Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2016-01-18 14:28 Akkumulátor

YELLOW írta: nos pár napja kollégám jóvoltából kaptam kölcsön egy szulfát mentesítős akksi töltőt.
a régi akksimon, ami 6 éves elmúlt, próbáltam ki, ugyanis 570A helyett már csak 240A indítóval rendelkezett. már 2x nem tudta indítani az autót egymás után, pedig lemértem, 100A-t vesz fel indításnál, tehát még 1 indításnak kellene benne lenni.
a "zöld szem" kukucska fekete állású volt, hiába töltöttem korábban, maradt fekete. fesz értékek jók.
szóval ráraktam ezt a kütyüt, autó töltésre, magától átvátott javító funkcióra, ám 3-at kattant, és leváltott alacsony töltésre. restart. rögtön javítóra vittem, de 3 katt és megint alacsony töltés (tehát annyira nem is volt lemerülve). hagytam úgy, feltöltött, mert jelezte, hogy fel van töltve. utána még impultusban küld rá delejt.
sajnos nem tudtam lemérni, hogy most mégis mennyi A-t tudna. de tulajdonképpen ez nem javított semmit, mert a szerinte jó. hmm...
kipróbáltam fater régi akksiján, ami 3 éve áll. elvileg 2 óráig próbálkozik javítással, de 20 perc után kidobta az akksi kuka. utána próbáltam még 1 javítást, de 1 perc után már kidobta, hogy rossz.
szerintem 2-3 éves akksikon tud csinálni dolgokat, de egy rosszat már nem hoz helyre. bár kollégámnak egy régebbi akksin is javított.
akartam egyet beszerezni, már csak a processzor vezérelt töltés miatt is, de azt hiszem nem ér annyit, így ezek után.
nyilván nem érdekel, hogy a 6 éves (MonBat) akksiból nem lett új, így is bőven jó az én hazsnálatommal. másnál még 2 év lett volna benne legalább.


Tízből nyolc akku menthető lenne

kb. pont 2 hete, hogy ráraktam a kütyüt a régi akksimra. most rámértem, az akksi cirka 20°C-on van nincs rákötve semmi, és már 10,57 V-ot mértem a kapcsokon. szóval nem tart ez már töltést.
az új akksit benne az autóban 12,39 V-ot mértem. ahhoz képest, hogy 4 napja voltam vele utoljára, akkor is rövid távot, meg előtte is, és volt vagy 4-5 indítás. nem is rossz. ja és most kb 1-2°C lehet, amiben van.

YELLOW Elküldve: 2016-01-18 12:54 Ültetés

ArkyCsaba írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
Pitykoo írta:
Valamelyest engem is érdekel a téma, mert tervbe van véve egy ésszerű ültetés!
A hátulja az szépen megvan már mivel rugót kellett cserélnem benne de az eleje nincs!
Majd oda kellesz vennem rugót hogy szép legyen...
A kérdésem az lenne viszont, hogy műszaki vizsgán nem akad fel az autó?! Rátud menni a fékpadra rendesen?!


Nyilvan az allithatovan en sem porig terveznem letenni hanem dekorativan beallitani.. Aztan vizsgan mehet feljebb..
Ezelott 1-es swiftem volt 35/35-os rugokkal es a padrol valo tavozaskor inkabb oda se neztem.
A bmw-nek meg meg annal is kisebb a hasmagassaga.
Kivancsi lennek en is ra.


na akkor figyeljetek. nekem elől-hátul -35mm ültetve, mint már írtam jó párszor. műszakin a fékpadra beállva éppen nem ér le a lökös. de olyan szinten, hogy a pötsöm nem tenném oda. M-tech első lökös van, de úgy tudom nincs lentebb, mint a gyári. talán annyi, hogy picivel hosszabb, az első lippe szerű cucc miatt. a fékpadra is úgy van beengedve, hogy kézivel, csak még szinte úgyis berántja. azt nem tudom, hogy gynegült-e a rugó és esetleg többet ül már, de nem hiszem. mert a csápossal mindig ugyanaz a szitu, illetve már két műszakin is néztem ezt a lökös leérést. szóval őszintén ha 40-es ültetés lenne, már koppanna. persze azt nem tudom van-e különbség a fékpadokban azt nem tudom, nyilván valami szabvány vonatkozik rá.
de tudom sok autóval be sem állnak, bár mostanában nem hiszem van még ilyen.


Nekem 40-40 et van ültetve de még nem ér le csak a koptató.
Tavaly voltam papíroztatni(TÜV-öt itt se fogadják el,saját van).A mérés szerint elöl még 15mm mehetett volna hátul 20.(Amit még ők elfogadnak)Én már lejjebb nem raknám.


