Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2016-01-17 15:28 Ültetés

Krapulax6 írta:
Krapulax6 írta:
Volt a Rondell... Visszakuldtem... Kilogott kb 20 mm-t.
Vegul ez a BBS kerul ala.


Most latom, h nem sikerult szerkeszteni.
Szoval ez 18x8 coll et38.. 225/40-el


szélesebbnek tűnik, vagy legalábbis... nekem 8 széles és ET40 de szerintem nem lóg ennyire ki a felni. ráadásul neked oldalanként van 5mm előnyöd.
ha biztos 8 széles és ET38, akkor nem lesz gond.

YELLOW Elküldve: 2016-01-17 15:07 Ültetés

Krapulax6 írta:
Robin68 írta:
Krapulax6 írta:
Robin68 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Hallo... Lehet,hogy allithato kerul ala.
Felmerult bennem a kerdes,hogy ennel miert csak egy par rugo van?
Max 70mm-t elbirna a gyari rugoja?
http://www.fonixtuning.hu/inde...from=stock


az állíthatóban az a gáz, mint a nyomtávszélesítővel. könnyű kiszúrni. a TÜV papírral meg nem mész semmire. személy szerint egy szolid ültetéshez totál felesleges az állítható futómű. és mivel minimum 40-et ültet, szerintem hátul gondod lesz a sárvédő peremmel, az új kerékkel, még úgyis, hogy nincs megpakolva.
emlékszel aze nyémre, még kérdezted is menniyt van ültetve. hidd el dosztig elég hátul a 35mm. és ha csak egy rugó van alatta, még könnyebb kimagyarázni. m-tech futómű, csak azért szines a rugó, mert a gyáriak eltörnek, így... nem az van alatta. általában ezt elhiszik, ami persze igaz is lehet, bár enniyt nem ültet az M-tech, de nem fogja méregetni. az állítható futóművet meg nem tudod kimagyarázni.

Az állítható szerintem annyiból felesleges, hogy egyszer be lesz állítva valahova aztán ámen. 35-40 alatt meg már nem igazán a magyar utakra való, nem csak az utak minősége miatt hanem a keménysége is kényelmetlen lesz ami kihat a futómű alkatrészein felül minden másra is. És abban igaza van Y-nak, hogy egy rugót még ki lehet magyarázni de egy szettet már művészet kidumálni.


12eve vezetek es 5 igazoltatason vagyuk tul...
De atgondolom..


Nem is ez az aggodalom tárgya hanem az, hogy amíg kb 20 évvel ezelőtt tolt valaki egy ezrest a közeg tenyerébe és hirtelen minden megoldódott, addig ma ha ezt megpróbálod nem csak feljelent hanem az autót is lehet vinni a Mozaik utcába újra vizsgáztatni.


Akkor maskeppen kozelitem meg a kerdest.
225/40 es gumival maradhat a 40/35?

http://www.kephost.com/image/SXts
http://www.kephost.com/image/SXtb


Ja igen 18"


8,5" széles a felni, és ET35? vagy rosszul rémlik?

YELLOW Elküldve: 2016-01-17 14:30 Ültetés

Krapulax6 írta:
Robin68 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Hallo... Lehet,hogy allithato kerul ala.
Felmerult bennem a kerdes,hogy ennel miert csak egy par rugo van?
Max 70mm-t elbirna a gyari rugoja?
http://www.fonixtuning.hu/inde...from=stock


az állíthatóban az a gáz, mint a nyomtávszélesítővel. könnyű kiszúrni. a TÜV papírral meg nem mész semmire. személy szerint egy szolid ültetéshez totál felesleges az állítható futómű. és mivel minimum 40-et ültet, szerintem hátul gondod lesz a sárvédő peremmel, az új kerékkel, még úgyis, hogy nincs megpakolva.
emlékszel aze nyémre, még kérdezted is menniyt van ültetve. hidd el dosztig elég hátul a 35mm. és ha csak egy rugó van alatta, még könnyebb kimagyarázni. m-tech futómű, csak azért szines a rugó, mert a gyáriak eltörnek, így... nem az van alatta. általában ezt elhiszik, ami persze igaz is lehet, bár enniyt nem ültet az M-tech, de nem fogja méregetni. az állítható futóművet meg nem tudod kimagyarázni.

