Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2017-06-15 19:26 Üzemanyag fogyasztás

TomyMU írta: Sziasztok! Nekem 6,3 ra jött ki az átlag. Gyöngyös-Tihany, oda-vissza, majdnem végig pályán, 130-140-el, az 550km-et 35 literrel tettem meg.


jaja, pályán 130-cal 6,6-6,8 körül jön ki.

YELLOW Elküldve: 2017-06-15 09:26 Üzemanyag fogyasztás

tusi_ írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta: nekem ma volt egy 200km-es szakasz, oda-vissza, oda-vissza szakasszal, többszöri indítással, megállással. olyan 95-től nem mentem gyorsabban. nem full nagypapás gyorsítással.
5,4 l/100km-es érték jött ki.


Gondolom,hogy ez szinte sík terep volt(nagyobb emelkedő nélkül),és egyenletesen tudtál haladni.
Én ezt az értéket csak 50-70-es sebességgel tudtam produkálni...
90-100-as tempóval nálam 6-6.5 litert eszik a 316-os országúton általában.
Holnap mondjuk írok majd fogyasztást,mert megyek kocsikat nézegetni ide-oda.


azért kis emelkedők voltak. és sajnos a saját tempómat sem tudtam, mert egy barom Volvo terepjárós szarozott előttem, az út nem túl fényes volt, de még én is nagyobb tempóval akartam menni. de nem tudott vezetni az biztos, mert néha úgy a fékbe taposott, hogy simán nem kellett volna, főleg olyan géppel. meg vásár is volt, szóval bizonyos szakaszok sem kedveztek. na meg ahol tudtam tempomattal mentem. már most arra is rászoktam, hogy városban, vagy bizonyos településeken 50-nél 4. fokozatban megyek, korábban 5-ben nyomtam. de azt vetem észre nem fogyaszt többet, hisz nem erőlködik úgy a motor, de a fordulat bőven 2000 alatt van. szóval ideális.


Én is mostanában szoktam rá a 4. fokozatra 50-nél.Ugyanezek miatt.
1600-2000-es fordulaton amúgy nincs semmi hanga a kocsinak.Mintha villanyautó lenne



Hat itt jon ki a benzines szepsege. Enyem automata, 55 korul huzza neki az 5 .et. ha 50 el megyek 4 ben van es baromi randa hangja van. Viszont 58 korul 5.ben csendes es eszik kb 3 litert.


most 5. fokozatban 60-nál nekem is 4 litert mutat. ez tényleg a benzines szépsége.

YELLOW Elküldve: 2017-06-15 09:20 Méhecske virágpor ürülék eltávolítás,házi praktika??? :)

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta: szerintem álljon át máshova, ha zavarja.
azt az igéretet kaptam, hogy hétvégén megjavítják az Ápolás és tisztítás topic-ot, aztán ez lehet törölve lesz, és oda lesz másolva.
Igen a saját udvaromban álljak máshova,köszi,igaz lenne hely mert 2250 M2 de ez a telek legtávolabbi pontja ennél ha hátrább parkolok egyenesen a Méhkas közelébe kerülök,igen bosszantó a sok kis sárga méhvirágpor kaki,a te kocsid is sötét színű,te is bosszankodnál ha naponta ez a látvány fogadna (Valld be )


figyelj van nekem elég bajom, amikor le van mosva és garázsban áll, apámnak mindig akkor jut eszébe barkácsolni valamit. (apró fűrészpor, stb.)
lehet ha az utcán tárolnám jobb volna csak a panelbarmok nem tudnak parkolni, na meg a sok hülyegyerek sem a kijelölt helyen futballozik, bár onnan is képesek kirúgni autóra.
szóval értem, de már lekakszilom. majd a kamionmosóba aktívhabbal és borotvával leszedik.


