Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2016-01-22 10:08 angel eye

roliking írta: Ha esetleg valakit érdekelne, én ezzel foglalkozom: http://lampatuning.kiriroli.ifroxy.com/

Ha valakit érdekel jelezze üziben vagy privátban vagy telón.


jó lenne ha adnál fel hirdetést, vagy fizess elő banner-re! ne a fórumba! köszi!

YELLOW Elküldve: 2016-01-22 10:06 manuális váltó

tusi_ írta:
YELLOW írta:
tusi_ írta: http://www.motor-talk.de/forum...50213.html

nemetul tudoknak ajanlom. Mindenki szenved tole, mind1 mit cserelsz, akkor is ilyen. Meg kell szokni. Allitolag az F30-ban mar javitottak.


akkor ideje volt, éppen időben, csak pár szériát gyártottak így
én viszont most is cak azt tudom mondani, hogy az ATF olaj óta egyszer sema kadt 1-esben, vagyis mindig sikerült könnyen betenni oda. manuál olajjal nekem is rosszalkodott.


Nekem nagyon ritkan csinalja, de akkor hidegen-melegen tokmind1 mi van odakünn. A bosszanto csak az, hogy MINDIG piros lampanal, nem a garazsban, nem parkolasnal... csakis a piros lampanal. Lehet hogy lampa lazas, megpedig piroslampalazas


hát nem tudom... szerencsére ilyen még nem fordult elő. mondom mindig a kiállási ceremónia közben csinálja, van hogy közben 2-3x is. mert ugye garázsból kiállás 1. aztán kiszállok ajtót bezárni. onnan tolatva ki az utcára az udvarról 2. majd kiszállok a kaput bezárni, aztán kapu elől kitolatni 3. volt már ilyen is. de csak a rüki. amikor az 1-es rosszalkodottm az az első 1-es kapcsoláskor történt, pedig akkor is 1-esben állt az autó előtte. mondom ATF olaj óta, a rüki csinálja néha. sokat nem megyek az autóba, de sokszor megyek. eddig az arány, olyan 15-20% amikor csinálja a fent leírt esetekben valamikor.

YELLOW Elküldve: 2016-01-22 10:00 Belsõ

Dasi írta: Sziasztok!

Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy E46 sedan(facelift előtti) műszerfala megegyezik-e ugyanúgy fl előtti coupe műszerfalával?

Köszönöm előre is a segítséget!


elvileg csak a számlap stílusa más, a többi azonos.

YELLOW Elküldve: 2016-01-21 18:42 manuális váltó

tusi_ írta: http://www.motor-talk.de/forum...50213.html

nemetul tudoknak ajanlom. Mindenki szenved tole, mind1 mit cserelsz, akkor is ilyen. Meg kell szokni. Allitolag az F30-ban mar javitottak.


akkor ideje volt, éppen időben, csak pár szériát gyártottak így
én viszont most is cak azt tudom mondani, hogy az ATF olaj óta egyszer sema kadt 1-esben, vagyis mindig sikerült könnyen betenni oda. manuál olajjal nekem is rosszalkodott.

YELLOW Elküldve: 2016-01-21 13:12 manuális váltó

p1tyeszka írta:
YELLOW írta:
p1tyeszka írta:
Zoli33 írta:
YELLOW írta:
Zoli33 írta: Sziasztok!

Van egy kis gondom a váltóval, hidegen nehezen veszi az 1-est és a rükvercet, egyszerűen megakad és nem lehet betolni sebességbe. Amikor egyesbe próbálom benyomni, és nem megy be hanem 3/4 úton megakad azt vettem észre hogy kicsit mozdítja az autót, pedig a kuplung tökig kivan nyomva. Ha így akad akkor előbb be kell rakni 3-4 be aztán simán veszi az 1-est is, ha kicsit melegszik a kocsi akkor megszűnik a hiba. Mi lehet ez?


kicsit kellene csak visszaolvasni. első körben cserélj olajat. nekem manuális váltóolaj miatt csinálta. lehet korábban cserélte valaki. vagy ATF olajat tegyél bele, vagy a legjobb, ha gyárit szerzel bele. ha ez nem oldja meg, akkor lehet tovább menni.


Bocsánat azt elfelejtettem írni, hogy a váltóolaj cserén már túl vagyok, gyári ment bele de nem segített. Ma ki lett cserélve a munkahenger, a régi kb 1,5 cm-el rövidebb volt mint az új, de ez sem oldotta meg. Attól tartok magában a váltóban lesz valami gond.


ugyanez van nálam is, hiába a gyári olaj...


