hil írta:
YELLOW írta:
hil írta:
Sziasztok!
Én úgy tudom (lehet rosszul), hogy az N42/N46 motorok alu blokkok, Nicasil bevonattal
Egyébként érdekes a belinkelt autó, mert 320i-nek írják (e90), ami 2200cm3, 6 henger, de az 170Le. Az N46B20-at 318-nak nevezik, viszont 143Le, nem pedig 150Le.
Vagy valamit rosszul tudok, vagy a hirdető írta félre, de az tuti, a BMW nagyot kevert a motorok megnevezésével
ha 150 lovas, akkor nem az N46 kódos. vagy csak felfelé kerekített.
én úgy tudom, hogy a későbbi N43, N45 kódosaknál a 4 hengeres 2 literes is 20i. ezekből voltak 150 lovasak, majd később 170. de már őszintén szólva én sem nagyon tudom nyomon követni.
Szia Y!
Akkor felfelé kerekített, mert a VIN alapján 320i, e90 és N46-os motor van benne.
Eddig úgy néz ki, szerencsém lehet a jelenlegi autómmal, igaz vezérlés cseréltetéssel kezdtem (jó drága volt, de nyugodtan akarok élni). Akkor az olajat én cseréltem, sikerült is kb 1mm-el a max fölé tölteni, de azt mondtam, úgyis el fogja fogyasztani. Azóta 5000Km-t mentem vele, de az 1mm plusz még mindig meg van. (Igaz Neked sem hittem, hogy nem fogyasztja az olajat....)
szomorú, hogy nem hittél.

miért állítottam volna valótlant?
én is olvasom, hogy ez a motor eszi az olajat. hát én amellett vagyok, hogy aki ilyenre panaszkodik ennél a motornál, annak sürgősen meg kell néznie valamit. azzal nagyon nem bántak jól.
vagy az olaj egy köpet, vagy a motorral komoly gondok vannak. kartergázszűrő, gyűrűk, szlepelszár szimmering, vagy akárhol, ahol elmegy. nekem is 4,25 liter megy bele, de az első csere kivételével már csak 4 litert rakok bele. az is elég, é mivel nem fogy, nem kell utána tölteni. felesleges volna +1 litert azért venni, hogy 2,5 dl-t kitöltsek belőle.
szerk.: egyébként kollégám olaja off autóban 7ezer km környékén esett össze és kezdte el enni de nagyon. tipikusan az olaj volt a hibás. tehát ettől is függ mikor lesz az olaj olyan, hogy nem bírja tartani magát.