Az állítható szerintem annyiból felesleges, hogy egyszer be lesz állítva valahova aztán ámen. 35-40 alatt meg már nem igazán a magyar utakra való, nem csak az utak minősége miatt hanem a keménysége is kényelmetlen lesz ami kihat a futómű alkatrészein felül minden másra is. És abban igaza van Y-nak, hogy egy rugót még ki lehet magyarázni de egy szettet már művészet kidumálni.


12eve vezetek es 5 igazoltatason vagyuk tul...
De atgondolom..


az egy dolog. erre alapozni.... általában mindig akkor lesz gáz, amikor jogos is lesz. bár neked a korábbi kocsid is tyuningos volt nem? ha jól emlékszem.
szerintem ha nem célod találkozókon versenyt nyerni, de szeretnéd, hogy pofásan kinéző, ám hazsnálható autód legyen, akkor elég a rugó. és -40 alá nem kell menni.

YELLOW Elküldve: 2016-01-17 13:53 kormány

lantika írta:
M-es vastagabb is egy kicsit. De toväbbra sem hiszem,hogy ez miatt megerne a sportot M-re vältani. Ha tanga,vagy buszkormäny lenne akkor cserelnem en is M-re,vagy sportra.


a randibugyis sport-ra is tudnak bütyköt rakni, bár nem sok szépen sikerült darabot láttam eddig.
de most láttam pl 55-ért M-st, 45-ért a sima randibugyis sport-ot. ha belegondolsz, akkor 40-ért el lehet adni a sima sport-ot és 15-ből van M-es ami azért jobban mutat. de ha légzsák nélkül veszed is jó, mert az csereszebatod. a sima kormányt, meg 10-15-ért el lehet adni, légzsák nélküli M-es nem tom mennyi. mondjuk én a gyári kormányt nem adnám el, ahogy látom légzsákkal is 10-korül mennek, annyiért álljon a szekrénybe. így legalább gond nélkül elküldhetem majd bőröshöz az M-est.

YELLOW Elküldve: 2016-01-17 13:46 kormány

notoriusbg írta:
p1tyeszka írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
lela írta:
YELLOW írta:
lela írta: Üdv!

Valaki nem tudja véletlenül az alul kétpálcás és az M kormány közt átmérőben vagy magában a kormánykerék markolat vastagságában van valami különbség? Illetve az M-es nek az alja az csak fekete lehet, vagy van hozzá esetleg szálcsiszolt alu is?


átmérő, vastagság egyforma. olyan betét van hozzá, mint amilyen az ajtókhoz, műszerfalhoz is van.


Tehát itt a 3 as elemből van szálcsiszolt alu is?
Nekem ez van és alu. De ha kicserélném a kormányt M-re lehet béna lenne hogy az ott alul nem alu...Bár nem tudom milyen lenne, és hogy megérné e. Mert ez is sport kormány, csak nem "M".


értem mit mondasz, a realoem nem hozza csak feketének.
hát most megfogtál. logikus a fekete, hisz az M-pack része pl a fekete tetőkárpit is. az SMG-s M kormány betétje ez a világosabb szürke vagy a CSL-é, olyan mint nekem az ajtókárpiton lévő.
viszont láttam már olyan korményt, amin aluhatású volt. azt nem tudom, hogy utólagos-e. M-packba is láttam, ami gyárilag nem fekete betét van körbe, gondolom a kormány sem volt az. /közben utána néztem és tévedtem. a kormány betétje fekete minden esetben, függetlenül a többi betéttől. a CSL és az SMG váltós M-es kormény betétje sötét szürkés, fegyverszürke. akkor amiknél más az már utólagos téma./ ezt én sem tudtam amúgy, de így valamilyen szinten megnyugodtam, hogy nem gáz ha a kormány betétje vekete, a többi meg világosabb.