én nem tudom, nekem a gyári olajjal jó volt. lecseréltem, mert hülye voltam, mondom nincs örökéletű olaj, nem árt neki. Castrol ajánlását tettem bele, SMX-S manuális olajat. na onnan kezdődtek főként a kapcsolási gondok, ez a tipikus 1-es fokozat. nem mindig, és főként hideg időben volt jellemző. áthúzva kettesbe, majd vissza, már oké volt.
sokáig húztam, míg beletettem az ATF olajat, amit külföldi oldalakon is sokan írtak, hogy a manuális olajakkal ilyet tapasztaltak. mondom állagra a gyári olaj is kifejezetten ATF szerű, a színét leszámítva.
nos az ATF-el megszűnt az akadó 1-es, azóta egyáltalán nem volt, minden váltás olyan sokkal jobb lett. viszont ez meg rükibe rakásnál csinálja. mióta benne van az ATF, kb 3 hónapja, azóta kb 4-5x csinálta a rüki akadást, azt is akkor, amikor több napos állás után a garázsból álltam ki. tezsem hozzá, hogy mindig sebességben hagyom az autót, ami esetemben az 1-es fokozat. (keresztfater mindig úgí hagyja, abban, amiben el fog majd indulni. én azért nem teszem, hogy gyújtásnál ne világíjjon' rögtön nekem a lámpa hátul.)
forcsa, mert van, hogy nagyobb hidegben sincs semmi gond. tehát nem tudom már hőfokhoz sem kötni.
viszont lehet ebben valami, hogy 1-esben van hagyva és utána tenném rükibe. lehet kipróbálom ezt a rükiben hagyást.
nekem nem sok km van benne, bár inkább városi autó, de nem hiszem, hogy a váltónak már baja kéne, hogy legyen. nem tartom lehetetlennek, de ezért nem fogok váltót szerelni, bontani, amíg ez a legkisebb bajom vele.


km nálam lassan 150e lesz és az előző tulaj is inkább városozott vele. cserélek egy kuplungot nyár elején majd és jó napot. váltót én se szívesen piszkálnám már csak az anyagiak miatt se...


ennek nincs köze a kuplungoz. hiába dupakuplungolok (mint ugye sok off márkánál ez előfordul, hogy ez segít). ha nyomva tartom rakom rükibe, nem ok. tartom nyomva, betsz 1-be ok, majd rüki is ok. közben kuplung folyamatosan nyomva. ha rükibe próbálom, majd ki, kuplung felenged, majd újra lenyom és megint rüki, akkor sem jó. tehát nem kuplung a baja. mindenképp egy másik fokozatba kell betenni. lehet megpróbálom, hogy üresben hagyom a garázsban (bár félek, ahogy forog a bolygó, lehet elgurul az autó), aztán úgy próbálom.
szinkron gyűrű nem lehet, hisz ott nincs is benne, ha minden igaz. ezért érdekes és rejtélyes.

YELLOW Elküldve: 2016-01-21 12:19 Motorolaj

David9 írta: Sziasztok! Adott egy 2001-es compact 316ti, családból vettem át, olajcserét csináltam rajta 10W-40 Mobil szupert ajánlottak az Unixban. A gond h eszi az olajat, 4000km kb 4 dl kérdésem hogy eseteg rossz az olaj? Milyen olajat rakjak bele? 192.000 van benne garantált.


ebbe milyen olajat? semmilyet ne pazarold bele.
a 10w-40 eleve nem ebbe a motorba való olaj!!! a barom autószerelő pedig térjen vissza a Ladákhoz és a szocialista autókhoz, amiben nevelkedett és "tanulta" az autószerelést.
motorgenerál kell! valószínű szelepszár szimmeringeket cserélni kell, esetleg gyűrűsort. vagy épp rossz a kartergáz szűrő. és mág számos helyen csöpöghet az olaj. meg kell nézni van-e kék füst. ja és egy normális szerelőhöz vidd, ne a vajákos asszonyhoz.
bár megeshet, hogy az olaj szar, főleg, hogy a Mobil-t is hamisították most az ukránok, vagy oroszok vagy kik.
de ebbe az autóba 5w-30, 5w-40 a belevaló. ha túlzott az olajfogyasztás, ami állítólag jellemző erre a motorra (bár én marhára nem tapasztalom, és van aki más sem), akkor el kell vinni generálra!


