Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2017-06-20 17:10 Klíma

atomanti86 írta: Sziasztok,klíma tisztítást habbal a videó alapján merjek csinálni?olvastam rosszakat hogy túl erős maróanyag és nagy kárt okozhat ha rossz helyre fújjuk..
https://www.youtube.com/watch?v=w2co3kePiyY


ahogy a videón csinálja, úgy semmi esetre se csináld.
vagy a süni, ventillátor előtét ellenállást kiszedve ott fújd be, vagy alulról, ahol a kondenzvíz kifolyik, a váltó felett.

YELLOW Elküldve: 2017-06-20 16:11 Társalgó

b_imi írta: Yellow! Megnéztem a kátai verdát. Makulátlan. Ha kell VIN vagy egyéb infó írj.


köszi!
kereskedő normális volt? esetleg papírjait nézted? szervizkönyv ilyesmi? volt valami, ami utalt a valódi tulajra?

YELLOW Elküldve: 2017-06-20 13:55 Motor-váltó

Pistamann írta:
Egy szoftverfrissítés mi jót tehet vele?


pl, lehet a váltóra jött ki valami javítás. lehet, hogy ez előfordul mindegyikkel és pont erre csináltak valami javítást.
de az is lehet, hogy ugyanazt a progit kell újra feltölteni, mert valami összeakadt a rendszerben.
de én még most is azt mondom, hogy sima állásban vezess nyugisan, szerintem pár km-en keresztül lehet visszaáll. ne gyorsulj intenzíven annyiszor, ritkábban használd a féket, minél több motorfék. aztán rátanul arra a vezetési stílusra.
ha meg sportosan akarsz venni, akkor csak egy klatty oszt lehet neki nyomni.

YELLOW Elküldve: 2017-06-20 12:09 Méhecske virágpor ürülék eltávolítás,házi praktika??? :)

klíner májszter!
gumikéderre mit használsz? hogyan tisztítod, hogyan ápolod?
ahova bezár az üveg, ott hogy tisztítod, használsz oda valamit?

YELLOW Elküldve: 2017-06-20 11:20 Társalgó

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: Az enyémbe van most 105 000 ugye.Ezt visszatekertetném 35-50 000 km-re sztem elhinnék.Jó,ott a jobb első ajtóm,ami kissé elüt.De ezen kívül semmi.Nálam a pedálok,és az ülések sem kopottak.De mondjuk ezeket is lehet cserélni viszonylag olcsón.A lényeg,hogy ez a 32 000 km kicsit népbutítás,ahogy a tatás sztori is.


mondom nekem a sztori ismerős. volt itt már ilyen én tisztán emlékszem. olcsó autók esetén szokták még megspékelni, hogy örökség az autó, és nekik nem kell, el akarják adni minél hamarabb de az eleje ugyanez. lehet ez az igazi és valós 1933-as születésű öregúr.
egyébként keresztfater nem rég tanulta ki a fényezést, dolgozott is műhelyben, szóval szerintem észrevenné, ha valami.... na meg autószerelőnek tanult valamikor, de sok éve nem dolgozik benne. asszem már jobban értek hozzá szokott is kérdezni. vagy csak tesztel. nem tudom. de biztos megyek vele, ha megnézi. annyi a hátránya, hogy neki inkább kombi, vagy nagyobb autó kellene. az biztos eljutott arra a szintre, hogy inkább magasabb áron vesz, de legyen nyugodt sok évig. ez meg egy jó alap lenne erre. szűrőket, szíjjakat, gumikat ledobja róla az ember szerintem nem lesz más baja. szerintem még a motoron sem kellene tömítéseket cserélni sehol. ha meg igen, annyit megér. de ez 200-at nála gond nélkül elfutna, ami sok-sok évet jelent.


