyen járok, vagy kérem az Admin-t, igazítson el, hova menjek át.

.....

E36 Touring ('95, 320-as) hátső ablakmosó csövét kellene visszafejteni, megnézni, esetleg cserélni.

A spricni nics a kaszniban, ez a legkisebb probléma, gondolom pótolható.
Turkálva a hátsóajtó kaszniban nem találom a cső végét.
A Motortérben a cső el van vágva.
Ez orvosolható, de talán azért vágták el, hogy hátra nem menjen a kaszniba a folyadék.
A folyadék most a motortérben távozik, tehát a motor jól dolgozik.

Tudnátok segíteni, hogy merre megy a cső, melyik elemeket kell hozzá bontani, hogy látható és elérhető legyen?

Illetve elektromos formátumban a 95-ös Touring évjárathoz van valakinek szervizkönyve (német, angol, magyar, mindegy), amit megosztana számomra?
Talán abban ez is megtalálható.

Köszi,

Soma


szia! először is nagyon helyesen cselekedtél, követendő példa. teljesen jó itt a kérdésed, felesleges lett volna új topic-ot nyitni.
konkrétan nem tudom, de logikusan végig gondolva, mivel a hátul felül van a spricni, a tartály meg elől jobb oldalon, így az A oszlopon megy fel a csöve, végig a tető szélén a jobb oldalon. tehát én a jobb oldalon A oszlop belső borítás és az ott lévő tetőkárpitot bontanám le.


Szia!
Erre én is gondoltam, de a vezetékek a hátsó ajtóba a túloldalon mennek be (nem szedtem szét, hátha nem abban a csomagban megy, ahol az elektromos korbács) valahol át kell mennie a túloldalra. Gondolom a tetőkárpit alatt keresztbe, vagy négyzetesen valamerre. De az is lehet, hogy mivel nem találok csövet a spricni helyének közelében, arra is gyanakodtam, hogy a hátsó ajtóba máshol ment gyárilag a már nem létező cső. Kicsit bonyolult talán, de ezy egy sokismeretlenes egyenlet lett.


gyanítom, hogy nem az elektromos vezetékek mellett vezetik el, tehát a másik oldalon lesz, azaz jobbon. meg ez nem igen megy bele az ajtóba, hanem a tetőnél megy el keresztbe középre. eleve a tartály is jobb oldalon van, csak arra viszik.


Láttam egy képet egy sedam kivitelről. Egyben volt a mosócső és a kábelek. Na ezt nem vártam a németektől. Elektromos vezetéeke mellé folyadék .... Persze a kábelek szigeteltek, de a víz utat talál minden felé. Ez is elbizonytalanított. Lehet, hogy meg kell bontanom a korbácsnál és ahogy írtad, a belső oldalon elől az oszlopnál. Akkor már meg lesz pár pont, ami kizárható, vagy biztos. majd beszámolok róla, ha megfejtettem és képeket is hozok.


sedánba nem tudom, hogy láthattál... (nincs ablakmosó hátul ) max napfénytetős kivitel esetén van csatorna a víznek. sedannak valóban jobb oldalon van az átvezetés, de abban csak vezetékek vannak.

YELLOW Elküldve: 2017-08-01 15:00 Méhecske virágpor ürülék eltávolítás,házi praktika??? :)

Bitu79 írta: Ma hívott egy ember,aki meg akarja venni.Azt mondta,hogy autószerelő,és a videóból is látja,hogy egybe van az autóm,és kell neki Ha minden jól megy,akkor nézhetek utód után nemsokára.


ezen azért ne buzdulj fel. ritka, amikor az első jelentkező rögtön vevő lesz. meg autószerelő, jah mindenki önjelölt autószerelő. valószínű kötekedni fog és alku a célja.
de sok sikert, te dolgod, nem engedném az ár alá.

YELLOW Elküldve: 2017-08-01 14:58 Hátsó ablakmosó spriccni javítás

OzzyOsbourne67 írta:
YELLOW írta:
OzzyOsbourne67 írta: Sziasztok!