YELLOW Elküldve: 2016-01-21 12:06 manuális váltó

p1tyeszka írta:
Zoli33 írta:
YELLOW írta:
Zoli33 írta: Sziasztok!

Van egy kis gondom a váltóval, hidegen nehezen veszi az 1-est és a rükvercet, egyszerűen megakad és nem lehet betolni sebességbe. Amikor egyesbe próbálom benyomni, és nem megy be hanem 3/4 úton megakad azt vettem észre hogy kicsit mozdítja az autót, pedig a kuplung tökig kivan nyomva. Ha így akad akkor előbb be kell rakni 3-4 be aztán simán veszi az 1-est is, ha kicsit melegszik a kocsi akkor megszűnik a hiba. Mi lehet ez?


kicsit kellene csak visszaolvasni. első körben cserélj olajat. nekem manuális váltóolaj miatt csinálta. lehet korábban cserélte valaki. vagy ATF olajat tegyél bele, vagy a legjobb, ha gyárit szerzel bele. ha ez nem oldja meg, akkor lehet tovább menni.


Bocsánat azt elfelejtettem írni, hogy a váltóolaj cserén már túl vagyok, gyári ment bele de nem segített. Ma ki lett cserélve a munkahenger, a régi kb 1,5 cm-el rövidebb volt mint az új, de ez sem oldotta meg. Attól tartok magában a váltóban lesz valami gond.


ugyanez van nálam is, hiába a gyári olaj...


én nem tudom, nekem a gyári olajjal jó volt. lecseréltem, mert hülye voltam, mondom nincs örökéletű olaj, nem árt neki. Castrol ajánlását tettem bele, SMX-S manuális olajat. na onnan kezdődtek főként a kapcsolási gondok, ez a tipikus 1-es fokozat. nem mindig, és főként hideg időben volt jellemző. áthúzva kettesbe, majd vissza, már oké volt.
sokáig húztam, míg beletettem az ATF olajat, amit külföldi oldalakon is sokan írtak, hogy a manuális olajakkal ilyet tapasztaltak. mondom állagra a gyári olaj is kifejezetten ATF szerű, a színét leszámítva.
nos az ATF-el megszűnt az akadó 1-es, azóta egyáltalán nem volt, minden váltás olyan sokkal jobb lett. viszont ez meg rükibe rakásnál csinálja. mióta benne van az ATF, kb 3 hónapja, azóta kb 4-5x csinálta a rüki akadást, azt is akkor, amikor több napos állás után a garázsból álltam ki. tezsem hozzá, hogy mindig sebességben hagyom az autót, ami esetemben az 1-es fokozat. (keresztfater mindig úgí hagyja, abban, amiben el fog majd indulni. én azért nem teszem, hogy gyújtásnál ne világíjjon' rögtön nekem a lámpa hátul.)
forcsa, mert van, hogy nagyobb hidegben sincs semmi gond. tehát nem tudom már hőfokhoz sem kötni.
viszont lehet ebben valami, hogy 1-esben van hagyva és utána tenném rükibe. lehet kipróbálom ezt a rükiben hagyást.
nekem nem sok km van benne, bár inkább városi autó, de nem hiszem, hogy a váltónak már baja kéne, hogy legyen. nem tartom lehetetlennek, de ezért nem fogok váltót szerelni, bontani, amíg ez a legkisebb bajom vele.

YELLOW Elküldve: 2016-01-20 20:41 izzítógyertya

Pitykoo írta:
Atesz írta: Sziasztok!

Izzítógyertya csere előtt állok, meg szeretném kérdezni, szerintetek melyiket vegyem? NGK, Bosch, Denso, Beru? Tapasztalatok és vélemények?
És kérdésem lenne még, hogy mit jelent, hogy utánizzításra képes? Valamelyikhez oda van írva, valamelyikhez meg nem. Ha van különbség melyiket érdemesebb venni? 2004-es E46 320d 150Le.

Előre is köszönöm!


Nekem NGK Iridium van és tökéletesen jó...
A Bosch-t és a Denso-t ÉN nem sokba nézem...


de neked benzinesed van. benyásban NGK gyertya, Beru trafó. dízelben Beru vagy Bosch izzító.
az utóizzítást, meg a vezérlő csinálja szerintem. tudni nem tudom. bár lehet másabb maga az izzító gyertya is valamiben. az a biztos, ha olyan van benne, amihez odaírták, hogy tudja az utóizzítást.

