Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2017-06-22 21:51 világításmodul programozása

Nekem-8 írta:
YELLOW írta: Scanner-hez olyan kábel kell. tehát ami INPA-hoz jó, az ehhez nem.


agyonütném aki ennyi féle szart kitalál .... miért nem lehet 1 és az mindenhez jó ...


van olyan, csak azt nem úszod meg ennyiből, hanem többszöröse, akár milliós nagyságrendű.
más protokollok, meg ilyesmi, más progik. ezért kell ennyiféle.

YELLOW Elküldve: 2017-06-22 21:19 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Sikerült


viszont így ne csodálkozz, ha esetleg este kiszednek a rendőrök. ezt mondtam.
Lehet igazad lesz,viszont a haver meg azzal riogat hogy a generátoromat hamar tönkrevágom mert 4 szer 21watt ez igaz?


nekem halványabban világít az index. szerintem az is 5-6V körül kap, mint a DRL-nél a refi.
ha indexelek az jóval erősebb, már csak ebből is gondolom.
a haverodra meg ne hallgass. miért menne tönkre a generátor? az izzód hamarabb kiég. ha 21W-on megy folyton. generátornak meg sem kottyan.

YELLOW Elküldve: 2017-06-22 21:11 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

John írta:
Sikerült


viszont így ne csodálkozz, ha esetleg este kiszednek a rendőrök. ezt mondtam.

YELLOW Elküldve: 2017-06-22 20:41 Bugok

képfeltöltés hiba.
úgy néz ki, hogy a költözés után a képfeltöltés nem üzemel jól. ennek oka valószínű, hogy a nagy méretű képeket nem kicsinyíti le automatikusan. feltételezhetően az 1024x768-as mérettől nagyobb képek csak feketén jelennek meg, vagy olyan furán.

a hiba minden bizonnyal este javítva lesz. vagy valamikor...

ui.: a korábbi erotikus felugró tartalommal már nincs senkinek problémája?

YELLOW Elküldve: 2017-06-22 18:43 világításmodul programozása

Nekem-8 írta:
Bitu79 írta: a müszerfalon megjelenik az a kis pötty a kilóméter előtt,hogy manipulálták a km órát.


igen ez megjelent! Néztem ezt a progit, de nem indul el. Az INPA működik. Ehhez másik kábel kell vagy mi?





Scanner-hez olyan kábel kell. tehát ami INPA-hoz jó, az ehhez nem.

YELLOW Elküldve: 2017-06-21 20:52 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

John írta:
Klein állapotban mintha kissé jobban harapna klímával szerintem kevesebszer kapcsol a mágneskapcsoló nem tudom de így hagyom,és az alapjáratom se ragad így lassításnál mint Gross módban most szépen alacsony marad az alapjárat ahogy kell lennie,Grossba mindig magasabb maradt megállásnál míg 0-ra nem ért a megállás így most az is helyre állt


valami fordulat emelést jelent, de én arra asszociáltam, hogy ha hirtelen fordulat váltásnál visszaveszi a a klímát, kicsit, nagyon, vagy sehogy
de akkor lehet az alapjáratos téma lesz. azt sem tudom az enyém mind van, de nekem megemeli. szerintem nem baj ha az alapjárat emelt klímával. nyilván a megfelelő hűtés miatt kell, mert alacsony fordulaton nem hűt annyit. ezért 200 fordulatot lő rajta.

YELLOW Elküldve: 2017-06-21 20:48 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

John írta:
YELLOW írta:
John írta: Még 1 kérdés,van ez a lehetőség hogy:" US STYLE " amikor az index világít,ezt fl előtti is tudja Lsz-ben,ha nem xenon-os? Ha igen a Rendőr vagy a műszakis nem szól érte?


én most megyek műszakira, de visszaállítom. nem kérdeztem mit szól. rendőrök egyszer sem szóltak, pedig alkalom lett volna rá többször, még csak húsvétkor sem állítottak meg.
műszakin azt az infót kaptam, hogy a piros rugó az nem jó. mondom ha sárga lenne jobb volna? azért nem fekete, mert a gyári rugó törik. mondom ez az autó 10 éve így vizsgázik, sosem fizettem egy fillérrel sem többet, mint a hivatalos vizsga, sőt volt, amikor ellenőrzéskor az én autómat hívták be. mondjuk egyik sem volt olyan állapotban az udvaron, mint az enyém na meg mikor jött az ellenőr épp hígítóval tisztítottam az üveget, ahogy leszedtem a sötétítést elölről. eddig 3 különböző helyszínen vizsgáztattam, sehol nem mondtak egy rossz szót sem. ide is most vinném harmadjára, de akárhányszor viszem, mindig más van.

kis kitérő után, be lehet állítani, de nem biztos tapasztalat nem mindegyik modul tudja, vagy úgy működik, hogy csak DRL-el együtt és tompított mellett is világít. ami azért feltűnőbb sötétben, lehet jobban felfigyelnek rá.
Mi a pontos beállítás lsz-ben hogy az index is világítson ha tud ilyet?