én bánom, hogy nem csináltam képet róla mennyire volt lent. a vizsgáztató csinált bár ha felkerül a nyári, lehet beugrok és beállok egy kép erejéig.
itt 2x voltam már, mindkét esetben így nézett ki. máshol nekem volt ennyire drasztikus. ezért gyanítom, hogy lehet neme gyforma a fékpad mindenhol. voltam kamionos cégnél, ahol vizsgáztattak, illetve másik helyen 2x szintén. mindegyik hivatalos vizsgáztatóhely.
rendesen féltem, amikor beesett a helyére az autó, hogy mikor hallom a reccsenést. ha benne van, kb 1-2centi volt ott, de ugye amikor belehuppan, ugye mozog, csillapít ott minden az is lesüllyed ott. mondom nem kizárt, hogy a gyári lökössel jobb a helyzet. de pl ezen a vizsgáztató állomáson, egy hasonlóan ültetett 407-es pözsó orra fennakad az biztos, amilyen 60 centid túlnyúlása van az orrának

YELLOW Elküldve: 2016-01-18 06:42 Ültetés

Krapulax6 írta:
Pitykoo írta:
Valamelyest engem is érdekel a téma, mert tervbe van véve egy ésszerű ültetés!
A hátulja az szépen megvan már mivel rugót kellett cserélnem benne de az eleje nincs!
Majd oda kellesz vennem rugót hogy szép legyen...
A kérdésem az lenne viszont, hogy műszaki vizsgán nem akad fel az autó?! Rátud menni a fékpadra rendesen?!


Nyilvan az allithatovan en sem porig terveznem letenni hanem dekorativan beallitani.. Aztan vizsgan mehet feljebb..
Ezelott 1-es swiftem volt 35/35-os rugokkal es a padrol valo tavozaskor inkabb oda se neztem.
A bmw-nek meg meg annal is kisebb a hasmagassaga.
Kivancsi lennek en is ra.


na akkor figyeljetek. nekem elől-hátul -35mm ültetve, mint már írtam jó párszor. műszakin a fékpadra beállva éppen nem ér le a lökös. de olyan szinten, hogy a pötsöm nem tenném oda. M-tech első lökös van, de úgy tudom nincs lentebb, mint a gyári. talán annyi, hogy picivel hosszabb, az első lippe szerű cucc miatt. a fékpadra is úgy van beengedve, hogy kézivel, csak még szinte úgyis berántja. azt nem tudom, hogy gynegült-e a rugó és esetleg többet ül már, de nem hiszem. mert a csápossal mindig ugyanaz a szitu, illetve már két műszakin is néztem ezt a lökös leérést. szóval őszintén ha 40-es ültetés lenne, már koppanna. persze azt nem tudom van-e különbség a fékpadokban azt nem tudom, nyilván valami szabvány vonatkozik rá.
de tudom sok autóval be sem állnak, bár mostanában nem hiszem van még ilyen.

YELLOW Elküldve: 2016-01-17 17:21 Társalgó

Rock írta:
YELLOW írta: autóvásárlás kérdéskörre van pár megfelelő topic. ráadásul a főoldalon is látszik.
jó lenne ha az ilyen jellegű kérdések oda kerülnének! köszi!

Fórum -> Legutóbbi hozzászólások (általában a legjobban pörgő és aktuális topic-ok itt vannak, ha már a kereső használata nem megy)


Köszönöm a kellemes fogadtatást így elsőre, igyekszem kiismerni a fórumot.


privát üzenetben elküldtem a kommented, amit írtál, azt bemásolhattad volna a jó helyre
a társalgó inkább arra való, aminek nincs topic-ja, nem tudod hova írjad és mondjuk nem akarsz nyitni neki újat, mert nem annyira lényeges a dolog.
tényleg nem csesztetés, de általában ha új helyre kerül az ember, célszerű szétnézni, megkérdezni hol a WC, nem az első ajtón bemenni és oda sz@rni ezt most totál viccesen értsd, csak ez egy jó hasonlat, semmi bántó nincs benne. csak tegnap is ugyanez volt a helyzet... ugyanitt. (mellesleg mielőtt elkezded írni a kommentet, van egy kis olvasni való, amit le OK-ézol.)

YELLOW Elküldve: 2016-01-17 17:15 izzítógyertya

mnorbert87 írta:
YELLOW írta:
mnorbert87 írta: Szevasztok. Lenne egy kérdésem. Az autó egy hete nehezen indul, nem aksi probléma, mert hajtja a motort, de nem kapja el egyik indításnál se. Ha elkapja alapjárat jó, 15 perc utazás után megállítom és vagy a 6. indításnál indul csak el, ha egy napot áll az autó a hidegbe 10. próbálkozás után lehúzza az aksit és tölthetem. 1 éves aksi. Önindító, izzítógyertya? MI lehet a baj szerintetek? BMW E46 2003-as 320D


gyújtógyertya topic-ba kár kérdezned mert dízeled van! és több helyen is.
én azt mondanám rá, hogy üzemanyagpumpa. vagy az üzemanyag rendszer. szűrője, másik pumpája.
persze érdemes az izzítógyertyát megnézni, vagy izzítórelé.
önindítót kizárnám, mivel forgat.