YELLOW Elküldve: 2016-01-20 17:29 Shop - Alkatrészrendelés -M_attila

uniu írta:
b_imi írta:
uniu írta: Szia!

A fedélzeti számítógép hibakódja szerint hibás a "Water valve with additional water pump" amely magyarul talán a vízszelep, kiegészítő vízpumpával lenne.
Az alkatrész száma: 64118369807

A gyári alkatrész ára, a kellemes 70-80eFt körül mozog.

A kérdésem az lenne, hogy vajon milyen nem gyári, de gyári minőségű beszállító termékét lenne érdemes megvásárolni ? Esetleg a gyári beszállító árulja-e az alkatrészt nem BMW plecsnivel ?

Az autó: E46, Sedan 316i, 2003-as, N40-es motorkóddal.

Előre is köszönöm a válaszokat.
Atis

Én először kiszerelném, szétszedném és megnézném mi a baja. Az enyém megszorult a kosz miatt. Kimostam és azóta is jó.


Köszi az infót.
Esetleg tudnál adni valami infót, hogy hogyan tudnám kiszedni, hol van ez az egység ?
A hűtővizet le kell ereszteni hozzá ?
Nem akarok enélkül belevágni, a szerelők nagy része pedig nem foglalkozik ezzel. Nekik az a buli, hogy ha rendelek hozzá -rajtuk keresztül persze- új alkatrészt.


légszűrő házat ki kell venni, ott lesz a balos nyulványon rögzítve.

YELLOW Elküldve: 2016-01-20 06:58 manuális váltó

Zoli33 írta: Sziasztok!

Van egy kis gondom a váltóval, hidegen nehezen veszi az 1-est és a rükvercet, egyszerűen megakad és nem lehet betolni sebességbe. Amikor egyesbe próbálom benyomni, és nem megy be hanem 3/4 úton megakad azt vettem észre hogy kicsit mozdítja az autót, pedig a kuplung tökig kivan nyomva. Ha így akad akkor előbb be kell rakni 3-4 be aztán simán veszi az 1-est is, ha kicsit melegszik a kocsi akkor megszűnik a hiba. Mi lehet ez?


kicsit kellene csak visszaolvasni. első körben cserélj olajat. nekem manuális váltóolaj miatt csinálta. lehet korábban cserélte valaki. vagy ATF olajat tegyél bele, vagy a legjobb, ha gyárit szerzel bele. ha ez nem oldja meg, akkor lehet tovább menni.

YELLOW Elküldve: 2016-01-18 17:28 Csomagtartó nyitás

Kabi írta:
YELLOW írta:
Kabi írta: sziasztok,
van arra ötlete/tapasztalata valakinek, hogy lehet-e utólagosan beszerelni csomagtérnyitó gombot az autómba? A helye gyárilag megtalálható az obd csatlakozó fölött, de le van vakolva, a kapcsoló nincs ott. A dolog azért merült fel, mert ha benn ülök a kocsiban és jár a motor, a csomagtartó nem nyitható kívülről. Olvastam hogy ez valami security, de elég zavaró. Ha utasok akarnak csomagot kiszedni, nekem is ki kell szállni. Gondolom ha lenne gomb, nem kellene kiugrálni...


és az utas nem tudja kintről kinyitni?
vagy taxizol?


"ha benn ülök a kocsiban és jár a motor, a csomagtartó nem nyitható kívülről. Olvastam hogy ez valami security"

valami külföldi fórumon olvastam erről, hogy van talán valami érzékelő az sofőr ülésben, és az nem engedi nyitni a csomagtartót, ha jár a motor és benn ülök a volán mögött...ezért gondoltam, hogy szerelek be kapcsolót, ha már ott van a helye. Amúgy nem, nem taxizok de családot kell furikázni általában.


szerintem diaggal kikapcsolható ez a funkció akkor. bár nem hallottam még ilyenről. de látok benne logikát.

szerk.: ahogy mentem be dolgozni este, közbe beugrott, mintha E46, E39 ... esetében is lenne ilyen funkció, hogy járó motornál nem nyitja a csomagteret. úgy rémlik, mintha jó pár éve, 5-6 éve lett volna ez téma.