Mivel nincs jogom új témát nyitni, de ilyen témát nem találtam, ez volt a legjobban hasonlító, amit találtam.
Remélem jó helyen járok, vagy kérem az Admin-t, igazítson el, hova menjek át.

.....

E36 Touring ('95, 320-as) hátső ablakmosó csövét kellene visszafejteni, megnézni, esetleg cserélni.

A spricni nics a kaszniban, ez a legkisebb probléma, gondolom pótolható.
Turkálva a hátsóajtó kaszniban nem találom a cső végét.
A Motortérben a cső el van vágva.
Ez orvosolható, de talán azért vágták el, hogy hátra nem menjen a kaszniba a folyadék.
A folyadék most a motortérben távozik, tehát a motor jól dolgozik.

Tudnátok segíteni, hogy merre megy a cső, melyik elemeket kell hozzá bontani, hogy látható és elérhető legyen?

Illetve elektromos formátumban a 95-ös Touring évjárathoz van valakinek szervizkönyve (német, angol, magyar, mindegy), amit megosztana számomra?
Talán abban ez is megtalálható.

Köszi,

Soma


szia! először is nagyon helyesen cselekedtél, követendő példa. teljesen jó itt a kérdésed, felesleges lett volna új topic-ot nyitni.
konkrétan nem tudom, de logikusan végig gondolva, mivel a hátul felül van a spricni, a tartály meg elől jobb oldalon, így az A oszlopon megy fel a csöve, végig a tető szélén a jobb oldalon. tehát én a jobb oldalon A oszlop belső borítás és az ott lévő tetőkárpitot bontanám le.


Szia!
Erre én is gondoltam, de a vezetékek a hátsó ajtóba a túloldalon mennek be (nem szedtem szét, hátha nem abban a csomagban megy, ahol az elektromos korbács) valahol át kell mennie a túloldalra. Gondolom a tetőkárpit alatt keresztbe, vagy négyzetesen valamerre. De az is lehet, hogy mivel nem találok csövet a spricni helyének közelében, arra is gyanakodtam, hogy a hátsó ajtóba máshol ment gyárilag a már nem létező cső. Kicsit bonyolult talán, de ezy egy sokismeretlenes egyenlet lett.


gyanítom, hogy nem az elektromos vezetékek mellett vezetik el, tehát a másik oldalon lesz, azaz jobbon. meg ez nem igen megy bele az ajtóba, hanem a tetőnél megy el keresztbe középre. eleve a tartály is jobb oldalon van, csak arra viszik.

YELLOW Elküldve: 2017-08-01 13:18 Hátsó ablakmosó spriccni javítás

OzzyOsbourne67 írta: Sziasztok!

Mivel nincs jogom új témát nyitni, de ilyen témát nem találtam, ez volt a legjobban hasonlító, amit találtam.
Remélem jó helyen járok, vagy kérem az Admin-t, igazítson el, hova menjek át.

.....

E36 Touring ('95, 320-as) hátső ablakmosó csövét kellene visszafejteni, megnézni, esetleg cserélni.

A spricni nics a kaszniban, ez a legkisebb probléma, gondolom pótolható.
Turkálva a hátsóajtó kaszniban nem találom a cső végét.
A Motortérben a cső el van vágva.
Ez orvosolható, de talán azért vágták el, hogy hátra nem menjen a kaszniba a folyadék.
A folyadék most a motortérben távozik, tehát a motor jól dolgozik.

Tudnátok segíteni, hogy merre megy a cső, melyik elemeket kell hozzá bontani, hogy látható és elérhető legyen?

Illetve elektromos formátumban a 95-ös Touring évjárathoz van valakinek szervizkönyve (német, angol, magyar, mindegy), amit megosztana számomra?
Talán abban ez is megtalálható.

Köszi,

Soma


szia! először is nagyon helyesen cselekedtél, követendő példa. teljesen jó itt a kérdésed, felesleges lett volna új topic-ot nyitni.
konkrétan nem tudom, de logikusan végig gondolva, mivel a hátul felül van a spricni, a tartály meg elől jobb oldalon, így az A oszlopon megy fel a csöve, végig a tető szélén a jobb oldalon. tehát én a jobb oldalon A oszlop belső borítás és az ott lévő tetőkárpitot bontanám le.

