YELLOW Elküldve: 2016-05-14 21:58 Megvegyem? Vegyek ilyet?
Whole01 írta:hil írta:Whole01 írta:YELLOW írta:Whole01 írta:lantika írta:Whole01 írta: Sziasztok!
1.Kérdésem hogy a következő példányra(E90 2005. 4henger 150Le) jellemző-e a láncnyúlás-szakadás ill. a vékony hengerfalak elrepedése vagy az csak a 320SI hozománya?
2.Ezenkívűl a 2006-07-08as évjáratú jobb vagy másabb-e vmiben mint ez?
http://www.hasznaltauto.hu/aut..._i-9901171
Előre is köszi!
A bal elsö ajtot elegge szarul javitottäk. A vekony hengerfal az ugy tudom,hogy a 320SI extra tartozeka volt. Amugy csak en nem talälom a KM älläst a hirdetesben???
Köszi Lantika,én is így informálódtam!Más fanok vélekedése erről?
Esetleg a 2. kérdésre vkinek válasz?
Köszike
szerintem nem csak az SI ilyen, hanem a sima 2.0 is. a fő probléma, hogy a motor ugyanaz mint az 1.6-ban, csak fel van fúrva, amiatt van elvékonyodva a hengerfal. az igaz, hogy az SI még hegyezettebb, de úgy gondolom! a sima 20-asnál is előjöhet a probléma.
Pedig 280.000km is láttam 320i-t hirdetve...és szervizkönyve szerint nem volt ilyen henger probléma vele.
És még én a 320iben láttam a "talán" csalódásmentes autót...mármint 1 dieselhez képest,ahol több probléma is előjöhet..
Ha vknek pozitív tapasztalata van 320ivel kapcs.ban azért ne tartsa magába
Köszike!!!!!
Szia!
Bocsesz, mit is akartál írni, mert ezt nem tudom értelmezni
Korábban írták h nemcsak a 320SI-nél hanem a sima 320inél is el van vékonyítva a hengerfal így annál is előfordulhat annak elrepedése...de mint mondtam láttam 320i-t 280.000kmrel ilyen hiba nélkül....akkor csak nem olyan gyakori ennek előfordulása.
ez használat függő. SI-nél is azért jön ki hamar relatíve, mert úgy használják. ha sima 20i-t is úgy használnák, az is hasonló sorsra jutna.
és ne felejtsuk el, hogy ez N45 motor, viszont 20i volt N43-mal is, ami már nem az a motor. szóval amit láttál, lehet N43-as volt.