Azóta sem mosattad le mióta írtad?Ejjnye.Én közben 2-szer biztos autót mostam


szerintem 2 hónapja nem volt lemosva. de volt már fél év is.
így legalább olyan mintha használnám az autót, mindig koszos
tegnap pl. jöhettem volna a kamionmosó felé, de hétvégére esőt mond, és hasznáni kell az autót. most pár nap miatt nem mosatom le, még ha egy ezres, akkor sem.
meg minek, apámnak úgyis akkor van alkotási kényszere, mikor tiszta az autó. a ponyvát elajándékoztam kollégámnak, mert vagy 6 éve nem használtam. 1x kihozom poros lesz, utána úgysem raknám rá a ponyvát.
ha nagy sz@r kerül rá, azt lemosom persze. persze utána a poros felület de szépen néz ki. viszont autópálya szakadó eső, elég hatékony tisztító eszköz. 1x éjszaka jöttem, forgalom is kicsi volt. másnap nézem, mitől lett olyan tiszta az autó.

YELLOW Elküldve: 2017-06-14 22:25 Méhecske virágpor ürülék eltávolítás,házi praktika??? :)

John írta:
YELLOW írta: szerintem álljon át máshova, ha zavarja.
azt az igéretet kaptam, hogy hétvégén megjavítják az Ápolás és tisztítás topic-ot, aztán ez lehet törölve lesz, és oda lesz másolva.
Igen a saját udvaromban álljak máshova,köszi,igaz lenne hely mert 2250 M2 de ez a telek legtávolabbi pontja ennél ha hátrább parkolok egyenesen a Méhkas közelébe kerülök,igen bosszantó a sok kis sárga méhvirágpor kaki,a te kocsid is sötét színű,te is bosszankodnál ha naponta ez a látvány fogadna (Valld be )


figyelj van nekem elég bajom, amikor le van mosva és garázsban áll, apámnak mindig akkor jut eszébe barkácsolni valamit. (apró fűrészpor, stb.)
lehet ha az utcán tárolnám jobb volna csak a panelbarmok nem tudnak parkolni, na meg a sok hülyegyerek sem a kijelölt helyen futballozik, bár onnan is képesek kirúgni autóra.
szóval értem, de már lekakszilom. majd a kamionmosóba aktívhabbal és borotvával leszedik.

YELLOW Elküldve: 2017-06-14 22:20 Társalgó

Bitu79 írta: Holnap ezt a 2 kocsit nézem meg terveim szerint.A Bömöst lehet,hogy megtartom...

https://www.hasznaltauto.hu/au...x-11594259

https://www.hasznaltauto.hu/au...s-11586815


azt mondtam én neked.
azt a ződet, mintha láttam volna árverési oldalon is, pár hónapja.
amúgy ne OFF-olj!

YELLOW Elküldve: 2017-06-14 22:18 Üzemanyag fogyasztás

Bitu79 írta:
YELLOW írta: nekem ma volt egy 200km-es szakasz, oda-vissza, oda-vissza szakasszal, többszöri indítással, megállással. olyan 95-től nem mentem gyorsabban. nem full nagypapás gyorsítással.
5,4 l/100km-es érték jött ki.


Gondolom,hogy ez szinte sík terep volt(nagyobb emelkedő nélkül),és egyenletesen tudtál haladni.
Én ezt az értéket csak 50-70-es sebességgel tudtam produkálni...
90-100-as tempóval nálam 6-6.5 litert eszik a 316-os országúton általában.
Holnap mondjuk írok majd fogyasztást,mert megyek kocsikat nézegetni ide-oda.


azért kis emelkedők voltak. és sajnos a saját tempómat sem tudtam, mert egy barom Volvo terepjárós szarozott előttem, az út nem túl fényes volt, de még én is nagyobb tempóval akartam menni. de nem tudott vezetni az biztos, mert néha úgy a fékbe taposott, hogy simán nem kellett volna, főleg olyan géppel. meg vásár is volt, szóval bizonyos szakaszok sem kedveztek. na meg ahol tudtam tempomattal mentem. már most arra is rászoktam, hogy városban, vagy bizonyos településeken 50-nél 4. fokozatban megyek, korábban 5-ben nyomtam. de azt vetem észre nem fogyaszt többet, hisz nem erőlködik úgy a motor, de a fordulat bőven 2000 alatt van. szóval ideális.