Fogyasztáson eszre kellene vennem ha üzemanyag?



nem. inkább járáskultúrán, alapjáraton, nehezen indulás. ugyanis a gond a kevesebb üzemanyaggal van, kevesebbet kap. de ha ezt most kezdte a hideg időben, akkor simán izzítógyertya, iylenkor jobban kijön a baja. de lehet üzemanyag is, mostanában voltak gondok a vizes üzemanyaggal, aztán lehet megdermedt egy picit és nehezebben szívja a pumpa. ha ez lenne, akkor célszerű minél több anyagot tartani a tankba, nehezebben dermed meg.

YELLOW Elküldve: 2016-01-17 17:02 ASC hiba

Peti1012 írta:
YELLOW írta:
Peti1012 írta:
lantika írta:
Peti1012 írta:
lantika írta:
Peti1012 írta: Sziasztok! Azt szeretnèm tudni, hogy az e36 compact m41 d18ba hol található az asc modul?
Mert nem villágit a visszajelző ès a gombra se reagáll milyen hibák jöhettnek szóba?


Ha gyujtäsra teszed akkor vilägit?


Nem


Mikor vetted az autot? Esetleg mostanäban,es külföldröl lett behozva? Vagy mär regebb ota megvan,es most kezdett el roszalkodni?


1 ève vettem de csak most kezdte 2010 otta van magyarba!
De akkor viszem diagra!


és korábban világított? vagy csak most tűnt fel, hogy nem? mert ha csak most tűnt fel, akkor az amit visszább írtam. vagy kiégett a világítása a műszerfalon. mert bármilyen ASC hiba esetén, bizti, jeladó, akármi, dobja a hibajelet.

Nem világitott korábban sem!


akkor le lesz ragasztva, vagy ki lesz forrasztva a LED. diag és kiderül melyik jeladó rossz.

YELLOW Elküldve: 2016-01-17 16:59 Autóvásárlás

YELLOW Elküldve: 2016-01-17 16:55 Társalgó

autóvásárlás kérdéskörre van pár megfelelő topic. ráadásul a főoldalon is látszik.
jó lenne ha az ilyen jellegű kérdések oda kerülnének! köszi!

Fórum -> Legutóbbi hozzászólások (általában a legjobban pörgő és aktuális topic-ok itt vannak, ha már a kereső használata nem megy)

YELLOW Elküldve: 2016-01-17 16:52 ASC hiba

Peti1012 írta:
lantika írta:
Peti1012 írta:
lantika írta:
Peti1012 írta: Sziasztok! Azt szeretnèm tudni, hogy az e36 compact m41 d18ba hol található az asc modul?
Mert nem villágit a visszajelző ès a gombra se reagáll milyen hibák jöhettnek szóba?


Ha gyujtäsra teszed akkor vilägit?


Nem


Mikor vetted az autot? Esetleg mostanäban,es külföldröl lett behozva? Vagy mär regebb ota megvan,es most kezdett el roszalkodni?


1 ève vettem de csak most kezdte 2010 otta van magyarba!
De akkor viszem diagra!


és korábban világított? vagy csak most tűnt fel, hogy nem? mert ha csak most tűnt fel, akkor az amit visszább írtam. vagy kiégett a világítása a műszerfalon. mert bármilyen ASC hiba esetén, bizti, jeladó, akármi, dobja a hibajelet.

YELLOW Elküldve: 2016-01-17 16:50 izzítógyertya

mnorbert87 írta: Szevasztok. Lenne egy kérdésem. Az autó egy hete nehezen indul, nem aksi probléma, mert hajtja a motort, de nem kapja el egyik indításnál se. Ha elkapja alapjárat jó, 15 perc utazás után megállítom és vagy a 6. indításnál indul csak el, ha egy napot áll az autó a hidegbe 10. próbálkozás után lehúzza az aksit és tölthetem. 1 éves aksi. Önindító, izzítógyertya? MI lehet a baj szerintetek? BMW E46 2003-as 320D


gyújtógyertya topic-ba kár kérdezned mert dízeled van! és több helyen is.
én azt mondanám rá, hogy üzemanyagpumpa. vagy az üzemanyag rendszer. szűrője, másik pumpája.
persze érdemes az izzítógyertyát megnézni, vagy izzítórelé.
önindítót kizárnám, mivel forgat.