Ennél is az a baj,hogy nem lehet dönteni a hátsó üléseket.Klasszikus sedan.Én sem szeretem ezt az autómban.Jóbb lenne,ha dönthetők lennének a hátsó ülések...Mondjuk van sedan e46,amelyikben dönthető.Ha ez tényleg ilyen jó a valóságban is,akkor simán megér ennyit.Csak nekem nincs ennyi lém jelenleg


meg neked tök felesleges a dízel

YELLOW Elküldve: 2017-06-20 10:20 Társalgó

Bitu79 írta: Az enyémbe van most 105 000 ugye.Ezt visszatekertetném 35-50 000 km-re sztem elhinnék.Jó,ott a jobb első ajtóm,ami kissé elüt.De ezen kívül semmi.Nálam a pedálok,és az ülések sem kopottak.De mondjuk ezeket is lehet cserélni viszonylag olcsón.A lényeg,hogy ez a 32 000 km kicsit népbutítás,ahogy a tatás sztori is.


mondom nekem a sztori ismerős. volt itt már ilyen én tisztán emlékszem. olcsó autók esetén szokták még megspékelni, hogy örökség az autó, és nekik nem kell, el akarják adni minél hamarabb de az eleje ugyanez. lehet ez az igazi és valós 1933-as születésű öregúr.
egyébként keresztfater nem rég tanulta ki a fényezést, dolgozott is műhelyben, szóval szerintem észrevenné, ha valami.... na meg autószerelőnek tanult valamikor, de sok éve nem dolgozik benne. asszem már jobban értek hozzá szokott is kérdezni. vagy csak tesztel. nem tudom. de biztos megyek vele, ha megnézi. annyi a hátránya, hogy neki inkább kombi, vagy nagyobb autó kellene. az biztos eljutott arra a szintre, hogy inkább magasabb áron vesz, de legyen nyugodt sok évig. ez meg egy jó alap lenne erre. szűrőket, szíjjakat, gumikat ledobja róla az ember szerintem nem lesz más baja. szerintem még a motoron sem kellene tömítéseket cserélni sehol. ha meg igen, annyit megér. de ez 200-at nála gond nélkül elfutna, ami sok-sok évet jelent.

YELLOW Elküldve: 2017-06-20 10:15 Motor-váltó

Pistamann írta:
YELLOW írta:
Pistamann írta: Sziasztok!

Már egyszer beírtam ide a gondom, de akkor összeesett az oldal . Szóval egy F11-es 530d 8 sebességes automataváltós gépem van, 1-2 hónapja vettem észre a következőt. Felfelé simán de érezhetően vált, alacsony fordulatszámon 1000-1500 között nagyon szeret motorfékezni ha gurulni szeretnék a pirosig. Elvittem váltóshoz, azt mondta, az olaj szép de azért lecseréli, egyébként nincs vele gond. Aztán elvittem diagnosztikára , ahol kiírta 2 gyertya +relé és részecskeszűrő hibát. Ezt megcsináltattam. A motorfékezés roppant idegesítő tud lenni. Hibakód nincs. A diagnosztikán kiírta a légtömegmérő hibát is, de az törlés után már nem jött vissza. Szóval, ez kezdődő váltóhiba vagy más?

Ami fura még, hogy néha amikor melegszik az autó üzemi hőmérsékletre, bizonyos tartomány ban kb 50-75 fok között, néha finoman megremeg 1x-2x a kaszni, utána minden rendben.


ilyen a váltó. a motorfék pedig jó. mert nem fogyaszt az autó, nem úgy mintha üresben gurulnál. számomra szomorú, ha korábbi manuál autónál üresben gurulgattál. nem túl jó vezetési technika. az a váltó egy nagyon jó váltó azt mondják. rá kell érezni mennyit fog a motorfék é úgy elvenni a gázokat. ha nem megy az azért van, mert nem érzed az autót. ez nem bántás, hanem tény. motorfékkel lassulni jó, kíméled a féket is és a fogyasztásnak is jó.