YELLOW Elküldve: 2017-08-01 00:37 Méhecske virágpor ürülék eltávolítás,házi praktika??? :)

minimal írta:
BarG írta:
Bitu79 írta:
Az a vicc,hogy 1 800 000 ft-ot is sajnálnak az autóra,mert senki nem hív,csak a videókat,meg a hírdetést bambulják meg nagyon sokan...Aprópénzért akarnak jó kocsit.De ez már a béka segge alatt van,amit kérek érte.


A véleményem, hogy qva drágán kínálod a géped. És ezt tökéletesen visszaigazolja, amit írtál, miszerint senki rád se csörrent. 15 éves, még ha most ki is van tükörfényezve, ez akkor is egy rohadós fajta autó.
Amikor kicsivel több, mint 3 éve úgy döntöttem, hogy továbblépek a 2004-es E46 330Cd-mről, amiben volt akkor ~290k km, akkor két út kínálkozott. Vagy kitalálok rá valami olyan árat, amivel elviszik gyorsan, vagy kitartom az árát és megpróbálom a legtöbbet kihozni belőle. NA DE HOL VAN A BÁZISPONT? A BMW szalon beszámítási árát vettem alapul, ami akkor ott 1 300 000 HUF lett volna. Na ehhez viszonyítsd a Teáltalad kért 1 800 000 HUF-ot! Na ezért nem fogod ennyiért eladni. Végül a szalonártól némileg többért adtam el. Hogy közhellyel éljek, minden annyit ér, amennyit adnak érte. Én a gyors eladás mellett döntöttem, akkoriban kínáltak az enyémhez hasonlóakat,2 500 000 HUF-ér, annyiért lehet, hogy ma is itt állna a ház előtt. Te döntesz, meddig akarod nézegetni. Van-e időd kivárni azt, aki beleszeret - még ha esetleg 1-2-3 évig is tart ...


Azt is vedd figyelembe hogy a tied egy 30d coupe volt ami mindig is dragabb volt mint egy 1.6i sedan. Az extrakat nem ismerem a tiedben de egy kozel alap autoert sosem tudsz teli arat kerni mivel ujkoraban is olcsobb volt... De egyszer mindent elvisznek csak ido kerdese


meg kell védjem Bitu-t. nincs igazatok. az egyikőtők kereskedő, vagy valami olyasmi, Gabi te pedig azért annyira nem vagy rászorulva, ha épp áron alul kell eladni.
persze lehet a kínálathoz viszonyítani, mi az átlag, de azok nem ezek a kategóriák.
persze a falusi C revíziósnak jó lesz az ócska is, a csajékat fuvarozni, meg nem is volna többre pénre, de ez határozza má meg a használtautó piacot. meg a sok hulladék, amit bontók elől hoznak el a kereskedők, üzérek.
persze E9x-et is kapni 1.8-ért, de amik kb 2,5 alatt vannak mind huladékok motortól függetlenül. aló ahngon 300ezret kell rájuk költeni. kivéve ha olyan eladót talál az ember, akinek a tulaja nincs rászorulva, vagy épp nagyon rá van szorulva, de ez éppen kizárja azt is, hogy az valóban jól karbantartott autó lenne.
állapotot kell venni. 1,5m alatt mutasson már valamelyikőtök ilyen állapotú autót!!!
E36-ot nem kapni ennyiért, persze most az a szlogen, hogy azok elkezdtek drágulni. persze lehet alapmotoros, de valakinek elég, és cserébe jó állapotot kap. ragozhatnám egy órán kerezstül is, nincs igazatok.
én pon ezek miatt inkább el sem adom, hanem megtartom. mert elkótyavetyélni én sem fogom, bajom nincs vele, elvagyok vele. max nem lesz újabb kiadás, de lehet nem is baj, mert úgysem valók már semmire az újabbak. amit én használnám, azt kibírná viszont bármelyik.
van egy 99-es 20d 32ezer km-rel, tiszta új, cirka 2milláért, mondjuk majdnem fapad. de ha most éppen külföldre kellene járnom munka miatt, akkor simán megvenném annyiért. mert az egy új autót. tömítéseket lehet cserélni kell, de az is lehet nem. ha jól volt tárolva, lehet a szilenteknek sincs baja.
igazatok van abban, hogy mindennek annyi az ára, amennyiért el leht adni, amennyiért megveszik. én személy szerint ha olyan állapotú autóm lenne, amik 1.3 körül mennek, akkor sem adnám oda annak a vásárlórétegnek, akik meg vannak célozva vele.
inkább vennék meg drágábban egy biztos előéletű autót, mint egy full m-pack-osat, aminek már 5-6. tulaja van, de a piaci ár alján vannak, vagy a közepén.
én személy szerint értékelem azt, hogy ennyit időt szentel az autóra. persze kevés olyan potenciális vevő lehet, akit ez érdekel, mert mindneki legolcsóbban akar venni.