YELLOW Elküldve: 2016-01-17 16:25 ASC hiba

Peti1012 írta:
YELLOW írta:
Peti1012 írta:
lantika írta:
Peti1012 írta: Sziasztok! Azt szeretnèm tudni, hogy az e36 compact m41 d18ba hol található az asc modul?
Mert nem villágit a visszajelző ès a gombra se reagáll milyen hibák jöhettnek szóba?


Ha gyujtäsra teszed akkor vilägit?


Nem


ha szétszeded a műszeregységet gyanítom le lesz ragasztva az a piktogram. gyanítom az ABS-ed sem működik. hibás az egyik szenzor, csak gondolom valakinek egyszerűbb volt leragasztani a hibajelzést. már azelőbb is írni akartam, de gondoltam megvárom mit válaszolsz, pont erre számítottam.


Ok ès ilyenkor mit tudok tenni? Adhatnál egy kèt tanácsot mert full vakon vagyok!


elviszed diagra, megnézik melyik jeladó a rossz, kicserélik és kész.

YELLOW Elküldve: 2016-01-17 16:21 ASC hiba

lantika írta:
YELLOW írta:
Peti1012 írta:
lantika írta:
Peti1012 írta: Sziasztok! Azt szeretnèm tudni, hogy az e36 compact m41 d18ba hol található az asc modul?
Mert nem villágit a visszajelző ès a gombra se reagáll milyen hibák jöhettnek szóba?


Ha gyujtäsra teszed akkor vilägit?


Nem


ha szétszeded a műszeregységet gyanítom le lesz ragasztva az a piktogram. gyanítom az ABS-ed sem működik. hibás az egyik szenzor, csak gondolom valakinek egyszerűbb volt leragasztani a hibajelzést. már azelőbb is írni akartam, de gondoltam megvárom mit válaszolsz, pont erre számítottam.




Pont ezt szerettem volna kideriteni. Ha most vette akkor ez lesz a hiba. Vagy a LED le van törve egyszerüen.


csak így felesleges piramisozás lesz. szerintem jobb ha nagyjából a lehetőségek nagyrészét leírjuk, hogy elkerüljük a felesleges köröket. mert másképp átláthatatlan piramis hálózat képződik. én tudom, hogy ezen akartál végig menni. de én már akkor vázoltam volna a lehetőségeket.

YELLOW Elküldve: 2016-01-17 16:16 ASC hiba

Peti1012 írta:
lantika írta:
Peti1012 írta: Sziasztok! Azt szeretnèm tudni, hogy az e36 compact m41 d18ba hol található az asc modul?
Mert nem villágit a visszajelző ès a gombra se reagáll milyen hibák jöhettnek szóba?


Ha gyujtäsra teszed akkor vilägit?


Nem


ha szétszeded a műszeregységet gyanítom le lesz ragasztva az a piktogram. gyanítom az ABS-ed sem működik. hibás az egyik szenzor, csak gondolom valakinek egyszerűbb volt leragasztani a hibajelzést. már azelőbb is írni akartam, de gondoltam megvárom mit válaszolsz, pont erre számítottam.

YELLOW Elküldve: 2016-01-17 15:59 kormány

lela írta:
Ilyen minőséget tudnak itthon csinálni?


simán. ha jó anyagból dolgozik. illetve oda kell figyelni milyen bőrt kérsz rá. mert van ami full sima határú, az kb úgy néz ki mint a kínai cipők szóval olyannal kell kérni, ami erezett, vagy nem is tudom mi a jó szó rá. de érteni fogja a mester.

YELLOW Elküldve: 2016-01-17 15:57 Ültetés

Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
Krapulax6 írta:
Volt a Rondell... Visszakuldtem... Kilogott kb 20 mm-t.
Vegul ez a BBS kerul ala.


Most latom, h nem sikerult szerkeszteni.
Szoval ez 18x8 coll et38.. 225/40-el


szélesebbnek tűnik, vagy legalábbis... nekem 8 széles és ET40 de szerintem nem lóg ennyire ki a felni. ráadásul neked oldalanként van 5mm előnyöd.
ha biztos 8 széles és ET38, akkor nem lesz gond.


A belenyomott adatok alapjan biztos.
De nem is a kilogas erdekel hanem a 40/35-el nem fog ugy kinezni mint a raketa?


láttad az enyém. nekem 35 körbe. az eleje így is lentebb van egy picit (ezt gumisnál tapasztalom, mert oda nem megy be a csápos egyből), de a kerékjárat ívnél mégis nagyobb a hely. tehát elől elbírna többet is. de szerintem nem lesz rakétás.
bár azt hozzátezsem, többen szívtak ültetőrugóval, hogy nem, hogy ültetett, hanem emelt az autón. jó kivitelhez kell rendelni, megfelelő motorúhoz.