Az autó lassan 3 éve megvan, valami mégis változott az elmúlt időszakban, nem volt ennyire "erőszakos"


én egy váltó program frissítést próbálnék meg akkor. lehet túl hamar pakolja vissza a sebességeket. viszont lehet sport módban van, akkor lehet többet pakol vissza, mert ugye kigyorsításhoz kell az erő és arra készül. azt tudom elképzelni, hogy az utóbbi időben sportosabban volt vezetve, és arra állt rá a rendszer.

YELLOW Elküldve: 2017-06-20 10:07 Társalgó

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: https://www.facebook.com/kobelaautoudvar/

Itt a kocsi,és van hd-s kép is.A motortere,és az alváza alapján ebben nem ennyi km van,hanem több.Ennyi km-hez sztem túl sok a rozsdafolt a motortérben,és az alváz egyes részein.Elég szép állapotban van,az igaz.De ez sztem csak jó autókozmetika.

Face-ra tesz hd-s képet,ahol meg tényleg kéne oda pedig nem tesz,mert pénzbe kerül
Na mindegy,meg kell nézni.


figyelj szerintem rosszul látod. ez az autó szinte makulátlan. ez azért nincs úgy kozmetikázva mint a tiéd. és valószínű az öreg sem tette. ha igaz a mese.
én láttam már olyan E9x-et, de még F30-at is ami ettől sokkal rozsdásabb volt.
ahhoz képest mennyit állhatott az autó, ez nem vészes. én nem tudom mit látsz, de a tiéd nem néz ki ilyen szépen alul. ezt is ki lehetne glancolni és múzeumba vinni.
amit a motortérben látsz, az szerintem nem rozsda, ha egyre gondolunk, hanem üregvédelemnek az anyaga. képek alapján teljesen meggyőző az autó és elhiszem a 30ezret.
el kell fogadni, hogy nem csak neked van 100ezret futott autód, hanem másnak is lehet, akár kevesebbett futott is. régebben beleestem ebbe a hibába, hogy nem akartam elhinni.


Pár észrevétel még a kocsival kapcsolatban.Az óracsoport felett a 2 csavar kopott.Valamiért megbontották az óracsoportot.Másik apró hiba,hogy a jobb lámpa alatti fényezett léc nincs a helyén rendesen.A foncsorok is elég furák benne.A motortérben meg azt a rozsda színű elszíneződést mondtam a széleken.Az alján meg számomra azért fura ennyi rozsda is,mert az autó csak 32 000-et futott.Szerintem ennyi rozsda sem lenne,ha valóban ennyit futott volna.Mindenesetre nem tűnik rossznak.Csak fura nekem,hogy ennyiért árulják "csak".


az nem rozsda, hanem a mocitetőből lefolyt üregvédelem.
a műszernél lévő csavarok meg simán lehetnek oxidosak.
alig látszik kopás.
szerintem túl gondolod. zárjuk le, mert igazából lényegtelen. mert egyikünk sem akarja megvenni.
ha esetleg odajutok megnézem és beszámolok róla. számomra jó állapotú és el tudom hinni a km-t.


Épp ezért írtam,hogy segítsek.Több szem többet lát alapon.Én csak akkor hiszem el ezt az irreálisan kevés km-t,ha magam látom a kocsit.Mindenesetre ha e46-ot keresnék,megnézném én is ezt.Csak ugye az ördög nem alszik.
A motortér szélein mondom azokat a barnás elszíneződéseket(bal oldali,és a jobb oldali képen)Az vagy kosz,vagy rozsda.Alvázvédő nem így néz ki,eleget mostam le nitrohigítóval új autókról(átadósokról),mikor kozmetikában dolgoztam.Többek közt a BMW Schneider-nél,itt Pécsen.Inkább az ajtókból szokott kifolyni...


de már emgint hülyeséget beszélsz, mert én alvázvédőt nem írtam, hanem üregvédőről beszélek.
fura, hogy mindkét oldalon ugyanott van a folt. most nincs előttem az FL előtti mociteteje, de nem lepődnék meg, ha ott lenne a merevítéseen egy lik, és a sok állástól, kifolyhatott oda. lehet az öreg csináltatta valamikor, mivel a régieken divat volt és megszokott volt.