én eddig ahány modult láttam, annyi féle volt... fejből nem tudom. a sajátomat tudom, de FL előtti modult néztem, abba másképp van a nagyja.

YELLOW Elküldve: 2017-06-21 19:05 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

John írta: Még 1 kérdés,van ez a lehetőség hogy:" US STYLE " amikor az index világít,ezt fl előtti is tudja Lsz-ben,ha nem xenon-os? Ha igen a Rendőr vagy a műszakis nem szól érte?


én most megyek műszakira, de visszaállítom. nem kérdeztem mit szól. rendőrök egyszer sem szóltak, pedig alkalom lett volna rá többször, még csak húsvétkor sem állítottak meg.
műszakin azt az infót kaptam, hogy a piros rugó az nem jó. mondom ha sárga lenne jobb volna? azért nem fekete, mert a gyári rugó törik. mondom ez az autó 10 éve így vizsgázik, sosem fizettem egy fillérrel sem többet, mint a hivatalos vizsga, sőt volt, amikor ellenőrzéskor az én autómat hívták be. mondjuk egyik sem volt olyan állapotban az udvaron, mint az enyém na meg mikor jött az ellenőr épp hígítóval tisztítottam az üveget, ahogy leszedtem a sötétítést elölről. eddig 3 különböző helyszínen vizsgáztattam, sehol nem mondtak egy rossz szót sem. ide is most vinném harmadjára, de akárhányszor viszem, mindig más van.

kis kitérő után, be lehet állítani, de nem biztos tapasztalat nem mindegyik modul tudja, vagy úgy működik, hogy csak DRL-el együtt és tompított mellett is világít. ami azért feltűnőbb sötétben, lehet jobban felfigyelnek rá.

YELLOW Elküldve: 2017-06-21 18:52 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

John írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok,Ihk-ban melyik az az opció ami gyorsításnál kikapcsolja a klímát (vagy a kompresszort) pl előzésnél hogy ne fogja vissza a motort?


én erre tippelnék, talán ez vonatkozhat rá. esetleg teszteld le ha állítod, akkor mi történik. egyébként engem is érdekelne.
GEREGELTER_KOMPRESSOR gross/klein/nicht_aktiv
Köszönöm

(A 3 közül melyik állásba tegyem? gross,klein, vagy nicht_aktiv? )

Gross-ban volt eddig,de át tettem klein-be és mintha szaporább lenne,vagy csak placebo de hagyom így és köszi!


én nem tudom, azért mondtam, hogy próbáld ki, mert engem is érdekelne.
csak böngészve a programot, ez a paraméter tűnt a leginkább olyannak, aminek talán köze lehet hozzá.
azt hozzá teszem, ez egy M3-as vezérlőjéből való beállítási lehetőségek. az is lehet csak automata váltó esetén működik. hiszen én sem úgy gyorsítok intenzíven, hogy lepadlózom. automata esetén legalább van kapcsoló a pedál alatt, ami pont a padlózást nézi és még sportosabban kapcsol, gyorsul.

YELLOW Elküldve: 2017-06-21 18:47 Klíma

Bitu79 írta: Kimostam tusfürdös vizbe a pollenszűrőt,majd kizuhanyoztattam 3-szor.Olyan fekete víz folyt ki belőle,hogy csak na.Érdemes tisztán tartani,és így nem kell állandóan újat venni.
Ha kiszáradt,megy vissza a helyére.


ha aktívszenes a szűrő, akkor ne csodálkozz ha fekete lé folyt ki belőle

YELLOW Elküldve: 2017-06-20 21:49 Klíma

Bitu79 írta: https://www.schmiedmann.hu/hu/...4119204154

A hella 90 000 Huf körül van itt is(gyári minőség)

A gyári motor ára 220 000 Huf!!!! Durva...

Gagyi noname márkából találni 20-40 000 Huf-ért is.

Én befújtam,de pár nap múlva újra zenélt...

Ez a legolcsóbb,20 000 Huf-ért:

https://www.schmiedmann.hu/hu/...4119204154


köszi rendes vagy, de azért pont nekem nem kell előkeresned a dolgokat. pont nekem, aki azt szokta hangoztatni, hogy ott a google.
hidd el néztem már én motorokat nem 1x. nekem az ócsó is megtenné, sokat nem használom.
de előbb mindenképp megnézem, szemügyre veszem. lehet úgyis csak darabokban tudom kiszedni, szóval, vehetek majd.

YELLOW Elküldve: 2017-06-20 21:34 Klíma

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
YELLOW írta:
atomanti86 írta: Sziasztok,klíma tisztítást habbal a videó alapján merjek csinálni?olvastam rosszakat hogy túl erős maróanyag és nagy kárt okozhat ha rossz helyre fújjuk..
https://www.youtube.com/watch?v=w2co3kePiyY


ahogy a videón csinálja, úgy semmi esetre se csináld.
vagy a süni, ventillátor előtét ellenállást kiszedve ott fújd be, vagy alulról, ahol a kondenzvíz kifolyik, a váltó felett.