YELLOW Elküldve: 2016-01-18 17:17 Ültetés

Pitykoo írta:
YELLOW írta:
ArkyCsaba írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
Pitykoo írta:
Valamelyest engem is érdekel a téma, mert tervbe van véve egy ésszerű ültetés!
A hátulja az szépen megvan már mivel rugót kellett cserélnem benne de az eleje nincs!
Majd oda kellesz vennem rugót hogy szép legyen...
A kérdésem az lenne viszont, hogy műszaki vizsgán nem akad fel az autó?! Rátud menni a fékpadra rendesen?!


Nyilvan az allithatovan en sem porig terveznem letenni hanem dekorativan beallitani.. Aztan vizsgan mehet feljebb..
Ezelott 1-es swiftem volt 35/35-os rugokkal es a padrol valo tavozaskor inkabb oda se neztem.
A bmw-nek meg meg annal is kisebb a hasmagassaga.
Kivancsi lennek en is ra.


na akkor figyeljetek. nekem elől-hátul -35mm ültetve, mint már írtam jó párszor. műszakin a fékpadra beállva éppen nem ér le a lökös. de olyan szinten, hogy a pötsöm nem tenném oda. M-tech első lökös van, de úgy tudom nincs lentebb, mint a gyári. talán annyi, hogy picivel hosszabb, az első lippe szerű cucc miatt. a fékpadra is úgy van beengedve, hogy kézivel, csak még szinte úgyis berántja. azt nem tudom, hogy gynegült-e a rugó és esetleg többet ül már, de nem hiszem. mert a csápossal mindig ugyanaz a szitu, illetve már két műszakin is néztem ezt a lökös leérést. szóval őszintén ha 40-es ültetés lenne, már koppanna. persze azt nem tudom van-e különbség a fékpadokban azt nem tudom, nyilván valami szabvány vonatkozik rá.
de tudom sok autóval be sem állnak, bár mostanában nem hiszem van még ilyen.


Nekem 40-40 et van ültetve de még nem ér le csak a koptató.
Tavaly voltam papíroztatni(TÜV-öt itt se fogadják el,saját van).A mérés szerint elöl még 15mm mehetett volna hátul 20.(Amit még ők elfogadnak)Én már lejjebb nem raknám.


én bánom, hogy nem csináltam képet róla mennyire volt lent. a vizsgáztató csinált bár ha felkerül a nyári, lehet beugrok és beállok egy kép erejéig.
itt 2x voltam már, mindkét esetben így nézett ki. máshol nekem volt ennyire drasztikus. ezért gyanítom, hogy lehet neme gyforma a fékpad mindenhol. voltam kamionos cégnél, ahol vizsgáztattak, illetve másik helyen 2x szintén. mindegyik hivatalos vizsgáztatóhely.
rendesen féltem, amikor beesett a helyére az autó, hogy mikor hallom a reccsenést. ha benne van, kb 1-2centi volt ott, de ugye amikor belehuppan, ugye mozog, csillapít ott minden az is lesüllyed ott. mondom nem kizárt, hogy a gyári lökössel jobb a helyzet. de pl ezen a vizsgáztató állomáson, egy hasonlóan ültetett 407-es pözsó orra fennakad az biztos, amilyen 60 centid túlnyúlása van az orrának


Akkor az a biztosabb ha elöl csak -35mm ültet az ember....
És te Yellow milyen rugót tettél előre pontosan amivel ennyit ült le?!


így vettem. H&R

YELLOW Elküldve: 2016-01-18 17:00 Csomagtartó nyitás

Kabi írta: sziasztok,
van arra ötlete/tapasztalata valakinek, hogy lehet-e utólagosan beszerelni csomagtérnyitó gombot az autómba? A helye gyárilag megtalálható az obd csatlakozó fölött, de le van vakolva, a kapcsoló nincs ott. A dolog azért merült fel, mert ha benn ülök a kocsiban és jár a motor, a csomagtartó nem nyitható kívülről. Olvastam hogy ez valami security, de elég zavaró. Ha utasok akarnak csomagot kiszedni, nekem is ki kell szállni. Gondolom ha lenne gomb, nem kellene kiugrálni...


és az utas nem tudja kintről kinyitni?
vagy taxizol?