Elírtam bocsi.Üregvédőt akartam írni.De valahogy alvázvédőt sikerült írnom...De azok az elszíneződések a motortérben(a széleken,falcokban) biztosan nem üregvédő kifolyás nyoma.Ezzel az autóval kapcsolatban többet nem írok,mivel már kezd kínos lenni.Te is úgy írsz róla,mintha láttad volna élőben...Örülök,hogy van még a világon szépen megörzőtt e46-os,de te is átestél a ló túloldalára.Képeken sok minden szépen néz ki sajnos...
Kedves b_imi fórumtársunk nem lakik tőle messze(15 km),elmehetne megnézni,és lőhetne róla pár képet,esetleg levideózhatná,ha megengedi a kereskedő...Addig csak találgatni lehet,illetve egyfolytában velem kötözködni...Ha annyira tuti vétel szerintetek,akkor le kell menni megvenni...Nem rosszból írtam,csak már te is kezdesz kötözködni.Épp ezért én befejeztem a vélemény nyilvánítást ezzel az autóval kapcsolatban.

Viszonyításképpen nézzetek ugyanennél a kereskedőnél másik e46-ost,amit már eladtak:

https://www.facebook.com/pg/ko...1114444762

Ez is szép,hibátlannak tűnő autó.Pedig 141 ezer km-t futott.És miért?Mert kapott egy full autókozmetikát,ahogy ez az autó is.Ez nem baj,de ne akarjátok bemagyarázni nekem,hogy ez sincs kiglancolva...Elég sokat dolgoztam autókozmetikában,észreveszem az ilyet.Biztos ezt is egy tata használta,de akkor már az enyémet is...Nálam jó pont(meg másoknál is),ha egy autót kikozmetikáznak eladás előtt.A 320 d is kapott egy komplett autókozmetikát,higgyétek el.A motortér széleken a dzsuva nekem ezért fura,mert nem vitte le a vegyszer...Az üregvédőt nem is fogja levinni,csak a nitrohigító .De az nem üregvédő.Az üregvédőt pedig megismerem,mert sokat mostam le átadós autóknál a kozmetikában.Nem egy kozmetikában dolgoztam eddig.A lényeg,hogy ezek az autók ki vannak kozmetikázva.Ez nem baj.Az a baj,hogy azt hiszitek,hogy ez nincs kiglancolva...Pedig ki vannak. Biztos ez magától csillog úgy,mint a "salamon töke"


