Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2016-01-16 12:49 kormány

Kabi írta: sziasztok,

az alábbi linken látható 3-as számú borítást akarom fóliázni. Kérdésem az lenne, hogy a légzsákmodult hogyan tudom kiszerelni?
A link neve


hosszabban:

YouTube videó

rövidebben:

YouTube videó

YELLOW Elküldve: 2016-01-16 11:34 Társalgó

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
sutius írta:
YELLOW írta: erre mondjon valaki valamit, más is tapasztalt ilyet?

a lényeg, hogy több napot állt az autó, nem volt vizes. száraz idő volt.
az autóval kb. 1km-t mentem a céghez, semmi levegőbefúvás nem volt bekapcsolva. amíg oda értem nem is párásodott. kollégámmal megcseréltük a két autót, majd hazajöttem. kb. 1 óra múlva mentem vissza, az első szélvédő párás volt belül, főleg a vezető oldalon, de az alja végig. majd hazamentem, de beindítottam az első szélvédőre a max fokozatot. nagyjából lement a pára. nem álltam be a garázsba, mert később kellett az autó. pár óra múlva néztem, és pára csík volt a szélvédő alján, olyan 10 cm magasságban.
ami érdekes, hogy mindkét esetben napsütésnek háttal állt az autó. 1x valamikor már volt ehhez hasonló, de nem emlékszem pontosan mikor, talán 1-2 éve.
vagy az a kis pára, amit én engedtem úgymond be, az kerülhetett oda fel? nem tom.


nekem akkor szokott ennyire párásodni mikor mosóba mosatom a kocsit. Olyankor minden ablakom jobban párásodik egy ideig...


na jó, de pont ezaz, hogy száraz volt az autó, több napja állt a garázsba, amikor mentem vele is sütött a nap. illetve nem is ültem benne, amikor bepárásodott. hmmm... na mind1. érdekes.


Ha vizet kap a pollenszűrő,akkor szokott párásodni a szélvédő.
Bekapcsolod ugye a ventit,és a nedves levegőt ráfújja az ablakra,és elkezd párásodni.
Ez szokott lenni a legtöbb esetben.
Állítólag ha a kondenzvíz kivezető el van dugulva,az is okozhat ilyet.
Fűtőradiátor is okozhatja,ha engedi a fagyállót.De annak szerintem éreznéd a szagát.
Gondolom az esővíz elvezetőd(pollenszűrő alatti 2 cső) nincs eldugulva,mert az is okozhatja.
Meg még szélvédő csere után szokott párásodni,ha nem jól csinálják meg.
Esetleg ha vizes ruhában ülsz a kocsiba be,az is okozhatja.
Próbáld meg a vizes ruhákat(pl:kabátot) a csomagtartóba dobni,amíg vezetsz.
Az is sokat segít ezen.
Esetleg valahol beázik az autód.A vizes kárpit is okozhatja.


megint az a baj, hogy enm olvastál figyelmesen. nem kapcsoltam be a klímapanelt, így minden csappantyú lezárva volt, nem ment a venti. ellenkező esetben nem kérdeztem volna, mert gondoltam volna, mi lehet a gond, azt amit írtál.
vagy az lehetett, hogy magától bekapcsolt a venti, a hibás süni miatt. de ez nem jellemző, főleg úgy, hogy előtte nem is volt használva. mert ha lett volna, akkor oké, oylankor van, hogy visszaindul, de leállítás után rögtön.


Sztem azért párásodott,mert nem ment a venti.Elég ha a kilélegzett levegő rákerül az üvegre,egyből nekiáll párásodni.
Elindulás előtt(ha megtehető) érdemes kinyitni az összes ajtót,hogy friss levegő jöjjön be.Ez is sokat szokott segíteni.
Ilyen hidegebb időben használni kell a ventit és kész.Anélkül párásodik az üveg.
Azt a hibás sünit meg miért nem cseréled már ki? Már mióta írod


he! nem érted, hogy akkor párásodott, amikor benne se ültem? és csak az első szélvédő. aztán utána, míg hazamentem, nyomattam legnagyobb fokozaton. aztán délután ugyanúgy maradt, ameddig lement a pára kb. gyanítom valami üvegházhatás téma lehet a háttérben, ugye hátulról sütötte az autót, így az eleje volt a hidegebb, ezért ott csapódhatott le valami. csak korábban nem volt ilyen, mármint 3-9 éve. legalábbis nem emlékszem rá.
sünit meg mondtam, majd ha jó idő lesz. nem fogok fagyoskodni. ott elbaxtam, hogy amikor megjött, nem cseréltem le rögtön. akkor még jó idő volt.