YELLOW Elküldve: 2017-06-14 22:13 Méhecske virágpor ürülék eltávolítás,házi praktika??? :)

szerintem álljon át máshova, ha zavarja.
azt az igéretet kaptam, hogy hétvégén megjavítják az Ápolás és tisztítás topic-ot, aztán ez lehet törölve lesz, és oda lesz másolva.

YELLOW Elküldve: 2017-06-14 19:17 Üzemanyag fogyasztás

nekem ma volt egy 200km-es szakasz, oda-vissza, oda-vissza szakasszal, többszöri indítással, megállással. olyan 95-től nem mentem gyorsabban. nem full nagypapás gyorsítással.
5,4 l/100km-es érték jött ki.

YELLOW Elküldve: 2017-06-13 22:16 Bugok

viktor írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
tusi_ írta: Kis ideje ha ra kattintok egy forumra, vagy szexoldal jon be, vagy valami buzogyany probal meggyozni, hogy nyertem vmit.
Mindenkinel igy van? Eddig senkit nem lattam panaszkodni


korábban volt ilyen...
már felhőben van az oldal, nem lehetne ilyen gond.
de jelzem az illetékesnek. én nem tapasztalok ilyet, igaz nekem adblock, meg egyebek vannak.


Nekem is ezt csinálja...
Elsőre semmire se tudok rákattintani, hogy bejöjjön rendesen...

Nekem is csinálja, minden bökésre.


csináljatok már egy cookie (süti) törlést, vagy hogy a böngésző töröljön minden előzményt, mentett dolgokat.

YELLOW Elküldve: 2017-06-13 20:04 Bugok

tusi_ írta: Kis ideje ha ra kattintok egy forumra, vagy szexoldal jon be, vagy valami buzogyany probal meggyozni, hogy nyertem vmit.
Mindenkinel igy van? Eddig senkit nem lattam panaszkodni


korábban volt ilyen...
már felhőben van az oldal, nem lehetne ilyen gond.
de jelzem az illetékesnek. én nem tapasztalok ilyet, igaz nekem adblock, meg egyebek vannak.

YELLOW Elküldve: 2017-06-13 19:46 Klíma gondok

Bitu79 írta:
hil írta:
bricktopm írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta:
YELLOW írta: mióta nálam van az autó (10 éve), nem volt töltve a klíma. valószínű előtte sem a 4,5 év alatt. még mindig 1,5 °C-os hideget tud fújni.

hogy miért írok, akkor ide? állítólag egy autó, akár 6 év alatt is elengedi a gázt, jó rendszer esetén is.
tegnap havernál feltűnt, hogy helyben állt, ment a klíma és nem kapcsolgatott le-fel. de mondta, hogy 1,5 óra használat után lekapcsol és nem indul neki vissza, csak ha pihenteti. elvileg a csövekre nyomja a meleget, nem fagy be azt mondja. de valami pár 100 Ft-os szenzor rossz neki azért csinálja. ez egy FL előddi 20d. van nekik egy FL-es 20d is, majd 500e km-rel, de azt mondja az is ilyen.
a lényeg, hogy nekem egy fél órás használat után ha állok és alapjáraton megy a motor, akkor nekem olyan 10-15 sec-ként le-fel kapcsolgat. azt mondja azért van, mert kevés a gáz. közben nagyon hideget csinál, és nincs egyéb problémám. kicsit bogarat ültetett a fülembe. ha bekapcsolom a klímát, hogy előtte nem ment, akkor kapcsolás után 5 perccel később sem kapcsolgatja.
teszem hozzá, fater 50ezret futott OFF autója is így csinálja, de már 20ezernél is ilyen volt. sőt amiket eddig láttam klímás autók, mindegyik így csinált.

kerestem a neten ennek utána, nem kaptam egyértelmű választ. valaki azt írja lehet a kevés gáz tünete is, de más nem támasztja alá a kevés gázt.
szerintem így működik jól, és nem úgy, hogy folyamatosan megy a kompresszor. hisze gy idő után már elég hideg a hőcserélő, nem kell annyit járatni.

kinek mi erről a véleménye?