M kormänybetet gyärilag van fekete,titän es karbon. Nem hiszem,hogy megeri egy sportkormänyt M-re cserelni.


pedig az M kormány ránézésre vastagabbnak tűnik.


Én is meglepődtem, hogy azt írjátok, egyforma vastagok. Készséggel elhiszem, de képek alapján nekem is egyértelműen vastagabbanak tűnt. Most megnéztem újra néhány képet és már nem vagyok biztos benne... Lehet, csak optikailag tűnik annak a két "bütyök" miatt 3 és 9 óra felett. Korábban pont azért akartam én is M-esre váltani, mert nekem kicsit vékony a gyári. Viszont az enyém fabetétes és realoem alapján én is úgy találtam, M-esből nincs fabetétes, így viszont nem tetszene annyira. De most ti megoldottátok a dilemmámat.


nekem a gyári 4 küllős műanyag átmérőben is megegyezik az M-essel.
az más kérdés, hogy aki újra bőrözteti, lehet ő vastagabbra kéri. és igen a két bütyök optikailag sokat csal.

YELLOW Elküldve: 2016-01-17 13:12 Ültetés

Krapulax6 írta: Hallo... Lehet,hogy allithato kerul ala.
Felmerult bennem a kerdes,hogy ennel miert csak egy par rugo van?
Max 70mm-t elbirna a gyari rugoja?
http://www.fonixtuning.hu/inde...from=stock


az állíthatóban az a gáz, mint a nyomtávszélesítővel. könnyű kiszúrni. a TÜV papírral meg nem mész semmire. személy szerint egy szolid ültetéshez totál felesleges az állítható futómű. és mivel minimum 40-et ültet, szerintem hátul gondod lesz a sárvédő peremmel, az új kerékkel, még úgyis, hogy nincs megpakolva.
emlékszel aze nyémre, még kérdezted is menniyt van ültetve. hidd el dosztig elég hátul a 35mm. és ha csak egy rugó van alatta, még könnyebb kimagyarázni. m-tech futómű, csak azért szines a rugó, mert a gyáriak eltörnek, így... nem az van alatta. általában ezt elhiszik, ami persze igaz is lehet, bár enniyt nem ültet az M-tech, de nem fogja méregetni. az állítható futóművet meg nem tudod kimagyarázni.

YELLOW Elküldve: 2016-01-17 12:40 Autóvásárlás

hil írta:
YELLOW írta:

szomorú, hogy nem hittél.
miért állítottam volna valótlant?
én is olvasom, hogy ez a motor eszi az olajat. hát én amellett vagyok, hogy aki ilyenre panaszkodik ennél a motornál, annak sürgősen meg kell néznie valamit. azzal nagyon nem bántak jól.
vagy az olaj egy köpet, vagy a motorral komoly gondok vannak. kartergázszűrő, gyűrűk, szlepelszár szimmering, vagy akárhol, ahol elmegy. nekem is 4,25 liter megy bele, de az első csere kivételével már csak 4 litert rakok bele. az is elég, é mivel nem fogy, nem kell utána tölteni. felesleges volna +1 litert azért venni, hogy 2,5 dl-t kitöltsek belőle.

szerk.: egyébként kollégám olaja off autóban 7ezer km környékén esett össze és kezdte el enni de nagyon. tipikusan az olaj volt a hibás. tehát ettől is függ mikor lesz az olaj olyan, hogy nem bírja tartani magát.


Ismerősöm is vett egy e46 318i-t. 2002-es évjárat, 185kKm. Az olajat úgy fogyasztja, hogy 1000 (ezer) Km-ként betölt 1,5litert. Már Tescos olajat tölt rá, az autót 2 hónap használat után már árulja is, szabadulna tőle. Németországi az autó és nem is volt olcsó, továbbá költött már rá azóta rendesen. Előre sajnálom az új tulajt.....