YELLOW Elküldve: 2016-01-16 11:20 Társalgó

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
sutius írta:
YELLOW írta: erre mondjon valaki valamit, más is tapasztalt ilyet?

a lényeg, hogy több napot állt az autó, nem volt vizes. száraz idő volt.
az autóval kb. 1km-t mentem a céghez, semmi levegőbefúvás nem volt bekapcsolva. amíg oda értem nem is párásodott. kollégámmal megcseréltük a két autót, majd hazajöttem. kb. 1 óra múlva mentem vissza, az első szélvédő párás volt belül, főleg a vezető oldalon, de az alja végig. majd hazamentem, de beindítottam az első szélvédőre a max fokozatot. nagyjából lement a pára. nem álltam be a garázsba, mert később kellett az autó. pár óra múlva néztem, és pára csík volt a szélvédő alján, olyan 10 cm magasságban.
ami érdekes, hogy mindkét esetben napsütésnek háttal állt az autó. 1x valamikor már volt ehhez hasonló, de nem emlékszem pontosan mikor, talán 1-2 éve.
vagy az a kis pára, amit én engedtem úgymond be, az kerülhetett oda fel? nem tom.


nekem akkor szokott ennyire párásodni mikor mosóba mosatom a kocsit. Olyankor minden ablakom jobban párásodik egy ideig...


na jó, de pont ezaz, hogy száraz volt az autó, több napja állt a garázsba, amikor mentem vele is sütött a nap. illetve nem is ültem benne, amikor bepárásodott. hmmm... na mind1. érdekes.


Ha vizet kap a pollenszűrő,akkor szokott párásodni a szélvédő.
Bekapcsolod ugye a ventit,és a nedves levegőt ráfújja az ablakra,és elkezd párásodni.
Ez szokott lenni a legtöbb esetben.
Állítólag ha a kondenzvíz kivezető el van dugulva,az is okozhat ilyet.
Fűtőradiátor is okozhatja,ha engedi a fagyállót.De annak szerintem éreznéd a szagát.
Gondolom az esővíz elvezetőd(pollenszűrő alatti 2 cső) nincs eldugulva,mert az is okozhatja.
Meg még szélvédő csere után szokott párásodni,ha nem jól csinálják meg.
Esetleg ha vizes ruhában ülsz a kocsiba be,az is okozhatja.
Próbáld meg a vizes ruhákat(pl:kabátot) a csomagtartóba dobni,amíg vezetsz.
Az is sokat segít ezen.
Esetleg valahol beázik az autód.A vizes kárpit is okozhatja.


megint az a baj, hogy enm olvastál figyelmesen. nem kapcsoltam be a klímapanelt, így minden csappantyú lezárva volt, nem ment a venti. ellenkező esetben nem kérdeztem volna, mert gondoltam volna, mi lehet a gond, azt amit írtál.
vagy az lehetett, hogy magától bekapcsolt a venti, a hibás süni miatt. de ez nem jellemző, főleg úgy, hogy előtte nem is volt használva. mert ha lett volna, akkor oké, oylankor van, hogy visszaindul, de leállítás után rögtön.

YELLOW Elküldve: 2016-01-16 09:10 légzsak_

szicsu írta: Sziasztok!
Hol kigyullad,hol elalszik a légzsák lámpám.Az ülésfoglaltság jeladó xaraxik.Attól függ,ki,hogyan ül az ülésen.
Olvastam itt valahol egy kütyüről ami megoldaná a problémámat,de most akárhogyan keresem nem találom...
Remélem tudtok segíteni a problémámon,hogyan tudnám megoldani,hogy ne világítsa ki a szemem a lámpa...


diaggal ki kell kapcsoltatni. de ha titkolod merre tartózkodsz, úgy nem nagyon lehet ajánlani senkit a közeledben.