YELLOW Elküldve: 2017-07-31 16:41 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

Mauser84 írta:
YELLOW írta:
Mauser84 írta:
YELLOW írta:
Mauser84 írta: Szasztok! A következő dolog történt a bimmerrel (E46 320d 2003-as): elkezdett sokat fogyasztani egyik napról a másikra. A pillanatnyi fogyasztásmérő szinte meg se áll a végállásáig. Picit mintha lomhább is lenne és kicsit mélyebb a motor hangja mint elötte. Műszerfalon semmi visszajelzés, hibakód semmi. Menet közbeni élőadat-olvasással annyit sikerült kideríteni, hogy nem stimmel a légtömeg-mérés. Gázadáskor nem tudja jól lekövetni, több levegőt tol be mint kellene. Azt mondták ez okozhatja a megnövekedett fogyasztást. Abban maradtunk, hogy kezdetnek levegőszűrő-, olajcsere mert ezek amúgy is időszerűek + EGR tisztítása. Ha nem használ, akkor szívócsonk szétkapása, kartergáz szűrő csere. A szívócsonknál a pillangók elvileg ki vannak szedve rég. Ez okozhatja-e a mért légtömeg eltéréseket? Mert akkor annak mi köze lehet a mostani bajomhoz? Ja és a probléma úgy jött elő, hogy egy napra otthagytam egy szerelőnél. Elöl új féktárcsákat meg betéteket, hátul új lengéscsillapítókat kapott. Ezek meg nem kavarhatnek be igazán. De onnan úgy hoztam el az autót, hogy amint kifordultam az utcára, már latszott h valami nem stimmel.


több levegőt nem tol be, csak oylan információt küld az ECU-nak, mintha több levegőt mérne.
húzd le a légtömegmérő csatiját, és próbáld ki úgy. ha javul a dolog, akkor azzal van gond. mármint a légtömegmérővel. újat venni márkásat érdemes, vagy gyáriját, és valószínű adaptációtörlés is kell.
de figyelem, mert lehúzott csatival mész bele, akkor be fogja írni hibának. szóval ezen ne csodálkozzatok majd.



Tehát:
szűrők cserélve, kartergázszűrő cserélve, egr kitakarítva, nem javult.
Kiszedtem légtömegmérőt, átfújtam tisztító spray-vel, semmi.
Ma beleraktam egy újat (pierburgot a régi bosch helyére), semmi még mindíg.
Viszont azt vettem észre, hogy a cső, ami megy a légtömegmérőtől a turbó felé le, az tiszta olaj belülről. Abban mit keres olaj?
Erről van szó: https://ibb.co/dSCeAv


továbbra is azt kérdezném, hogy adaptációtörlés volt? mivel egyszer sem írtad, így gondolom nem. az lesz a gond. de ha nem viszed el olyan helyre, aki megfelelő kábellel, programmal törli az adaptációt, akkor ne várj javulást.


Oké, jól eltűntem, bocsi (költözés-felújítás munka mellett).
Szóval, igen az kimaradt. Szereztem egy kábelt és egy régi netbookra felhegesztettem egy DIS v44-et. Nem volt egyszerű mire minden klappolt, de meglett, működik. Reseteltem a légtömegmérő adaptációját benne, de mint szarnak a pofon.
+ közben észrevettem egy másik tünetet is: fékezéskor üresben felfelé megy a fogyasztásmérő mielőtt megáll az autó. Mindegy, hogy kinyomom-e a kuplungot vagy sem.