Szia!
a "nagyon hideget fúj a klímám" tényleg lehet hibajelenség, mert gáztöltet hiány esetén is tud barmi hideget fújni. A koimpresszort kuplungot akkor kapcsolgatja le, ha automata digit klíma vezérlőd van(szerintem) a manuális nem tudja. Ezzel is segíti a hőmérséklet pontos beállítását, meg ugye a szervó lapátokkal, amik keverik a belső, külső és a hűátött levegőt.
Legegyszerűbb egyébként,ha elmész egy klímszervizeshez, kb 2ezer forintért ráakasztja a gépre és megméri mekkora gáznyomásod van, illetve, hogy a kompresszorod kapiláris rendszere megfelelően működik-e, (denso típushiba a kuplng tönkremenetele és a kapiláris csövek átszakadása, nekem utóbbi volt a gond...) Egyébként igen, a jó rendszer is el tudja ereszteni a gázt idővel, illetve a szárítószűrőt is érdemes cserélni, mert ha telítődik rontja a hatásfokot.


mindkét autóban digit, automata klíma van. én akkor is azt mondom, az enyém működik jól, na persze nem azért, mert az az enyém.
szerintem a kevés gáz pont nem tud jól hűteni. hisz kevés ahhoz, hogy végbevigye a folyamatot. a 1,5 fokot jó pár éve mérték, akkor nem mondta a klímás, hogy gond lenne. igaz nem volt a gáz mérve, de pont emiatt.
mindegy én érdekességből kérdeztem, mert szerintem az enyém jó. inkább érdekelt volna, kinek mit csinál, ha megy az autóval legalább egy fél órát klímázva és megáll alapjáraton, akkor kapcsolgat-e. mert szerintem kell neki.

Akkor nem hűt ha túl van töltve. Az alultöltés és gázhiány jele ha nagyon hideg' mivel a szekunder kör radiátora fagyni kezd. De akkor csöpög is.


Szia,
bocs, de ezt nagyon nem értem: ha kevés a gáz, akkor jobban hűt???


Minek kell túlkomplikálni?Ha már annyira kevés a gáz,be sem kapcsol a klíma.Ha hűt rendesen,akkor nem kell vele foglalkozni Yellownak.A kompresszor ki-be kapcsolása pedig természetes.A neten találtam én is ilyet,hogy a kevés gáztól kapcsolgathat a kompresszor sűrűbben...Hát nem tudom,hogy elhiggyem e.
Azért csináltass egy nyomáspróbát,az kb 10 perc és 2000-3000 pénz.


én nem méretek semmit, mert szerintem jó. és hiszek magamnak. mondom fater újszerű autója 20ezernél is ilyen volt. egy TC-os cikk írta, hogy egy 12 éves corolla nem engedte a gázt, persze rögtön a japán precizitással jöttel na akkor itt az én 15 éves BMW-m.
a cső pedig nem fagyhat el, hiszen azért van benne egy érzékelő. illetve, ha nincs menetszél, akkor a klímahűtő sem kap elég hűtést, nyilván emiatt is kapcsolgathat. de most néztem megint, kb 15 percig klímáztam, megálltam és nem kapcsolgatott még. múltkor viszont kb 25 perc után már igen. meg akkor szoktam tapasztalni, amikor ózon tisztítok.
mondom havernak nem normális, hogy nem kapcsolgat, hiába állítja, és neki nem si jó a szenzor, de neki 1,5 óra után lekapcsolt, és jó darabig nem indul újra.
én csak megerősítést vártam, kinek, hogy működik, hogy tudjam neki mondani, hogy mi a tapasztalat, és az övé nem jól megy.