YELLOW Elküldve: 2016-01-16 09:09 Társalgó

sutius írta:
YELLOW írta: erre mondjon valaki valamit, más is tapasztalt ilyet?

a lényeg, hogy több napot állt az autó, nem volt vizes. száraz idő volt.
az autóval kb. 1km-t mentem a céghez, semmi levegőbefúvás nem volt bekapcsolva. amíg oda értem nem is párásodott. kollégámmal megcseréltük a két autót, majd hazajöttem. kb. 1 óra múlva mentem vissza, az első szélvédő párás volt belül, főleg a vezető oldalon, de az alja végig. majd hazamentem, de beindítottam az első szélvédőre a max fokozatot. nagyjából lement a pára. nem álltam be a garázsba, mert később kellett az autó. pár óra múlva néztem, és pára csík volt a szélvédő alján, olyan 10 cm magasságban.
ami érdekes, hogy mindkét esetben napsütésnek háttal állt az autó. 1x valamikor már volt ehhez hasonló, de nem emlékszem pontosan mikor, talán 1-2 éve.
vagy az a kis pára, amit én engedtem úgymond be, az kerülhetett oda fel? nem tom.


nekem akkor szokott ennyire párásodni mikor mosóba mosatom a kocsit. Olyankor minden ablakom jobban párásodik egy ideig...


na jó, de pont ezaz, hogy száraz volt az autó, több napja állt a garázsba, amikor mentem vele is sütött a nap. illetve nem is ültem benne, amikor bepárásodott. hmmm... na mind1. érdekes.

YELLOW Elküldve: 2016-01-15 22:36 Társalgó

erre mondjon valaki valamit, más is tapasztalt ilyet?

a lényeg, hogy több napot állt az autó, nem volt vizes. száraz idő volt.
az autóval kb. 1km-t mentem a céghez, semmi levegőbefúvás nem volt bekapcsolva. amíg oda értem nem is párásodott. kollégámmal megcseréltük a két autót, majd hazajöttem. kb. 1 óra múlva mentem vissza, az első szélvédő párás volt belül, főleg a vezető oldalon, de az alja végig. majd hazamentem, de beindítottam az első szélvédőre a max fokozatot. nagyjából lement a pára. nem álltam be a garázsba, mert később kellett az autó. pár óra múlva néztem, és pára csík volt a szélvédő alján, olyan 10 cm magasságban.
ami érdekes, hogy mindkét esetben napsütésnek háttal állt az autó. 1x valamikor már volt ehhez hasonló, de nem emlékszem pontosan mikor, talán 1-2 éve.
vagy az a kis pára, amit én engedtem úgymond be, az kerülhetett oda fel? nem tom.

YELLOW Elküldve: 2016-01-15 17:19 Autóvásárlás

YELLOW Elküldve: 2016-01-15 14:55 alufelni

Ati091 írta: Sziasztok!
Szeretnék érdeklődni, hogy E46 Compact-ra felrakható egy 7" széles 17-es 205/50 R17 gumival, 46-os ET-vel rendelkező BMW E87-es gyári alufelnije? Igazából az ET szám miatt félek hogy nem mutat jól az autón. Az igazság az, hogy egy kicsit messze van, és nem tudom csak úgy rá próbálni.
Ha jól tudom Styling 141


fel tudod tenni. elfér bőven. annyiból bután fog kinézni, hogy szerintem beesett lesz a felni a kerékjárati ívbe.

YELLOW Elküldve: 2016-01-15 12:24 Motortartó gumibak

csatis1 írta:
Methos írta: Hölgyek Urak,
Megejtettem a motortartó gumibak cserét....
Ég és föld. Mint kiderült a gyári volt benne a lassan 300k-s kocsiban.
Pirosnál biza remegett a kocsi , de sokáig betudtam, hogy Á csak mert dízel.
Lókakit....Hatalmasat változott. 0 rázkódás, mintha új lenne.
Akinek rázkódik, cserélje első körben a gumibakokat, utána gondolkozzon másban....
Én Lemfördert raktam be. Nem látszott, hogy nagyon szakadt lett volna, de mégis nagyon nagyon más
Íme pár kép ami benne volt és ami lett.
Dropbox


Nekem is volt baja motortartó bak csere előtt. Motor majd kiugrott indításkor, váltókar is remegett. Miután kicseréltem, minden megszűnt. Az egyik ki volt pukkanva, de mindkettőt cseréltettem.