YELLOW Elküldve: 2016-01-18 16:35 Gyári riasztó (FAQ)

Jumper írta:
YELLOW írta:
Jumper írta:
Jumper írta: üdvözlet egy ujabb kérdéssel fordulok hozzátok!
szóval,az automat mikor meg vettem a gyári központizár és riaszto mellé be szereltek egy másikat is amihez van egy külön távirányito!Na már most a gyári kulcsal a gombok nyitja és zárja a csomagtér ajtót valamint a csomagtér ajtó alakot de az ajtókat nem!az ajtók csak a mellék rendszerrel nyilnak és zárnak de az nem nyitja a hátulját!a váltónál lévő ajtó zár gomb sem működik de gondolom ez amiatt hogy nem a gyári rendszer vezérli!
kérdés az mitól lehet ez hogy hátul nyit de az ajtokat nem a gyári rendszer!
előre is köszi

valaki?


attól, hogy több helyen kérdezed, még nem fogsz hamarabb választ kapni.
először is ott kopogtass, akik beszerelték.
az én véleményem az, hogy ez azért lehet, mert ugye a gyári kulcs esetében a hátsó ajtó külön is nyitható. de ezt az utólagos riogatót nem úgy kötötték be.
szerintem úgy lehetne megoldani, hogy diaggal a GM-et úgy beállítani, hogy ne nyíljon külön gombra, tehát letiltani ezt a funkciót, és akkor valószínű a riogató gombjára nyitna az is. viszont a belső gomb akkor sem működne úgy gondolom.
szerintem itt lehet a bibi.

ha tudnám kik szerelték be akkor nem kopogtatnék hanem rájuk rugnám az ajtót hogy mi a faszért kell kókányolni minden féle szart az autoba...!de sajnos semmi informáciom nincs ki csinálta!Szóval én a gyári rendszer akarom benne megcsináltatni és ezt a másik dolgot ki szedni belőle!Yellow,2 hete kérdeztem még sem válaszolt senki csak most te...!mellesleg más is tett fel hasonlo kérdést arra pedig érkezett válasz!de a foglalkozás elérte a célját szóval panaszra okom nincs!köszi az utba igazitást sajnos ezzel nem jutottam előrébb!fel keresek valami "szakit" hogy mondjon valamit!esetleg tudsz ajánlani valakit akihez nyugodt szivvel vihetem veszprém megyében?


én úgy érttem a megfogalmazásból, hogy Te szereltetetd be, mikor megvetted...
veszprém környékén tudok valakit, bár nem tudom foglalkozik-e még vele (azt tudom, hogy vizsgaidőszaka van és tanul ezerrel), igazából azt nem is tudom mennyire értene ehhez a részéhez.
de én azt tudom inkább javasolni, hogy keress valakit, aki autóvillamosságis, és mondjuk szokott riasztókat beszerelni. mert szerintem az van itt, hogy úgy bekötötték a riasztót, mint más off autókba, csak éppen a BMW nem ugyanaz. tehát egy külön modul van (GM) ami vezérli és össze vissza mennek ott a dolgok, hogy mit mi alapján nyit, stb. nyilvűn újabb off autókban is hasonlóan van megoldva, ezt meg olyan köthette be, aki régebbi autókkal foglalkozhatott. valószínű azért nem kaptál választ, mert konkrétan nem tudjuk. én is azért nem írtam, mert nem tudom, csak tippem van. találgatni meg bárki tud.

YELLOW Elküldve: 2016-01-18 15:23 Gyári riasztó (FAQ)

Jumper írta:
Jumper írta: üdvözlet egy ujabb kérdéssel fordulok hozzátok!
szóval,az automat mikor meg vettem a gyári központizár és riaszto mellé be szereltek egy másikat is amihez van egy külön távirányito!Na már most a gyári kulcsal a gombok nyitja és zárja a csomagtér ajtót valamint a csomagtér ajtó alakot de az ajtókat nem!az ajtók csak a mellék rendszerrel nyilnak és zárnak de az nem nyitja a hátulját!a váltónál lévő ajtó zár gomb sem működik de gondolom ez amiatt hogy nem a gyári rendszer vezérli!
kérdés az mitól lehet ez hogy hátul nyit de az ajtokat nem a gyári rendszer!
előre is köszi

valaki?


attól, hogy több helyen kérdezed, még nem fogsz hamarabb választ kapni.
először is ott kopogtass, akik beszerelték.
az én véleményem az, hogy ez azért lehet, mert ugye a gyári kulcs esetében a hátsó ajtó külön is nyitható. de ezt az utólagos riogatót nem úgy kötötték be.
szerintem úgy lehetne megoldani, hogy diaggal a GM-et úgy beállítani, hogy ne nyíljon külön gombra, tehát letiltani ezt a funkciót, és akkor valószínű a riogató gombjára nyitna az is. viszont a belső gomb akkor sem működne úgy gondolom.
szerintem itt lehet a bibi.