Így kell telenyomni habbal a ventilátor motorját.

Az ózon is jó megoldás, vagy marad a szerelés, de az tényleg macerás.


én megtettem, azért mondom, hogy neee azóta néha vinnyog. ki kéne már szedni és megzsírzani valahogy.
egyébként nyitott csapapntyúk mellett talán a venti lapátainak lamellái között éppen befér a fej, de valami merebb dróttal kell odairányítania hőcserélőre.
attól, hogy a hőcserélő tisztának látszik az egy dolog.
úgyis cserélem majd a sünit, akkor megkapja a magáét, akciósan volt jó hab pár hónapja. mellé meg ott az ózongenerátor.


Nyekergés ellen csak a csere a megoldás.Tapasztalatból mondom.Én Hella-Behr motort vettem,kb 100 000 ft volt az új.Magam szereltem be.A neten rendeltem.Ilyen önkenő csapágya van neki.Ha befujod kenőanyaggal,csak rövid ideig lesz csendben...
Ha nyáron hangoskodik,télen majd ki fogja vinni a hajad,olyan hangos lesz.De szerintem ezt is már beszéltük valamikor.


ez csak télen néha... én megoldom ezt a csapágy dolgot, bízd ide nem veszek újat az biztos.

YELLOW Elküldve: 2017-06-20 20:29 Motorolaj

kgy írta:
YELLOW írta:
kgy írta:
YELLOW írta:
kgy írta: Sziasztok!

Van egy castrol edge 5w30 ll motorolajam. Ezen nem találtam meg a long life minősítést. Ettől függetlenül lecserélhetem erre, vagy keressek megfelelő minősítésűt?
erről lenne szó:
http://www.castrol.com/hu_hu/h...range.html (listában a harmadik)


olvasd már el a linken lévő dolgokat, ott van a minősítés, hogy a BMW Longlife, a dobozon is rajta lesz, csak BMW LL-04 vagy 01 jelöléssel.


Az oldalon két féle edge olaj van. Az LL és a c3 végződésű. Csak a c3-nál írja a long life minősítést. Nekem az LL van és azért kérdeztem, hogy cserélhetem erre.


az LL longlife a C3 arra vonatkozik, hogy DPF-el szerelt dízelekhez, de az jó benzinesekhez is. én is használtam a C3-ast. ezek már mind longlife olajok, ettől függetlenül 12ezertől sosem futtattam többet.


Értem, köszi. 1 éve van nálam a kocsi, mentem vele kb 6000km-t és most esedékes a csere.


én 2 évente szoktam... múltkor 2 év alatt 7600km-t sikerült mennem a legtöbb 12ezer km volt. átlagban inkább 9ezer km/2 év

YELLOW Elküldve: 2017-06-20 20:26 Klíma

b_imi írta:
YELLOW írta:
atomanti86 írta: Sziasztok,klíma tisztítást habbal a videó alapján merjek csinálni?olvastam rosszakat hogy túl erős maróanyag és nagy kárt okozhat ha rossz helyre fújjuk..
https://www.youtube.com/watch?v=w2co3kePiyY


ahogy a videón csinálja, úgy semmi esetre se csináld.
vagy a süni, ventillátor előtét ellenállást kiszedve ott fújd be, vagy alulról, ahol a kondenzvíz kifolyik, a váltó felett.


Így kell telenyomni habbal a ventilátor motorját.

Az ózon is jó megoldás, vagy marad a szerelés, de az tényleg macerás.


én megtettem, azért mondom, hogy neee azóta néha vinnyog. ki kéne már szedni és megzsírzani valahogy.
egyébként nyitott csapapntyúk mellett talán a venti lapátainak lamellái között éppen befér a fej, de valami merebb dróttal kell odairányítania hőcserélőre.
attól, hogy a hőcserélő tisztának látszik az egy dolog.
úgyis cserélem majd a sünit, akkor megkapja a magáét, akciósan volt jó hab pár hónapja. mellé meg ott az ózongenerátor.

YELLOW Elküldve: 2017-06-20 17:43 Klíma

atomanti86 írta:
YELLOW írta:
atomanti86 írta: Sziasztok,klíma tisztítást habbal a videó alapján merjek csinálni?olvastam rosszakat hogy túl erős maróanyag és nagy kárt okozhat ha rossz helyre fújjuk..
https://www.youtube.com/watch?v=w2co3kePiyY


ahogy a videón csinálja, úgy semmi esetre se csináld.
vagy a süni, ventillátor előtét ellenállást kiszedve ott fújd be, vagy alulról, ahol a kondenzvíz kifolyik, a váltó felett.


Hát a sünit gondolom nehéz kiszedni,inkább a második lehetőséget próbálom ki..

csak úgy lehet nem jut el a klímahűtőig a cucc. mert az alsó nyílás felett a fűtőradiátor van. szóval én két helyről támadnék. sőt fogok is, csak legyen rá időm.