én annyira nem vettem észre durva változást. pedig nekem ki volt szakadva. én azt hittem durvábban észre veszem a változást. gázadásra (túráztatásra) ugyanúgy billen a motor. talán indításnál, leállításnál egy kicsit puhább a mozgás.

YELLOW Elküldve: 2016-01-15 09:36 Akkumulátor

nos pár napja kollégám jóvoltából kaptam kölcsön egy szulfát mentesítős akksi töltőt.
a régi akksimon, ami 6 éves elmúlt, próbáltam ki, ugyanis 570A helyett már csak 240A indítóval rendelkezett. már 2x nem tudta indítani az autót egymás után, pedig lemértem, 100A-t vesz fel indításnál, tehát még 1 indításnak kellene benne lenni.
a "zöld szem" kukucska fekete állású volt, hiába töltöttem korábban, maradt fekete. fesz értékek jók.
szóval ráraktam ezt a kütyüt, autó töltésre, magától átvátott javító funkcióra, ám 3-at kattant, és leváltott alacsony töltésre. restart. rögtön javítóra vittem, de 3 katt és megint alacsony töltés (tehát annyira nem is volt lemerülve). hagytam úgy, feltöltött, mert jelezte, hogy fel van töltve. utána még impultusban küld rá delejt.
sajnos nem tudtam lemérni, hogy most mégis mennyi A-t tudna. de tulajdonképpen ez nem javított semmit, mert a szerinte jó. hmm...
kipróbáltam fater régi akksiján, ami 3 éve áll. elvileg 2 óráig próbálkozik javítással, de 20 perc után kidobta az akksi kuka. utána próbáltam még 1 javítást, de 1 perc után már kidobta, hogy rossz.
szerintem 2-3 éves akksikon tud csinálni dolgokat, de egy rosszat már nem hoz helyre. bár kollégámnak egy régebbi akksin is javított.
akartam egyet beszerezni, már csak a processzor vezérelt töltés miatt is, de azt hiszem nem ér annyit, így ezek után.
nyilván nem érdekel, hogy a 6 éves (MonBat) akksiból nem lett új, így is bőven jó az én hazsnálatommal. másnál még 2 év lett volna benne legalább.

YELLOW Elküldve: 2016-01-15 08:17 Tempomat - utólag?

lantika írta:
YELLOW írta:
Tano írta:
YELLOW írta: jól ki van ez találva. mennyivel egyszerűbb volt kivitelezni E46-ban, főleg akinek már eleve körlégzsákos sima kormánya volt. szerintem sokkal kényelmesebb a kormányon lévő tempomat kapcsoló, mint ez a "füles" megoldás. pont ez tetszett hogy 1-1- kar mindkét oldalon, semmi csicsa.


Az újabb szériáknál már visszatértek a kormáyon lévő megoldásra, lehet pont ezért.


pont ezért mondtam, ha esetleg újat veszek valamit, mármint nekem újat, az nem E90 széria lesz, az ki fog maradni. ha mégis jönne egy jó vétel belőle, akkor csakis gyárilag tempomat-os lesz
ez a + fülecske meg olyan Ford-os, vagy japán autós. nem is tudom. nekem a Mercikkel is az a bajom, hogy az egyik oldalra van zsúfolva minden. bár az újakat már nem tudom, de valszeg hagyomány. az E65 kormány automata váltó kapcsolója sem jön be ott felül. amcsi kocsikban is mindig zavart. már képeken is



"Mercikkel is az a bajom, hogy az egyik oldalra van zsúfolva minden. bár az újakat már nem tudom"
Meseljek? Szerintem kivül pelül ronda az összes w/s205,x205.


a W205-öt ne is emlegesd. rosszul vagyok már tőle. nem az autótól, de köze van hozzá. egy pár hónapja megkeseríti a munkánk

YELLOW Elküldve: 2016-01-15 08:13 Segitség bent maradt a kulcs!