Lassan fel kell tennem a kérdést, hogy ki tud fővárosunkban ajánlani egy olyan BMW-s szereleőt, aki megkeresi hogy mi a baj, nem csak úgy cserélgetne mindent...


az normális ha üresben és kinyomott kuplungnál megy fel a fogyi mutató egy bizonyos szintig, 8 liter felé nem kéne. hiszen ha üresben gurulsz, akkor a motor alapjáraton jár, amihez még jön egy sebesség, ami miatt mutat.
motorfékkel nullán kell állnia, ahogy megszűnik a motorfék, úgy elkezd emelkedni. ha párás a levegő, akkor néha, évente 2-3x csinál olyat, hogy motorfék, majd mire megszűnik és kinyomom a kuplongot akkor kicsit elkezd felmenni.

YELLOW Elküldve: 2017-07-31 13:24 Karosszéria (javítás?)

John írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Az autó alja a legkoszosabb.Sokan nem mossák,mosassák le,mert lusták.Úgyse látszik...Aztán pár év múlva meg szétrohad alul Ha ápolod az alját is,azzal megsokszorozod az élettartamát az autódnak.Kerékíveket is mindig pucold rendesen.Én esőbe sem használom a gépet


ez nem igaz. apámét megnézheted, pedig az sosem volt mosva, és horgászni jár az autóval, sárba meg minden. az autó alja a légmozgások miatt pont kevésbé koszolódik. én így tapasztalom.


Mozoghat a levegő,de a koszos víz egy idő után sár lesz,és faszán bedunsztolja az autó alját,és nekiáll rohadni.A víz elpárolog gyorsan,de a sár nem.Ergo a sár okozza a rozsdát,mert marha lassan szárad meg.
(Pl ez egy 15 éves autó első hossztartója ) http://www.mx-5.mx/thread/1227...eschlagen/


szomorú. de mi van ha törve volt?

YELLOW Elküldve: 2017-07-31 12:27 Karosszéria (javítás?)

Bitu79 írta:
Az autó alja a legkoszosabb.Sokan nem mossák,mosassák le,mert lusták.Úgyse látszik...Aztán pár év múlva meg szétrohad alul Ha ápolod az alját is,azzal megsokszorozod az élettartamát az autódnak.Kerékíveket is mindig pucold rendesen.Én esőbe sem használom a gépet


ez nem igaz. apámét megnézheted, pedig az sosem volt mosva, és horgászni jár az autóval, sárba meg minden. az autó alja a légmozgások miatt pont kevésbé koszolódik. én így tapasztalom.

YELLOW Elküldve: 2017-07-31 12:26 Karosszéria (javítás?)

John írta:
Az autó alja a legkoszosabb.Sokan nem mossák,mosassák le,mert lusták.Úgyse látszik...Aztán pár év múlva meg szétrohad alul Ha ápolod az alját is,azzal megsokszorozod az élettartamát az autódnak.Kerékíveket is mindig pucold rendesen.Én esőbe sem használom a gépet
Akkor már nemis mondom hogy itt tanyán a ház előtt aszfaltút sincs csak az úgynevezett fosóhomok (Ezt csak vidékiek ismerik )Esőben ha használom ha nem udvaron belül is csillaggarázsban van még idén ráadásúl füves talaj van az udvarban Tavasszal tudok csak garázsépítésbe kezdeni és meglátjuk utána kijavított emelési pontal meddig bírja,bizti emelgethetem utána ott a gyári emelővel?
[/quote]

a füves, földes talaj sem jó, mert azok folyamatosan páráznak az autó alatt. beton, aszfalt sokkal jobb. legalább egy autónyi placc legyen.