YELLOW Elküldve: 2017-06-13 12:52 Klíma gondok

bricktopm írta:
YELLOW írta: mióta nálam van az autó (10 éve), nem volt töltve a klíma. valószínű előtte sem a 4,5 év alatt. még mindig 1,5 °C-os hideget tud fújni.

hogy miért írok, akkor ide? állítólag egy autó, akár 6 év alatt is elengedi a gázt, jó rendszer esetén is.
tegnap havernál feltűnt, hogy helyben állt, ment a klíma és nem kapcsolgatott le-fel. de mondta, hogy 1,5 óra használat után lekapcsol és nem indul neki vissza, csak ha pihenteti. elvileg a csövekre nyomja a meleget, nem fagy be azt mondja. de valami pár 100 Ft-os szenzor rossz neki azért csinálja. ez egy FL előddi 20d. van nekik egy FL-es 20d is, majd 500e km-rel, de azt mondja az is ilyen.
a lényeg, hogy nekem egy fél órás használat után ha állok és alapjáraton megy a motor, akkor nekem olyan 10-15 sec-ként le-fel kapcsolgat. azt mondja azért van, mert kevés a gáz. közben nagyon hideget csinál, és nincs egyéb problémám. kicsit bogarat ültetett a fülembe. ha bekapcsolom a klímát, hogy előtte nem ment, akkor kapcsolás után 5 perccel később sem kapcsolgatja.
teszem hozzá, fater 50ezret futott OFF autója is így csinálja, de már 20ezernél is ilyen volt. sőt amiket eddig láttam klímás autók, mindegyik így csinált.

kerestem a neten ennek utána, nem kaptam egyértelmű választ. valaki azt írja lehet a kevés gáz tünete is, de más nem támasztja alá a kevés gázt.
szerintem így működik jól, és nem úgy, hogy folyamatosan megy a kompresszor. hisze gy idő után már elég hideg a hőcserélő, nem kell annyit járatni.

kinek mi erről a véleménye?



Szia!
a "nagyon hideget fúj a klímám" tényleg lehet hibajelenség, mert gáztöltet hiány esetén is tud barmi hideget fújni. A koimpresszort kuplungot akkor kapcsolgatja le, ha automata digit klíma vezérlőd van(szerintem) a manuális nem tudja. Ezzel is segíti a hőmérséklet pontos beállítását, meg ugye a szervó lapátokkal, amik keverik a belső, külső és a hűátött levegőt.
Legegyszerűbb egyébként,ha elmész egy klímszervizeshez, kb 2ezer forintért ráakasztja a gépre és megméri mekkora gáznyomásod van, illetve, hogy a kompresszorod kapiláris rendszere megfelelően működik-e, (denso típushiba a kuplng tönkremenetele és a kapiláris csövek átszakadása, nekem utóbbi volt a gond...) Egyébként igen, a jó rendszer is el tudja ereszteni a gázt idővel, illetve a szárítószűrőt is érdemes cserélni, mert ha telítődik rontja a hatásfokot.


mindkét autóban digit, automata klíma van. én akkor is azt mondom, az enyém működik jól, na persze nem azért, mert az az enyém.
szerintem a kevés gáz pont nem tud jól hűteni. hisz kevés ahhoz, hogy végbevigye a folyamatot. a 1,5 fokot jó pár éve mérték, akkor nem mondta a klímás, hogy gond lenne. igaz nem volt a gáz mérve, de pont emiatt.
mindegy én érdekességből kérdeztem, mert szerintem az enyém jó. inkább érdekelt volna, kinek mit csinál, ha megy az autóval legalább egy fél órát klímázva és megáll alapjáraton, akkor kapcsolgat-e. mert szerintem kell neki.

YELLOW Elküldve: 2017-06-12 19:26 Klíma gondok

mióta nálam van az autó (10 éve), nem volt töltve a klíma. valószínű előtte sem a 4,5 év alatt. még mindig 1,5 °C-os hideget tud fújni.