ezen látszik a kopás. elmondom neked, az enyémet 62ezer km-rel vettem. olyan volt az ülés, mint a Fl előtti 20d-ben. hibátlan kopásmentes. most 110ezer van benen és az én ülésem támlájánál az oldaltámasz résznél már foszlik. nem durván, de látszik. sok ki/be szállás. más autó ülése, amit pályázásra hazsnálnak, 250ezer után néz így ki. pedig én tényleg ennyit mentem, és tudom milyen volt előtte.
apám újonnan vett H Atrájában 50ezer km van 11 éves. a kuplung vagy a fékpedálon a gumi félig el van kopva. dolgozni, horgászni jár vele, nagy távok nem fut.
ennyit tesz a hazsnálat. hiába kevés a km-em, valaki rögtön azt hozná fel, hogy visszatekert, vagy az nem tetszene neki, hogy városban hazsnált. talán ilyen esetben jobb előre tekerni az órát
az meg nem is említettem, egyszer csináltam egy vizes tisztítást az üléseken, és azóta sokkal ráncosabb az ülőlap, pedig nem lett szarrá áztatva, és rendesen ki lett szívatva és ki lett szárítva az autó, nem volt napokig vizesen.
teháét az a 141ezer km is simán kinéz többnek, de valószínű többet volt városban hazsnálva, vagy egy 100-ast visszapörgettek.
viszont a 30ezresen semmi kopás nincs.
nem esek át a ló túl oldalára és nem ellened irányul, de szerintem most rosszul látod.
abban igazad van, ha 15 km-re lenne én simán lemennék, annyit itt helyben is elkocsikázok bemelegítés gyanánt.
a sárvédő azon a helyen eleve nem szokott rohadni, ami falcokat mondasz, oda meg csak beette magát a kosz. elmondom neked az enyém is olyan, és tudom, hogy nem rozsda. nekem tetszik a te steril motortered, de én nem fogok hígítóval, vagy oldószerrel minden kis falcot kitisztítani. a port pedig összeszedi, faterén kifejezetten látszik, ahogy a védelem összekente, és összeszedi az apró port.
figyelj tudod a km tekerés most nagyon elő van véve.
lehet egy 250-ről visszateker egy 50-est, de 30ezerre nem fog visszatekerni semmit, mert az mindenkinek gyanús. és biztos mindneki át fogja nézetni rendesen. a hírnevét meg nem kockáztatja. cserébe meg van kérve az ára.

na de tényleg befejezem, mert már túltárgyaltuk a dolgot, vagy Imi megnézi, vagy keresztfaterral megnézzük mi. még nem jelezz vissza, hogy érdekli-e.

YELLOW Elküldve: 2017-06-20 08:06 Motor-váltó

Pistamann írta: Sziasztok!

Már egyszer beírtam ide a gondom, de akkor összeesett az oldal . Szóval egy F11-es 530d 8 sebességes automataváltós gépem van, 1-2 hónapja vettem észre a következőt. Felfelé simán de érezhetően vált, alacsony fordulatszámon 1000-1500 között nagyon szeret motorfékezni ha gurulni szeretnék a pirosig. Elvittem váltóshoz, azt mondta, az olaj szép de azért lecseréli, egyébként nincs vele gond. Aztán elvittem diagnosztikára , ahol kiírta 2 gyertya +relé és részecskeszűrő hibát. Ezt megcsináltattam. A motorfékezés roppant idegesítő tud lenni. Hibakód nincs. A diagnosztikán kiírta a légtömegmérő hibát is, de az törlés után már nem jött vissza. Szóval, ez kezdődő váltóhiba vagy más?

Ami fura még, hogy néha amikor melegszik az autó üzemi hőmérsékletre, bizonyos tartomány ban kb 50-75 fok között, néha finoman megremeg 1x-2x a kaszni, utána minden rendben.


ilyen a váltó. a motorfék pedig jó. mert nem fogyaszt az autó, nem úgy mintha üresben gurulnál. számomra szomorú, ha korábbi manuál autónál üresben gurulgattál. nem túl jó vezetési technika. az a váltó egy nagyon jó váltó azt mondják. rá kell érezni mennyit fog a motorfék é úgy elvenni a gázokat. ha nem megy az azért van, mert nem érzed az autót. ez nem bántás, hanem tény. motorfékkel lassulni jó, kíméled a féket is és a fogyasztásnak is jó.

YELLOW Elküldve: 2017-06-20 07:10 Társalgó

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: https://www.facebook.com/kobelaautoudvar/

Itt a kocsi,és van hd-s kép is.A motortere,és az alváza alapján ebben nem ennyi km van,hanem több.Ennyi km-hez sztem túl sok a rozsdafolt a motortérben,és az alváz egyes részein.Elég szép állapotban van,az igaz.De ez sztem csak jó autókozmetika.