valószínű olyan embertől vehette, aki valóban 25ezrenként cserélt olajat és valószínű olyan szervizbe vihette, ahol a török, munkások lenyúlták az olajat és nem cserélték ki azt. benne van a pakliban. felénk most tiszta fehérek az utak. sóóó. persze a mi utcánk inkább fűrészporos, amit talán jobban utálok. mocskos egy valami.
az üzemanyagoknál is amit mondtam, azok mind saját érzések, mérések. Shell-nél, mikor bejött a Nitro név, onnantól kezdve a V-Power Racing sem ér semmit, nem érzek semmit. de mint kiderült azért, mert az sem 100-as már, hanem csak 98-as oktán. azóta nem is tankolok ott, max sima üzemanyagot, ha nagyon muszáj, és kb 3-5ezerért max. Agip-os MOL-os benzin megy, kedvezménnyel, vagy ha van lehetség, akkor OMV. ezt tartom most a legjobbnak egyenlőre. szerencsére jól lent vannak most az árak is.

YELLOW Elküldve: 2016-01-17 12:33 Autóvásárlás

lantika írta:
YELLOW írta:
hil írta:
Sziasztok!
Én úgy tudom (lehet rosszul), hogy az N42/N46 motorok alu blokkok, Nicasil bevonattal
Egyébként érdekes a belinkelt autó, mert 320i-nek írják (e90), ami 2200cm3, 6 henger, de az 170Le. Az N46B20-at 318-nak nevezik, viszont 143Le, nem pedig 150Le.
Vagy valamit rosszul tudok, vagy a hirdető írta félre, de az tuti, a BMW nagyot kevert a motorok megnevezésével


ha 150 lovas, akkor nem az N46 kódos. vagy csak felfelé kerekített.
én úgy tudom, hogy a későbbi N43, N45 kódosaknál a 4 hengeres 2 literes is 20i. ezekből voltak 150 lovasak, majd később 170. de már őszintén szólva én sem nagyon tudom nyomon követni.


N46B18

1,8 Liter (1796 cm³), 85 kW (115 PS), 175 Nm.
-E46 316i/316ti

N46B20

2,0 Liter (1995 cm³).
95 kW (129 PS), 180 Nm
-E87 118i
-E90/E91 318i

105 kW (143 PS), 200 Nm
-E46 318i/318Ci/318ti (bis 03/2005)

110 kW (150 PS), 200 Nm
-E46/2 / E46/C 318Ci Coupe/Cabrio (ab 03/2005)
-E83 X3 2.0i*
-E84 X1 sDrive18i**
-E85 Z4 2.0i
-E87 120i (bis 03/2007)
-E90/E91 320i (bis 09/2007)

N46NB20 (nur auf einigen Absatzmärkten.)

105 kW (143 PS), 190 Nm
-E81/E87 118i (ab 03/2007)
-E90/E91 318i (ab 09/2007)

125 kW (170 PS), 210 Nm
-E81/E87 120i (ab 03/2007)
-E90/E91 320i (ab 09/2007)
-E60/E61 520i (ab 09/2007)


N45B16

1,6 Liter (1596 cm³).
85 kW (116 PS), 150 Nm
09/2003–05/2006 im E46 316Ci Coupé
09/2003–05/2006 im E46 316ti Compact
03/2004–03/2007 im E87 116i
03/2005–03/2007 im E90 316i

N45NB16

1,6 Liter (1596 cm³).
85 kW (116 PS), 150 Nm
seit 03/2007 im E87 116i
seit 03/2007 im E90 316i

N45B20S

2,0 Liter (1997 cm³).
126 kW (173 PS), 200 Nm
2006 im E90 320si

N43B16

90 kW (122 PS)
seit 09/2007 E81/E87 als 116i
seit 09/2007 E90 als 316i

N43B20

90 kW (122 PS)
seit 03/2009 E81/E87 als 116i

105 kW (143 PS)
seit 03/2007 E81/E87 als 118i[8]
seit 03/2008 E88 als 118i Cabriolet
seit 09/2007 E90/E91 als 318i
seit 03/2010 E92 318i Coupe[9]
seit 03/2010 E93 318i Cabrio