hogy miért írok, akkor ide? állítólag egy autó, akár 6 év alatt is elengedi a gázt, jó rendszer esetén is.
tegnap havernál feltűnt, hogy helyben állt, ment a klíma és nem kapcsolgatott le-fel. de mondta, hogy 1,5 óra használat után lekapcsol és nem indul neki vissza, csak ha pihenteti. elvileg a csövekre nyomja a meleget, nem fagy be azt mondja. de valami pár 100 Ft-os szenzor rossz neki azért csinálja. ez egy FL előddi 20d. van nekik egy FL-es 20d is, majd 500e km-rel, de azt mondja az is ilyen.
a lényeg, hogy nekem egy fél órás használat után ha állok és alapjáraton megy a motor, akkor nekem olyan 10-15 sec-ként le-fel kapcsolgat. azt mondja azért van, mert kevés a gáz. közben nagyon hideget csinál, és nincs egyéb problémám. kicsit bogarat ültetett a fülembe. ha bekapcsolom a klímát, hogy előtte nem ment, akkor kapcsolás után 5 perccel később sem kapcsolgatja.
teszem hozzá, fater 50ezret futott OFF autója is így csinálja, de már 20ezernél is ilyen volt. sőt amiket eddig láttam klímás autók, mindegyik így csinált.

kerestem a neten ennek utána, nem kaptam egyértelmű választ. valaki azt írja lehet a kevés gáz tünete is, de más nem támasztja alá a kevés gázt.
szerintem így működik jól, és nem úgy, hogy folyamatosan megy a kompresszor. hisze gy idő után már elég hideg a hőcserélő, nem kell annyit járatni.

kinek mi erről a véleménye?

YELLOW Elküldve: 2017-06-11 21:50 Jeladó

bricktopm írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta: Sziasztok!

A motor indítása után pár másodperccel kiyullad sárgán az olajszint lámpám. kb 5-10mp és elalszik, leállíátsnál nem világít, mint mikor alacsony a szint és menet közben sem villan ki. Egyébként nívó max alatt van picivel a szintem állandóan nézem. Mi lehet az oka?


Láttam már ilyet 330CI-n azt mondta a tulaja régóta így van őt nem érdekli. Engem viszont zavar kicsit.

Én az olajszint érzékelőre tippelek, esetleg az érzékelő hpmérő részére, mivel tudtommal ezt is figyeli, ez magyarázná miért alszik ki pár másodperccel később, hisz melegszik az olaj. Az olajszivattyút azért zárnám ki, mert akkor gondolom pirosan világít a kanna és nem alszik el...
De várom az ötleteiteket.


jaja a szenzor szokott rosszalkodni, főként olajcsere után kezdi el.
ha cseréled, akkor csak Hella. drágább, de legalább nem megy tönkre pár hét alatt.
én speciel nem cserélném, mert nem eszi a motor az olajat, és elég sűrűn amúgy is ellenőrzöm.


Szerencsére mindenbúl gyárit rakok vissza, amiből csak tehetem.
Akkor nem cserélem le, gondolom ha szint alá menne az olaj akkor így is jelezné menet közben, de ne menjen amugy meg... plusz nézegetem is.
Köszi!


nem biztos, hogy jelzi, ha valóban kevés!

YELLOW Elküldve: 2017-06-11 18:00 Jeladó

bricktopm írta: Sziasztok!

A motor indítása után pár másodperccel kiyullad sárgán az olajszint lámpám. kb 5-10mp és elalszik, leállíátsnál nem világít, mint mikor alacsony a szint és menet közben sem villan ki. Egyébként nívó max alatt van picivel a szintem állandóan nézem. Mi lehet az oka?


Láttam már ilyet 330CI-n azt mondta a tulaja régóta így van őt nem érdekli. Engem viszont zavar kicsit.

Én az olajszint érzékelőre tippelek, esetleg az érzékelő hpmérő részére, mivel tudtommal ezt is figyeli, ez magyarázná miért alszik ki pár másodperccel később, hisz melegszik az olaj. Az olajszivattyút azért zárnám ki, mert akkor gondolom pirosan világít a kanna és nem alszik el...
De várom az ötleteiteket.


jaja a szenzor szokott rosszalkodni, főként olajcsere után kezdi el.
ha cseréled, akkor csak Hella. drágább, de legalább nem megy tönkre pár hét alatt.
én speciel nem cserélném, mert nem eszi a motor az olajat, és elég sűrűn amúgy is ellenőrzöm.