Face-ra tesz hd-s képet,ahol meg tényleg kéne oda pedig nem tesz,mert pénzbe kerül
Na mindegy,meg kell nézni.


figyelj szerintem rosszul látod. ez az autó szinte makulátlan. ez azért nincs úgy kozmetikázva mint a tiéd. és valószínű az öreg sem tette. ha igaz a mese.
én láttam már olyan E9x-et, de még F30-at is ami ettől sokkal rozsdásabb volt.
ahhoz képest mennyit állhatott az autó, ez nem vészes. én nem tudom mit látsz, de a tiéd nem néz ki ilyen szépen alul. ezt is ki lehetne glancolni és múzeumba vinni.
amit a motortérben látsz, az szerintem nem rozsda, ha egyre gondolunk, hanem üregvédelemnek az anyaga. képek alapján teljesen meggyőző az autó és elhiszem a 30ezret.
el kell fogadni, hogy nem csak neked van 100ezret futott autód, hanem másnak is lehet, akár kevesebbett futott is. régebben beleestem ebbe a hibába, hogy nem akartam elhinni.


Pár észrevétel még a kocsival kapcsolatban.Az óracsoport felett a 2 csavar kopott.Valamiért megbontották az óracsoportot.Másik apró hiba,hogy a jobb lámpa alatti fényezett léc nincs a helyén rendesen.A foncsorok is elég furák benne.A motortérben meg azt a rozsda színű elszíneződést mondtam a széleken.Az alján meg számomra azért fura ennyi rozsda is,mert az autó csak 32 000-et futott.Szerintem ennyi rozsda sem lenne,ha valóban ennyit futott volna.Mindenesetre nem tűnik rossznak.Csak fura nekem,hogy ennyiért árulják "csak".


az nem rozsda, hanem a mocitetőből lefolyt üregvédelem.
a műszernél lévő csavarok meg simán lehetnek oxidosak.
alig látszik kopás.
szerintem túl gondolod. zárjuk le, mert igazából lényegtelen. mert egyikünk sem akarja megvenni.
ha esetleg odajutok megnézem és beszámolok róla. számomra jó állapotú és el tudom hinni a km-t.


Épp ezért írtam,hogy segítsek.Több szem többet lát alapon.Én csak akkor hiszem el ezt az irreálisan kevés km-t,ha magam látom a kocsit.Mindenesetre ha e46-ot keresnék,megnézném én is ezt.Csak ugye az ördög nem alszik.
A motortér szélein mondom azokat a barnás elszíneződéseket(bal oldali,és a jobb oldali képen)Az vagy kosz,vagy rozsda.Alvázvédő nem így néz ki,eleget mostam le nitrohigítóval új autókról(átadósokról),mikor kozmetikában dolgoztam.Többek közt a BMW Schneider-nél,itt Pécsen.Inkább az ajtókból szokott kifolyni...


de már emgint hülyeséget beszélsz, mert én alvázvédőt nem írtam, hanem üregvédőről beszélek.
fura, hogy mindkét oldalon ugyanott van a folt. most nincs előttem az FL előtti mociteteje, de nem lepődnék meg, ha ott lenne a merevítéseen egy lik, és a sok állástól, kifolyhatott oda. lehet az öreg csináltatta valamikor, mivel a régieken divat volt és megszokott volt.

YELLOW Elküldve: 2017-06-19 22:58 Társalgó

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: https://www.facebook.com/kobelaautoudvar/

Itt a kocsi,és van hd-s kép is.A motortere,és az alváza alapján ebben nem ennyi km van,hanem több.Ennyi km-hez sztem túl sok a rozsdafolt a motortérben,és az alváz egyes részein.Elég szép állapotban van,az igaz.De ez sztem csak jó autókozmetika.