125 kW (170 PS)
seit 03/2007 E81/E87 als 120i
seit 09/2009 E82 als 120i Coupe[10]
seit 03/2008 E88 als 120i Cabriolet[11]
seit 09/2007 E90/E91 als 320i
seit 09/2007 E92 320i Coupe
seit 09/2007 E93 320i Cabrio
seit 03/2007 E60 als 520i


Ezek mind 4 hengeresek. M52TÜ B20,B25,B28 volt 2000-ig 6 hengeres,2000 utän jött az M54 B22,B25,B30.


tehát ezt nem vágtam csak, hogy csak a 170 lovas 2.0 4 hengereseket nevezték 20i-nek. azt hittem a 150 lovas-akat is már annak nevezték. a régi motorokat vágom.

YELLOW Elküldve: 2016-01-16 18:22 kormány

lela írta:
YELLOW írta:
lela írta: Üdv!

Valaki nem tudja véletlenül az alul kétpálcás és az M kormány közt átmérőben vagy magában a kormánykerék markolat vastagságában van valami különbség? Illetve az M-es nek az alja az csak fekete lehet, vagy van hozzá esetleg szálcsiszolt alu is?


átmérő, vastagság egyforma. olyan betét van hozzá, mint amilyen az ajtókhoz, műszerfalhoz is van.


Tehát itt a 3 as elemből van szálcsiszolt alu is?
Nekem ez van és alu. De ha kicserélném a kormányt M-re lehet béna lenne hogy az ott alul nem alu...Bár nem tudom milyen lenne, és hogy megérné e. Mert ez is sport kormány, csak nem "M".


értem mit mondasz, a realoem nem hozza csak feketének.
hát most megfogtál. logikus a fekete, hisz az M-pack része pl a fekete tetőkárpit is. az SMG-s M kormány betétje ez a világosabb szürke vagy a CSL-é, olyan mint nekem az ajtókárpiton lévő.
viszont láttam már olyan korményt, amin aluhatású volt. azt nem tudom, hogy utólagos-e. M-packba is láttam, ami gyárilag nem fekete betét van körbe, gondolom a kormány sem volt az. /közben utána néztem és tévedtem. a kormány betétje fekete minden esetben, függetlenül a többi betéttől. a CSL és az SMG váltós M-es kormény betétje sötét szürkés, fegyverszürke. akkor amiknél más az már utólagos téma./ ezt én sem tudtam amúgy, de így valamilyen szinten megnyugodtam, hogy nem gáz ha a kormány betétje vekete, a többi meg világosabb.

YELLOW Elküldve: 2016-01-16 17:02 Hibakód

Zolika1980 írta:
Akkor folytassuk:

Ránéztem ma a segédfűtésre. A pirossal bekarikázott vízszelep? baromira meleg volt. 4csavar ki, és lássuk. Alig akart kijönni a helyéről, megtakarítottam és vissza a helyére. Talán kicsivel gyorsabban melegszik a víz. Sajnos diagra nem tudtam felrakni, de beindítás után érezhetően melegebb volt a segédfűtésbe menő cső, mint ami a hűtőbe megy. Lehet le volt tapadva a szelep? Jövő héten ismét diag, és meglátjuk dobja-e még a 43F2-t.


és, hogy szétszedted nem jött víz? tehát ha a rendszer fel van töltve, akkor is szétszedhető? a kiegyenlítő tartály fentebb van.

YELLOW Elküldve: 2016-01-16 16:24 Gumiabroncs

ilyen gumit használ valaki?
Kléber Krisalp HP2 - nekem nem annyira jön be a mintája...

YELLOW Elküldve: 2016-01-16 14:50 Autóvásárlás

hil írta:
YELLOW írta:
hil írta:
Sziasztok!
Én úgy tudom (lehet rosszul), hogy az N42/N46 motorok alu blokkok, Nicasil bevonattal
Egyébként érdekes a belinkelt autó, mert 320i-nek írják (e90), ami 2200cm3, 6 henger, de az 170Le. Az N46B20-at 318-nak nevezik, viszont 143Le, nem pedig 150Le.
Vagy valamit rosszul tudok, vagy a hirdető írta félre, de az tuti, a BMW nagyot kevert a motorok megnevezésével


ha 150 lovas, akkor nem az N46 kódos. vagy csak felfelé kerekített.
én úgy tudom, hogy a későbbi N43, N45 kódosaknál a 4 hengeres 2 literes is 20i. ezekből voltak 150 lovasak, majd később 170. de már őszintén szólva én sem nagyon tudom nyomon követni.