YELLOW Elküldve: 2017-07-31 12:04 Méhecske virágpor ürülék eltávolítás,házi praktika??? :)

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta: na bekentem a hil féle cuccal a kéder és műanyag dolgokat. ez biztos, hogy jobb, mint az én 30 éves glicerinem. ezek szerint meg tud romlani. kicsit olyan az, mintha vizes lenen nagyon, felvizesedett volna. persze a glicerin szívja a nedvességet, de hát ez le volt zárva.
mindegy kíváncsi leszek. ugye az előző akciót már alapból elpárolgott, de mosás után (meglepő, de kb. egy hónapja mosattam) olyan volt, mint volt. szóval az semmit nem ér.
erre most nagyon kíváncsi leszek. a gumikat a régi cuccal kentem át, mert azoknak úgyis mindegy, jövőre új lesz.
de, hogy a kasznit, hogy oldja meg az ember, hogy ne kenje össze. hiába figyel, pár nap múlva, mintha valahogy lepárologna oda.


Mikroszálassal vidd fel a cuccot,és utána egy másik szárazzal töröld át újra.Legutoljára pedig egy nedves mikroszálassal töröld át a karosszériát,ahol összekented.A műanyagra nem a legjobb a glicerin.Oda valami műanyagápolót használj.


már megint beleütöttél vagy 6 ENTER-t
nem törlöm le, mert ezt szépen beissza. csináltam már úgy szilikonnal, de mintha semmit nem csináltam volna. tegnap a tükörnél kentem le, meg kívül az oldal ablakoknál körbe. ma a kédergumikat, szélvédőnél körbe, levélrácsot, külső díszleceket, meg a régi cuccal a gumikat. meg többször áthúzom rajta.
nem mikroszálast használtam, mert rendelés alatt van, de hasonló anyagú valami ezer éves régi gönc. teljesen jó volt rá.


Vegyél egy gyorsviaszt(pl armor all speed waxot),esetleg a turtle wax zip wax samponját.Mosd le a kocsit azzal,vagy mosás után viaszold be a kocsit.Ezek a műanyagokat is fényesítik.A műanyagokra semmit nem ér a glicerin.Oda használj valami műanyagápolót,és próbálj meg nem összekenni mindent.
Az én vasam most így néz ki puceválás után.A kédert is mutatom benne,plusz a külső műanyag,illetve gumi részeket:

https://www.youtube.com/watch?v=VyutBObTzug



most polírgép után kajtatok. de ezt a gyurmát nem értem, amikor egyszer polírozták nem használták pedig kellett volna. hát nekem kb. az egészet át kellene gyurmázni. na nekem ahhoz nem sok kedvem volna. mert szerintem egy polírnak neki mernék állni, még ha sok időbe telik akkor is.


A mosást,gyurmázást csináld meg te,a polírozást pedig csak kézzel.Időigényes,de látod az én autómon az eredményt.Géppel hamar hazavághatod a fényezést gyakorlat nélkül.


pont tökölni nem szeretnék vele nekem a kézi polír sajnos kevés néhol. nem egy nagy dolog azért ez a polír. mostanában megnéztem pár videót. az a baj, hogy szerintem akárhova vinném, sehol nem szánnák rá az időt. csak rámondanák. nekem semmi kedvem már vitatkozni az ilyenekkel. inkább magamnak. ha elbaxom, akkor újrafújatom az autót, aztán kész. úgy sem hiszi már el senki, ha egy autó tökéletes, sőt eladhatóbb ha hibái vannak. mert az valósabbnak hat.

YELLOW Elküldve: 2017-07-31 12:00 Méhecske virágpor ürülék eltávolítás,házi praktika??? :)

Bitu79 írta:
https://www.youtube.com/watch?v=VyutBObTzug


ebben a videóban az a probléma csak, hogy az autóban (én elhiszem) 105ezer km van. ennek ellenére egy csomó olyan dolgot kicseréltél újra, amiket azért 105ezer alatt nem kellene. persze elég egy barom műszakiztató, vagy barátnő, részeg haver, aki képes összecseszni a belteret egy karmolással is.
ezt csak azért mondom, hogy értem én miért cserélted, mert ilyen vagy, maximalista, csak ez egy vevőben azt generálja le, hogy azért voltak cserélve, mert a km nem is annyi. ebben biztos vagyok, hogy ez fog eszükbe jutni. tehát ha valaki felhív és látta a videót, biztos rá fog kérdezni, azok miért lettek cserélve?
a csomagtér olyan 420-450 liter

plexit előlre honnan vetted? nekem is kellene, de csak amiatt, mert egy védőfóliát akarnék rá, aztán a mostaninak nem tökéletes a felülete. jó lenne ha nem 11-12ezrek lennének.