Face-ra tesz hd-s képet,ahol meg tényleg kéne oda pedig nem tesz,mert pénzbe kerül
Na mindegy,meg kell nézni.


figyelj szerintem rosszul látod. ez az autó szinte makulátlan. ez azért nincs úgy kozmetikázva mint a tiéd. és valószínű az öreg sem tette. ha igaz a mese.
én láttam már olyan E9x-et, de még F30-at is ami ettől sokkal rozsdásabb volt.
ahhoz képest mennyit állhatott az autó, ez nem vészes. én nem tudom mit látsz, de a tiéd nem néz ki ilyen szépen alul. ezt is ki lehetne glancolni és múzeumba vinni.
amit a motortérben látsz, az szerintem nem rozsda, ha egyre gondolunk, hanem üregvédelemnek az anyaga. képek alapján teljesen meggyőző az autó és elhiszem a 30ezret.
el kell fogadni, hogy nem csak neked van 100ezret futott autód, hanem másnak is lehet, akár kevesebbett futott is. régebben beleestem ebbe a hibába, hogy nem akartam elhinni.


Pár észrevétel még a kocsival kapcsolatban.Az óracsoport felett a 2 csavar kopott.Valamiért megbontották az óracsoportot.Másik apró hiba,hogy a jobb lámpa alatti fényezett léc nincs a helyén rendesen.A foncsorok is elég furák benne.A motortérben meg azt a rozsda színű elszíneződést mondtam a széleken.Az alján meg számomra azért fura ennyi rozsda is,mert az autó csak 32 000-et futott.Szerintem ennyi rozsda sem lenne,ha valóban ennyit futott volna.Mindenesetre nem tűnik rossznak.Csak fura nekem,hogy ennyiért árulják "csak".


az nem rozsda, hanem a mocitetőből lefolyt üregvédelem.
a műszernél lévő csavarok meg simán lehetnek oxidosak.
alig látszik kopás.
szerintem túl gondolod. zárjuk le, mert igazából lényegtelen. mert egyikünk sem akarja megvenni.
ha esetleg odajutok megnézem és beszámolok róla. számomra jó állapotú és el tudom hinni a km-t.

YELLOW Elküldve: 2017-06-19 22:21 Motorolaj

kgy írta:
YELLOW írta:
kgy írta: Sziasztok!

Van egy castrol edge 5w30 ll motorolajam. Ezen nem találtam meg a long life minősítést. Ettől függetlenül lecserélhetem erre, vagy keressek megfelelő minősítésűt?
erről lenne szó:
http://www.castrol.com/hu_hu/h...range.html (listában a harmadik)


olvasd már el a linken lévő dolgokat, ott van a minősítés, hogy a BMW Longlife, a dobozon is rajta lesz, csak BMW LL-04 vagy 01 jelöléssel.


Az oldalon két féle edge olaj van. Az LL és a c3 végződésű. Csak a c3-nál írja a long life minősítést. Nekem az LL van és azért kérdeztem, hogy cserélhetem erre.


az LL longlife a C3 arra vonatkozik, hogy DPF-el szerelt dízelekhez, de az jó benzinesekhez is. én is használtam a C3-ast. ezek már mind longlife olajok, ettől függetlenül 12ezertől sosem futtattam többet.

YELLOW Elküldve: 2017-06-19 19:51 Motorolaj

kgy írta: Sziasztok!

Van egy castrol edge 5w30 ll motorolajam. Ezen nem találtam meg a long life minősítést. Ettől függetlenül lecserélhetem erre, vagy keressek megfelelő minősítésűt?
erről lenne szó:
http://www.castrol.com/hu_hu/h...range.html (listában a harmadik)


olvasd már el a linken lévő dolgokat, ott van a minősítés, hogy a BMW Longlife, a dobozon is rajta lesz, csak BMW LL-04 vagy 01 jelöléssel.

YELLOW Elküldve: 2017-06-19 07:52 Társalgó

Bitu79 írta: https://www.facebook.com/kobelaautoudvar/

Itt a kocsi,és van hd-s kép is.A motortere,és az alváza alapján ebben nem ennyi km van,hanem több.Ennyi km-hez sztem túl sok a rozsdafolt a motortérben,és az alváz egyes részein.Elég szép állapotban van,az igaz.De ez sztem csak jó autókozmetika.