Gatinho írta:
YELLOW írta: nem akarok megvádolni vagy ilyesmi, de roppant gyanús... nincs pótkulcs, meg stb.
hát azért az furcsa, hogy egy ilyen autónak nincs pótkulcsa... eleve a kis műanyag kulcs szerepe, hogy tárcában, érdemes tartani, sőt tudnék olyan helyet az autón legalább 10-et ahova el lehet rejteni, talán éppen ezért műanyag... az ajtót lehet vele nyitni, de indítani nem lehet. akit érdekel priviben mondok helyet, bár lehet más is talál ilyet.


Szia Yellow, tegnap este olvasgattam, köztük ezt a hozzászólásodat is. Ma reggel kíváncsiságból megpróbáltam a műanyag kulcsot, simán indította az autót (E46 318d).
Amúgy küldhetnél egy jó kültéri rejtekhelyet priviben, mert én is mentem már haza pótkulcsért... Nagyon megköszönném.


szia,
nem akarok tippet adni privátban sem. ennek egy oka van. nem akarom, hogy odarakod a kulcsot és ne adj isten pár nap múlva eltűnik a géped. azt sem akarom, hogy emiatt esetleg én legyek gyanusítva, illetve emiatt nem akarok magamnak lelkiismeret furdalást sem.
lehet mások is ismerik ezeket a helyeket és ott nézik körbe az autót először.
én sosem tenném egyik helyre sem az biztos!
inkább akaszd a nyakadban nyakláncként
egyébként, ha körbe járod az autód alaposan, meg fogod találni ezeket a helyeket. vannak felületek, ahol a bőség zavara van.

YELLOW Elküldve: 2016-01-14 20:00 Motortartó gumibak

Csabika136 írta: Urak!
Már egyszer volt róla szó részemről, de nem tudom hogy ebben a topikban-e?

Milyen márkájú motortartó gumibakot kellene rendelni az E46 320D-mhez?
Ruville, vagy LEMFÖRDER?


csakis Lemförder

YELLOW Elküldve: 2016-01-14 11:05 Motorolaj

Atesz írta: Sziasztok.

Lenne egy kérdésem. Eddig az autóba a BMW Longlife LL-04 5W-3-as olajat használtam végig (e46 320d 150Le 2004-es évjárat). Újabb olajcsere előtt vagyok. Az autósboltból felhívtak, hogy nem tudják ezt az olajat adni, alternatívának felajánlották a Castrol Edge Profession BMW LL 04 típusú olajat. Jó lesz ez nekem? Nem lesz probléma, ha olajat váltok?
A másik kérdés, hogy sokat számít-e ha 0W-30-as vagy 5W-30-as az olaj?

Előre is köszönöm!


az jó olaj, bár mióta EDGE is benne van a nevébe én nem vettem. előtte azt hazsnáltam 0w-30-ban. ha jó a motorod nem eszi az olajat, szerintem érdemes a 0w-30-at venni bele, főleg így télen. ez kicsit drágább, mint az 5w ugyan.

YELLOW Elküldve: 2016-01-14 10:59 Tempomat - utólag?

Tano írta:
YELLOW írta: jól ki van ez találva. mennyivel egyszerűbb volt kivitelezni E46-ban, főleg akinek már eleve körlégzsákos sima kormánya volt. szerintem sokkal kényelmesebb a kormányon lévő tempomat kapcsoló, mint ez a "füles" megoldás. pont ez tetszett hogy 1-1- kar mindkét oldalon, semmi csicsa.


Az újabb szériáknál már visszatértek a kormáyon lévő megoldásra, lehet pont ezért.


pont ezért mondtam, ha esetleg újat veszek valamit, mármint nekem újat, az nem E90 széria lesz, az ki fog maradni. ha mégis jönne egy jó vétel belőle, akkor csakis gyárilag tempomat-os lesz
ez a + fülecske meg olyan Ford-os, vagy japán autós. nem is tudom. nekem a Mercikkel is az a bajom, hogy az egyik oldalra van zsúfolva minden. bár az újakat már nem tudom, de valszeg hagyomány. az E65 kormány automata váltó kapcsolója sem jön be ott felül. amcsi kocsikban is mindig zavart. már képeken is