YELLOW Elküldve: 2017-07-31 11:45 Méhecske virágpor ürülék eltávolítás,házi praktika??? :)

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta: na bekentem a hil féle cuccal a kéder és műanyag dolgokat. ez biztos, hogy jobb, mint az én 30 éves glicerinem. ezek szerint meg tud romlani. kicsit olyan az, mintha vizes lenen nagyon, felvizesedett volna. persze a glicerin szívja a nedvességet, de hát ez le volt zárva.
mindegy kíváncsi leszek. ugye az előző akciót már alapból elpárolgott, de mosás után (meglepő, de kb. egy hónapja mosattam) olyan volt, mint volt. szóval az semmit nem ér.
erre most nagyon kíváncsi leszek. a gumikat a régi cuccal kentem át, mert azoknak úgyis mindegy, jövőre új lesz.
de, hogy a kasznit, hogy oldja meg az ember, hogy ne kenje össze. hiába figyel, pár nap múlva, mintha valahogy lepárologna oda.


Mikroszálassal vidd fel a cuccot,és utána egy másik szárazzal töröld át újra.Legutoljára pedig egy nedves mikroszálassal töröld át a karosszériát,ahol összekented.A műanyagra nem a legjobb a glicerin.Oda valami műanyagápolót használj.


már megint beleütöttél vagy 6 ENTER-t
nem törlöm le, mert ezt szépen beissza. csináltam már úgy szilikonnal, de mintha semmit nem csináltam volna. tegnap a tükörnél kentem le, meg kívül az oldal ablakoknál körbe. ma a kédergumikat, szélvédőnél körbe, levélrácsot, külső díszleceket, meg a régi cuccal a gumikat. meg többször áthúzom rajta.
nem mikroszálast használtam, mert rendelés alatt van, de hasonló anyagú valami ezer éves régi gönc. teljesen jó volt rá.


Vegyél egy gyorsviaszt(pl armor all speed waxot),esetleg a turtle wax zip wax samponját.Mosd le a kocsit azzal,vagy mosás után viaszold be a kocsit.Ezek a műanyagokat is fényesítik.A műanyagokra semmit nem ér a glicerin.Oda használj valami műanyagápolót,és próbálj meg nem összekenni mindent.
Az én vasam most így néz ki puceválás után.A kédert is mutatom benne,plusz a külső műanyag,illetve gumi részeket:

https://www.youtube.com/watch?v=VyutBObTzug



most polírgép után kajtatok. de ezt a gyurmát nem értem, amikor egyszer polírozták nem használták pedig kellett volna. hát nekem kb. az egészet át kellene gyurmázni. na nekem ahhoz nem sok kedvem volna. mert szerintem egy polírnak neki mernék állni, még ha sok időbe telik akkor is.

YELLOW Elküldve: 2017-07-31 11:42 Karosszéria (javítás?)

John írta: Még egy kérdés,én gépi mosó ellenes vagyok mert a legenda szerint karcolja a fényezést,mindig az érmés kézi magasnyomásúval mosom,az is elég ha alá térdelek és a küszöböket le nyomatom vele? Itt tanyán aligha találok alvázmosást,ez a kézimosó is kb 2 faluval arrébb van


ha van egy hajlított fej, akkor azzal aláférsz. sárvédőív visszahajtást tovább kell veretni lassan kimossa, simán slagra szerelt fejjel is. azzal könnyebb beférni, mint a magasnyomásúval. áztatni kell ujjal kaparni. de vigyázni, mert ha már rozsdás és felsérti a kezed, az kellemetlen tud lenni.én inkább tél után szoktam csak az alját, ahogy beérnek, de elég patika. szerencsére nincs semmi gondom alul.