Face-ra tesz hd-s képet,ahol meg tényleg kéne oda pedig nem tesz,mert pénzbe kerül
Na mindegy,meg kell nézni.


figyelj szerintem rosszul látod. ez az autó szinte makulátlan. ez azért nincs úgy kozmetikázva mint a tiéd. és valószínű az öreg sem tette. ha igaz a mese.
én láttam már olyan E9x-et, de még F30-at is ami ettől sokkal rozsdásabb volt.
ahhoz képest mennyit állhatott az autó, ez nem vészes. én nem tudom mit látsz, de a tiéd nem néz ki ilyen szépen alul. ezt is ki lehetne glancolni és múzeumba vinni.
amit a motortérben látsz, az szerintem nem rozsda, ha egyre gondolunk, hanem üregvédelemnek az anyaga. képek alapján teljesen meggyőző az autó és elhiszem a 30ezret.
el kell fogadni, hogy nem csak neked van 100ezret futott autód, hanem másnak is lehet, akár kevesebbett futott is. régebben beleestem ebbe a hibába, hogy nem akartam elhinni.

YELLOW Elküldve: 2017-06-18 22:14 Társalgó

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
b_imi írta: Ezzel még lehet megérné foglalkozni. Aki kedveli az FL előtti kasztnit. Bár a 17 éves gumi leszilikonozva inkább a szánalom kategória, de az autó egy színű, és a belső is elég szép állapotban van. Biztos át kéne nézni a motort, mert a sok állás nem a legjobb, de ha minden oké akkor egy jó vétel lehet.


ezt az 1933-as születésű úriember történetet már neme gy helyen olvastam, ahol ilyen kevés km-rel árultak autót. micsoda érdekesség akkor is ugyanez volt, ugyanezt fejtettem ki.
67 évesen vett egy 20d-t? nem tartom lehetetlennek, de valahogy túl sokszor látom ezt a történetet.
az autó képek alapján tényleg szép. de én inkább azt mondanám, hogy ellopták, valahol tárolták és most találtak rá. ilyen autó esetén komplett zárt, EWS-t is lehet cserélni megéri, így meg lehet az "eredeti" kulcs.
egyébként egyet értek, ha ebben valóban ennyi az annyi... de akkor már rég valaki elvásárolta volna az öregtől, én legalábbis úgy gondolom. mert ez 200ezret gond nélkül elmegy pár dolog átnézése után.
amúgy 2000-es gumit én is tudok adni bárkinek ha igényli hasonló projekthez


Ez akkora kejli hírdetés...Használt gumit rárakták,hogy hátha valaki benyeli a kamu sztorit...


keresztfatert ráizzítottam a dologra. ha úgy van úgyis megyek vele, aztán kiderül. ha meg valós a dolog, akkor jól járna vele. bár neki kicsit nagyobb autó kellene, de az enyém tetszik neki azt tudom. mindig olcsón akart autót, hiába mondom neki. most egy A6-ba van bele... ismerősé, de azért abban van km már, igaz jóval fiatalabb.


Nagykáta egy puszli falu,én az ottani kereskedőkben nem bízom.Nem hiszem el,hogy pont kereskedőnek adták volna el az autót aprópénzért,mivel ha tényleg gyári állapotú,akkor ennél sokkal többet ér...Ez túl szép ahhoz,hogy igaz legyen!

Kereskedőről az is sokmindent elárul,hogy gumit sem tett rá újakat,sőt még hd képek sincsenek az autóról...Tipikus fillérb*szó.


vagy a kereskedő rábeszélte az öreget, hogy nála 500-ért forognak. lehet adott neki 1 misit oszt elhozta. ezt is el tudom képzelni és bármi mást is.