Szia Y!
Akkor felfelé kerekített, mert a VIN alapján 320i, e90 és N46-os motor van benne.
Eddig úgy néz ki, szerencsém lehet a jelenlegi autómmal, igaz vezérlés cseréltetéssel kezdtem (jó drága volt, de nyugodtan akarok élni). Akkor az olajat én cseréltem, sikerült is kb 1mm-el a max fölé tölteni, de azt mondtam, úgyis el fogja fogyasztani. Azóta 5000Km-t mentem vele, de az 1mm plusz még mindig meg van. (Igaz Neked sem hittem, hogy nem fogyasztja az olajat....)


szomorú, hogy nem hittél.
miért állítottam volna valótlant?
én is olvasom, hogy ez a motor eszi az olajat. hát én amellett vagyok, hogy aki ilyenre panaszkodik ennél a motornál, annak sürgősen meg kell néznie valamit. azzal nagyon nem bántak jól.
vagy az olaj egy köpet, vagy a motorral komoly gondok vannak. kartergázszűrő, gyűrűk, szlepelszár szimmering, vagy akárhol, ahol elmegy. nekem is 4,25 liter megy bele, de az első csere kivételével már csak 4 litert rakok bele. az is elég, é mivel nem fogy, nem kell utána tölteni. felesleges volna +1 litert azért venni, hogy 2,5 dl-t kitöltsek belőle.

szerk.: egyébként kollégám olaja off autóban 7ezer km környékén esett össze és kezdte el enni de nagyon. tipikusan az olaj volt a hibás. tehát ettől is függ mikor lesz az olaj olyan, hogy nem bírja tartani magát.

YELLOW Elküldve: 2016-01-16 14:16 Autóvásárlás

hil írta:
Sziasztok!
Én úgy tudom (lehet rosszul), hogy az N42/N46 motorok alu blokkok, Nicasil bevonattal
Egyébként érdekes a belinkelt autó, mert 320i-nek írják (e90), ami 2200cm3, 6 henger, de az 170Le. Az N46B20-at 318-nak nevezik, viszont 143Le, nem pedig 150Le.
Vagy valamit rosszul tudok, vagy a hirdető írta félre, de az tuti, a BMW nagyot kevert a motorok megnevezésével


ha 150 lovas, akkor nem az N46 kódos. vagy csak felfelé kerekített.
én úgy tudom, hogy a későbbi N43, N45 kódosaknál a 4 hengeres 2 literes is 20i. ezekből voltak 150 lovasak, majd később 170. de már őszintén szólva én sem nagyon tudom nyomon követni.

YELLOW Elküldve: 2016-01-16 14:13 kormány

lela írta: Üdv!

Valaki nem tudja véletlenül az alul kétpálcás és az M kormány közt átmérőben vagy magában a kormánykerék markolat vastagságában van valami különbség? Illetve az M-es nek az alja az csak fekete lehet, vagy van hozzá esetleg szálcsiszolt alu is?


átmérő, vastagság egyforma. olyan betét van hozzá, mint amilyen az ajtókhoz, műszerfalhoz is van.

YELLOW Elküldve: 2016-01-16 13:12 Autóvásárlás

YELLOW írta: Használt 3-as BMW E46 - Milyenek a sorhatok?


hmm... érdekes ez a cikk. először említi, hogy az N széria magnézium blokkos, és az N42, N46 nem jó. furcsa, hogy az N40-et meg sem említi...
aztán meg írja, hogy ugyanezekkel nincs baj, nem úgy mint az N szériás 6 hengeresekkel.
persze itt is N45 az érdekes ebből a szemszögből, ami 4 hengeres és bajos.
szóval ez a cikk is igen érdekes...